POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
U-BOATS: TOTAL WAR - Knights of the Abyss
Autor Wiadomość
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #21  Wysłany: 14 Listopad 2011, 15:18   

Bo takiej celności nie mieli, ale jak U-boot dostał raz to
było często po zawodach, nie mówię już o tym ze będąc
3,5 km od DDka on rzadko cię widzi w grze. I średnio
obeznany kapitan spokojnie zdąży z działa 88mm rozwalić
2 okręty typu np. Hunt

Kpina jest pojedynek artyleryjski okrętu podwodnego z niszczycielem

:)

co do realism packa . . .


- zwiększone uszkodzenia z dział okrętów eskorty
- wydłużone ładowanie działa pokładowego
- sztorm przy wietrze od 10 m /s - bez względu na deszcz
- szacunkowy pomiar odległości (będąc wynurzonym, oficer podaje tylko przybliżoną odległość do celu, a nie dokładną jak do tej pory)
- ograniczenia w stosowaniu chrap - prędkość maksymalna zależna od fal
- drgający peryskop przy prędkości pow 4,5w
- hydrofon nie działa gdy są włączone diesle
- brak możliwości ładowania torped na powierzchni i blisko niej w sztormie - trzeba zejść na 30m
- oficer wachtowy automatycznie przenosi się na mostek po wynurzeniu
- możliwość przerwania procedury zanurzania alarmowego
- radar uboota jest standardowo wyłączony oraz nie działa w sztormie
- puste pliki kampanii


Ja powyżej nie widzę polepszenia celności niszczycieli, więc nie wińmy za to realism packa.
:)
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 14 Listopad 2011, 15:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #22  Wysłany: 14 Listopad 2011, 20:00   

Dokładnie, nie poprawialiśmy celności, jedynie zniszczenia wywołane trafieniem.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #23  Wysłany: 23 Listopad 2011, 09:42   

PL_Marco napisał/a:

- radar uboota jest standardowo wyłączony oraz nie działa w sztormie

Jak widzę zastosowany jest po prostu hardcode fix. Z tym, że o ile prawdziwa jest informacja, że radar jest standardowo wyłączony o tyle informacja, że "nie działa w sztormie" jest akurat nieprawdziwa.
Radar nie tylko działa, a nawet co więcej, działa lepiej. Chodzi o to, że poprawka jego działania polega na jego ponownym włączaniu kiedy się samoczynnie wyłączy po tym gdy fala zaleje u-boota, czyli gdy wg gry jego zanurzenie zejdzie poniżej 10m.
Dotychczas w warunkach sztormu dowolny radar u-boota był praktycznie bezużyteczny jako detektor do wykrywania wrogów - szczególnie w połączeniu z kompresją czasu - wtedy wyłączał się natychmiast i każde włączenie przywracało jego działanie na ułamek realnej sekundy. Teraz ma już szansę coś wykryć (zależnie od jego typu) płynąc przy ograniczonej widoczności w warunkach sztormowych.
Ostatnio zmieniony przez PL_Olamagato 23 Listopad 2011, 09:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #24  Wysłany: 26 Listopad 2011, 01:49   

za co tak dręczycie graczy wprowadzając takie "poprawki" Co wam zrobili?
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #25  Wysłany: 26 Listopad 2011, 12:22   

Fox, mod cały czas żyje i się rozwija.
Nikt nie mówi że w dobrą stronę, ale jak to inaczej sprawdzić niż poprzez ranking?
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #26  Wysłany: 27 Listopad 2011, 18:18   

Jak okaże się, że bez poprawek było lepiej... To nikt nie zabroni w następnej edycji cofnąć się...
Już raz było, że mieliśmy pakiet, a potem go cofaliśmy, bo to był błąd....
Ale na razie za dużych narzekań nie widzę. Głosy jak zawsze podzielone... Więc w grudniu zrobimy zebranko i przedyskutujemy...
Niemniej ja jestem za KOTĄ.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #27  Wysłany: 27 Listopad 2011, 18:55   

mama raczej zastrzeżenia co do realism packa, niż do roboty Sonara, bo prócz tego obrzydliwego i słabo czytelnego zielonego koloru, jest jak najbardziej na + :)

Cytat:
- zwiększone uszkodzenia z dział okrętów eskorty
- wydłużone ładowanie działa pokładowego
- sztorm przy wietrze od 10 m /s - bez względu na deszcz
- szacunkowy pomiar odległości (będąc wynurzonym, oficer podaje tylko przybliżoną odległość do celu, a nie dokładną jak do tej pory)
- ograniczenia w stosowaniu chrap - prędkość maksymalna zależna od fal
- drgający peryskop przy prędkości pow 4,5w
- hydrofon nie działa gdy są włączone diesle
- brak możliwości ładowania torped na powierzchni i blisko niej w sztormie - trzeba zejść na 30m
- oficer wachtowy automatycznie przenosi się na mostek po wynurzeniu
- możliwość przerwania procedury zanurzania alarmowego
- radar uboota jest standardowo wyłączony oraz nie działa w sztormie
- puste pliki kampanii


Ataki z powierzchni zdarzają się i tak rzadko i kończą się raczej źle. Jednak zmniejszanie możliwości gracza do działań na powierzchni może i jest ukłonem w stronę realizmu - ale NA SIŁĘ
Ten peryskop denerwuje, bo nie można prowadzić obserwacji podczas podchodzenia do konwoju. Czy te peryskopy naprawdę tak drgały?
Oj, z tym ładowaniem torped to też spore utrudnienie, czasem człowiek czeka na peryskopowej by szybciutko załadować i atakować ponownie - a tu lipa, nie da rady...
 
 
     
PL_U-96 
GROSSADMIRAL




Kraj:
poland

Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica
Pomógł: 21 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 2456
Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa

 #28  Wysłany: 27 Listopad 2011, 19:31   

Fox jak juz ktos Tobie ladnie napisal a ja powtorze, pograj ze 2- 3 miesiace a pozniej oceniaj, niestety nie bylo Ciebie przy tworzeniu misji i patcha z realizmem ani nie brales udzialu w dyskusji, nie oceniaj a zadawaj pytania ale nie pytania oceniajace Tworcow i sugerujace przekaz negatywny tylko zadawaj pytania otwarte
_________________
capt. TUPOLOV commanding
Ostatnio zmieniony przez PL_U-96 27 Listopad 2011, 19:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #29  Wysłany: 1 Grudzień 2011, 21:30   

no, niestety, jak dla mnie jest za trudno, tym razem poziom trudności został wyśrubowany ponad moje możliwości :(
Zresztą z tego co widzę jest to opinia wielu graczy.
ORPkom szło świetnie bo masakrują eskortę zamiast jej uciekać, ja tego niestety nie potrafię, podobnie jak unikać bomb, które już w pierwszym rzucie mają 80-90% skuteczność

Ja tylko postuluję by od następnego rankingu, przeanalizować zmiany w stosunku do podstawowego UTW (które zachowywało chyba najlepszą równowagę pomiędzy czystą wersją SH3, a KOtA)

piszę to po kolejnym przewalonym patrolu, gdzie po ponad godzinie zbliżania się do konwoju, cała nasza trójka została wyeliminowana w przeciągu ... 5 MINUT WSZYSCY :/
_________________

 
 
     
PL_U-96 
GROSSADMIRAL




Kraj:
poland

Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica
Pomógł: 21 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 2456
Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa

 #30  Wysłany: 1 Grudzień 2011, 21:47   

Trudno, bywa a moze czas najwyzszy przestawic sie na inne plywanie??
_________________
capt. TUPOLOV commanding
 
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #31  Wysłany: 1 Grudzień 2011, 22:41   

nie wiem czy potrafię, ten styl wyrobiłem sobie czasem i póki co pod każdym modem jakoś się sprawdzał
_________________

 
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #32  Wysłany: 2 Grudzień 2011, 10:45   

Krotko i na temat:

_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #33  Wysłany: 2 Grudzień 2011, 11:13   

Sonar twierdzi że co złego to Realism Pack, a nie KOtA, tkaże zwracam honor autorowi modu, nie jest to powód tak wyśrubowanego poziomu trudności
_________________

 
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #34  Wysłany: 2 Grudzień 2011, 11:53   

PL_fox6 napisał/a:
Sonar twierdzi że co złego to Realism Pack, a nie KOtA, tkaże zwracam honor autorowi modu, nie jest to powód tak wyśrubowanego poziomu trudności


A mozesz rozwinac temat? Bo przed chwila akcentowales, ze za szybko padasz od bomb glembinowych (mniemam na peryskopowej).

Cytat:
ORPkom szło świetnie bo masakrują eskortę zamiast jej uciekać, ja tego niestety nie potrafię, podobnie jak unikać bomb, które już w pierwszym rzucie mają 80-90% skuteczność


Jak dobrze mi wiadomo to nie jest zmiana PS ale wlasnie KoTa. A stwierdzanie co jest zle, a co jest dobre jest dosc subiektywne i sprowadza sie do swojej WLASNEJ oceny.

Jezeli moge cos zasugerowac, to prosze poczekac z ocenami (jakiekolwiek by byly) do konca rankingu. I tak nic nie zmienimy w obecnej edycji, a te pare patroli wiecej moze oswoi Ciebie/Was ze zmianiami i pozwoli spojrzec ze troche innej strony.

Mnie paradoksalnie najwiecej problemu na patrolach przysporzyly zminay wprowadzone przez sonara. Ale daleki jestem od twierdzienia ze zmiany byly zle, wrec przeciwnie bylem bardzo zadowolony, tymbardziej ze troche urozmaicily te sztampowe podejscia do ataku. Jedyny problem to nieczytelna czcionka, ale to temat do rozwazan PO rankingu.

Rgs,
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
Ostatnio zmieniony przez PL_tes 2 Grudzień 2011, 12:10, w całości zmieniany 8 razy  
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #35  Wysłany: 2 Grudzień 2011, 11:56   

PL_fox6 napisał/a:
Sonar twierdzi że co złego to Realism Pack, a nie KOtA, tkaże zwracam honor autorowi modu, nie jest to powód tak wyśrubowanego poziomu trudności


Fox, co to znaczy "co złego" ????? Konkrety proszę. Realizm pack dodaje do gry pewne elementy (sztorm, peryskop, większe uszkodzenia z działa) opisane powyżej, zaś modyfikacje sOnara zmieniają parametry detektorów eskorty oraz wprowadzają większe uszkodzenia od bomb głębinowych. Co więc jest dla Ciebie problemem ?

Jak na razie to narzekający mówią właśnie o niezawodnym ich wykrywaniu i szybkim zatopieniu. Osobiście mi to nie przeszkadza i po pierwszych batach jakie dostałem, nauczyłem się jak należy reagować i jak uciekać.

Właśnie - uciekać, a nie walczyć z eskortą.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #36  Wysłany: 2 Grudzień 2011, 11:59   

PL_fox6 napisał/a:
Sonar twierdzi że co złego to Realism Pack, a nie KOtA, tkaże zwracam honor autorowi modu, nie jest to powód tak wyśrubowanego poziomu trudności


Na górze tej strony jest post co wniósł RP i oprócz kontrowersyjnego zamazanego peryskopu
powyżej kilku węzłów i tego że w dużym sztormie musisz lądować torpedy poniżej 30m
co ci wpływa na to że dostajecie KIA? Gdzie tam jest napisane że grzebaliśmy w sonarach DDków, gdzie tam pisze że zmieniliśmy głębokość na której detonują bomby?

Więc tak samo ja twierdze że co złego to nie RP. Ocenę zostawiam tobie.
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #37  Wysłany: 2 Grudzień 2011, 14:45   

Przyznaję Wam rację co do bomb...

Zostały zmienione minimalne głębokości detonowania bomb głębinowych aby zmusić gracza do ucieczki co było normalną procedurą podczas wojny. Żaden u-boot nie wisiał na peryskopowej widząc atakujący go niszczyciel. Ja uciekam, nie 'charcę się' na tonaż i 95% ucieczek daje mi soczystego SURVa z małym tonażem na koncie ale przynajmniej jestem zadowolony z tego, że przeżyłem i mam dziką satysfakcję, że zwiałem...

Pozdrawiam

Początki są trudne. Trzeba się oswoić z modem i poznać nowe oblicze SHIII. Fox nie pękaj na początku. Czekają Cię wspaniałe przygody gdy poznasz nowe zasady gry...
 
     
PL_U-96 
GROSSADMIRAL




Kraj:
poland

Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica
Pomógł: 21 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 2456
Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa

 #38  Wysłany: 2 Grudzień 2011, 18:32   

PL_fox6 napisał/a:
Sonar twierdzi że co złego to Realism Pack, a nie KOtA, tkaże zwracam honor autorowi modu, nie jest to powód tak wyśrubowanego poziomu trudności


RECE OPADAJA JAK TO PRZECZYTALEM. Jezeli takie slowa dokladnie Sonar wypowiedzial to stracil w moich oczach i to sporo i chcialbym to wyjasnic.

Fox granie na pale skonczylo sie juz dawno, jesli myslisz ze bedziesz sobie plywal na peryskopie i topil wszystko to co Ci podejscie pod torpedy no to jestes w bledzie.

Jak napisal tes, poczekamy do konca rankingu i wtedy wyciagniemy odpowiednie wnioski.
_________________
capt. TUPOLOV commanding
 
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #39  Wysłany: 2 Grudzień 2011, 18:40   

Ja nie powiedziałem, że co złego to realism pack. Stwierdziłem jedynie że wprowadził dodatkowe utrudnienia które sprawiły, że wielu graczom KOTA wydaje się być piekłem...

KOTA samo w sobie jest trudne mimo to gram z ekipą i nie narzekamy - wręcz chwalimy za to, że czasami dostajemy w tyłek. Realism Pack dodatkowo podnosi poprzeczkę i to nie moja robota.

Co jest moim celem? To byście rozróżniali co wprowadza KOTA a co RP...

Ja z RP nie mam nic wspólnego

Pozdrawiam

EDIT:

KOTA wprowadziła historyczne sonary i hydrofony oraz trochę nowych jednostek. Na dodatek bomby zaczęły wybuchać na 15m złomując peryskopowców

Wkurzało mnie że bawiłem się eskortą na UTW. Postanowiłem utrudnić sobie życie - tak bym bał się eskorty i tego dokonałem - gryzą i to wrednie.

Skończyła się saga bajek - rzuci, nie trafi i poleci a ja go storpeduję i będzie tak samo jak zwykle. Irytowało mnie to...

Teraz eskorta jest wredna i gryzie ostro - co ma odzwierciedlenie w realiach historycznych

Wybierz FOX co Cię wkurza w grze a my wyciągniemy z tego wnioski...

Może wkurza Cię Twoja bezsilność? Tak? TO BARDZO DOBRZE. Bo tak właśnie ma być.

To symulator nie strzelanka i staramy się ją udoskonalić jak się da - zarówno chłopaki z PS jak i ja...

Pytania? Jak zmienić KOTA? Oczywiście na trudniejszy bo nauczyłem się grać i wiać eskorcie....

Nie opiniuj gry po paru nieudanych patrolach. To za mało byś zabierał zdanie w tej kwestii...

Owszem możesz je wyrażać ale widzę, że spodziewałeś się raju dla u-bootów na morzu...

Tak niestety nie będzie...
Ostatnio zmieniony przez sOnar 2 Grudzień 2011, 18:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #40  Wysłany: 2 Grudzień 2011, 19:00   

nie, nie uciekam na peryskopowej nigdy.
niezadowolonych jest... każdy z kim ostatnio grałem narzekał :p

PRZEPRASZAM cię Sonar za te przytoczenie nie twoich słów, to taka moja interpretacja :/
_________________

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów U-Boats Total War ?!
ludendorf Pytania i odpowiedzi 1 2 Kwiecień 2010, 19:09
PL_fox6
Brak nowych postów U-BOATS: TOTAL WAR
Gość Dodatki, mody i modowanie 421 5 Listopad 2011, 13:24
PL_Adm.Lütjens
Brak nowych postów [ Ankieta ] EMPIRE TOTAL WAR & NAPOLEON TOTAL WAR
Bitwy Morskie
PL_Adm.Lütjens Pozostałe gry 6 28 Czerwiec 2016, 22:54
PL_Adm.Lütjens
Brak nowych postów Knights of the Abyss w magazynie CHIP
Gość Wasza twórczość 10 10 Grudzień 2013, 18:35
PL_Adm.Lütjens
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Knights of The Abyss II: Hell in not over yet
sNr Dodatki, mody i modowanie 149 18 Maj 2016, 07:16
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów PT Boats - Knights of the Sea
PL_Adm.Lütjens Pozostałe gry 62 1 Wrzesień 2014, 19:20
PL_Andrev
Brak nowych postów Candy Bag dla Knights of the Abyss
sOnar Dodatki, mody i modowanie 0 15 Styczeń 2013, 14:53
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group