Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Bo takiej celności nie mieli, ale jak U-boot dostał raz to
było często po zawodach, nie mówię już o tym ze będąc
3,5 km od DDka on rzadko cię widzi w grze. I średnio
obeznany kapitan spokojnie zdąży z działa 88mm rozwalić
2 okręty typu np. Hunt
Kpina jest pojedynek artyleryjski okrętu podwodnego z niszczycielem
co do realism packa . . .
- zwiększone uszkodzenia z dział okrętów eskorty
- wydłużone ładowanie działa pokładowego
- sztorm przy wietrze od 10 m /s - bez względu na deszcz
- szacunkowy pomiar odległości (będąc wynurzonym, oficer podaje tylko przybliżoną odległość do celu, a nie dokładną jak do tej pory)
- ograniczenia w stosowaniu chrap - prędkość maksymalna zależna od fal
- drgający peryskop przy prędkości pow 4,5w
- hydrofon nie działa gdy są włączone diesle
- brak możliwości ładowania torped na powierzchni i blisko niej w sztormie - trzeba zejść na 30m
- oficer wachtowy automatycznie przenosi się na mostek po wynurzeniu
- możliwość przerwania procedury zanurzania alarmowego
- radar uboota jest standardowo wyłączony oraz nie działa w sztormie
- puste pliki kampanii
Ja powyżej nie widzę polepszenia celności niszczycieli, więc nie wińmy za to realism packa.
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 14 Listopad 2011, 15:20, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#22 Wysłany: 14 Listopad 2011, 20:00
Dokładnie, nie poprawialiśmy celności, jedynie zniszczenia wywołane trafieniem.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Olamagato Pomógł: 4 razy Wiek: 54 Dołączył: 03 Paź 2005 Posty: 253 Skąd: z piekła rodem
#23 Wysłany: 23 Listopad 2011, 09:42
PL_Marco napisał/a:
- radar uboota jest standardowo wyłączony oraz nie działa w sztormie
Jak widzę zastosowany jest po prostu hardcode fix. Z tym, że o ile prawdziwa jest informacja, że radar jest standardowo wyłączony o tyle informacja, że "nie działa w sztormie" jest akurat nieprawdziwa.
Radar nie tylko działa, a nawet co więcej, działa lepiej. Chodzi o to, że poprawka jego działania polega na jego ponownym włączaniu kiedy się samoczynnie wyłączy po tym gdy fala zaleje u-boota, czyli gdy wg gry jego zanurzenie zejdzie poniżej 10m.
Dotychczas w warunkach sztormu dowolny radar u-boota był praktycznie bezużyteczny jako detektor do wykrywania wrogów - szczególnie w połączeniu z kompresją czasu - wtedy wyłączał się natychmiast i każde włączenie przywracało jego działanie na ułamek realnej sekundy. Teraz ma już szansę coś wykryć (zależnie od jego typu) płynąc przy ograniczonej widoczności w warunkach sztormowych.
Ostatnio zmieniony przez PL_Olamagato 23 Listopad 2011, 09:45, w całości zmieniany 1 raz
Jak okaże się, że bez poprawek było lepiej... To nikt nie zabroni w następnej edycji cofnąć się...
Już raz było, że mieliśmy pakiet, a potem go cofaliśmy, bo to był błąd....
Ale na razie za dużych narzekań nie widzę. Głosy jak zawsze podzielone... Więc w grudniu zrobimy zebranko i przedyskutujemy...
Niemniej ja jestem za KOTĄ.
Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 7 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 2264 Skąd: Kraków
#27 Wysłany: 27 Listopad 2011, 18:55
mama raczej zastrzeżenia co do realism packa, niż do roboty Sonara, bo prócz tego obrzydliwego i słabo czytelnego zielonego koloru, jest jak najbardziej na +
Cytat:
- zwiększone uszkodzenia z dział okrętów eskorty
- wydłużone ładowanie działa pokładowego
- sztorm przy wietrze od 10 m /s - bez względu na deszcz
- szacunkowy pomiar odległości (będąc wynurzonym, oficer podaje tylko przybliżoną odległość do celu, a nie dokładną jak do tej pory)
- ograniczenia w stosowaniu chrap - prędkość maksymalna zależna od fal
- drgający peryskop przy prędkości pow 4,5w
- hydrofon nie działa gdy są włączone diesle
- brak możliwości ładowania torped na powierzchni i blisko niej w sztormie - trzeba zejść na 30m
- oficer wachtowy automatycznie przenosi się na mostek po wynurzeniu
- możliwość przerwania procedury zanurzania alarmowego
- radar uboota jest standardowo wyłączony oraz nie działa w sztormie
- puste pliki kampanii
Ataki z powierzchni zdarzają się i tak rzadko i kończą się raczej źle. Jednak zmniejszanie możliwości gracza do działań na powierzchni może i jest ukłonem w stronę realizmu - ale NA SIŁĘ
Ten peryskop denerwuje, bo nie można prowadzić obserwacji podczas podchodzenia do konwoju. Czy te peryskopy naprawdę tak drgały?
Oj, z tym ładowaniem torped to też spore utrudnienie, czasem człowiek czeka na peryskopowej by szybciutko załadować i atakować ponownie - a tu lipa, nie da rady...
Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica Pomógł: 21 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2005 Posty: 2456 Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa
#28 Wysłany: 27 Listopad 2011, 19:31
Fox jak juz ktos Tobie ladnie napisal a ja powtorze, pograj ze 2- 3 miesiace a pozniej oceniaj, niestety nie bylo Ciebie przy tworzeniu misji i patcha z realizmem ani nie brales udzialu w dyskusji, nie oceniaj a zadawaj pytania ale nie pytania oceniajace Tworcow i sugerujace przekaz negatywny tylko zadawaj pytania otwarte
_________________ capt. TUPOLOV commanding
Ostatnio zmieniony przez PL_U-96 27 Listopad 2011, 19:32, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 7 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 2264 Skąd: Kraków
#29 Wysłany: 1 Grudzień 2011, 21:30
no, niestety, jak dla mnie jest za trudno, tym razem poziom trudności został wyśrubowany ponad moje możliwości
Zresztą z tego co widzę jest to opinia wielu graczy.
ORPkom szło świetnie bo masakrują eskortę zamiast jej uciekać, ja tego niestety nie potrafię, podobnie jak unikać bomb, które już w pierwszym rzucie mają 80-90% skuteczność
Ja tylko postuluję by od następnego rankingu, przeanalizować zmiany w stosunku do podstawowego UTW (które zachowywało chyba najlepszą równowagę pomiędzy czystą wersją SH3, a KOtA)
piszę to po kolejnym przewalonym patrolu, gdzie po ponad godzinie zbliżania się do konwoju, cała nasza trójka została wyeliminowana w przeciągu ... 5 MINUT WSZYSCY
Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica Pomógł: 21 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2005 Posty: 2456 Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa
#30 Wysłany: 1 Grudzień 2011, 21:47
Trudno, bywa a moze czas najwyzszy przestawic sie na inne plywanie??
Imię: Marcin Pomógł: 13 razy Wiek: 43 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 1878 Skąd: Gdańsk/Coventry
#34 Wysłany: 2 Grudzień 2011, 11:53
PL_fox6 napisał/a:
Sonar twierdzi że co złego to Realism Pack, a nie KOtA, tkaże zwracam honor autorowi modu, nie jest to powód tak wyśrubowanego poziomu trudności
A mozesz rozwinac temat? Bo przed chwila akcentowales, ze za szybko padasz od bomb glembinowych (mniemam na peryskopowej).
Cytat:
ORPkom szło świetnie bo masakrują eskortę zamiast jej uciekać, ja tego niestety nie potrafię, podobnie jak unikać bomb, które już w pierwszym rzucie mają 80-90% skuteczność
Jak dobrze mi wiadomo to nie jest zmiana PS ale wlasnie KoTa. A stwierdzanie co jest zle, a co jest dobre jest dosc subiektywne i sprowadza sie do swojej WLASNEJ oceny.
Jezeli moge cos zasugerowac, to prosze poczekac z ocenami (jakiekolwiek by byly) do konca rankingu. I tak nic nie zmienimy w obecnej edycji, a te pare patroli wiecej moze oswoi Ciebie/Was ze zmianiami i pozwoli spojrzec ze troche innej strony.
Mnie paradoksalnie najwiecej problemu na patrolach przysporzyly zminay wprowadzone przez sonara. Ale daleki jestem od twierdzienia ze zmiany byly zle, wrec przeciwnie bylem bardzo zadowolony, tymbardziej ze troche urozmaicily te sztampowe podejscia do ataku. Jedyny problem to nieczytelna czcionka, ale to temat do rozwazan PO rankingu.
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#35 Wysłany: 2 Grudzień 2011, 11:56
PL_fox6 napisał/a:
Sonar twierdzi że co złego to Realism Pack, a nie KOtA, tkaże zwracam honor autorowi modu, nie jest to powód tak wyśrubowanego poziomu trudności
Fox, co to znaczy "co złego" ????? Konkrety proszę. Realizm pack dodaje do gry pewne elementy (sztorm, peryskop, większe uszkodzenia z działa) opisane powyżej, zaś modyfikacje sOnara zmieniają parametry detektorów eskorty oraz wprowadzają większe uszkodzenia od bomb głębinowych. Co więc jest dla Ciebie problemem ?
Jak na razie to narzekający mówią właśnie o niezawodnym ich wykrywaniu i szybkim zatopieniu. Osobiście mi to nie przeszkadza i po pierwszych batach jakie dostałem, nauczyłem się jak należy reagować i jak uciekać.
Właśnie - uciekać, a nie walczyć z eskortą.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Sonar twierdzi że co złego to Realism Pack, a nie KOtA, tkaże zwracam honor autorowi modu, nie jest to powód tak wyśrubowanego poziomu trudności
Na górze tej strony jest post co wniósł RP i oprócz kontrowersyjnego zamazanego peryskopu
powyżej kilku węzłów i tego że w dużym sztormie musisz lądować torpedy poniżej 30m
co ci wpływa na to że dostajecie KIA? Gdzie tam jest napisane że grzebaliśmy w sonarach DDków, gdzie tam pisze że zmieniliśmy głębokość na której detonują bomby?
Więc tak samo ja twierdze że co złego to nie RP. Ocenę zostawiam tobie.
sOnar [Usunięty] Kommodore
#37 Wysłany: 2 Grudzień 2011, 14:45
Przyznaję Wam rację co do bomb...
Zostały zmienione minimalne głębokości detonowania bomb głębinowych aby zmusić gracza do ucieczki co było normalną procedurą podczas wojny. Żaden u-boot nie wisiał na peryskopowej widząc atakujący go niszczyciel. Ja uciekam, nie 'charcę się' na tonaż i 95% ucieczek daje mi soczystego SURVa z małym tonażem na koncie ale przynajmniej jestem zadowolony z tego, że przeżyłem i mam dziką satysfakcję, że zwiałem...
Pozdrawiam
Początki są trudne. Trzeba się oswoić z modem i poznać nowe oblicze SHIII. Fox nie pękaj na początku. Czekają Cię wspaniałe przygody gdy poznasz nowe zasady gry...
Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica Pomógł: 21 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2005 Posty: 2456 Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa
#38 Wysłany: 2 Grudzień 2011, 18:32
PL_fox6 napisał/a:
Sonar twierdzi że co złego to Realism Pack, a nie KOtA, tkaże zwracam honor autorowi modu, nie jest to powód tak wyśrubowanego poziomu trudności
RECE OPADAJA JAK TO PRZECZYTALEM. Jezeli takie slowa dokladnie Sonar wypowiedzial to stracil w moich oczach i to sporo i chcialbym to wyjasnic.
Fox granie na pale skonczylo sie juz dawno, jesli myslisz ze bedziesz sobie plywal na peryskopie i topil wszystko to co Ci podejscie pod torpedy no to jestes w bledzie.
Jak napisal tes, poczekamy do konca rankingu i wtedy wyciagniemy odpowiednie wnioski.
_________________ capt. TUPOLOV commanding
sOnar [Usunięty] Kommodore
#39 Wysłany: 2 Grudzień 2011, 18:40
Ja nie powiedziałem, że co złego to realism pack. Stwierdziłem jedynie że wprowadził dodatkowe utrudnienia które sprawiły, że wielu graczom KOTA wydaje się być piekłem...
KOTA samo w sobie jest trudne mimo to gram z ekipą i nie narzekamy - wręcz chwalimy za to, że czasami dostajemy w tyłek. Realism Pack dodatkowo podnosi poprzeczkę i to nie moja robota.
Co jest moim celem? To byście rozróżniali co wprowadza KOTA a co RP...
Ja z RP nie mam nic wspólnego
Pozdrawiam
EDIT:
KOTA wprowadziła historyczne sonary i hydrofony oraz trochę nowych jednostek. Na dodatek bomby zaczęły wybuchać na 15m złomując peryskopowców
Wkurzało mnie że bawiłem się eskortą na UTW. Postanowiłem utrudnić sobie życie - tak bym bał się eskorty i tego dokonałem - gryzą i to wrednie.
Skończyła się saga bajek - rzuci, nie trafi i poleci a ja go storpeduję i będzie tak samo jak zwykle. Irytowało mnie to...
Teraz eskorta jest wredna i gryzie ostro - co ma odzwierciedlenie w realiach historycznych
Wybierz FOX co Cię wkurza w grze a my wyciągniemy z tego wnioski...
Może wkurza Cię Twoja bezsilność? Tak? TO BARDZO DOBRZE. Bo tak właśnie ma być.
To symulator nie strzelanka i staramy się ją udoskonalić jak się da - zarówno chłopaki z PS jak i ja...
Pytania? Jak zmienić KOTA? Oczywiście na trudniejszy bo nauczyłem się grać i wiać eskorcie....
Nie opiniuj gry po paru nieudanych patrolach. To za mało byś zabierał zdanie w tej kwestii...
Owszem możesz je wyrażać ale widzę, że spodziewałeś się raju dla u-bootów na morzu...
Tak niestety nie będzie...
Ostatnio zmieniony przez sOnar 2 Grudzień 2011, 18:52, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum