Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Nasi chłopcy uderzyli na amerykański konwój. Niestety zostali zdziesiątkowani a konwój stracił tylko 4 statki. Nasz wolfpack ma za zadanie ponowny atak i likwidację jak największej liczby jednostek...
Opis, tak będzie opis, bo patrol był tak krótki że mam teraz masę czasu
na pisanie opisu, nawet mógłbym opis opisu robić. Tylko żebyście nie
myśleli że mi to wejdzie w nawyk.
Ostatnio coś zebrało mnie na piłkarskie porównania, więc i tym razem
takowego zabraknąć nie może, aczkolwiek może zaraz się niektórym narażę.
Jak wczoraj Real Madryt strzelił Barcelonie najszybsza bramkę w historii
wielkich derbów zwanych w Hiszpanii El Clásico, czy też lub Gran Derbi
Europa, tak i dziś trójka kapitanów dostała najszybszy nokaut (wiem nokaut
to już z boksu, ale cicho) w historii rankingu.
I nie było może by w tym nic zaskakującego gdyby nie to że zaczęliśmy
pewni siebie jak nigdy, że nie płynęły żółtodzioby tylko ludzie znający
to rzemiosło, niema wytłumaczenia że sędzia nie wywalił DDka z akwenu,
że pogoda taka, a woda była za mokra, dostaliśmy po tyłku równo . . .
skończyliśmy gorzej niż Real wczoraj.
Cóż więcej dodać, nie chce mi się opisywać jak to było, może któryś z
kapitanów się szarpnie coś jeszcze skrobnąć swym piórem. Ja dodam że
na słowa Lutiensa "jest jeszcze wcześnie może popłyniemy raz jeszcze"
razem z janko175 chwielibyśmy chyba buchnąć śmiechem, choć do śmiechu
nam nie było. W zasadzie nie chciałem was zanudzać i zamiast tego
paplania korciło mnie napisać jedno, jedyne zdanie jakie wypowiedział
po patrolu janko . . .
A była taka piękna niedziela
PS. Kibicowałem Barcy, w pubie pełnym kiboli Realu, a ich miny
po meczu bezcenne. Z resztą moja jak tam wszedłem też była bezcenna,
tak samo jak po dzisiejszym patrolu . . .
ogolne.jpg
Plik ściągnięto 5 raz(y) 369.15 KB
szczegolowe.jpg
Plik ściągnięto 2 raz(y) 359.18 KB
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 12 Grudzień 2011, 22:56, w całości zmieniany 3 razy
Imię: "Niewierny"
Ulubiona Gra: seria SILENT HUNTER, seria TOTAL WAR Pomógł: 5 razy Wiek: 48 Dołączył: 18 Lis 2008 Posty: 949 Skąd: Zagłębie Sosnowiec
#2 Wysłany: 11 Grudzień 2011, 21:46
Marco - popraw na 44 patrol - nie 43.
No cóż zdarzają się "koszmary" - najkrótszy patrol jaki płynąłem.
_________________ "Chciałbym się pożegnać, nigdy już nie wrócę. Jeśli się weźmie pod uwagę przewagę Brytyjczyków, nie jest prawdopodobne, abyśmy to przeżyli...". - Admirał Günther Lütjens
"Krew, pot i żelazo" - motto marynarzy pancernika "Bismarck"
sOnar [Usunięty] Kommodore
#3 Wysłany: 11 Grudzień 2011, 22:32
Bardzo mi przykro Panowie, że stało się tak - nie inaczej
Staram się pisać grywalne misje. Każdą testuję. Której nie przeżyję - zmniejszam ilość eskorty i znowu test...
Grałem tą misję i ją przeżyłem jak każdą, którą dałem na ranking. Musiały się potoczyć wyjątkowo źle Wasze losy, że tak wycieli Was w pień chłopaki...
Nie jestem sadystą. Staram się pisać misje z wyczuciem i każdą testuję.
Przykro mi, że tak źle odebraliście mój twór. Chciałem byście przeżyli na niej jak i na innych wspaniałe przygody....
Serdecznie pozdrawiam i życzę wielu SURVów...
Ostatnio zmieniony przez sOnar 11 Grudzień 2011, 22:33, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Janek Pomógł: 4 razy Wiek: 50 Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 318 Skąd: Cieszyn
#4 Wysłany: 12 Grudzień 2011, 16:39
sOnar napisał/a:
Bardzo mi przykro Panowie, że stało się tak - nie inaczej
Nie no spoko Robert ,to nie twoja wina .
Jeśli chodzi o mnie to tak: Po przed ostatnim patrolu ,kiedy w środku konwoju dopadł mine DDek ,postanowiłem ,że tym razem nie będe sie pchał w konwój ,tylko zaatakuje z flanki . Widocznosć była jeszcze w miare dobra , więc szanse na celny strzał były sporte . Pech chciał ,ze akurat z prawej strony płyneły 2 DD w odstępie ok 1km za nimi trzeci ale chyba o wiele dalej . I co zrobiłem . Ustawiełem sie do nich pod kątem 90 st i czekałem z wylączonymi silnikami . Jestem pewien ,ze o mnie nie wiedziały , nie pingowały . Kiedy pierwszy wszedł pod wyrzutnie strzeliłem do drania ,zatapiając go . Drugi momentalnie zareagował i skręcił w moją stronę. Liczyłem ,ze uda mi sie go wykończyć strzałem w paszcze . Dałem cała w stecz i czakałem ,aż ruszy prosto na mnie . Niestety nie zachował sie tak jak oczakiwałem ,tylko drań starał sie mnie zajść pod kątem . wystrzeliłem dwie torpedy,ale żadna nie trafiła , więc dałem alarmowe zanurzenie . Pierwsze bombardowanie przetrwałem z uszkodzonymi rufowymi sterami głebokośći , ale szybko schodziłem w dół . Na 160 m rozległy sie kolejne eksplozje .Okręt zaczła nabierać wody i... papa.
Wydaje mi się ,że mogłem przepuścić te dwa dd i wejść za nimi w konwój , choć prawdopodobnie nie dał bym rady wejśc przed trzecim DDkiem ,a konwój by mi odpłynął .
Cóż .... człowiek całe życie się uczy . nastepnym razem będzie lepiej
_________________ " Jeśli słyszę bzykanie ,to znaczy ,że ktoś bzyka,a jedyny powód bzykania jaki ja znam to taki ,że jest się pszczołą"
Imię: Marcin Pomógł: 13 razy Wiek: 43 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 1878 Skąd: Gdańsk/Coventry
#5 Wysłany: 12 Grudzień 2011, 16:59
Czestym bledem popelninym przez graczy jest stanie nieruchomo i odpalanie torped. O ile ma sie elekytryki to jeszce przejdzie, ale jak sie ma parowki, to juz inna bajka. Eskorta lubi sobie poplynac za sladem takiej torpedy i sprawdzic co sie kryje w okolicy. Moze olac 1, 2 a do 3 juz polezie. Wiec wujek dobra rada mowi. Jak wystrzelisz parowkie staraj sie zmienic pozycje. Te pare setek metrow dalej od miejsca strzalu to czesto twoje byc albo nie byc. To samo tyczy sie gdy odpalamy torpede w poblizu DD. Sami zapraszamy kolege do tanca.
I na koniec Marco, to w koncu jaki numer patrolu 4 czy 44. ( a moze 1 z 10 )
Porawilbym, ale:
Cytat:
Nie możesz usuwać/edytować postów administratora!.
Ostatnio zmieniony przez PL_tes 12 Grudzień 2011, 17:04, w całości zmieniany 10 razy
sOnar [Usunięty] Kommodore
#6 Wysłany: 12 Grudzień 2011, 17:50
No i poszliśmy tą misję w trójkę i nam także dała nam ostro po pupie
Cytat:
Patrol zaczął się od wynurzenia i szybkiego zanurzenia bo na horyzoncie pokazały się dymy. Dalszy spacer kontynuowaliśmy na peryskopowej. Dedeki zaczęły węszyć gdy się zbliżaliśmy do konwoju i wykryły ORP_Groma.
Posłał je na dno. Kolejny skosiłem ja. Zająłem się frachtowcami z czego zeszły dwa i musiałem wiać na głębię...
Grom miał ciężko uszkodzonego U-boota przez co manewry były piekłem. KIA było kwestią czasu bo na górze rozpętało się piekło. Bielik beztrosko sobie atakował konwój i gdy siedziałem na 183m usłyszałem ALAAARM!
Zaczął wiać w dół ale Flek go dopadł i ciężko uszkodził. Opadł na ponad 300 m gdzie go zgniotło...
Bielik - piękny tonaż ale trzeba wiedzieć kiedy się wycofać by dowieźć go do domu...
a sOnar sobie odpłynął w siną dal zaliczając soczystego SURVa
Piękny prezent z okazji otrzymania znaku krótkofalarskiego...
Bardzo fajny patrol. Szkoda dwóch KIA chłopaków. Chętnie popłynę tą misję jeszcze raz...
Pozdrawiam
Faktem jest, że trzeba być tam pierońsko ostrożnym...
Ostatnio zmieniony przez sOnar 12 Grudzień 2011, 17:52, w całości zmieniany 2 razy
Imię: "Niewierny"
Ulubiona Gra: seria SILENT HUNTER, seria TOTAL WAR Pomógł: 5 razy Wiek: 48 Dołączył: 18 Lis 2008 Posty: 949 Skąd: Zagłębie Sosnowiec
#7 Wysłany: 13 Grudzień 2011, 06:59
Witam.
Oczywiście, że nasza wina Sonarze, zdarza się i nie ma się co martwić. Człowiek się całe życie uczy
Sonarze mam jedno pytanie:
Gramy na 100% realiźmie, prawda
Mamy limity: torped, paliwa, tlenu itp. Dlaczego niszczyciele, korwety czy fregaty nie mają limitu bomb głębinowych
Na jednym z poprzednich patroli pływał polski okręt wojenny i rzucał tymi bombami jak nawiedzony - czy nie powinno być limitu bomb głębinowych dla naszych największych wrogów
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam serdecznie - Adm. Lütjens
_________________ "Chciałbym się pożegnać, nigdy już nie wrócę. Jeśli się weźmie pod uwagę przewagę Brytyjczyków, nie jest prawdopodobne, abyśmy to przeżyli...". - Admirał Günther Lütjens
"Krew, pot i żelazo" - motto marynarzy pancernika "Bismarck"
Gramy na 100% realiźmie, prawda
Mamy limity: torped, paliwa, tlenu itp. Dlaczego niszczyciele, korwety czy fregaty nie mają limitu bomb głębinowych
Na jednym z poprzednich patroli pływał polski okręt wojenny i rzucał tymi bombami jak nawiedzony - czy nie powinno być limitu bomb głębinowych dla naszych największych wrogów
Sorki, że tak za sOnara. Ale eskorta ma limit bomb. Przykładem tego był supertux w patrolu kiedy chował się pod Old Linerem. Wykrył go VW który mnie zatopił. Sciagnął eskortę, a że sam nie miał beczek popłynął do konwoju.
_________________ "Jest tylko jedna zasada taktyki, która nie podlega zmianom: użyć tego, co pod ręką, by zadać jak najwięcej ran, śmierci i zniszczenia wrogowi w jak najkrótszym czasie."
G. Patton
Imię: Daniel
Ulubiona Gra: SH3
Wiek: 35 Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 24 Skąd: Warszawa
#9 Wysłany: 13 Grudzień 2011, 16:19
Lütjens napisał/a:
Witam.
Oczywiście, że nasza wina Sonarze, zdarza się i nie ma się co martwić. Człowiek się całe życie uczy
Sonarze mam jedno pytanie:
Gramy na 100% realiźmie, prawda
Mamy limity: torped, paliwa, tlenu itp. Dlaczego niszczyciele, korwety czy fregaty nie mają limitu bomb głębinowych
Na jednym z poprzednich patroli pływał polski okręt wojenny i rzucał tymi bombami jak nawiedzony - czy nie powinno być limitu bomb głębinowych dla naszych największych wrogów
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam serdecznie - Adm. Lütjens
Mają limit, ale niewiele on ma wspólnego z realiami, ten temat poruszany był przeze mnie u nas na forum (ORP).
Cytat:
Przydała by się ankieta kto za a kto przeciw zmniejszeniu/zbliżeniu do realiów ilości bomb głębinowych na niszczycielach bo to co się teraz dzieje jest po prostu chore.
Niestety nie da się idealnie spasować ilości do każdej jednostki ponieważ w grze ilość bomb jest przypisana do wyrzutni a nie do jednostki. Jeże pozostają bez zmian.
Jeżeli ktoś posiada inne informacje co do ilości bomb na jednostkach niech pisze.
Realnie - to co udało mi się znaleźć w necie
W grze- wiadomo paranoja na przykładzie UTW
[xx] - ilość po modzie dla wszystkich zrzutni/miotaczy
Korwety typu "Flower" Realnie
-2 zbg (40 bg) (później dodatkowo 2-4 mbg (łącznie 70 bg))
W grze
-2 x ZR(80) 2 x MBG(80) ilość BG w grze 160 + Jeż [70]
Fregaty typu "River" Realnie
-2 zbg; 4 mbg (145 bg; późne 2 wbg; 8 mbg- do 200 bg)
W grze
-2 x ZR(80) 8 x MBG(320) ilość BG w grze 400 + Jeż [160]
Eskortowce typu "Black Swan" Realnie
-2 zbg; 4 mbg (110 bg)
W grze
-2 x ZR(80) 8 x MBG(320) ilość BG w grze 400[160]
Niszczyciele eskortowe typu "Hunt-I" Realnie
-1wbg; 2 mbg (40 bg)
W grze
-1 x ZR(40) ilość BG w grze 40[20]
Niszczyciele eskortowe typu "Hunt-II" Realnie
-2-3 zbg; 2 mbg (140 bg)
W grze
-1 x ZR(40) 2 x MBG(80) ilość BG w grze 120[50]
Niszczyciele eskortowe typu "Hunt-III" Realnie
-1 wbg; 4 mbg (110 bg)
W grze
-1 x ZR(40) 4 x MBG(160) ilość BG w grze 200 [80]
Niszczyciele typu "J/K" i "N" Realnie
-1 wbg; 2 mbg (42 bg) (typ N 2 wbg; 2 mbg)
W grze
-2 x ZR(80) 2 x MBG(80) ilość BG w grze 160 dla J class [70]
Niszczyciele typu "Tribal" Realnie
-1 wbg; 2 mbg (20 bg)
W grze
-2 x ZR(80) 4 x MBG(160) ilość BG w grze 240[100]
Niszczyciele typu "Flecher" Realnie
-2 wbg; 6 mbg (56 bg)
W grze
-2 x ZR(80) 4 x MBG(160) ilość BG w grze 240[100]
Niszczyciele eskortowe typu "Evarts" Realnie
-2 wbg; 8 mbg (112 bg)
W grze
-2 x ZR(80) 8 x MBG(320) ilość BG w grze 400 + Jeż [160]
Cytat:
[quote="U-180"]Jak wszyscy na serwerze będą mieć ten sam plik to będzie działać.
-- 8 Wrz 2011, o 15:15 --
Trochę jeszcze pozmieniałem w modzie. Po 26 bomb dla jednej zrzutni rufowej oraz po 12 bomb dla jednego miotacza.
Jak już pisałem w 1 poście
Cytat:
Niestety nie da się idealnie spasować ilości do każdej jednostki ponieważ w grze ilość bomb jest przypisana do wyrzutni a nie do jednostki. Jeże pozostają bez zmian.
Co wy na to?
było
jest
Korwety typu "Flower"
stare 70
nowe 76
Fregaty typu "River"
s 160
n 148
Eskortowce typu "Black Swan"
s 160
n 148
Niszczyciele eskortowe typu "Hunt-I"
s 20
n 26
Niszczyciele eskortowe typu "Hunt-II"
s 50
n 50
Niszczyciele eskortowe typu "Hunt-III"
s 80
n 74
Niszczyciele typu "J/K" i "N"
s 70
n 76
Niszczyciele typu "Tribal"
s 100
n 100
Niszczyciele typu "Fletcher"
s 100
n 100
Niszczyciele eskortowe typu "Evarts"
s 160
n 148
Zmiany jednak nie zostały wprowadzone na stałe do gry, ale testy wypadły pomyślnie.
Uuu dobre, ale od razu warto by może powiedzieć ze limit limitem, ale
problemem jest też szybkość przeładowania, bo to już w DC było tak
że potrzeba czasu na załadowanie, a niestety w SH III DDk zatoczy kółko
i już wali z belki aż miło.
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 14 Grudzień 2011, 02:03, w całości zmieniany 4 razy
Imię: "Niewierny"
Ulubiona Gra: seria SILENT HUNTER, seria TOTAL WAR Pomógł: 5 razy Wiek: 48 Dołączył: 18 Lis 2008 Posty: 949 Skąd: Zagłębie Sosnowiec
#11 Wysłany: 14 Grudzień 2011, 08:01
Witam.
Jak dla mnie to jest stanowczo za dużo.
Maksymalnie powinno być na okrętach do 70 bomb głębinowych + jeż na którym były 24 pociski.
Jak czytam, że w grze niektóre jednostki mają po 160 do 400 bomb głębinowych to jestem w szoku. W rzeczywistości było to przecież nierealne.
Skoro gramy w realiźmie 100%, to niech będzie taka ilość, jaka była rzeczywiście na okrętach a nie 400
Pozdrawiam serdecznie - Adm. Lütjens
_________________ "Chciałbym się pożegnać, nigdy już nie wrócę. Jeśli się weźmie pod uwagę przewagę Brytyjczyków, nie jest prawdopodobne, abyśmy to przeżyli...". - Admirał Günther Lütjens
"Krew, pot i żelazo" - motto marynarzy pancernika "Bismarck"
sOnar [Usunięty] Kommodore
#12 Wysłany: 14 Grudzień 2011, 08:10
Jeśli chcecie oczywiście można wydać patch przy współpracy z PS...
Jak czytam, że w grze niektóre jednostki mają po 160 do 400 bomb głębinowych to jestem w szoku. Skoro gramy w realiźmie 100%, to niech będzie taka ilość, jaka była rzeczywiście na okrętach a nie 400
Cóż, trudno się nie zgodzić.
_________________ "Jest tylko jedna zasada taktyki, która nie podlega zmianom: użyć tego, co pod ręką, by zadać jak najwięcej ran, śmierci i zniszczenia wrogowi w jak najkrótszym czasie."
G. Patton
A da się ten limit zmieniać wraz z rokiem? No bo Hunt w 1944 miał na pewno
więcej niż 40 bombek na pokładzie.
Tylko trzeba brać pod uwagę jedną rzecz, w rzeczywistości DDk mając
te 40 bomb był wstanie trzymać U-Boota pod wodą kilkanaście godzin.
Tutaj DDk nie myśli, i za każdym nawrotem leci seria z belki, co byśmy się nie
wkopali . . . bo później taki DDk będzie latał tylko w około
PS. Z tego co czytałem na subsim. to w GWX są już na ten
temat pewne poprawki, tylko muszę zainstalować i zobaczyć jak
tam ustawione jest.
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 14 Grudzień 2011, 11:14, w całości zmieniany 1 raz
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#15 Wysłany: 14 Grudzień 2011, 18:51
No właśnie, to tylko gra a nie żywy przeciwnik.
Tak w ogóle czy ktoś liczył ile DD zrzuca tych bombek?
Bo a nuż się okaże, że i 50 jest za dużo. Może wystarczy poprawić celność, a właściwie "niecelność" dla poszczególnego wyszkolenia DDków?
Imię: "Niewierny"
Ulubiona Gra: seria SILENT HUNTER, seria TOTAL WAR Pomógł: 5 razy Wiek: 48 Dołączył: 18 Lis 2008 Posty: 949 Skąd: Zagłębie Sosnowiec
#16 Wysłany: 21 Grudzień 2011, 00:43
To są zdjęcia wykonane na naszej "Błyskawicy".
W opisie wyraźnie widać ile "bombek" mógł zabrać niszczyciel.
Napisałeś Andrev, że to tylko gra - no dobra, ale jak jest 100% realizm - to niech będzie tak jak było naprawdę.
My mamy 12 torped - a niszczyciele od 160 do 400 "bombek" - gdzie tutaj są równe szanse
160:12 = ok. 13 razy więcej uzbrojenia.
400:12 = ok. 33 razy więcej uzbrojenia.
Gdzie tutaj widzisz jakieś szanse
P1110837nk.jpg
Plik ściągnięto 6 raz(y) 182.44 KB
P1110839nk.jpg
Plik ściągnięto 6 raz(y) 250.71 KB
P1110848nk.jpg
Plik ściągnięto 9 raz(y) 307.5 KB
P1110865nk.jpg
Plik ściągnięto 6 raz(y) 241.67 KB
P1110867nk.jpg
Plik ściągnięto 9 raz(y) 226.79 KB
_________________ "Chciałbym się pożegnać, nigdy już nie wrócę. Jeśli się weźmie pod uwagę przewagę Brytyjczyków, nie jest prawdopodobne, abyśmy to przeżyli...". - Admirał Günther Lütjens
"Krew, pot i żelazo" - motto marynarzy pancernika "Bismarck"
Ostatnio zmieniony przez PL_Adm.Lütjens 21 Grudzień 2011, 01:00, w całości zmieniany 2 razy
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#17 Wysłany: 21 Grudzień 2011, 13:02
Lütjens napisał/a:
Napisałeś Andrev, że to tylko gra - no dobra, ale jak jest 100% realizm - to niech będzie tak jak było naprawdę.
To tylko gra, więc nie osiągniemy 100% realizmu - nawet jeśli w opisie gry czy opisie poziomu widzimy napisane 100%. Więc nie wariujmy. Gdyby to był "100% real" to nikt by w 1940/41 nie atakował konwoju z zanurzenia. Ot taki to 100% real.
Pragnę również dodać, iż mój stosunek do tegoż komentarza jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i glos...zrozumieliście?
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 21 Grudzień 2011, 13:03, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Marcin Pomógł: 13 razy Wiek: 43 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 1878 Skąd: Gdańsk/Coventry
#18 Wysłany: 21 Grudzień 2011, 13:56
Lütjens napisał/a:
Napisałeś Andrev, że to tylko gra - no dobra, ale jak jest 100% realizm - to niech będzie tak jak było naprawdę.
Jak ta gra bylaby w 100% realistyczna. To po 1942r. bylibyscie szczesliwi topiac choc 1 statek, a po 1943 szczesliwi, ze wogole mogliscie cos zobaczyc na powierzchni. Nie mowiac o tym ze ogolnie po wykryciu siedzielibyscie na 200 metrach z pelnymi portkami do samego konca patrolu.
Coz w tej grze ilosc zrzucanych bomb rekompensuje pewne ulomnosci algorytmow eskroty. Pewnie jedyna rada bylby DC2, na ktorego wielu z Nas czeka z wywieszonymi jezorami od wielu lat. Ale wtedy wierz mi marny zywot suba. Popatrz sobie na opisy batali SH2vsDC. Wykrycie == prawie pewna smierc.
Muszę kiedyś spojrzeć z obserwatora na DD i policzyć ile bomb zrzuca... Bo w sumie to ciężko policzyć ile bomb schodzi na patrol.
Bo problemem jest także AI.
Jeżeli AI ma PODEJRZENIE obecności U-Boota rzuca wszystkie bomby... AI nie zareaguje, że ma tylko 40 bomb i że musi oszczędzać.
Ale można podziałać coś w zakresie, aby np. DD miał bomb na 30-60 minut ciągłego ataku, aby nie mógł przez cały patrol rzucać bomb... Może w ten sposób trzeba do tego podejść?
Ps. Nie robię nowej tabeli, bo w sumie w starej nic się nie zmienia przez te 2 nowe patrole.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum