POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
TRIK
Autor Wiadomość
sonda0 




Kraj:
poland

Imię: Darek
Dołączył: 05 Lis 2010
Posty: 8
Skąd: WRZEŚNIA

 #1  Wysłany: 31 Grudzień 2011, 10:16   TRIK

Problem z eskorta?? Można się pozbyć bomb głębinowych z okrętów typu Hunt I Hunt II itp.
I sobie hasamy po morzu
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #2  Wysłany: 31 Grudzień 2011, 11:14   

eeeeee
eeeeeeee
eeeeeeeee
?!
_________________

 
 
     
PL_Hunter_Silent13 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak
Pomógł: 5 razy
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 658
Skąd: oni mają tyle tonażu?

 #3  Wysłany: 31 Grudzień 2011, 11:53   

jeżeli chodzi Ci o wybuchające zrzutnie bomb głębinowych to to działa na wszystkich okrętach eskorty, ale jest bez sensu i gra traci na realizmie
_________________
Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
 
 
     
PL_Adm.Lütjens 
Korvettenkapitan






Kraj:
poland

Imię: "Niewierny"
Ulubiona Gra: seria SILENT HUNTER, seria TOTAL WAR
Pomógł: 5 razy
Wiek: 48
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 949
Skąd: Zagłębie Sosnowiec

 #4  Wysłany: 31 Grudzień 2011, 11:58   

Witam.

Zainstaluj sobie zwykłą grę SH III bez żadnych dodatków, modów i będziesz miał "niewidome" niszczyciele. Wtedy Cię nie wykryją - jak chcesz tak "Hasać po morzu" :)

Pozdrawiam serdecznie - Adm. Lütjens
_________________
"Chciałbym się pożegnać, nigdy już nie wrócę. Jeśli się weźmie pod uwagę przewagę Brytyjczyków, nie jest prawdopodobne, abyśmy to przeżyli...". - Admirał Günther Lütjens
"Krew, pot i żelazo" - motto marynarzy pancernika "Bismarck"
 
     
sonda0 




Kraj:
poland

Imię: Darek
Dołączył: 05 Lis 2010
Posty: 8
Skąd: WRZEŚNIA

 #5  Wysłany: 31 Grudzień 2011, 14:04   trik

Chodziło mi całkowite pozbycie się uzbrojenia danej jednostki nie o jakieś niewidzialne niszczyciele.
I co najważniejsze to działa wystarczy usunąć plik z uzbrojeniem .
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #6  Wysłany: 31 Grudzień 2011, 14:47   

LoL. Mozna tez wogle wywalic eskorte, a co tam jak zaszalec to na maksa.

Kolejny maly trik. Wybierasz sobie poziom easy, naciskasz L i wszystkie dane wskakuja do kalkulatora. Opalasz "fire" i za pare sekund stateczek znika ci z oczu.
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
 
     
ProGrin 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Damian
Pomógł: 3 razy
Wiek: 28
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 130
Skąd: Zabrze

 #7  Wysłany: 1 Styczeń 2012, 03:53   Re: TRIK

sonda0 napisał/a:
Problem z eskorta?? Można się pozbyć bomb głębinowych z okrętów typu Hunt I Hunt II itp.
I sobie hasamy po morzu

A powiesz mi jak to zrobić ?
bardzo cię proszę i z góry dziękuje .

PS.
WSZYSTKIEGO NAJ. Z OKAZJI NOWEGO ROKU :)
_________________
ProGrin
 
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #8  Wysłany: 1 Styczeń 2012, 11:27   

I jaki sens ma wtedy ta gra? Jak napisali inni to lepiej ustaw
pomoc oficera od torped, nieskończone torpedy i szybki czas przeładunku.

Wyjdzie szybciej niż modyfikacja plików, a efekt będzie ten sam jak nie lepszy!


:zimniutko:
 
     
ProGrin 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Damian
Pomógł: 3 razy
Wiek: 28
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 130
Skąd: Zabrze

 #9  Wysłany: 1 Styczeń 2012, 11:53   

PL_Marco napisał/a:
I jaki sens ma wtedy ta gra? Jak napisali inni to lepiej ustaw
pomoc oficera od torped, nieskończone torpedy i szybki czas przeładunku.

Wyjdzie szybciej niż modyfikacja plików, a efekt będzie ten sam jak nie lepszy!


:zimniutko:


możesz mnie wyśmiać , ale ja tego nie umie , i jeśli możesz , powiedz jak zrobić żeby mieć nie skończone torpedy .

PS.
chodzi ci o oficera uzbrojenia ?
_________________
ProGrin
 
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #10  Wysłany: 1 Styczeń 2012, 13:18   

Przed odpaleniem misji jest wybór przecież.

rel3.jpg
Plik ściągnięto 22 raz(y) 68.92 KB

 
     
ProGrin 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Damian
Pomógł: 3 razy
Wiek: 28
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 130
Skąd: Zabrze

 #11  Wysłany: 1 Styczeń 2012, 13:22   

PL_Marco napisał/a:
Przed odpaleniem misji jest wybór przecież.

dziękuje , i znowu wiem więcej .
_________________
ProGrin
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Trik
ORP Baltyk Dodatki, mody i modowanie 2 27 Marzec 2011, 04:23
ORP Baltyk


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group