Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Wielkość pakietu ok. 6 MB. Wszystkie teksty odzwierciedlają zmiany wprowadzone przez wersję 2.1 z hotfixem z 26.04.2008.
Głównym problemem pakietu pozostały różnice wysokości masztów i zanurzenia w książce celów dla wersji pokojowych i wojennych (iluminowanych i zaciemnionych) tych samych statków. Jednak nie jest to zapisane w plikach podlegających lokalizacji.
Spolszczenie w tej wersji zawiera 3 opcje zmniejszające realizm GWX i przywracające drobne cechy ze sklepowej wersji SH3 oraz opcję przywrócenia kolorów Morza Śródziemnego z GWX 2.0.
Udostępniona wersja zawiera dodatkowo dwa obce mody (SH3 Torploads i Torpedo damage final), które pozwalają na wygodniejszą grę w stosunkowo niskim poziomie realizmu.
[ Dodano: 6 Maj 2008, 20:53 ]
Zaktualizowałem wersję do 4c, która wycina już chyba ostatnie znalezione błędy.
Przede wszystkim odzyskane 2x3 wpisy w en_menu.txt i zmieniona kategoria Minor Warship przerzucona żywcem z SH3 jako "Stawiacz min" (obejmowała m.in. łódź ratunkową RAF i doki). Teraz brzmi "Jednostka pływająca".
ps. Na stronie spolszczenia jest udostępniony fix do podwyższania rozdzielczości SH3 pod XP SP2/3. Być może działa również pod Vistą.
Ostatnio zmieniony przez PL_Olamagato 23 Maj 2012, 02:50, w całości zmieniany 2 razy
które pozwalają na wygodniejszą grę w stosunkowo niskim poziomie realizmu.
takie shity to mogłeś sobie odpuścić bo psuje to całokształt Twojej pracy - chyba, że Cię to raduje ale to jest równoznacznym z tym - że nie należysz do graczy zbytnio poważnych ech...
Imię: Olamagato Pomógł: 4 razy Wiek: 54 Dołączył: 03 Paź 2005 Posty: 253 Skąd: z piekła rodem
#3 Wysłany: 14 Wrzesień 2008, 22:12
Cytat:
takie shity to mogłeś sobie odpuścić bo psuje to całokształt Twojej pracy
Najwyraźniej jednej rzeczy nie zauważasz. NIKT nie zaczyna gry SH3 czy GWX na poziomie realizmu 100%. Absolutnie nikt.
Żeby grę poznać i bawić się na 100% to każdy chyba łącznie nawet z Tobą przynajmniej raz na początku włączył grę na niższym poziomie.
Jak chcesz do grania na 100% znaleźć nowe osoby?
Chcesz zawsze grać w singla sam ze sobą?
Do gry trzeba najpierw zachęcić. Dzisiaj sytuacja jest taka, że gra jest - nie oszukujmy się - stara. Nieźle wygląda i działa z pewnymi modami, działa w dużych rozdzielczościach (nawet 1920x1200), ale to nie zmienia faktu starości.
Nowi gracze mogą przechodzić pierwszy raz grę od razu z GWX lub innymi modami. Jednak mogę Cię zapewnić, że niemało z nich rzuci grę w cholerę jeżeli dostanie wszystkie utrudnienia jakie dostarcza goły GWX. Ergo będziesz się bawić grą sam ze sobą. I tak już będzie zawsze.
Producenci gier doskonale to wiedzą i dlatego tak paskudnie niszczą poziom trudności premierówek. Wiedzą, że gdy łebkom będzie się grało łatwo i przyjemnie, to zachęcą również swoich kumpli do grania.
Denerwuje Cię, że ktoś może oszukiwać przy grze sieciowej mieć ułatwienia na mapie których inni nie będą mieli włączonych?
Na to te kilka drobiazgów zawartych w pakiecie spolszczeniu nie wpłynie. Każdy może sobie grę (nawet z GWX) dowolnie zmodować. Nie przeszkodzi mu w tym nikt, a też nie będzie to wykrywalne. Ci, którzy nie chcą się bawić na 100% i tak będą oszukiwać.
Lepiej więc jeżeli będą to takie drobiazgi jak aktualizacja mapy czy duperelnik nad okrętem niż takie wredne przeróbki jak GWX-TA (który jak pewnie zauważyłeś miał niemałą popularność).
Imię: Olamagato Pomógł: 4 razy Wiek: 54 Dołączył: 03 Paź 2005 Posty: 253 Skąd: z piekła rodem
#4 Wysłany: 3 Luty 2009, 13:50
W oczekiwaniu na spolszczenie do GWX 3.0 GOLD wrzuciłem na stronie domowej spolszczenia najnowszą wersję 4d (pod rapidshare). Znalazło się w niej kilka ulepszeń takich jak ostateczne pozbycie się problemów gramatyki i zaktualizowanie opcji Alternatywne Flotylle do 2.1 (przez zapomnienie była tam wersja z 2.0). Generalnie przydatne drobiazgi.
Jedyną różnicą między tą wersją, a piątą wersją dla 3.0 będą dodatkowe komunikaty i manual. Różnice w opisach kilku jednostek między 2.1, a 3.0 to takie "nic" jak pomylone wieże podwójne z pojedynczymi. Niewarte więc wspominania.
Imię: Olamagato Pomógł: 4 razy Wiek: 54 Dołączył: 03 Paź 2005 Posty: 253 Skąd: z piekła rodem
#6 Wysłany: 19 Luty 2012, 00:04
Chyba znikło już ze wszystkich serwerów ponieważ wersja 3.0, to tak naprawdę 2.2 (zmian między 2.1, a 3.0 jest naprawdę niewiele). Nie ma obecnie żadnych uzasadnionych powodów używania wersji 2.1 w stosunku do 3.0. Obie wersje są podobnie stabilne/niestabilne w takich samych warunkach przy paru ulepszeniach więcej w 3.0.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum