Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#61 Wysłany: 8 Maj 2010, 10:42
Różnica między tym modem do SH4 a SH5 jest taka, że dla SH4 miał to być "miły dla serca i dla oczu dodatek", a w SH5 gracze zostali na siłę zobligowani do chodzenia po okręcie aby porozumieć się z sonarzystą czy wydać osobisty rozkaz innym członkom załogi.
Tak to wygląda, że twórcy spełnili życzenia graczy, ale jednak wypaczyli trochę wizję i oczekiwania. Na początku jak grałem ileż to razy byłem sfrustrowany bo mój okręt nie chciał się zanurzyć... a nie zanurzył się bo "zapomniałem" zejść pod pokład. Szczęściem twórcy uczynili Huntera wyjątkowo podatnym na zmiany.
Oczywiście moja opinia jest silnie wypaczona - moja karta grafiki nie wydala i jestem siłą rzeczy ograniczony do stanowiska bojowego w kiosku, stąd też nie mogłem pochodzić po pokładzie - ani skorzystać z sonaru, ani z WC...
Ale jak mówię - według mnie optymalnym wyważeniem gry jest opracowanie "specjalnych" umiejętności dla załogantów, dzięki którym gracz będzie zmuszony do odwiedzenia danego oficera czy podoficera - a to już zostało zaimplementowane w takich modach jak No magic skills 1.5 czy MCCD 1.03. Kto będzie chciał podnieść możliwości ataku to pójdzie do konkretnego oficera, a komu będzie to niepotrzebne to poprzestanie na teleportach międzystanowiskowych. Powiem więcej - w obu tych modach chif pełni rolę "zarządzania uszkodzeniami" co wydaje się naprawdę bardzo dobrym pomysłem - gracz nie wchodzi na "ekran" zarządzania tylko "rozmawia" z chifem wskazując optymalny plan naprawy uszkodzeń...
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 8 Maj 2010, 10:43, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#63 Wysłany: 10 Maj 2010, 20:05
Najnowsza tabelka z modami, na których gram
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
W sumie ja tylko nie mam dymu ulepszonego (w sumie na oryginalny jeszcze się nie napatrzyłem) i MCCD, gdyż wywala mi grę. Muszę go chyba wgrać w porcie.
Ps. Bo Finek jest leniwy i googla nie chce użyć. Podesłałbyś linka do tego dymu? Pewnie na subsimie siedzi, tak?
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#73 Wysłany: 29 Grudzień 2010, 00:14
No to po ostatnich testach, prezentuję moją aktualną listę modów. Podstawowa zmiana to odejście od interfejsu HiDef, ze względu na ilość bugów i przerzucenie się z powrotem na NewUIs_TDW..., który w obecnej formie i dostępnymi opcjami jest bardzo interesujący.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 7 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 2264 Skąd: Kraków
#76 Wysłany: 17 Styczeń 2011, 18:20
nawet foxa to już do zakupu gry przekonuje... no tak - ale niestety zmieniłem komputer i o ile stary dawał radę, to tu już nie mogę na to liczyć. Szkoda właściwie, teraz widzę że jest to gra nie do poznania.
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#77 Wysłany: 25 Luty 2012, 18:33
No p paru miesiącach przerwy skompletowałem nowy zestaw modów. Polecam.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 6 Marzec 2012, 06:46, w całości zmieniany 1 raz
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#78 Wysłany: 25 Luty 2012, 19:49
Myślę że spokojnie można poczekać na zakończenie prac nad importerem / eksporterem plików GR2. Po tym dojdzie kilka fajnych modów, grzebiących nieco głębiej w strukturze gry (ot, chociażby widok załóg na okrętach AI), może nawet dojdzie typ II, IX, XXI...
Pieśń przyszłości, ale wcale nie tak odległej.
Na chwilę obecną trwa proces poprawek bugów, importu obiektów z 3D Studio Max, oraz poznawania możliwości (i zastosowań) importera.
Dokładnie Tesu - Masakra...
Ja mam obecnie problem z instalacją spolszczenia olamagato - jakbym miał jeszcze przedzierać się przez taką ilość modów to bym się chyba wykończył...
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum