POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Spolszczenie GWX 3.0 jako prezent pod choinkę
Autor Wiadomość
Mlad 




Kraj:
poland

Imię: Przemo
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 6
Skąd: Piła

 #121  Wysłany: 21 Marzec 2012, 18:45   

Czesc Wam. Nie wiem ju? czy pisa? polskie znaki, czy nie...

Pisze bez jesli zle to przepraszam - zwroc moderatorze uwage to sie poprawie.

Czytalem co pisali olamagato i zamek, ale moj problem jest troche inny...

Mianowicie zainstalowalem SH3 z SS czyli 1.4b, na to GWX 3.0 Gold - wszystko smigalo, akademia, misje pojedyncze i kampania.

Po rozpakowaniu spolszczenia do 3.0, dziala akademia ale nic wiecej, ani misje ani kampania, gdy wlacze niektore mody (JGSME) to nawet czasem nie odpala gry. Gdy jest samo spolszczenie 5PL - wczytuje sie kampania czy tez misja i pod sam koniec pasek ladowania staje i po kilkunastu sekundach wywalka do pulpitu.

Komputer dobry z Win7.

Prosze o pomoc w problemie bo czuje, ze jest banalny skoro czysty GWX dziala z wlaczonymi: open hatch mod, 16 km A, Damage Effects, Integraded orders, lite harbour traffic, no medals on crew...

Serdecznie pozdrawiam,
Mlad
 
     
zamek9 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Krzysiek
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 55
Skąd: Stargard

 #122  Wysłany: 21 Marzec 2012, 20:04   

A sprobuj zainstalowac Hardcode fixes, wtedy pojawi Ci sie w glownym katalogu gry aplikacja HsieOptionsSelektor, wejdz w nia i odznacz 4 GB patch(jesli oczywiscie tyle pamieci masz)
Powinno wtedy smigac, pod koniec ladowania sie wywala z braku pamieci chyba.
Ostatnio zmieniony przez zamek9 21 Marzec 2012, 20:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Mlad 




Kraj:
poland

Imię: Przemo
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 6
Skąd: Piła

 #123  Wysłany: 21 Marzec 2012, 21:41   

Zaznaczy?em 4 Gb... i nawet nie odpala gry - jest wilk, jest film... i wywalka do pulpitu... dupa.

Czy jest jaka? lista modow z jgsme, ktore MUSZA byc wlaczone, zeby gra odpalila, po wypakowaniu spolszczenia do katalogu SH3???
Ostatnio zmieniony przez Mlad 21 Marzec 2012, 22:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #124  Wysłany: 22 Marzec 2012, 08:00   

Twoj problem wynika bardziej z niezgodnosci modow. Podaj prosze liste modow jakie obecnie posiadasz zainstalowane i powoduja crash gry (najlepiej wklej prosze screen z okna JSGME).
Sam meczylem sie z instalacja spolszczenia GWXPL5, jednak po dokladnym przeczytaniu i zrozumieniu instrukcji udalo sie wszystko spiac razem i gra dziala idealnie.
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #125  Wysłany: 22 Marzec 2012, 13:43   

Chcia?bym przypomnie? wszystkim, ?e spolszczenie jest testowane pod k?tem zgodno?ci wy??cznie z opcjami/modami czystego GWX i ca?kowicie pustej kampanii. Niestabilno?? wprowadzaj? istniej?ce dane w katalogu "Dokumenty"\SH3 oraz potencjalnie ka?dy istniej?cy mod spoza tych dwóch paczek.

W przypadku niektórych komputerów i systemów Vista-32 bit oraz Win7-32bit jedynym rozwi?zaniem jest na?o?enie na GWX spolszczenia w wersji Standard poniewa? nie mo?na skorzysta? z opcji 4 GB Hardcode fixes, a ilo?? danych w pami?ci dobija lub przekracza 2GB. Szczególnie mo?e dotyczy? to modów dodaj?cych dodatkowe jednostki oraz GUI (np. MaGUI i Conus' SH3GWX3 Widescreen), które bardzo nieefektywnie gospodaruj? pami?ci? gry (tekstury t?a z kana?ami alfa, wielokrotnie nak?adane maski w te same miejsca, niepotrzebne wielkie tekstury itp.).
Do tego nak?ada si?:
1. Zgodno?? lub niezgodno?? ró?nych wersji plików gier z wersj? gry bez starforce, która jest jedyn? wersj? w Hardcode fixes.
2. Zawarte w opcji Hardcode fixes pliki moda resolution fix, który by? cz?sto przydatny przed pojawieniem si? modów panoramicznych.

Warto wiedzie?, ?e je?eli nie jest si? pewnym stabilno?ci gry, to nale?y dla wersji full zawsze u?y? instalacji odwracalnej i je?eli gra z w??czonym "_patch _GWXPL5" jest stabilna i ?aduje misje, to mo?na dopiero wtedy przenie?? zawarto?? tego moda do plików gry zawartych w katalogu data w SH3 (uwaga na w?a?ciwe ?cie?ki). Nieodwracalne spatchowanie GWX s?u?y wy??cznie u?atwieniu i przyspieszeniu dzia?ania JSGME (i pozbawienie go okazji do ujawnienia si? bugów (rzadkich) aktywacji/deaktywacji.

Po spatchowaniu gry lub w??czeniu opcji, które na pewno b?dzie si? zawsze u?ywa? polecam przejechanie partycji z gr? przez porz?dny defragmentator - szczególnie je?eli katalog gry lub ca?a partycja podlegaj? kompresowaniu. Wczytywanie sfragmentowanych plików gry potrafi wyd?u?y? si? nawet 3-4 krotnie ni? powinno to trwa?.
Polecam te? wy??czenie obs?ugi przywracania systemu na partycji z gr? o ile nie znajduje si? na niej system Windows, ani katalog Users (lub Documents and Settings w XP).
JSGME powoduje mnóstwo kopiowa? i przenosze?, które us?ug? Przywracania Systemu "doprowadzaj? do sza?u" przez powodowanie niepotrzebnego tworzenia mnóstwa kopii, które dos?ownie szatkuj? wolne miejsce na dysku.
_________________
WWW: http://ja.gram.pl/Olamagato
Jestem obcy i nic co obce nie jest mi obce.
 
     
Mlad 




Kraj:
poland

Imię: Przemo
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 6
Skąd: Piła

 #126  Wysłany: 22 Marzec 2012, 23:07   

Nadal nic, system mam 64-bitowy, wi?c patent z wersj? standard zamiast full odpada.
Nie wiem czy si? wyra?nie wyrazi?em: po wypakowaniu 5PL do katalogu z gr?: u mnie to D\:Gry\Ubisoft\SilentHunterIII - i teraz czy z w??czonym jakimkolwiek modem, nawet tylko samym spolszczeniem 5PL, czy te? z ca?? PRAW? stron? zupe?nie pust? opcjonalnie albo nie wczytuje misji/kampanii albo w ogóle ca?ej gry!

Olamagato jak znale?? plik dokumentacja o którym pisa?e?? Podaj prosz? ?cie?k?: czy jest to: D\:Gry\Ubisoft\SilentHunterIII\Documentation - u mnie oczywi?cie...

Pozdrawiam i dzi?kuj? za pomoc.
 
     
zamek9 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Krzysiek
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 55
Skąd: Stargard

 #127  Wysłany: 23 Marzec 2012, 23:31   

Sprobuj jak napisałem wczesniej ale tylko te dwa mody dodaj w Jsgme(Hardcode fixes i plik spolszczajacy w dokladnie takiej kolejnosci) oczywiscie zaznacz tez 4 gb patch.
Jak to nie pojdzie to juz tylko reinstal chyba.
Oczywiscie piszac to jestesmy pewni ze 4 gb pamieci posiadasz
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #128  Wysłany: 24 Marzec 2012, 12:29   

Mlad napisał/a:
Nadal nic, system mam 64-bitowy, wi?c patent z wersj? standard zamiast full odpada.

Różnica między wersjami full i standard nie mają żadnego związku z tym czy system pracuje w 32 czy 64 bitach. Róznica między nimi polega na tym, że wersja full ma pliki instalowane "na twardo" wzbogacone o moda "Wilhemshafen,St Naz,Schluese and xtra ships V6". Równie dobrze można sobie zainstalować wersję standard spolszczenia i osobno tego moda ściągnąć oraz uaktywniać przez JSGME (w tym celu istnieją w wersjach standard i lite dwie opcje z dopiskiem "WSS&XSv6 Compatible").
Tak więc nic nie odpada. Jeżeli na czystym GWX gra działa a tylko po rozpakowaniu spolszczenia przestaje działać, to są tylko dwie przyczyny takiego stanu:
1. Gra nie uruchamia się przez samego moda "Wilhemshafen,St Naz,Schluese and xtra ships V6"
2. Gra, wczytując pliki tego moda oraz niektóre pliki konfiguracji kampanii wysypuje się na niezgodności tych plików ze sobą.

Cytat:

Nie wiem czy si? wyra?nie wyrazi?em: po wypakowaniu 5PL do katalogu z gr?: u mnie to D\:Gry\Ubisoft\SilentHunterIII - i teraz czy z w??czonym jakimkolwiek modem, nawet tylko samym spolszczeniem 5PL, czy te? z ca?? PRAW? stron? zupe?nie pust? opcjonalnie albo nie wczytuje misji/kampanii albo w ogóle ca?ej gry!

Pierwsza sprawa - instalując pakiet spolszczenia lub jakikolwiek większy samodzielny mod nie licz na to, że będziesz w stanie wczytać jakikolwiek zapis z wcześniejszej gry.
Generalną zasadą jest usunięcie plików dotychczasowych kampanii przez usunięcie, albo spakowanie dotychczasowego katalogu SH3 znajdującego się w katalogu dokumentów Twojego konta użytkownika.
Są ku temu aż 2 powody:
1. Hardcode fixes - zapisy z v1.6 SH3.exe są niezgodne z zapisami wersji 1.4
2. "Wilhemshafen,St Naz,Schluese and xtra ships V6" z wersji full powoduje zmianę zestawu statków, co wpływa na zapisy kampanii, a tym samym jest nieakceptowalne dla stabilności gry.

Cytat:
Olamagato jak znale?? plik dokumentacja o którym pisa?e?? Podaj prosz? ?cie?k?: czy jest to: D\:Gry\Ubisoft\SilentHunterIII\Documentation - u mnie oczywi?cie...

Odpalasz z katalogu D\:Gry\Ubisoft\SilentHunterIII plik jsgme.exe i klikając prawym klawiszem na każdej opcji (nieaktywnej) możesz zobaczyć listę plików które znajdują się w ich własnych katalogach documentation. W minimalnym przypadki jest to tylko readme.jsgme, a w opcjach spolszczenia (GWXPL5) dodatkowo plik Czytajto.txt i czasem jeszcze inne. Na przykład w Twoim wypadku jeżeli klikniesz PPM na Hardcode fixes, to będziesz mógł obejrzeć plik Czytajto.txt znajdujący się w katalogu:
"D\:Gry\Ubisoft\SilentHunterIII\MODS\GWX Hardcode fixes\Documentation" i oprócz tego plik readme.jsgme zawierający zawartość etykietki, którą możesz od razu przeczytać najeżdżając myszą na tę opcję.

Krótko podsumowując sprawdzasz to:
------------------------------------------------
1. Instalujesz czysty GWX 3.0 na czysty SH3 1.4 - i wszystko powinno działać

2. Wchodzisz do katalogu "D\:Gry\Ubisoft\SilentHunterIII" i robisz na pulpicie skrót do pliku "JSGME.exe".

2. Kopiujesz cały katalog SH3 jako kopię do przyszłego użycia (możesz również spakować do jakiegoś archiwum - grunt, żebyś mógł taki katalog z powrotem rozpakować). Ja robię to tak, że jeżeli instaluję grę do katalogu SH3, to po instalacji GWX robię kopię i mam "Kopia SH3", którą zmieniam na "SH3.GWX3". Jeżeli coś skopię w katalogu SH3, to zmieniam mu nazwę na np. "SH3.SYF", a "SH3.GWX3" zmieniam z powrotem na "SH3" i wszystko wraca do stanu początkowego (oczywiście zaraz potem znowu robię kopię do SH3.GWX3). SH3.SYF oczywiście kasuję.

3. Szukasz katalogu "Moje dokumenty" (to ten którego ikona zwykle jest na pulpicie Twojego konta) i znajdujesz w nim katalog "SH3". Zmieniasz mu nazwę na SH3.stare lub coś podobnego. Ewentualnie nie zmieniasz nazwy, ale kasujesz w tym katalogu wszystko.

4. Rozpakowujesz pakiet spolszczenia w wersji standard, żadnej opcji w JSGME nie uaktywniasz i sprawdzasz czy gra potrafi utworzyć kampanię i czy możesz uruchomić nowy patrol. Powinieneś móc to zrobić bo pliki gry zostały uzupełnione jedynie o moda Unofficial rocket fix, który praktycznie nie wpływa na stabilność.

5. Włączasz opcję GWX Hardcode fixes i sprawdzasz czy gra się uruchamia i czy możesz wypłynąć na (nową) misję pojedynczego gracza. Jeżeli się nie odpala lub w czasie ładowania misji gra się wysypuje, to wyłączasz tę opcję, wchodzisz do katalogu "D\:Gry\Ubisoft\SilentHunterIII\MODS\GWX Hardcode fixes" i tam odpalasz program HsieOptionsSelector.exe. W nim zaznaczasz opcję "4Gbyte version" i klikasz OK. Odpalasz jeszcze raz ten program i upewniasz się, że opcja ta jest już zaznaczona. Ponownie uaktywniasz opcję "GWX Hardcode fixes" i odpalasz grę.
Jeżeli gra się nie odpala, to w katalogu "D\:Gry\Ubisoft\SilentHunterIII\MODS\GWX Hardcode fixes" spakowujesz pliki: MissionEngine.dll, SimData.dll, StateMachine.dll, Utils.dll i ponownie uaktywniasz opcję i próbujesz odpalić grę.
Jeżeli nadal się nie odpala, to wyłaczasz opcję, spakowujesz pliki: d3d9.dll, SHIII.sdb, d3d9.cfg, XPSP2 Resolution fix.bat, XPSP2 Resolution fix Uninstall.bat. Włączasz opcję i próbujesz ponownie.

Jeżeli to zadziała, to masz działające spolszczenie standard. Te same kroki możesz powtórzyć instalując wersję full. Ale nie należy tych wersji mieszać.
_________________
WWW: http://ja.gram.pl/Olamagato
Jestem obcy i nic co obce nie jest mi obce.
 
     
Mlad 




Kraj:
poland

Imię: Przemo
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 6
Skąd: Piła

 #129  Wysłany: 25 Marzec 2012, 11:35   

No i niech ktos zaprzeczy, ze olamagato jest gosc...

Dzieki zaraz sprawdze co i jak, potem napisze!
 
     
Mlad 




Kraj:
poland

Imię: Przemo
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 6
Skąd: Piła

 #130  Wysłany: 25 Marzec 2012, 14:05   

Jak na razie kicha... czy rozpakowanie spolszczenia obojętnie czy standard czy full, odbywa się np. przez poprzez klikniecie prawym, wybranie rozpakuj w... wskazanie katalogu SH3?
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #131  Wysłany: 26 Marzec 2012, 01:56   

Generalnie tak właśnie się to robi.

Jeżeli coś Ci nie idzie, to wejdź na stronę spolszczenia i przeczytaj tam jak zrobić instalację odwracalną.

A archiwum rozpakowuje się (w przypadku normalnej instalacji) do katalogu gry SH3. tak aby katalog data w archiwum trafił na katalog SH3\data, a MODS trafił na SH3\MODS.
_________________
WWW: http://ja.gram.pl/Olamagato
Jestem obcy i nic co obce nie jest mi obce.
Ostatnio zmieniony przez PL_Olamagato 26 Marzec 2012, 01:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Mlad 




Kraj:
poland

Imię: Przemo
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 6
Skąd: Piła

 #132  Wysłany: 30 Marzec 2012, 16:36   

Olamagato!

Bardzo Ci dziękuję za pomoc!

Wykonałem punkty jak je opisałeś... zacząłem się denerwować... bo dopiero po piątym i to całym zaczęło "grać"! Czyli musiałem "powywalać" pliki przez Ciebie wskazane...

Mam tylko jeden problem, ale już sobie odpuściłem... mianowicie gdy włączę 16km atmosfery... nie mam mgły, która przecież jest niesamowita, np. widać pięknie statki w misji HappyTimes w misjach pojedynczych no i gdy jest deszcz to i tak widzę po horyzont + koncentryczne kręgi na niebie, łącznie z pomarańczowym...

Cała reszta jednak działa i to świetnie!

Jeszcze raz jestem winien wielkie podziękowania!

Pozdrawiam,
Mlad
 
     
MDMA66 




Kraj:
poland

Imię: Michał
Ulubiona Gra: SH II,SH III
Dołączył: 14 Cze 2012
Posty: 15
Skąd: Oświęcim

 #133  Wysłany: 16 Czerwiec 2012, 07:42   

dla przyszłych potencjalnych instalatorów dodam że także na początku miałem problem z loadingiem kompletnie do każdej misji...zrobiłem reinstal czystego SHIII i GWX a w JSGME.exe włączone mam:
Hardcorefixes
spolszczenie dla gwx 3.0
spolszczonie dla alternatywnych flotyll
ulepszony widok zniszczeń
łodzie ratunkowe i resztki
realistyczne góry lodowe
historyczne parametry torped i detektory
i open hatch mod
działa bez zarzutu jak ktos wie lepiej ode mnie i wie co jeszcze moge wlaczyc dla poprawy to wdziecznie posłucham
dodam ze mam juz rozpoczeta kompanie i 2 3 misji zatopilem hooda i renowne w porcie loch ewe tyle ze na realizmie 20%...nie jestem az tak dobry w gierki dla tego zdecydowalem sie na 20%
 
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #134  Wysłany: 16 Czerwiec 2012, 09:50   

Tak naprawdę możesz sobie spokojnie podciągnąć te pozycje realizmu, które dotyczą różnych limitów. W GWX nie są one tak naprawdę ograniczeniami. Limit powietrza jest osłabiany przez hardcore fixes, które daje możliwość przepłynięcia w razie problemów aż 100 godzin pod wodą, limit paliwa jeszcze mniej ogranicza bo w GWX też został wydłużony (i to z powodów zwiększenia realizmu). Podobnie z ograniczoną liczbą amunicji czy torped. Przy celowaniu z automatu lub przez oficera i bez realistycznych wad torped każdy wystrzał torpedy ma wysoką szansę trafienia. Dlatego granie na poziomie 60-70% jest osiągalne nawet dla kompletnie początkujących.
_________________
WWW: http://ja.gram.pl/Olamagato
Jestem obcy i nic co obce nie jest mi obce.
 
     
zamek9 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Krzysiek
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 55
Skąd: Stargard

 #135  Wysłany: 28 Lipiec 2012, 16:06   

Witam Olamagato
Chciałem sie dowiedzieć czy masz w planach wydanie jakiejś nowszej wersji spolszczenia ?
Fajnie by było ruszyć na wodę z jeszcze lepszą rozdzielczością :shy

Pozdrawiam
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #136  Wysłany: 29 Lipiec 2012, 11:56   

Oczywiście. Ale w tym celu piszę edytor GUI. Wakacje są, a nie jest on jeszcze skończony. Jak będzie, to przeróbka GUI na dowolną rozdzielczość zajmie godzinę lub kilka. Tak więc nowe spolszczenie będzie od początku przeznaczona do widescreen, z dokumentacją pl i manualem do przeróbek innych GUI (jeżeli sam się za to nie wezmę). Przy okazji będzie sporo nowych poprawek (np. bezproblemowy XXI, zawsze działające strugi wody dla VIIC i VIIC/41) oraz przetestowanych (i tu ewentualnie lekko dotkniętych) nowych modów wbudowanych w pakiet takich jak np. diesle, przedział torpedowy, urozmaicone dno jak w SH4. To ostatnie zależy czy uda mi się utrzymać z nimi stabilność gry nie mniejszą niż gołego GWX.
_________________
WWW: http://ja.gram.pl/Olamagato
Jestem obcy i nic co obce nie jest mi obce.
 
     
olddzidek 




Kraj:
poland

Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 2
Skąd: Lublin

 #137  Wysłany: 29 Listopad 2012, 19:36   

Witam. Mam troszkę dziwne pytanie. Czy jest gdzieś dostępny manual do GWX 3.0 Gold w języku polskim?
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #138  Wysłany: 29 Listopad 2012, 21:31   

Niestety nie. Miałem go skończyć pod koniec poprzedniego roku, ale wycinanie tej góry zdjęć z oryginalnego kobylastego pdf'a, a potem jeszcze wklejanie ich do polskiej wersji, tymczasowo przekroczyło moją odporność nerwową... ;)
Próbowałem wyciągnąć wersje tych zdjęć użyte do oryginalnego pdf'a od twórców GWX (bo może jeszcze mają wersje surowe), ale niespecjalnie odpowiedzieli. Większość zdjęć ma odnośniki do źródeł, ale połowa z tych linków też już nie działa, a poza tym znowu byłaby dla mnie czasochłonna zabawa z jakimś photoshopem. Może jeżeli Mikołaj kopsnie mi miesiąc wolnego od innych zajęć, to na gwiazdkę byłoby jak znalazł. Ale na razie nie zanosi się. :| Chociaż cuda się zdarzają...

[Z innej beczki]
Udało mi się rozpoznać dlaczego niektóre komputery lub systemy wyświetlają w grze komunikat "Cannot initialize 3d Engine". Szczególnie w połączeniu z różnymi modami Widescreen. Otóż przyczyną jest lista rozdzielczości jakie oferuje konkretny ekran połączony z grafiką (np. mobile). Wiele z takich komputerów nie obsługuje w ogóle rozdzielczości 1360x768 (ani 1366x768). Na przykład niektóre ekrany mają dostępną zamiast niej rozdzielczość 1280x768, która co prawda pozwoli wreszcie odpalić grą w widescreen, ale nie pozwoli wyświetlić całego obrazu bo zabraknie ok. 80 pikseli po prawej stronie ekranu gry. Nie ma na to innej rady jak uruchamianie gry w rozdzielczości natywnej monitora lub niższej, ale obsługiwanej. Tymczasowo 100% grafik wyświetli oryginalną rozdzielczość 1024x768. Dodatkowo rozdzielczość 1360x768 działa bez problemu na ekranach z taką właśnie rozdzielczością natywną (w tym na wszystkich laptopach z ekranem 15").
_________________
WWW: http://ja.gram.pl/Olamagato
Jestem obcy i nic co obce nie jest mi obce.
Ostatnio zmieniony przez PL_Olamagato 3 Grudzień 2012, 03:54, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
zamek9 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Krzysiek
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 55
Skąd: Stargard

 #139  Wysłany: 1 Styczeń 2013, 13:11   

Mam problem, nie wiem co sie dzieje ale po wlaczeniu SH3 grafika mi sie psuje, jakby aliasingu nie było czy nie wiem, maszty sa niewyrazne a liny "pociete" i nie tylko pzy patrzeni przez peryskop ale nawet w muzeum wszystko niewyraźne jest, cos tam pisaliscie o renderowaniu czy bibliotece D3D9 dll ale co trzeba zrobic by to wyeliminować, podkrecam Radeona przez Engine Control Center daje 2 razy wieksze wygladzanie i tez nic to nie daje, po wlaczeniu gry zmienia mi sie grafika nie tylko w niej ale i na pulpicie, sterowniki 12.10 najnowsze zainstalowane nie wiem co mam jeszcze zrobić. Jest jakaś na to rada ?
Oczywiście spolszczenie full zainstalowane.
Pozdrawiam
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #140  Wysłany: 1 Styczeń 2013, 19:23   

Wcześniej miałeś ten problem? ECC to jest następca CCC?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Spolszczenie do GWX 1.2, GWX TA 1.2 i SH3 Commander
Sokół Dodatki, mody i modowanie 6 4 Sierpień 2014, 16:23
PManiek
Brak nowych postów Przyklejony: Jak skonfigurować Silent Hunter III + KOTA pod gry w multi
PL_Cmd_Jacek Nasze aktualne patrole 0 23 Wrzesień 2018, 14:15
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Przyklejony: GWX-3 pliki do pobrania
PL_Marco Dodatki, mody i modowanie 0 9 Sierpień 2010, 22:01
PL_Marco
Brak nowych postów Przyklejony: Nowa zaktualizowana wersja spolszczenia do GWX 3.0
Specjalnie dla PolishSeamen
PL_Olamagato Dodatki, mody i modowanie 140 30 Czerwiec 2019, 23:45
petros13
Brak nowych postów GWX PL5 - Spolszczenie do GWX 3.0
Mechanika gry i rozwiązania problemów
PL_Daritto Dodatki, mody i modowanie 5 8 Marzec 2012, 14:20
PL_Olamagato
Brak nowych postów [ Ankieta ] Spolszczenie do GWX 3.0
PL_Olamagato Dodatki, mody i modowanie 31 24 Grudzień 2011, 11:16
PL_Olamagato
Brak nowych postów Spolszczenie do GWX 2.1
PL_Olamagato Dodatki, mody i modowanie 6 19 Luty 2012, 13:39
Mikołaj


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group