Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Olamagato Pomógł: 4 razy Wiek: 54 Dołączył: 03 Paź 2005 Posty: 253 Skąd: z piekła rodem
#1 Wysłany: 26 Marzec 2012, 21:25 Nowa zaktualizowana wersja spolszczenia do GWX 3.0
Najnowsza wersja spolszczenia jest już dostępna do pobierania z serwerów Rapishare
Wiele elementów zostało zaktualizowanych. Ten pakiet istnieje tylko w wersji full.
Dokumentacja dla elementów instalowanych jako patch GWX znajduje się w katalogu documentation całego pakietu, a po instalacji w katalogu [SH3]\documentation. Pozostałe opcje mają dokumentację w swoich podkatalogach documentation (dostępne pod PPM w JSGME).
Spolszczenie w wersji 5j (wersja dla PolishSeamen)
==================================================
A. Instalacja
-------------
- Wymaga GWX 3.0 nałożonego na SH3 1.4.
- Wymaga wszystkich wyłączonych opcji GWX lub innych modów.
1. Aktualizacja ze starszej wersji
- Przed instalacją należy usunąć poprzednią wersję spolszczenia, w tym wszystkie jego opcje oraz w przypadku istnienia instalacji odwracalnej opcję
"_Patch GWXPL5". Ewentualnie przywrócić czystą wersję GWX 3.0 z kopii zapasowej.
2. Instalacja docelowa: Należy rozpakować archiwum do głównego katalogu gry SH3.
3. Instalacja odwracalna:
a) Rozpakować archiwum do tymczasowego katalogu
b) Nazwę katalogu "data" zmienić na "_Patch GWXPL5"
c) katalog "_Patch GWXPL5j" należy przenieść do katalogu MODS
d) Całą zawartość katalogu tymczasowego należy przenieść
lub skopiować do katalogu gry SH3 (z zastępowaniem plików).
Informacje
==========
B. Zawiera najnowszą wersję JSGME*.
- Po instalacji (wypakowaniu) program po uruchomieniu jsgme.exe zapyta
o domyślną nazwę katalogu z modami proponując domyślną nazwę "MODS".
C. Zawiera zawsze włączone mody:
1. Patch do Hardcode Fixes**
- Zgodność z poprawką kampanii o Wilcze Stada
- Zgodność z dodatkowymi komunikatami generowanymi przez SH3 v1.6B1
2. Ograniczenie identyfikacji statków i okrętów
- Niezidentyfikowane jednostki przedstawiają się jako statek, okręt lub eskortowiec (w wersji eng/de przedstawiają się zawsze jako ship lub schiff).
3. Kolorowa integralność kadłuba (Colored Hull Integrity)
- Wyrażony czterema kolorami stan kadłuba okrętu zarówno w GUI tradycyjnym jak i panoramicznym.
4. GWX - Unofficial Rockets Fix (poprawka dla GWX 3.0)
- Precyzyjne i niebezpieczne ataki lotnicze.
- Samoloty z końca wojny wyposażone są w rakiety.
- Samoloty wyposażone są w działka rzeczywistego kalibru.
- Symuluje rzeczywistą większą losowość działania detektora radaru.
5. Wilhemshafen,St Naz,Schluese and xtra ships V6 (rozszerzenie GWX 3.0)
- Wprowadza dwa modele statków włoskiej floty handlowej z ruchem tych okrętów w kampanii.
- Wprowadza pancernik Warspite z rzeczywistym ruchem tego okrętu w kampanii.
- Wprowadza statki niemieckiej floty handlowej w miejsce tych z SH3
- Wprowadza nowy port St. Nazaire wraz ze stacjonującymi jednostkami
- Wprowadza poprawione śluzy Schleuse
- Zawiera kampanię "odchudzoną" do ruchu wyłącznie po Atlantyku:
GWX3 merged campaign 8,235 10,040 970kb
Normal GWX campaign files 7,182 8,574 970kb
Atlantic,US East coast 2,492 5,572 618kb
6. Ice Age (Realistyczne góry lodowe)
7. Seabed Repair Mod for GWX* (Osiadanie na dnie)
- Tworzy pod kadłubem odporną strefę pozwalającą na
bezpieczne od niszczenia kadłuba osiadanie na dnie.
8. Szperacze tylko na okrętach wojennych*
- Statki handlowe są zawsze zaciemnione.
9. Częstsze ataki lotnicze*
- Wydłuża zasięgi baz lotniczych (uwzględniając loksodromę).
- Podwyższa szansę na atak lotniczy w zasięgu baz.
10. Zarządzanie okrętem poprzez załogę*
- Ulepszone poruszanie się po okręcie za pomocą myszy.
- Wejście na mapę oraz wytyczanie kursu są ze sobą
zamienione i ich użycie wymaga obecności nawigatora.
- Dostępne klawisze shift+F2, shift+F3, shift+F4,
shift+F9 dla poruszania się za pomocą swobodnej
kamery.
- Klawisze < i > w widoku zewnętrznym wymagają teraz kombinacji
ctrl+shift. Powrót z każdego widoku 3D za pomocą myszy.
Wszystkie pliki są zgodne z plikami w opcjach pakietu spolszczenia.
D. Opcje
1. Opcje GWX uzupełnione o dokumentację po polsku
2. Niektóre opcje GWX uzgodnione z podstawą GWXPL5j lub jego opcjami:
GWX - 16km Atmosphere**
GWX - Atlantic and US East only
GWX - Enhanced Damage Effects**
GWX - Lite Atlantic,NorthSea and US East only
GWX - Lite Harbor Traffic
GWX - Merged Campaign
3. GUI
GUI GWX Classic 1360x768** [nowsza wersja 1.01]
GUI GWX Classic 1360x768 Grey Bar
4. Opcje GWXPL5j:
GWX HardcodeFixes** [nowsza wersja 1.6B1]
GWX HardcodeFixes - Mierniki dla innego zarządzania powietrzem
GWXPL5 - _Misje Testowe
GWXPL5 - Bez filmów początkowych
GWXPL5 - Błękitne i przejrzyste Morze Śródziemne z GWX 2.0
GWXPL5 - Historyczne detektory eskorty** [nowsza wersja 2.21+]
GWXPL5 - Historyczne parametry torped** [nowsza wersja 1.01]
GWXPL5 - Łodzie ratunkowe i resztki
GWXPL5 - Nocne alarmy
GWXPL5 - Poprawki balansu kampanii i wyposażenia
GWXPL5 - Przywróć muzykę menu SH3
GWXPL5 - Przywróć tło muzyczne SH3 (niezalecany)
GWXPL5 - Przywróć znacznik 3D U-boota
GWXPL5 - Przywróć znaczniki mapy nawigacyjnej (niezalecany)
GWXPL5 - Realistyczne namierzanie i manewrowość jednostek*
GWXPL5 - Rozpoznawalny wygląd torped z SH3
GWXPL5 - Spolszczenie dla GWX 3.0** [nowsza wersja 5j]
GWXPL5 - Spolszczone alternatywne flotylle** [nowsza wersja 5j]
GWXPL5 - Strugi wody i spaliny
GWXPL5 - Ulepszony widok zniszczeń
GWXPL5 - Usunięte podwójne statki z książki celów
Multiplayer - Pusta kampania*
* - nowy element pakietu
** - nowszy, zaktualizowany element pakietu
Olamagato 26.03.2012
ps. Uwaga. Opcja "GWXPL5 - Realistyczne namierzanie i manewrowość jednostek" jest niezmodyfikowanym combi modem Tribute to Manual Targetting v.2 + Thomsens Ships od H.Sie.
Jest ona do przetestowania - szczególnie jeżeli chodzi o okręty eskorty, które mogą się gubić, zderzać itp. Prawdopodobnie opcja ta nie jest wersją ostateczną. W przypadku niepożądanego zachowania eskorty z opcji tej zostaną one wyrugowane w przyszłej paczce lub w małej paczce aktualizacji.
ps2. Aktualizacja. Zapomniałem wpisać punktu C7. Paczka spolszczenia ma również zawsze włączonego moda Seabed repairs, któy okazał się całkowicie zgodny z GWX 3.0 (pliki, które modyfikuje pochodzą z GWX 2.1, z którym jest zgodny).
ps3. Aktualizacja. Zapomniałem jeszcze dopisać pozycje C1, C2 i C3. Elementy te istniały już od wersji 5h spolszczenia.
Cała paczka ma obecnie niemal 1 GB danych, więc jest największym zbiorem połączonych modów aktualizującym GWX 3.0.
Imię: Olamagato Pomógł: 4 razy Wiek: 54 Dołączył: 03 Paź 2005 Posty: 253 Skąd: z piekła rodem
#3 Wysłany: 26 Marzec 2012, 23:01
Na to niestety trzeba będzie trochę poczekać, aż napiszę (skończę) edytor GUI.
Mogę ręcznie robić każdą rozdzielczość od 1920x1080 zaczynając (najłatwiej), ale pobieżnie policzyłem sobie, że skoro na lekkie poprawienie bardzo odchudzonego GUI w 1360x768 zeszły mi ponad 2 miesiące - ponad 300 zmian wymagających dokładnego liczenia, a w każdej większej rozdzielczości będzie tych zmian prawie 1000 - to aby zrobić tylko 5 najbardziej popularnych rozdzielczości musiałbym poświęcić niemal rok pracy jak na pełnym etacie (a na to mogę pozwolić sobie jeszcze tylko przez tydzień lub dwa).
Realnie zajęłoby to (ręcznie) jakieś dwa lata. Nieakceptowalne.
Szybciej więc jest zrobić edytor, który zrobi to automatem lub półautomatem w ciągu 2-3 dni na każdą rozdzielczość (pomijając skalowanie/wymianę tekstur).
Trzeba też liczyć się z tym, że obecnie nie ma żadnego modułu, który potrafi przerabiać skalowanie 4:3 do 16:10 (jest tylko do 16:9), więc trzeba pogodzić się (na razie) z faktem iż okręgi w 1650x1080 oraz 1920x1200 nadal będą wyglądać jak lekkie elipsy (chociaż mniej zdeformowane).
Mam jedno pytanie. Bo zamierzam odświeżyć pływanie w kampanii... Ale jednej rzeczy potrzebuję... jest stabilna wersja SH3 Commandera, co by pasowała do tej wersji z włączonym hardcode fixes? Czy muszę raczej wtedy po angielsku grać?
Imię: Olamagato Pomógł: 4 razy Wiek: 54 Dołączył: 03 Paź 2005 Posty: 253 Skąd: z piekła rodem
#5 Wysłany: 27 Marzec 2012, 13:28
Niestety tej pewności nie mam. Jest pewna szansa, że pasują, ale co jakiś czas ktoś raportuje, że niektóre rzeczy nie chcą poprawnie działać. SH3 Commander zakłada niestety konkretne wersje językowe, które są poprawnie zrobione. Polska wersja przedstawia się jako wersja angielska (tak zostało zrobione pierwotne tłumaczenie Cenegi/PS dla SH3), więc Commander jest przez to ogłupiany ponieważ wygląda na to, że oczekuje w niektórych miejscach konkretnych angielskich nazw.
Z tego powodu spolszczenie też jest tak robione, żeby działało poprawnie bez SH3 Commandera, a jednocześnie nie włączając opcji spolszczenia (tylko opcji) mieć zaktualizowany GWX, który będzie z nim zgodny (choć nie robiłem szczegółowych testów).
Tak więc niezgodność spolszczenia jest spadkiem po technicznie nie najlepiej wykonanym spolszczeniu do SH3. Gdyby gra pozwalała łatwo rozszerzyć obsługę języków tak aby polską wersję można było uaktywniać z wnętrza gry, to problem prawdopodobnie by nie istniał. A istnieje, na co wskazuje fakt, że nawet Francuzi musieli poprawiać swoją istniejącą już wersję poprzez opcję GWXa.
ps. Hardcode fixes nie potzebuje oczywiście polskiej wersji do działania. Jeżeli nie włączy się spolszczenia, a tylko zainstaluje pakiet, to ma się spatchowaną wersję angielsko-niemiecko-francuską ze wszystkimi opcjami, które będą działać nawet mimo ich polskich nazw czy mojej roboty. W niektórych wypadkach nie nie miałem jednak czasu na przetłumaczenie nowych rzeczy, dlatego w wersji francuskiej komunikaty generowane przez Hardcode fixes są po angielsku, a nie po francusku. Z kolei wersje angielskie czy niemieckie są ok. Posiadają tylko pewne niezgodności, które są wynikiem bajzlu w robieniu ich przez ich autorów w GWX (np. Alternative flotillas mają różne wersje tekstów w plikach w tych samych miejscach (tam gdzie powinny być identyczne - bo sa tylko 4 miejsca gdzie powinny się różnić).
Imię: Krzysiek
Dołączył: 06 Maj 2011 Posty: 55 Skąd: Stargard
#6 Wysłany: 31 Marzec 2012, 21:36
Wreszcie trzeba podpłynąć w pobliże portu by zakończyć normalnie patrol super
Mam pytanko, przy wyznaczaniu odległości do celu dodatkowo się wyświetla teraz "kąt"...
czy to chodzi o pomoc w późniejszym ustawianiu kata kursowego ? jeśli tak to fajna sprawa
Ostatnio zmieniony przez zamek9 31 Marzec 2012, 21:49, w całości zmieniany 2 razy
Hmm, trochę nie rozumiem przyznam się szczerze.
Przy jakim wyznaczaniu odległości? Masz na myśli informacje od oficera wachtowego? W tych informacjach podana jest zawsze odległość do obserwowanego celu oraz kąt namiaru - to znaczy namiar na ten cel.
Informacja o wartości kąta namiaru może pomóc w wyznaczeniu kursu celu -wymaga to zastosowania odpowiednich funkcji trygonometrycznych - ale da się.
Kąt Kursowy - czyli masz tu na myśli tzw. AoB (Angle on bow)? Jeśli tak, to z definicji jest to kąt względem kursu celu, pod jakim obserwujemy cel. Czyli generalnie, rozpatrując to stricte matematycznie - wracamy znów do wyznaczenia niewiadomej jaką jest kurs celu
A tak naprawdę to AoB wyznacza się starą, chłopską metodą - na oko
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Imię: Krzysiek
Dołączył: 06 Maj 2011 Posty: 55 Skąd: Stargard
#8 Wysłany: 1 Kwiecień 2012, 12:30
No trochę pokręciłem przyznam się, gram na 100 % realizmu i korzystam ze starego dobrego tutoriala sOnaraPL http://www.youtube.com/watch?v=kjVm0QMbMSw tam przy wyznaczaniu odległości od celu pojawia się niżej "kąt", myślałem że wcześniej tego nie było a widać nic się nie zmieniło. Co do wyznaczania kąta kursowego, wyznaczam też na oko tak jak tam jest pokazane choć nie bardzo to rozumiem....
Jestem z prawej strony tropiącego statku to kat kursowy wyznaczam z prawej burty a jak on mnie ma z lewej strony to lewa strone ustawiam, na tutorialu kąt kursowy ustawiono na 79 P burta, ale chyba przy ustawieniu od 60 do nawet 90 tez by bylo chyba dobrze ?
Wydaje mi sie, że kąt kursowy to chyba najmniej ważna rzecz z tego całego ustawiania choć głowy bym nie dał
Imię: Olamagato Pomógł: 4 razy Wiek: 54 Dołączył: 03 Paź 2005 Posty: 253 Skąd: z piekła rodem
#9 Wysłany: 1 Kwiecień 2012, 21:39
Najważniejsza jest prędkość, potem odległość do celu w momencie trafienia, co oznacza, że potrzebny jest też kurs celu - tym bardziej im bardziej będzie odchylony od 90 st. Oczywiście kurs celu to nie AoB, ale jedno z drugiego można policzyć w obie strony.
To znowu ja
Olamagato, jako, że wymieniłem sobie sprzęt to postanowiłem wykorzystać tą sprzyjającą okoliczność przyrody i wykorzystać Twoją aktualizację GWXPL5 pod kątem nowych rozdzielczości.
I jak to ja mam taki problemik, że w momencie, gdy instaluję aktualizację jest wszystko ok. Mam fajną nową rozdzielczość (1360/768). Znając moje poprzednie trudności z instalacją moda instalowałem po kolei dodatki, każdą instalację sprawdzając uruchomieniem gry i misji (akademia).
Problem pojawił się w momencie "doinstalowania" HardCodeFixes". To znaczy gra się uruchamia, jednak w "starej" rozdzielczości.
Zapytam więc wprost - co robię nie tak?
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Imię: Szymon
Ulubiona Gra: Silent Hunter III i V, Seria Mass Effect, Seria Assassin's Creed
Wiek: 29 Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 428 Skąd: Żywiec
#11 Wysłany: 21 Kwiecień 2012, 13:45
Olamagato, ja też mam pytanie, możesz mi wytłumaczyć krok po kroku jak zainstalować Hardcode Fixes? Bo gra dobrze idzie, dopóki nie zainstaluje Tego dodatku, ponieważ odrazu, gdy skończy się wczytywać misja, wywala mnie do puplitu z błędem "Program Silent Hunter III przestał działać". Przypuszczam, że źle instaluje, ale nie wiem jak. Proszę o pomoc.
_________________ http://www.youtube.com/user/jajcarzek
"Dobry trening w walce z konwojem, jest dla mnie więcej wart, niż najlepszy urlop" Gunther Prien, dowódca U-47
Imię: Krzysiek
Dołączył: 06 Maj 2011 Posty: 55 Skąd: Stargard
#12 Wysłany: 21 Kwiecień 2012, 23:49
W takim razie ja tez coś dodam
Jak zaraportować i w czym znaleziony konwój ? Chodzi mi o wilcze stada, podobno jest możliwość raportu by wziąć udział razem z innymi ubotami w ataku na konwój. Znalazlem konwoj ale jakie dane i gdzie mam wsawić to już nie wiem
Oki, uporałem się ze swoim problemem Mam już działający, prawidłowo zainstalowany mod Olamagato i cieszę się nową rozdzielczością Super!
Wystarczyło sprawdzić ustawienia w HardCodeFixes. Po wgraniu poprawki rozdzielczości z najnowszego patcha spakowałem pliki d3d9.dll i d3d9.cfg oraz użyłem opcji uinstall XPSP2. To wszystko na wyłączonej opcji HardCodeFixes. Potem ponowna instalacja w JSGME i poszło jak należy
Co do raportowania pozycji konwoju:
Jeśli widzisz konwój to wysyłasz meldunek do BdU wykorzystując stanowisko radiotelegrafisty. Po prostu wchodzisz do Radzika (klawisz M) i wybierasz opcję "Wyślij Raport". Oczywiście musisz zaobserwować konwój. Wiadomość zostanie wysłana a po chwili dostaniesz odpowiedź, czy masz atakować sam czy może w pobliżu znajdują się jakieś okręty podwodne które dołączą do ataku
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Imię: Krzysiek
Dołączył: 06 Maj 2011 Posty: 55 Skąd: Stargard
#15 Wysłany: 22 Kwiecień 2012, 10:17
PL_Daritto napisał/a:
Co do raportowania pozycji konwoju:
Jeśli widzisz konwój to wysyłasz meldunek do BdU wykorzystując stanowisko radiotelegrafisty. Po prostu wchodzisz do Radzika (klawisz M) i wybierasz opcję "Wyślij Raport". Oczywiście musisz zaobserwować konwój. Wiadomość zostanie wysłana a po chwili dostaniesz odpowiedź, czy masz atakować sam czy może w pobliżu znajdują się jakieś okręty podwodne które dołączą do ataku
Dzięki aż wstyd się przyznać ale dopiero zauważyłem napis "wyślij raport o konwoju !!"
bywało się tam pewnie z setki razy ale by wiadomosci przeczytać ehhhh
Olamagato,
udało mi się poprawnie zainstalować zarówno spolszczenie wersji GWXPL5h (full) jak i upgrade dodający rozdzielczość 1360/768. I wszystko ładnie i pięknie gdyby nie jedna rzecz:
Otóż - pomimo nowego sprzętu o wcale nie kiepskich parametrach (i5 2410 Mhz, 6 Gb RAM 1033 Mhz, GeForce GT 540M 1 Gb) gra po prostu się tnie... Efekt jest taki, jakbym miał za słabą maszynę na SHIII z tymi poprawkami. Czy jest to możliwe?
W Twoich instrukcjach nie znalazłem nigdzie wzmianki o minimum systemowym gwarantującym płynną grę. Jeśli więc nie przeoczyłem jakiejś informacji wychodzę z założenia, że wymogi sprzętowe pozostały podobne do "surowego SHIII". Co więc może być powodem kłopotów z płynnością gry?
Dodam celem wyjaśnienia, że kłopoty z płynnością występują w trakcie wystąpienia wiekszej ilości obiektów (np. podczas wchodzenia lub wychodzenia z portu). Ewidentnie więc brakuje mojej maszynie mocy.
Pytam o to, gdyż jeśli nie popełniłem jakiegoś błędu z instalacją to nasuwa się wniosek, że jest jakiś problem z optymalizacją. Jesli więc moja maszyna nie radzi sobie z taką rozdziałką, to inne rozdzielczości po prostu uniemożliwią grę - a to już będzie kiepska sprawa.
Dla porównania - SHVI w rozdziałce 1600/900 śmiga z pełną płynnością bez znaczenia jaką ilość obiektów komp musi przetworzyć. A przyznasz, że grafice SHIII - nawet po Twoim podrasowaniu - dużo brakuje do grafiki prezentowanej przez SHVI.
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Problem jest zapewne związany z przełączalną grafiką, jak mniemam gra odpala ci się na układzie zabudowanym w procku (hd3000) zamiast na gt540m, ja za nic nie potrafię zmusić jej do współpracy z nvidią, mimo tego nie zaobserwowałem braku płynności
Imię: Olamagato Pomógł: 4 razy Wiek: 54 Dołączył: 03 Paź 2005 Posty: 253 Skąd: z piekła rodem
#19 Wysłany: 26 Kwiecień 2012, 12:01
1. Jeżeli na pustym morzu masz 48-60 fps, a w porcie mniej niż 15, to jest to normalne. GWX dodaje mnóstwo obiektów, które znacznie przekraczają wymagania SH3 oraz możliwości jego silnika. Nawet więc na najszybszych kartach graficznych i najszybszych procesorach (licząc pojedynczy rdzeń) GWX może się ciąć. Czasem nawet niemiłosiernie. Mi w niektórych portach potrafi spaść do 7 fps i jedynym sposobem poradzenia sobie z tym jest drastyczne "wyturbowanie" jednego rdzenia procka (prawie 4 GHz) i podkręcenie swojej starej grafiki X1950 Pro (ale to nie grafika jest tu problemem).
Dlatego jak się nie domyśliłeś GWX ma znacznie wyższe wymagania co do komputera niż SH3. GWXPL z nowymi modami graficznymi jeszcze te wymagania podbija w taki sposób, że nawet najlepsze karty zintegrowane (w tym wszystkie produkcje intela) nie są akceptowalne.
2. Podałem Ci na priv temat w którym PL_Tes jak się wydaje rozwiązał problem podmianki fizycznej grafiki na tą wirtualną od Intela. Powinieneś z tej rady skorzystać.
3. No i na koniec wersja spolszczenia zawarta na oficjalnej stronie jest już nieco przestarzała i niedługo będzie zaktualizowana do nowszej wersji. Głównie dlatego, że nie jest już zgodna z nowymi modami jakie wciąż pojawiają się dla SH3 i GWX.
4. Niedługo będą nowe wnętrza takie jak przedział silnikowy, przedział torpedowy, mesa, mnóstwo kolejnych poprawek, a także nowe rozdzielczości, które znowu podbiją wymagania co do sprzętu, aby działać w rozdzielczościach natywnych monitorów panoramicznych. I wąskim gardłem wcale nie będą układy graficzne (o ile będą to układy premium - od X18xx i GF 280/8800 w górę), lecz wydajność procesora na pojedynczym rdzeniu.
Wydaje się jakby SH3 wcale nie miał się skończyć jako gra - nowych coraz bardziej zaawansowanych modów jest więcej, a nie coraz mniej.
OOoo Olamagato, a ja śmigam na wysłużonym X1900XT (swego czasu podkręconym na XTX).
Jakich sterowników używasz? i czy używasz CCC czy alternatywnego programu od takiego gościa?
I jeszcze pytanie masz problem z reflektorami eskorty podczas nocnych patroli? Bo mi od pewnego czasu gra po prostu wtedy niemiłosiernie tnie. A wcześniej tego nie miałem i
podejrzewam sterowniki lub CCC którego w sumie nie mam i nie instaluje.
Odnośnie GWX i cięcia w porcie, mam 2 rdzenie od AMD taktowane 2,2 GHz i 4 GB ramu
to daje że GWX w porcie się tnie tylko raz - to znaczy że ładuje się gra, jestem w porcie
i muszę się obrócić (widok) dookoła i już jest ok.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum