POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
RANK SH3
Autor Wiadomość
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #21  Wysłany: 29 Marzec 2012, 16:22   

Mirko,
ilość dodatków nie będzie powodowało wywałki gry jeśli każdy będzie miał identyczny zestaw - to logiczne. Poza tym, jakby spojrzeć, to Twoja lista z etapu III różni się od mojej dwoma modami - według mnie bardzo ciekawymi. Szczególnie zwracam uwagę na historyczne wady torped oraz zarządzanie powietrzem.

Jeśli nie próbowałeś tych modów w kampanii to polecam - wtedy sam stwierdzisz, że będą swoistą wisienką na torcie.

Najważniejsza informacja zawarta jest w poście Olamagato - wykluczające się wzajemnie użycie wyzerowanej kampanii i strug wody i spalin. A bez tego jak najbardziej możemy się przecież obyć.
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #22  Wysłany: 29 Marzec 2012, 17:27   

Jest pewna ilość opcji GWX i GWXPL, które są zazwczaj małe i perfekcyjnie stabilne. Można więc bez problemu jest zawsze włączyć o ile będą przydadne. W większości są to mody podmieniające jedną lub kilka tekstur lub innych plików mających jedynie wpływ na klimat/wygląd. Oto ich lista w kolejności od najmniejszych i najstabilniejszych:

1. Superstabilne - można je włączać/wyłączać między zapisami patrolu i powinny być możliwe do zmiany przez każdego gracza indywidualnie:
-------------------------------------------------------------------------
GWX - Captain America's Officer Icons
GWX - Main movie - 'Das Boot'
GWX - No Medals on Crew
GWX - Alternate Loadscreen - Full Circle
GWX HardcodeFixes - Mierniki dla innego zarządzania powietrzem
GUI GWX Classic 1360x768 Grey Bar
GWXPL5 - _Misje Testowe
GWXPL5 - Bez filmów początkowych
GWXPL5 - Nocne alarmy
GWXPL5 - Przywróć muzykę menu SH3
GWXPL5 - Przywróć znacznik 3D U-boota
GWXPL5 - Rozpoznawalny wygląd torped z SH3
GWXPL5 - Ulepszony widok zniszczeń
GWXPL5 - Przywróć tło muzyczne SH3 (niezalecany)
GWXPL5 - Przywróć znaczniki mapy nawigacyjnej (niezalecany)

2. Bardzo stabilne - nie udało się nigdy potwierdzić crasha z ich powodu (zmieniają tylko pliki wpływające na wyświetlanie grafiki):
-------------------------------------------------------------------------
GWX - Axis Mediterranean Aircraft Skins
GWX - Integrated Orders
GUI GWX Classic 1360x768
GWXPL5 - Błękitne i przejrzyste Morze Śródziemne z GWX 2.0
GWXPL5 - Spolszczenie dla GWX 3.0

Całą reszta opcji/modów wymaga zmian tylko między misjami/patrolami w kampanii (wczytywanie patrolu z zapisu jest nieakceptowalne).

Dodatkowo jest tu lista opcji, które wpływają na zapisy kampanii. Do multiplayera jest to nieprzydane, zbędne i bez znaczenia, ale przypadkowe zmiany mogą zepsuć zapisaną kampanię. Dlatego należy przed wczytaniem zapisu kampanii (nawet tego z portu macierzystego) przywrócić ich poprzedni stan włączenia lub wyłączenia:
-------------------------------------------------------------------------
GWX - Alternative Flotillas
GWX - English Nav Map and Grid Refs
GWX - Late War Sensors Snorkel Antennas
GWX - Atlantic and US East only
GWX - Black Sea Campaign Files Only
GWX - Indian Ocean Campaign Files Only
GWX - Lite Atlantic,NorthSea and US East only
GWX - Lite Harbor Traffic
GWX HardcodeFixes
GWXPL5 - Poprawki balansu kampanii i wyposażenia
GWXPL5 - Realistyczne namierzanie i manewrowość jednostek
GWXPL5 - Spolszczone alternatywne flotylle
GWXPL5 - Usunięte podwójne statki z książki celów
Multiplayer - Pusta kampania

ps. @PL_Daritto
Zarządzanie powietrzem jest w dwugodzinnej misji bez TC praktycznie bez znaczenia. Zapas powietrza w samym okręcie wystarcza na 5-7 godzin pływania pod wodą, a SH3 nie symuluje utraty tlenu na wskutek pożaru czy reakcji chemicznej z kwasem akumulatorów. Tak więc skoro tlenu nie można utracić inaczej jak przez upływ czasu, to ta poprawka w kodzie nie ma większego znaczenia.

Z opcjonalnych modów jakie w multi mogą się przydać do samej rozgrywki powinny być moim zdaniem:
1. GWX - Enhanced Damage Effects
- klimat, efekty uboczne

2. GWX HardcodeFixes
- poprawki symulacji** + dla niektórych również niezbędny z powodu Win7/Vista

3. GWXPL5 - Historyczne parametry torped
- fix, który jest zarówno realistyczny jak i polepsza samą rozgrywkę

GWXPL5 - Historyczne detektory eskorty (jednak to do przetestowania w multi*)
- wiadomo, jeden z powodów całego zamieszania bo zasadniczo wpływa na rozgrywkę

GWXPL5 - Ulepszony widok zniszczeń
- klimat (widzieć z bliska dziurę w kadłubie przewracającej się jednostki i dziury po pociskach, albo nie widzieć)

Kontrowersyjne:
1. GWX - 16km Atmosphere
- dalszy zasięg widzenie, potrzeba więcej czasu, większe kłopoty, dłuższe gonitwy

2. GWXPL5 - Realistyczne namierzanie i manewrowość jednostek
- do przetestowania w grach ustanowionych tylko w tym celu

* - i do ewentualnego poprawienia (bo bez żadnych zmian dostajemy przegięte wykrywanie GWX)
** - niekoniecznie wszystkie

Jeszcze sprawa poprawek w kodzie do wyłączenia (moim zdaniem oczywiście):
Realistyczne peryskopy
Uszkodzenia diesli

Dyskusyjne:
Real. przeładowanie torped
Realistyczne chrapy
Realistyczny hydrofon

Inne albo nie mają w multi żadnego znaczenia (ich wyłączenie), albo są po prostu przydatne.
_________________
WWW: http://ja.gram.pl/Olamagato
Jestem obcy i nic co obce nie jest mi obce.
Ostatnio zmieniony przez PL_Olamagato 29 Marzec 2012, 17:51, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #23  Wysłany: 29 Marzec 2012, 18:43   

Z powyższego posta należy usunąć te zaliczane do "bardzo stabilnych"
GWX - Axis Mediterranean Aircraft Skins
GWXPL5 - Błękitne i przejrzyste Morze Śródziemne z GWX 2.0

Przypomniałem sobie, że rok temu nie mogłem raz wczytać patrolu z powodu wyłączenia każdego z nich. A raz, to nie jest już "nigdy".

Nie mogę zedytować po czasie, stąd dubel post (do skasowania).
_________________
WWW: http://ja.gram.pl/Olamagato
Jestem obcy i nic co obce nie jest mi obce.
 
     
PL_U-96 
GROSSADMIRAL




Kraj:
poland

Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica
Pomógł: 21 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 2456
Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa

 #24  Wysłany: 30 Marzec 2012, 09:45   

Panowie juz wiemy... UTW.

O to co wczraj zostalo przetestowane na GWX 3 wraz z GWXPL5.


Testowano pliki GWXPL5, zwłaszcza:

czyszczenie kampanii - mod sprawdza się znakomicie, przyspieszając ładownie (mod wchodzi też w skład UTW)

HardCodeFixes - mam masę zastrzeżeń... Najważniejsza, to naprawy uszkodzeń trwające 0,5-39h... To wyniki uszkodzeń na patrolach testowych... Cóż.. Trochę za długie te czasy napraw jak na multi moim zdaniem... Inne rzeczy z HardCodeFixes były niemożliwe do przetestowania... Oprócz tego HCF zawiera w sobie te rzeczy, na które narzekali gracze w realizm packu dodanym do UTW+KOTA

realistyczne torpedy - torpedy pływają gdzie chcą i na jakiej chcą głębokości. Takie jest moje odczucie.... Owszem, fajnie, że nie każda torpeda płynie idealnie do celu... Ale moim zdaniem za duży rozrzut... Torpedowanie mocno testował Mirko i jego zdaniem, to zniechęci do grania.

Realistyczne hydrofony: Po pierwsze.... Zero odgłosów Azdyku, ale niszczyciele atakują, jakby go używały. I to w/g mnie i Mirko zniechęci do grania.

I parę wyników testu. Niszczyciele ELITE rok 1942.

Test 1. IXC, 60 metrów. Cała naprzód. Linia prosta.
dopiero 6 atak (około 25 minut), gdy niszczyciel nadpłynął od rufy i rzucił bomby na całej długości okrętu USZKODZIŁ i zatopił okręt... Pozostałe ataki pudła

Test 2. IXC, 60 metrów. Cała naprzód + uniki
Po 30 minutach bez uszkodzeń podczas ataku 3 DD spauzowałem

Test 3. IXC, 60 metrów. Cała naprzód do czasu 1 ataku, potem stop = 0 węzłów.
Po 20 minutach obrzucania niecelnymi bombami przez 4 niszczyciele znudziło mi się i ruszyłem. Wyszedłem na 20 metrów i dopiero wtedy ataki eskorty okazały się skuteczne.

Zaznaczę, że byłem na 60 metrach, a więc dość płytko. Okrętem często rzucało od bomb... Ale jakbym miał kadłub z superstopu... Zero uszkodzeń... A jedna bomba, co wybuchła na wysokości szczytu kiosku nad działem..... tylko uszkodziła armatę.
Mam wrażenie, że tylko bezpośrednie trafienia coś robią.


Pozostałe włączone mody to spolszczenie (sprawne) i parę modów graficznych (czyli nie wpływających).


Z powyzszego wynika, ze na dzien dzisiejszy do tego rankingu wprowadzamy sprawdzone UTW + cos jeszcze. Mam nadzieje, ze mimo wszystko wlozona praca PL_Olamagato nie pojdzie na marne i rownlolegle z tym rankingiem bedziemy poprawiac bledy i przystosowywac mod do gry MULTIPLAYER.
_________________
capt. TUPOLOV commanding
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #25  Wysłany: 30 Marzec 2012, 14:47   

Powiem tak. GWX ma masę potencjału, ale trzeba to dobrze testować... Był pisany pod kampanię i dostosowanie go do multi wymaga masy testów.... 1 dzień miałem tylko na poważne testowanie (dzień wcześniej mieliśmy problemy z łączeniem) i nie mogłem testować wszystkiego... Wiem, że w HCF można wyłączyć niektóre rzeczy... Ale patrząc, że mamy około 1,5 tygodnia do nowego rankingu, obawiam się, że nie zdążymy z poprawianiem, szukaniem, co jest dobre, a co nie...
Plusem GWX na pewno są samoloty... Ale nie samymi samolotami żyje człowiek.. Poza tym, nie wiem, czy nie spróbować poszukać, gdzie dokładnie są ich pliki (nie tylko samolotów, ale też powiązane, bo same samoloty, to w Air siedzą)...
Duży wybór jednostek to też zaleta, ale też i wada... Dla testu zrobiłem fajną misję..
Dodatkowo nawet z pustą kampanią niektórym ładował się bardzo, ale to bardzo długo.

Te realistyczne sensory są ciekawe, ale nie wiem, czy inni uznają to za fajne...
Do torped mam mieszane uczucia. Zdarza się, że wszystkie idą normalnie, zdarza się inaczej. Niemniej ufam ocenie Mirko, że jak w/g niego to zniechęci, to nie jest to najlepszy pomysł, gdy musimy niejako reanimować ranking
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 30 Marzec 2012, 14:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #26  Wysłany: 30 Marzec 2012, 15:10   

OK. Dzięki za sprawdzenie jak ta paczka pod multi działa.

Cytat:
HardCodeFixes - mam masę zastrzeżeń... Najważniejsza, to naprawy uszkodzeń trwające 0,5-39h...

Intencją było to aby urządzeń uszkodzonych nie dało się naprawić podczas ataku (poza absolutnie najlżejszymi). Warto pamiętać, że naprawy zostały spowolnione 300 razy (standardowo jest 60 razy - dawna 1 minuta = nowe 5 godzin). Zakres napraw 5-15 godzin na urządzenie. Zakładam, że zalewanie było naprawiane prawidłowo.

Cytat:
realistyczne torpedy

Tu przydałoby się uściślenie co zostało włączone. Są dwie różne zmiany tyczące się torped. Jedna w Hardcode fixes ustawia dodatkowy poziom losowości niewybuchów lub wybuchów przedwczesnych - obie symulowane przez przegłębienie torped na 25 m.
Drugą zmianą jest zmiana zasięgów torped elektrycznych z 5; 5; 7,3; 5 km na 3; 5; 6,4; 7,5 km dla torped T2; T3, T3 FAT2, T3LUT2. Nie wiem czy obie były włączone. Zakładam, że tak.

Co do wyników działania eskorty, to bardzo ciekawe obserwacje. Stało się to co podejrzewałem - hydrofony zostały zbyt osłabione, a sonar musi działać inaczej niż pozostałe detektory (ustawiony na 2 s skanowania, w SH3 na 20s). W multi najwyraźniej łatwiej to wychodzi.

Cytat:
Zaznaczę, że byłem na 60 metrach, a więc dość płytko. Okrętem często rzucało od bomb... Ale jakbym miał kadłub z superstopu... Zero uszkodzeń... A jedna bomba, co wybuchła na wysokości szczytu kiosku nad działem..... tylko uszkodziła armatę.

Wygląda na to, że pancerna strefa na spodzie kadłuba z Seabed repairs jest zbyt mocna lub dorzuca punkty do integralności kadłuba.

Cytat:
rownlolegle z tym rankingiem bedziemy poprawiac bledy i przystosowywac mod do gry MULTIPLAYER.

Wygląda na to więc, że przystosowanie GWXa do multi lepszego modelu wykrywania jeszcze trochę potrwa. być może niektóre poprawki nie działają w multi lub działają odwrotnie od zamierzeń.

Z tego co widzę więc, to najprawdopodobniej ustawienia UTW/czystego GWX (są bardzo podobne) są jedynymi słusznymi (1 sekunda dla hydro, 10-20 sekund dla sonaru). Ewentualnie to samo z bardzo małą martwą strefą działającą skutecznie dopiero od 180 m zanurzenia. Test był przeprowadzony na ustawieniach 5 sekund dla hydro i 2 sekundy dla sonaru.
_________________
WWW: http://ja.gram.pl/Olamagato
Jestem obcy i nic co obce nie jest mi obce.
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #27  Wysłany: 30 Marzec 2012, 15:37   

PL_Olamagato napisał/a:
Cytat:
HardCodeFixes - mam masę zastrzeżeń... Najważniejsza, to naprawy uszkodzeń trwające 0,5-39h...

Intencją było to aby urządzeń uszkodzonych nie dało się naprawić podczas ataku (poza absolutnie najlżejszymi). Warto pamiętać, że naprawy zostały spowolnione 300 razy (standardowo jest 60 razy - dawna 1 minuta = nowe 5 godzin). Zakres napraw 5-15 godzin na urządzen


Miałem wrażenie, że zarówno zalewanie jak i naprawianie było wolniejsze, ale cóż... Dziura dziurze nierówna... Musiałbym to więcej potestować. Ale jedno jest pewne... To na multi się nie sprawdzi. Na realu oczywiście... 2 dni naprawy, jak poważna usterka, to oczywista-oczywistość... Ale na multi trzeba wszystko skompresować.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #28  Wysłany: 30 Marzec 2012, 18:00   

Czyli...

UTW

+ ewentualne usprawnienia.
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #29  Wysłany: 30 Marzec 2012, 23:34   

Podejrzewam, że tylko wersja 1.5.... Ewentualnie z misjami coś dorzucimy (chyba czyszczenie kampanii, bo chyba UTW tego nie ma)...

Ja powoli zbieram misję i sam też robię. Więc powinno się udać w terminie
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #30  Wysłany: 31 Marzec 2012, 07:05   

Ten weekend mam masakrycznie wręcz zarąbany tematami uczelni. Jednak od poniedziałku powinienem mieć już więcej czasu więc jeśli jeszcze będą jakieś testy to chętnie pomogę.

Szkoda wielka, że nie podoba Wam się poprawka torped. Według mnie zamiana torped na pociski typu Fire And Forget to wrzucanie elementu strzelankowego, ale cóż - dostosuję się ;)
A jeśli Mirko - główny opozycjonista tej poprawki - przeczytałbym wyjaśnienia Olamagato z postu o GWXPL5 to zrozumiałby na pewno co i jak z tymi torpedami się dzieje :) .

Cieszę się, że Włodarza Forum podjęli decyzję o UTW - o ile mam małe umiejętności jeśli chodzi o SHIII to na UTW szło mi nie najgorzej :)
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #31  Wysłany: 31 Marzec 2012, 09:55   

Daritto. Powiem tak. Te torpedy trzeba dobrze przetestować... W kampanii nie ma problemów.
Multi to coś innego. Jak to spowoduje, że połowa graczy będzie zawsze wracać z 0 BRT, to wiesz. Zniechęci ich do gry...
Opinia Mirko była dewastująca, moje testy też pokazały zmniejszenie skuteczności, choć u mnie akurat chyba tylko 1 torpeda zmieniła kurs (ale pewny nie jestem). Niemniej wymaga to potestowania, a czas ucieka... Jak wiesz, problemy z testowaniem spowodowały, że straciliśmy 2 dni... A tu jeszcze misje trzeba...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #32  Wysłany: 31 Marzec 2012, 20:10   

Z "dodatków" miałem na myśli niestandardowe ustawienia GUI - coś już tam Olamagato ma zrobione, więc może by dało by się wkleić pod rank.

Druga sprawa to te cholerne zegary wyskakujące z lewej strony ekranu - są przydatne? Używacie? Bo może lepiej je zablokować coby nie przeszkadzały.
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #33  Wysłany: 31 Marzec 2012, 21:32   

Ja z nich korzystam... Ale można zablokować, jak wiesz jak...
Ja nie pamiętam dokładnie, jak to z nimi było, a teraz staram się zająć misjami i nie mam czasu na grzebanie.

A GUI jak byłoby kompatybilne, to dlaczego by nie?

Jak są chętni do testów, to zapraszam na Ventrillo. Jak tylko jestem to chętnie zaproszę do testowania...
A praca wre, aby ruszyć zaraz po świętach
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 31 Marzec 2012, 21:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #34  Wysłany: 31 Marzec 2012, 21:35   

PL_Andrev napisał/a:
Z "dodatków" miałem na myśli niestandardowe ustawienia GUI - coś już tam Olamagato ma zrobione, więc może by dało by się wkleić pod rank.

Druga sprawa to te cholerne zegary wyskakujące z lewej strony ekranu - są przydatne? Używacie? Bo może lepiej je zablokować coby nie przeszkadzały.


sa bardzo przydatne. nie kombinowac i nie usuwac.
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #35  Wysłany: 1 Kwiecień 2012, 06:36   

Zablokujmy Andreva!
Co chwila z lewej wyskakuje :D

A tak na serio - Finku, od poniedziałku będę mógł wspomóc Was w testach, więc jak co to będę atakował na Vento.
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #36  Wysłany: 1 Kwiecień 2012, 21:31   

Jeżeli chodzi o GUI, to najprawdopodobniej jest zgodne z SH3, GWX i nawet innymi supermodami ponieważ jest zrobione jako osobna paczka, która niedługo pójdzie do subsima jako jeden z elementów większego moda do wielu rozdzielczości. Nie ma tam zupełnie nic poza czystą obsługą grafiki - żadnych zbędnych ustawień gry, modyfikacji symulacji itp. Wystarczy sobie wyciąć z polskiej paczki dwa katalogi zaczynające się od "GUI GWX Classic". Przy okazji dostanie się kolorowy wskaźnik stanu kadłuba o ile przywróci się w en_menu.txt zapis o integralności kadłuba lub skopiuje ten plik z katalogu data spolszczenia GWX.

Co do zbyt małej skuteczności eskorty, to posprawdzałem sobie parę rzeczy i katalogu z opcji "Historyczne detektory eskorty" paczki 5j wystarczy wykasować plik sim.cfg, aby uzyskać typowe twarde ustawienia detektorów GWX i jednocześnie wciąż pewną martwą strefę jaka występuje w KOTA i dodatkową zewnętrzną od ~4-5 km wokół eskorty. To może zadziałać bo jak wiadomo głównym zarzutem do GWX są przegięte możliwości wszystkowidzącej eskorty.
_________________
WWW: http://ja.gram.pl/Olamagato
Jestem obcy i nic co obce nie jest mi obce.
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #37  Wysłany: 2 Kwiecień 2012, 00:11   

Tylko, że jak ta eskorta ma zaś widzieć tylko w cienkim polu, to też może być kiepsko..
Ale kto wie? Może wtedy będzie wykrywać i gubić? Trzeba przetestować to będzie...

Ale to jak ruszy ranking, bo obecnie trwają testy misji.

Ps. Patch 1.5 na którym odbędzie się gra jest w dziale download. Zapraszam do pobierania i testów:
http://forum.polishseamen...=category&id=13
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #38  Wysłany: 2 Kwiecień 2012, 13:31   

PL_CMDR Blue R napisał/a:
Tylko, że jak ta eskorta ma zaś widzieć tylko w cienkim polu, to też może być kiepsko..

To pole nie jest takie małe. Rzeczywisty Search beam miał tylko 10 stopni w pionie. Najlepszy sonar 55 stopni. Za wyjątkiem przypadku kiedy eskortowiec stał i nie generował hałasu to sonar pasywny odbierał echo tylko z tego co zostało omiecione wiązką sonaru i odbite, a więc również nie niżej niż te 55 stopni w przypadku najlepszej pary detektorów (i to głównie z przodu.
Martwa strefa pod eskortowcem była faktem, a nie współczesnym wymysłem. Czego sonar nie oświecił, a hydrofon nie usłyszał (np. przy >15 węzłach eskortowca), to było całkowicie bezpieczne od wykrycia.

Taki mały offtop w kontekście nowego rankingu (ale to już ostatni, więc mam nadzieję na wybaczenie). :)
_________________
WWW: http://ja.gram.pl/Olamagato
Jestem obcy i nic co obce nie jest mi obce.
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #39  Wysłany: 2 Kwiecień 2012, 14:20   

Oby więcej takich offtopów, tak po prawdzie

Ja rozumiem. Ale mówię. Może być dobrze, jak i źle. Równie dobrze super zmysły i gubienie co chwilę mogą też być rozwiązaniem, którego szukamy. Kto wie?
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_U-96 
GROSSADMIRAL




Kraj:
poland

Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica
Pomógł: 21 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 2456
Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa

 #40  Wysłany: 7 Kwiecień 2012, 10:52   

Prosze o zapoznanie sie z nowym FAQ http://forum.polishseamen.pl/viewforum.php?f=152 w razie pytan pisac
_________________
capt. TUPOLOV commanding
Ostatnio zmieniony przez PL_U-96 7 Kwiecień 2012, 10:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin Gier Rankingowych SH3
Ranking Jesień 2014
PL_Cmd_Jacek Nasze aktualne patrole - Jesień 2014 0 14 Styczeń 2010, 18:51
PL_Cmd_Jacek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin gier rankingowych SH3
Ranking Wakacje 2015
PL_kanaron Nasze aktualne patrole - Miniranking wakacyjny 2015 0 18 Lipiec 2015, 10:11
PL_kanaron
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin gier kampanii SH3 "Od Pekingu po Brest"
PL_CMDR Blue R Kampania multiplayer SH III 1 6 Listopad 2008, 16:08
BdU
Brak nowych postów Przyklejony: Atualna tabela rankingowa SH3
Aktualizowana co 5 patroli
PL_CMDR Blue R Wykaz patroli 0 21 Marzec 2009, 13:55
PL_CMDR Blue R
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Ranking SH3 na openVPN
PL_Mirko Ogólnie o Silent Hunter III 0 9 Październik 2012, 22:32
PL_Mirko
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Regulamin Gier Rankingowych SH3
Ranking Wiosna 2014
PL_CMDR Blue R Nasze aktualne patrole - Wiosna 2014 0 31 Styczeń 2014, 19:19
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Spolszczenie do GWX 1.2, GWX TA 1.2 i SH3 Commander
Sokół Dodatki, mody i modowanie 6 4 Sierpień 2014, 16:23
PManiek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group