Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Hejka
Czy jakiś Profesor może przygotować prosty manual dotyczący obsługi torped naprowadzanych i zygzakujących? Może jakieś informacje dotyczące sposobu użycia ich w walce?
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Jak znajdę chwilę czasu podam do zgzakujących.
Do naprowadzanych powiem tyle.. Leci prosto 500m i potem skręca na najgłośniejszy cel, jak najbliżej "przodu"... Tu nie ma wielkiej filozofii.
Ale do LUT i FAT podam później. I może zainteresują kogoś LUTy, aby w przyszłym sezonie wstawić je w późniejszych latach zamiast FAT.
Jaka jest różnica między FAT i LUT? Najważniejsza, że FAT zakręca za 1 razem o 180 stopni. W LUT ustawiasz o ile jest pierwszy zwrot, więc nie trzeba strzelać na AoB 90 stopni.
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#3 Wysłany: 11 Kwiecień 2012, 18:05
PL_CMDR Blue R napisał/a:
Ale do LUT i FAT podam później. I może zainteresują kogoś LUTy, aby w przyszłym sezonie wstawić je w późniejszych latach zamiast FAT.
Jaka jest różnica między FAT i LUT? Najważniejsza, że FAT zakręca za 1 razem o 180 stopni. W LUT ustawiasz o ile jest pierwszy zwrot, więc nie trzeba strzelać na AoB 90 stopni.
Ale przecież nie da się "do misji" dokleić typu torped (a szkoda).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum