Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Olamagato Pomógł: 4 razy Wiek: 54 Dołączył: 03 Paź 2005 Posty: 253 Skąd: z piekła rodem
#22 Wysłany: 26 Kwiecień 2012, 20:52
Tylko pamiętaj o wywaleniu wszystkich opcji starej wersji. Są one ze sobą niezgodne i lepiej usunąć tak dużo jak to możliwe (idealnie gdybyś miał użytą instalację odwracalną bo wtedy kasujesz też podstawkę). Przy usuniętych opcjach nakładanie wersji 5j na 5h jest bezpieczne dla stabilności. Jednak zapisy z patrolu i tak będą niezgodne bo wtedy wersja Hardcode fixes zmienia się z v1.6A3 na v1.6B1.
Darek i właśnie to co napisałeś potwierdzało by moje przypuszczenia i teorię.
Gra instaluje się na komputerze (pierwsza wersja) - odpowiednie wpisy do rejestru.
Robisz jej kopię do innego folderu (druga wersja). I teraz instalujemy dodatki na
jedną wersje i drugą.
Następnie wersja która była pierwsza uruchamia się ok, ale druga już niestety nie.
Co Wy na to?
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 26 Kwiecień 2012, 22:35, w całości zmieniany 2 razy
Imię: Olamagato Pomógł: 4 razy Wiek: 54 Dołączył: 03 Paź 2005 Posty: 253 Skąd: z piekła rodem
#25 Wysłany: 27 Kwiecień 2012, 01:30
To 30 kbs, to antypiracka zasługa Rapida, który próbuje być bardziej papieski niż papież.
Jak znajdę szybszy serwer, to wrzucę mirror.
Co do wielu egzemplarzy gry, to niemal każda gra bazuje na założeniu jednej działającej kopii na komputerze. Dlatego wpisy w rejestrze zawsze dotyczą tej w katalogu o nazwie z czasu instalacji. Część gier całkowicie olewa rejestr (jednak coraz rzadziej).
Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica Pomógł: 21 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2005 Posty: 2456 Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa
#26 Wysłany: 27 Kwiecień 2012, 06:33
A ja mam trzy wersje SH3 i nie mam problemu z tym, ze ja mam ATI i grafika sama bez problemu z INTELA na ATI sie przelacza a jesli juz tak sie nie zrobi moge wymusic przelaczenie sprzetowo mam taki guzik z napisem GPU
No właśnie.
Cóż, mówi się trudno i płynie się dalej Najwyżej będę miał przycięcia jak będę wchodził do portu . Bo poza tym śmiga ok.
Potwierdziło się to, co zasugerowałeś o modzie HardCode Fixes Olamagato. Mod ten powoduje, że NVidia nie widzi SHIII - czyli uruchamia się jedynie z grafiki zintegrowanej (HD3000).
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Imię: Olamagato Pomógł: 4 razy Wiek: 54 Dołączył: 03 Paź 2005 Posty: 253 Skąd: z piekła rodem
#28 Wysłany: 27 Kwiecień 2012, 11:24
Jesteś pewien, że nie widzi mając włączonego (tylko) tego moda z wersji 5j?
Jeżeli go nie włączysz, a włączysz GUI 1360x768, to jest wszystko ok? Chodzi na nVidii?
Czy jednak nie?
Bo sam hardcode fixes z paczki w wersji 5j to tylko goła zmiana pliku exe i kilku plików dll (oryginalnych). Ten mod nie powinien skutkować problemami z przełączaniem grafik. Co innego wersja 5h bo tam był wbity dodatkowo resolution fix.
Hmmm, jestem pewien, że nie widzi obecnie. Tyle, że mam poinstalowane także inne dodatki z tej paczki.
Dziś spróbuję po kolei uruchamiać grę na poszczególnych dodatkach. W ten sposób zidentyfikuję który z nich powoduje "ślepotę" NVidii. O wynikach poinformuję
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
No i mamy "winowajcę".
W drodze doświadczeń empirycznych odkryłem, że winowajcą faktu nie obsługiwania gry przez NVidia jest mod GUI GWX Classic 1360x768. Dopiero po jego instalacji gra przestaje być obsługiwana przez kartę GT540M. Wszystkie pozostałem modyfikacje z moda GWXPL5j karta ta obsługuje.
Ciekawe czy da się coś z tym zrobić ?
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Imię: Olamagato Pomógł: 4 razy Wiek: 54 Dołączył: 03 Paź 2005 Posty: 253 Skąd: z piekła rodem
#31 Wysłany: 28 Kwiecień 2012, 09:30
Możesz poszukać pliku d3d9.dll (wraz z plikiem ini/cfg) z jakiegoś innego moda widescreen (np. Rubiniego), w każdym razie najlepiej nowszego niż ten z moda Conusa (którego używa mój mod). I wtedy podmienić te pliki za te w "GUI GWX Classic".
Niestety poza tą radą nie mam lepszego pomysłu. Od tego pliku zależy przeróbka wszystkich widoków 3d na proporcje panoramiczne i dowolnie ustawioną rozdzielczość, więc jest to plik kluczowy dla wszystkich modów widescreen.
Ewentualnie musiałbyś znaleźć jakiś sposób na trwałą sprzętową dezaktywację grafiki intelowskiej, co też być może rozwiązałoby problem. Bo problem polega na tym że to intelowskie coś najwyraźniej nie spełnia wszystkich specyfikacji, co akurat jest typowe dla wszystkich zintegrowanych badziewi (a w szczególności intela).
Podejrzewam, że plik d3d9.dll pracuje zupełnie poprawnie z nVidią bo tak raportuje wiele osób, które mają CPU AMD i grafikę nVidii.
To już za wysoki poziom wtajemniczenia jak dla mnie Póki co ra się dobrze. Owszem, czasem się gra przytnie, ale grając tyle lat na kiepskim sprzęcie "prawie" tego nie zauważam
A miodność gry jest na tyle wysoka, że coś takiego mnie nie zniechęca Może kiedyś znajdę jakiś sposób na rozwiązanie tego problemu. Na tę chwilę jest ok
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum