POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przełanczalne grafiki a SH3.exe
Autor Wiadomość
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #21  Wysłany: 26 Kwiecień 2012, 20:38   

Uuuuu, to teraz mnie troszkę podłamałeś... W sensie tą informacją o predystynowaniu przyszłych modów graficznych pod ATI :(

No nic,u mnie trwają testy. Jak na razie SHIII z GWX 3.0 śmiga na GT540M jak burza. Za chwilę załaduję Twój mod i zobaczymy :)

PS> Dziękuję za linki :)
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #22  Wysłany: 26 Kwiecień 2012, 20:52   

Tylko pamiętaj o wywaleniu wszystkich opcji starej wersji. Są one ze sobą niezgodne i lepiej usunąć tak dużo jak to możliwe (idealnie gdybyś miał użytą instalację odwracalną bo wtedy kasujesz też podstawkę). Przy usuniętych opcjach nakładanie wersji 5j na 5h jest bezpieczne dla stabilności. Jednak zapisy z patrolu i tak będą niezgodne bo wtedy wersja Hardcode fixes zmienia się z v1.6A3 na v1.6B1.
_________________
WWW: http://ja.gram.pl/Olamagato
Jestem obcy i nic co obce nie jest mi obce.
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #23  Wysłany: 26 Kwiecień 2012, 21:38   

Instaluję wszystko od nowa Olamagato. Strasznie powoli ściąga mi się wersja 5j - ciągnę z zabójczą prędkością 30 kb/s...
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #24  Wysłany: 26 Kwiecień 2012, 22:33   

Darek i właśnie to co napisałeś potwierdzało by moje przypuszczenia i teorię.

Gra instaluje się na komputerze (pierwsza wersja) - odpowiednie wpisy do rejestru.
Robisz jej kopię do innego folderu (druga wersja). I teraz instalujemy dodatki na
jedną wersje i drugą.

Następnie wersja która była pierwsza uruchamia się ok, ale druga już niestety nie.
Co Wy na to?

:hmm
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 26 Kwiecień 2012, 22:35, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #25  Wysłany: 27 Kwiecień 2012, 01:30   

To 30 kbs, to antypiracka zasługa Rapida, który próbuje być bardziej papieski niż papież.
Jak znajdę szybszy serwer, to wrzucę mirror.

Co do wielu egzemplarzy gry, to niemal każda gra bazuje na założeniu jednej działającej kopii na komputerze. Dlatego wpisy w rejestrze zawsze dotyczą tej w katalogu o nazwie z czasu instalacji. Część gier całkowicie olewa rejestr (jednak coraz rzadziej).
_________________
WWW: http://ja.gram.pl/Olamagato
Jestem obcy i nic co obce nie jest mi obce.
 
     
PL_U-96 
GROSSADMIRAL




Kraj:
poland

Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica
Pomógł: 21 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 2456
Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa

 #26  Wysłany: 27 Kwiecień 2012, 06:33   

A ja mam trzy wersje SH3 i nie mam problemu z tym, ze ja mam ATI i grafika sama bez problemu z INTELA na ATI sie przelacza a jesli juz tak sie nie zrobi moge wymusic przelaczenie sprzetowo mam taki guzik z napisem GPU
_________________
capt. TUPOLOV commanding
 
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #27  Wysłany: 27 Kwiecień 2012, 06:52   

No właśnie.
Cóż, mówi się trudno i płynie się dalej :) Najwyżej będę miał przycięcia jak będę wchodził do portu :P . Bo poza tym śmiga ok.

Potwierdziło się to, co zasugerowałeś o modzie HardCode Fixes Olamagato. Mod ten powoduje, że NVidia nie widzi SHIII - czyli uruchamia się jedynie z grafiki zintegrowanej (HD3000).
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #28  Wysłany: 27 Kwiecień 2012, 11:24   

Jesteś pewien, że nie widzi mając włączonego (tylko) tego moda z wersji 5j?
Jeżeli go nie włączysz, a włączysz GUI 1360x768, to jest wszystko ok? Chodzi na nVidii?
Czy jednak nie?
Bo sam hardcode fixes z paczki w wersji 5j to tylko goła zmiana pliku exe i kilku plików dll (oryginalnych). Ten mod nie powinien skutkować problemami z przełączaniem grafik. Co innego wersja 5h bo tam był wbity dodatkowo resolution fix.
_________________
WWW: http://ja.gram.pl/Olamagato
Jestem obcy i nic co obce nie jest mi obce.
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #29  Wysłany: 27 Kwiecień 2012, 19:56   

Hmmm, jestem pewien, że nie widzi obecnie. Tyle, że mam poinstalowane także inne dodatki z tej paczki.
Dziś spróbuję po kolei uruchamiać grę na poszczególnych dodatkach. W ten sposób zidentyfikuję który z nich powoduje "ślepotę" NVidii. O wynikach poinformuję :)
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #30  Wysłany: 28 Kwiecień 2012, 08:31   

No i mamy "winowajcę".
W drodze doświadczeń empirycznych odkryłem, że winowajcą faktu nie obsługiwania gry przez NVidia jest mod GUI GWX Classic 1360x768. Dopiero po jego instalacji gra przestaje być obsługiwana przez kartę GT540M. Wszystkie pozostałem modyfikacje z moda GWXPL5j karta ta obsługuje.

Ciekawe czy da się coś z tym zrobić :) ?
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #31  Wysłany: 28 Kwiecień 2012, 09:30   

Możesz poszukać pliku d3d9.dll (wraz z plikiem ini/cfg) z jakiegoś innego moda widescreen (np. Rubiniego), w każdym razie najlepiej nowszego niż ten z moda Conusa (którego używa mój mod). I wtedy podmienić te pliki za te w "GUI GWX Classic".
Niestety poza tą radą nie mam lepszego pomysłu. Od tego pliku zależy przeróbka wszystkich widoków 3d na proporcje panoramiczne i dowolnie ustawioną rozdzielczość, więc jest to plik kluczowy dla wszystkich modów widescreen.

Ewentualnie musiałbyś znaleźć jakiś sposób na trwałą sprzętową dezaktywację grafiki intelowskiej, co też być może rozwiązałoby problem. Bo problem polega na tym że to intelowskie coś najwyraźniej nie spełnia wszystkich specyfikacji, co akurat jest typowe dla wszystkich zintegrowanych badziewi (a w szczególności intela).

Podejrzewam, że plik d3d9.dll pracuje zupełnie poprawnie z nVidią bo tak raportuje wiele osób, które mają CPU AMD i grafikę nVidii.
_________________
WWW: http://ja.gram.pl/Olamagato
Jestem obcy i nic co obce nie jest mi obce.
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #32  Wysłany: 28 Kwiecień 2012, 17:32   

To już za wysoki poziom wtajemniczenia jak dla mnie :) Póki co ra się dobrze. Owszem, czasem się gra przytnie, ale grając tyle lat na kiepskim sprzęcie "prawie" tego nie zauważam :)
A miodność gry jest na tyle wysoka, że coś takiego mnie nie zniechęca :) Może kiedyś znajdę jakiś sposób na rozwiązanie tego problemu. Na tę chwilę jest ok :)
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin Gier Rankingowych SH3
Ranking Jesień 2014
PL_Cmd_Jacek Nasze aktualne patrole - Jesień 2014 0 14 Styczeń 2010, 18:51
PL_Cmd_Jacek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin gier rankingowych SH3
Ranking Wakacje 2015
PL_kanaron Nasze aktualne patrole - Miniranking wakacyjny 2015 0 18 Lipiec 2015, 10:11
PL_kanaron
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin gier kampanii SH3 "Od Pekingu po Brest"
PL_CMDR Blue R Kampania multiplayer SH III 1 6 Listopad 2008, 16:08
BdU
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Ranking SH3 na openVPN
PL_Mirko Ogólnie o Silent Hunter III 0 9 Październik 2012, 22:32
PL_Mirko
Brak nowych postów Przyklejony: Atualna tabela rankingowa SH3
Aktualizowana co 5 patroli
PL_CMDR Blue R Wykaz patroli 0 21 Marzec 2009, 13:55
PL_CMDR Blue R
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Regulamin Gier Rankingowych SH3
Ranking Wiosna 2014
PL_CMDR Blue R Nasze aktualne patrole - Wiosna 2014 0 31 Styczeń 2014, 19:19
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Spolszczenie do GWX 1.2, GWX TA 1.2 i SH3 Commander
Sokół Dodatki, mody i modowanie 6 4 Sierpień 2014, 16:23
PManiek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group