Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
To nietypowa misja . Nietypowa, bo tym razem nie bez znaczenia jest to co zostanie zaatakowane i zatopione.
Celem priorytetowym jest tutaj potezny, kanadyjski frachtowiec , ktorego ladownie pelne sa dokumentow mowiacych o inzynierach wspolpracujacych
z III Rezsza .
Pozostale jednostki konwoju maja puste ladownie , wiec zatopienie innych jednostek bez zatopienia jednostki typu KGN , nalezy uznac za porazke.
Jezeli jednak uda sie Wam zatopic glowny cel , reszta konwoju bedzie tylko wspanialym dodatkiem do Zelaznego Krzyza.
---ODPRAWA---
Pogoda i akwen nam nie sprzyja , jednak warunki te moga okazac sie wspanialym polem do dzialania. Wykorzystajcie swoje wszystkie atuty . Liczymy na Was
Powodzenia! PL_David i PL_Szczur
Dwa razy stawiałem serwer. Gdy runio wyleciał za drugim razem, popłynęliśmy bez niego. Na czacie Tunngle zgłaszał „crash” SH3.
Tym razem bez szaleństw – rok 44. Konwój zjawił się wyjątkowo szybko. Z boku konwoju strzeliłem po kolei 4 torpedy do Troop Transportera. Trzy trafiły, czwarta prawdopodobnie się odbiła. Hunter zgłosił trafienie 1 torpedą.
Wcześniej trafiłem akustykiem Clemson'a, który jednak nie zatonął.
Hunter zatopił co prawda najcenniejszą jednostkę, lotniskowiec, ale eskorta w odwecie zatopiła jego.
Cel główny misji niestety nie został zatopiony.
Po 1 godz. i 15 min. konwój był już daleko. Zdążyłem jeszcze trafić jedną torpedą T3. Druga niecelna. Płonący tanker odpłynął w "siną dal".
Za konwojem pozostał tylko 1 DD’ek pastwiący się prawdopodobnie nad wrakiem HS13. Miałem 2 torpedy przeładowane, więc, gdy przepływał w pobliżu „zdjąłem” go i bezpieczni mogliśmy zakończyć patrol.
1.jpg
Plik ściągnięto 12 raz(y) 356.15 KB
2.jpg
Plik ściągnięto 7 raz(y) 362.14 KB
_________________
Ostatnio zmieniony przez PL_Mirko 3 Maj 2012, 23:10, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak Pomógł: 5 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 658 Skąd: oni mają tyle tonażu?
#2 Wysłany: 4 Maj 2012, 09:56
Z large merchantem czyli głównym celem miałem kilka problemów znaczy się był w odległości 2 km ode mnie wystrzeliłem torpedę i pokrył się z nim lotniskowiec którego unieruchomiłem.
Trudno się mówi , następnie wysłałem drugą torpedę i tym razem large merchanta zasłonił troop transport którego potem dobił Mirko ( co jest ku... długo tak wszystkie statki będą mi zasłaniać główny cel???)
Obróciłem peryskop i zauważyłem DD fletcher, tylna akustyczna PAL!!!.
Dostał ale nie zrobiło to na nim w ogóle wrażenia
Potem kręciłem się na głębokości 70m (po crash dive) by przeczekać sytuację, po ponownym powrocie na peryskopową uszkodziłem T2 i dobiłem Lotniskowiec, zaatakował mnie flower więc dałem nura. Najbardziej się zdziwiłem gdy dałem 200m cała naprzód , zaryłem kadłubem o dno na 79 metrach !!!
Integracji trochę poszło no i musiałem wyłączyć cichą pracę żeby naprawić uszkodzenia, podniosłem się troszeczkę i płynąłem tuż nad dnem z prędkością 2 węzły ale najprawdopodobniej dostałem jeżem bo po mocnej eksplozji wokół miałem zabitych wszystkich w przednim przedziale. no cóż , długo na dno nie spadałem
Gratki wam za SURV-y
Dzięki Mirko za tą 1/4
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Ostatnio zmieniony przez PL_Hunter_Silent13 4 Maj 2012, 09:57, w całości zmieniany 1 raz
Imię: "Niewierny"
Ulubiona Gra: seria SILENT HUNTER, seria TOTAL WAR Pomógł: 5 razy Wiek: 48 Dołączył: 18 Lis 2008 Posty: 949 Skąd: Zagłębie Sosnowiec
#3 Wysłany: 4 Maj 2012, 12:07
Witam.
No mnie się ten patrol za bardzo nie udał.
Zatopiłem tylko niszczyciel - torpedą akustyczną.
Dobrze, że udało mi się przeżyć, ponieważ pod kilem było tylko ok. 80 m.
Pozdrawiam serdecznie - Adm. Lütjens
_________________ "Chciałbym się pożegnać, nigdy już nie wrócę. Jeśli się weźmie pod uwagę przewagę Brytyjczyków, nie jest prawdopodobne, abyśmy to przeżyli...". - Admirał Günther Lütjens
"Krew, pot i żelazo" - motto marynarzy pancernika "Bismarck"
Czuje taką niechęć po tym patrolu do SH III, że zrobię se dłuższą przerwę.
Trafiłem w korwetę akustyczną torpedą, uszkadzając układ napędowy. Korweta stała w miejscu. Chciałem dobić ją by mieć chociaż te 1000 BRT, bo byłem dość daleko od konwoju. Wystrzeliłem jedną torpedę w...stojącą w miejscu korwetę, z około 500m!!! Torpeda nie trafiła.... Przełączam się na ręczne namierzanie, specjalnie ustawiam się do niej by mieć na namiarze 0, strzelam, pudło. Szlag mnie już trafił. Odpalam sygnaturki torped by widzieć co się z nimi dzieje, odpalam 3 torpedę. Leci na namiar około 350 stopni... pudło. Koryguję namiar; 4 torpeda, pudło, poleciała na namiar około 10, mimo że na KT było równiutko prosto!
Albo bug w grze albo w misji albo ja nie umiem strzelać
Ostatnio zmieniony przez tunio100 4 Maj 2012, 12:19, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak Pomógł: 5 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 658 Skąd: oni mają tyle tonażu?
#5 Wysłany: 4 Maj 2012, 12:29
nie umiesz strzelać :p
Jeżeli najpierw namierzałeś za pomocą kalkulatora a potem ręcznie to takie rzeczy Ci się dziać będą.
Musisz wejść w panel torpedowy, przestawić to pokrętło na ręczne wprowadzanie i tymi kółkami dać na namiar 0 a potem obróć okręt i wal.
Jeżeli się mylę to proszę poprawić bo sam tego dobrze nie pamiętam
Istnieje też możliwość że waliłeś z kontaktów do celu pod kątem 10 stopni.
Może wtedy trafiały ale się odbijały
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Na początku miałem pozycję że korweta była pod kątem 30* stopni, ale wówczas waliłem magnetyki. Póżniej ustawiłem sie pod kąt 90* na namiar 0, 500m, stojący cel. Idealniejszej pozycji nie było
Ale masz rację też tak chyba kiedyś miałem, że jak się używa kalkulatora a póżniej manualnie to torpedy tak dziwnie pływaja.
Pytanie podstawowe: co pokazywał żyroskop w momencie strzału?
[ Dodano: 4 Maj 2012, 13:27 ]
PL_Hunter_Silent13 napisał/a:
Musisz wejść w panel torpedowy, przestawić to pokrętło na ręczne wprowadzanie i tymi kółkami dać na namiar 0 a potem obróć okręt i wal.
Uzupełniając:
Jeśli strzelasz na namiar 0 (lub 180 z tylnej wyrzutni), musisz jeszcze ustawić prędkość celu na 0, wtedy torpeda popłynie prosto. Jeśli zaś celujesz na namiar inny niż 0, kąt o jaki skręci torpeda zależy również od ustawionej pokrętłem odległości do celu, zależy tym bardziej, im bliżej jest cel.
Oczywiście wszystko to dotyczy strzelania do nieruchomego celu.
Imię: Marcin Pomógł: 13 razy Wiek: 43 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 1878 Skąd: Gdańsk/Coventry
#10 Wysłany: 5 Maj 2012, 13:36
tunio100 napisał/a:
Odpalam sygnaturki torped ....
A dla kolegi ostrzezenie. Jednym z bezwzglednych wymogow patrol rankingowego jest gra bez jakichkolwiek sygnaturek. Koniec i kropka. Zawsze mozna sobie SAMEMU uruchomic gre na wlasnych ustawieniach i sprawdzic co sie robi nie tak.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum