POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Otwarty przez: PL_Andrev
8 Marzec 2010, 17:04
Mody polecane przez CMD_Jacka
Autor Wiadomość
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #101  Wysłany: 1 Maj 2012, 18:46   

Grasz bez AI SUB CREW?
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #102  Wysłany: 1 Maj 2012, 20:27   

Mam ten mod, ale nie do końca rozumiem co on właściwie wprowadza za zmiany (poza tym, że załoga na subie nie chowa się podczas zanurzenia okrętu)...
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #103  Wysłany: 1 Maj 2012, 22:16   

PL_Daritto napisał/a:
Mam ten mod, ale nie do końca rozumiem co on właściwie wprowadza za zmiany (poza tym, że załoga na subie nie chowa się podczas zanurzenia okrętu)...

Mod dodaje załogę na subach AI - czyli innych okrętach podwodnych niż twój.
:lol

Mówiłem zagraj w "Fate of U-110" - tam się Lemp wynurza.
 
     
Nebuluz 




Kraj:
poland

Imię: Nebuluz
Wiek: 48
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 29
Skąd: Łódź

 #104  Wysłany: 2 Maj 2012, 12:28   

Gdybyście mogli wymienić mody, które macie zaimplementowane:-)
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #105  Wysłany: 2 Maj 2012, 13:45   

Nebuluz napisał/a:
Gdybyście mogli wymienić mody, które macie zaimplementowane:-)

Poprzednia strona tego wątku.
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #106  Wysłany: 2 Maj 2012, 21:19   

Widzę Darku, że zaczynasz się przekonywać do tej gry. Mnie się SH5 podoba z zestawem modów, popoprawiana przez fanatyków, z modem Real Navigation naprawdę potrafi dać sporo przyjemności.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #107  Wysłany: 3 Maj 2012, 07:42   

Tak Jacku, to prawda.
Zawsze byłem zdania, że człowiek nie kozioł - zdanie może zmienić. Zaskoczyła mnie skala zmian, jakich dokonali moderzy. Gra ma swój klimat, a poprawiona przez zapaleńców zaczyna być też miodna. Co do moda Real Navigation to na razie go odinstalowałem - najpierw muszę znaleźć swoje notatki ze studiów z nawigacji obserwacyjnej :P

A ta grafika....:D :D :D
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #108  Wysłany: 3 Maj 2012, 10:04   

Ha!
Postanowiłem spróbować z modem Real Navigation.
I znów gra mnie mile zaskoczyła. To rzeczywiście inny, znacznie lepszy poziom realizmu i doznań z gry ;)

A już całkowicie opadła mi szczęka gdy wykorzystałem pilota do wyprowadzenia U-Boota z portu Kiel przez Kanał Kiloński :P Czaaaaaad!

Pamiętam ile nerwów kosztował mnie każdorazowo podobny wyczyn na SHIII :bokser:
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #109  Wysłany: 3 Maj 2012, 12:08   

PL_Daritto napisał/a:
Ha!
Postanowiłem spróbować z modem Real Navigation.
I znów gra mnie mile zaskoczyła. To rzeczywiście inny, znacznie lepszy poziom realizmu i doznań z gry ;)

A już całkowicie opadła mi szczęka gdy wykorzystałem pilota do wyprowadzenia U-Boota z portu Kiel przez Kanał Kiloński :P Czaaaaaad!



No i super. Mod Real Navigation to nowy wymiar tej gry Pamiętam jak wykonywałem atak na Scapa Flow i w skutek błędów nawigacyjnych trafiłem nie na tę zatoczkę co trzeba. Musiałem płynąć wzdłuż brzegu szukając wejścia do wnętrza bazy :8) , ale się w końcu udało.

Cytat:
Pamiętam ile nerwów kosztował mnie każdorazowo podobny wyczyn na SHIII :bokser:


a przeciez pod GWXem też mogłeś skorzystać z automatycznego pilota :|| , który kreślił kurs.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #110  Wysłany: 3 Maj 2012, 22:20   

PL_Cmd_Jacek napisał/a:
a przeciez pod GWXem też mogłeś skorzystać z automatycznego pilota :|| , który kreślił kurs.


A i owszem, wiem o tym i starałem się wykorzystywać automatyczny plotting kursu na wejściu i wyjściu z kanału. Było to jednak kłopotliwe, bo trzeba było ustawić okręt w idealnej pozycji, żeby skrypt zadziałał. Inaczej wbijało się centralnie w ląd. Problemem były też jednostki jakie pojawiały się na trasie przejścia.
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #111  Wysłany: 4 Maj 2012, 11:37   

PL_Daritto napisał/a:

A i owszem, wiem o tym i starałem się wykorzystywać automatyczny plotting kursu na wejściu i wyjściu z kanału. Było to jednak kłopotliwe, bo trzeba było ustawić okręt w idealnej pozycji, żeby skrypt zadziałał. Inaczej wbijało się centralnie w ląd. Problemem były też jednostki jakie pojawiały się na trasie przejścia.


Tutaj (w SH5) też trzeba uważać na przepływające statki i patrolujące niszczyciele i trałowce. Już się nauczyłem, że nie można tak po prostu włączyć skrypt i zwiększyć kompresję - kończy się to albo zderzeniem z innym obiektem lub wylądowaniem na plaży :8) .
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #112  Wysłany: 4 Maj 2012, 18:09   

A widzisz - ja mam najnowszą wersję Trevally Autoscript i wymijanie przepływających okrętów wchodzących na kurs kolizyjny jest idealne - nawet na kompresji x1024.
Generalnie miałem kilka takich momentów i specjalnie zostawiłem kompresję by sprawdzić jak sobie skrypt poradzi. W momencie, gdy w strefę buforową U-Boota (w tym skrypcie wynosi ona 2km) wejdzie jakikolwiek okręt Pilot najpierw redukuje prędkość do 2 węzłów. Jeśli obiekt nadal jest na kolizyjnym stopuje Uboota. Przy nadal utrzymującym się kursie na zderzenie stosuje manewr wymijający :)
Dlatego właśnie napisałem wcześniej o "opadzie szczęki" :)
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #113  Wysłany: 4 Maj 2012, 18:44   

PL_Daritto napisał/a:
W momencie, gdy w strefę buforową U-Boota (w tym skrypcie wynosi ona 2km) wejdzie jakikolwiek okręt Pilot najpierw redukuje prędkość do 2 węzłów. Jeśli obiekt nadal jest na kolizyjnym stopuje Uboota. Przy nadal utrzymującym się kursie na zderzenie stosuje manewr wymijający



:schock
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 4 Maj 2012, 18:46, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #114  Wysłany: 4 Maj 2012, 19:50   

:schock nie wiedziałem o tym, a jaką wersję masz ?
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #115  Wysłany: 5 Maj 2012, 06:41   

Ja wykorzystuję wersję Trevally Autom. Scripts v0.6 (for TDW UI) w połączeniu z NewUIs TDC 6.9.0 Real Navigation oraz Trevally Harbour & Kiel Canal Pilot v2.9.

Widzę, że i Wy jesteście zaskoczeni :) Co dopiero ja mam powiedzieć skoro dopiero odkrywam tęgrę :) ?
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #116  Wysłany: 5 Maj 2012, 22:04   

Tak jesteśmy zaskoczeni :lol . Ale w wakacje odbiję sobie z nawiązką wszelkie patrole.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: TUNNGLE - konfiguracja SH4 do gry przez LAN
Program TUNNGLE: monopol UBI złamany!
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 27 Sierpień 2009, 20:08
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Mody interfejsu oraz graficzne
wspomniane na stronach PolishSeamen
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 28 Marzec 2010, 21:05
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Mody AI, załogi, misji, dźwiękowe
wspomniane na stronach PolishSeamen
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 28 Marzec 2010, 20:58
PL_Andrev
Brak nowych postów Przyklejony: Gra 1 - Prolog "Rejs przez Arktykę"
XII41
PL_CMDR Blue R Admirałowie Arktyki PBF 13 18 Październik 2015, 13:13
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Polecane mody - temat zbiorczy
melis Dodatki, mody i modowanie 9 27 Grudzień 2018, 18:41
lboch
Brak nowych postów Rejs przez Arktykę...
PL_CMDR Blue R Ogólnie o Silent Hunter III 1 4 Lipiec 2007, 11:20
PL_JACA
Brak nowych postów Rejs przez Arktykę
Specjalnie dla Przema
PL_CMDR Blue R Pozostałe gry 1 22 Styczeń 2008, 21:32
Denny


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group