POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Naval War: Arctic Circle
Autor Wiadomość
grindler 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: K
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 243
Skąd: 3miasto

 #1  Wysłany: 23 Kwiecień 2012, 00:45   Naval War: Arctic Circle

Ukazała się niedawno gra, której byłem osobiście bardzo ciekaw: "Naval War: Arctic Circle" -na Steam'ie dostępne jest demo. NWAC przypomina Fleet Command -twórcy wyraźnie opierali się na tym tytule (obie gry mają podobny interface). Sterowanie jest intuicyjne i jak ktoś grał w FC to "jest w domu", podoba mi się wyrazistość zobrazowania -niestety bardzo brakuje NTDS (ikony jednostek może i są czytelne ale przy dużej skali już drażnią, natomiast ikony rakiet są beznadziejne, brakuje też track-number'ów). Cieszy fakt, zaczerpnięcia z Harpoon'a określania pozycji emiterów na bazie WRE, całkiem fajne jest zrobiony proces identyfikcji wykrytych celów. Całkiem przyzwoicie uporano się z automatyczną reakcją jednostek na zagrożenia. Z drugiej strony -pierwszy poważny bład to artyleria okrętowa -obawiam się, że autorzy doskonale zdawali sobie sprawę z tego problemu w chwili wydania gry.

Ogólnie:

NWAC robi wrażenie jeszcze nieukończonej -wydaje mi się, że jej twórcy nadal nad nią pracują, a obecne wydanie służy temu aby zebrać opinie graczy co do poprawek itp. Gra powinna mieć edytor -conajmniej taki jak w Fleet Command. NIe mniej, gra ma potencjał i jeśli zwłaszcza do czeka się edytora to naprawdę ma szanse na sukces
_________________
www.dangerouswaters.pl
 
     
Severian 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Romek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 137
Skąd: Piotrków Tryb.

 #2  Wysłany: 1 Maj 2012, 16:41   

Co masz na myśli pisząc o artylerii okrętowej? Do tej pory przyszło mi użyć jej tylko raz i poleciały może ze dwa pociski zanim dobiłem rosyjski okręt podwodny.

Sama gierka jest przyjemna, jednak mimo dodatkowych funkcji AI wszystkiego najlepiej dopilnować samemu.
 
     
grindler 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: K
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 243
Skąd: 3miasto

 #3  Wysłany: 4 Maj 2012, 03:25   

Efektywność artylerii średniego kalibru wobec rakiet przeciw-okrętowych -często dochodzi do sytuacji gdzie każda rakieta niszczona jest pojedynczym pociskiem (co więcej trafienie następuje w chwili wystrzału).
_________________
www.dangerouswaters.pl
 
     
Severian 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Romek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 137
Skąd: Piotrków Tryb.

 #4  Wysłany: 4 Maj 2012, 16:35   

A powiem Ci, że nie używałem do tej pory dział pokładowych głównych baterii do strzelania do rakiet. Czasem się zdarzało, że musiałem strzelać z małokalibrowych, ale najczęściej otwierałem ogień przeciwrakietami lub gdy leciały większe ilości rakiet - AMRAAM-ami z myśliwców.
 
     
grindler 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: K
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 243
Skąd: 3miasto

 #5  Wysłany: 5 Maj 2012, 20:18   

Z sytuacją o której pisałem spotkałem się w jednym ze scenariuszy na Bałtyku, moje siły składały się z 3 luźno rozrzuconych okrętów 1 fregata i 2 korwety. W przypadku fregaty wygląda to tak jak napisałeś (bez lotnictwa w tym przypadku), lecz autor scenariusza obie korwety rozrzucił tak, że nie zdarzyłem ich schować pod "parasolem" fregaty zanim przeciwnik zaatakował. Uzbrojenie przeciwlotnicze obu korwet (jedna to Visby) było symboliczne i widząc 4 rakiety przeciw-okrętowe na jeden okręt spodziewałem się strat, a jednak artyleria uporała się z problemem zaskakująco sprawnie. Armaty średniego kalibru były pierwszym (ze względu na zasięg) orężem jaki mogłem użyć do obrony. Gdy przyjrzałem temu uważnej okazało się, że w zasadzie niszczyłem każdą rakietę pierwszym pociskiem. Być może sytuacja nie powtórzyłaby się w pełnej wersji, ale tak czy inaczej Fleet Command, który stanowił wzór dla twórców NWAC ustępuje jej tylko pod względem oprawy i niepokoi mnie brak edytora. Mimo wszystko będę obserwował tą grę i zaczekam na poprawki bo gra się w to całkiem przyjemnie.
_________________
www.dangerouswaters.pl
 
     
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #6  Wysłany: 5 Maj 2012, 22:44   

Mnie bolą jeszcze wymagania. :schock
_________________
Korweta Flower
 
     
Severian 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Romek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 137
Skąd: Piotrków Tryb.

 #7  Wysłany: 6 Maj 2012, 18:49   

Póki co kończę kampanię natowską i zarazem recenzję gry pod jedną ze stron, z której mam właśnie swoją kopię gry. Bugów znalazłem całkiem sporo, nielogiczności w grze jeszcze więcej. Dość powiedzieć, że w 10 pierwszych misjach zatopiłem Piotra Wielkiego cztery razy! Tupolewów Tu-22M3 rozwaliłem już chyba tyle, ile oni mieli w ogóle zmodernizować ze standardu Backfire B. Raptory są moim zdaniem łatwiejsze do wykrycia, niż PAK-FA, których cała banda podleciała mi pod starego Abe Lincolna, na którego grupie pracowały na pełnej mocy 3 radary SPY-1. Przynajmniej rakiety przeciwlotnicze się z nimi szybko rozprawiły ;) I tak nic nie przebije tego, co wczoraj znalazłem - w jednej z misji zaczął się ponowny cud rozmnożenia chleba. W roli chleba krążowniki Moskwa i Piotr Wielki:

Swoim kalekim angielskim nawet im to zgłosiłem. Tamże więcej screenów z tej dziwnej sytuacji.
http://forum.paradoxplaza...05#post13793905

Jednak co by nie było, to gra jest fajna. Jakby kalekie nie było robienie kampanii czy na siłę powiększanie zawartości gry. Najmilej do tej pory mnie zaskoczyły bombowce B-1 Lancer. Warto dojść do odpowiednich misji w kampanii by przekonać się jakie to narzędzie zagłady :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Naval Action
PL_U-96 Pozostałe gry 3 19 Luty 2016, 18:52
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Naval Action
morskie MMORPG
PL_fox6 Pozostałe gry 2 13 Listopad 2014, 15:51
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów zabawa z naval academy
Radomski.T Pytania i odpowiedzi 11 25 Październik 2007, 22:23
Radomski.T
Brak nowych postów Sonalysts Naval Pack
688 (i) Hunter/Killer, Fleet Command i Sub Command
PL_Hagal Pozostałe gry 7 31 Maj 2008, 16:25
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów [ Ankieta ] EMPIRE TOTAL WAR & NAPOLEON TOTAL WAR
Bitwy Morskie
PL_Adm.Lütjens Pozostałe gry 6 28 Czerwiec 2016, 22:54
PL_Adm.Lütjens
Brak nowych postów War Thunder
PL_olek0849 WarThunder 0 29 Sierpień 2015, 02:48
PL_olek0849
Brak nowych postów Silent War
Brak prądu i internetu?
PL_Hagal Pozostałe gry 40 30 Czerwiec 2010, 14:28
PL_CMDR Blue R


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group