POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
mody
Autor Wiadomość
kodi112 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: grzegorz
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 51
Skąd: Lubsko

 #1  Wysłany: 6 Czerwiec 2012, 09:48   mody

Witam Mam pytanie a właściwie prośbę :Bardzo zależy mi na dwóch rzeczach,na rozszerzonej książce identyfikacyjnej i na ludku ,który rozpoznaje ze 100% pewnością z jaką jednostka mam do czynienia .Tu moje pytanie, prośba czy są jakieś mody które by to umożliwiły?jeśli tak to jakie? prosiłbym o podanie wraz z wytłumaczeniem instalacji. Dodam tylko,że o grze wiem niewiele a modach jeszcze mniej . Z góry dziękuję kodi112
_________________
hill
 
     
runio 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Jarek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 35
Skąd: Kielce

 #2  Wysłany: 6 Czerwiec 2012, 12:51   Re: mody

kodi112 napisał/a:
na rozszerzonej książce identyfikacyjnej

O co chcesz ją rozszerzać? Książka zawiera wszystkie jednostki, które istnieją w grze. Jeśli jakiś mod zwiększa ilość wpisów w książce, to zwiększa również ilość jednostek możliwych do spotkania na morzu.
kodi112 napisał/a:
i na ludku ,który rozpoznaje ze 100% pewnością z jaką jednostka mam do czynienia .

To chyba robi oficer uzbrojenia, jeśli włączysz jego pomoc w ustawieniach realizmu.
Reasumując, nie potrzebujesz modów, a jedynie zapoznania się z grą i jej możliwościami.
 
 
     
runio 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Jarek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 35
Skąd: Kielce

 #3  Wysłany: 6 Czerwiec 2012, 15:52   

Przepraszam. Nie wiem dlaczego myślałem, że piszę na forum SH3, więc moje wypowiedzi dotyczą tej wersji. W związku z tym prośba do administracji o skasowanie powyższego posta. Co do SH5 - nie grałem, więc nie pomogę.
 
 
     
kodi112 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: grzegorz
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 51
Skąd: Lubsko

 #4  Wysłany: 7 Czerwiec 2012, 09:28   

ok tak czy siak dzięki za głos trzymaj się
_________________
hill
 
     
ProGrin 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Damian
Pomógł: 3 razy
Wiek: 28
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 130
Skąd: Zabrze

 #5  Wysłany: 7 Czerwiec 2012, 13:29   

powiedz mi , na jakim poziomie realizmu grasz ?
_________________
ProGrin
 
 
     
kodi112 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: grzegorz
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 51
Skąd: Lubsko

 #6  Wysłany: 8 Czerwiec 2012, 13:13   

obecnie 98% ale jak coś to mogę zmniejszyć lub zwiększyć
_________________
hill
 
     
ProGrin 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Damian
Pomógł: 3 razy
Wiek: 28
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 130
Skąd: Zabrze

 #7  Wysłany: 8 Czerwiec 2012, 13:17   Re: mody

kodi112 napisał/a:
i na ludku ,który rozpoznaje ze 100% pewnością z jaką jednostka mam do czynienia


Więc tak , tu nie potrzeba żadnego ludka , wystarczy odznaczyć opcje w ustawieniach , i po problemie , a ja do tej pory nie miałem żadnego problemu z książką identyfikacyjną , to chyba na tyle , w razie czego pisz .

POZDRAWIAM
_________________
ProGrin
 
 
     
kodi112 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: grzegorz
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 51
Skąd: Lubsko

 #8  Wysłany: 8 Czerwiec 2012, 14:07   

którą opcję? bo szukałem i nie wiem :/ mówisz cały czas o SH5?
_________________
hill
 
     
ProGrin 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Damian
Pomógł: 3 razy
Wiek: 28
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 130
Skąd: Zabrze

 #9  Wysłany: 8 Czerwiec 2012, 14:22   

tak , mówię cały czas o sh 5 , jeśli masz 98 % realizmu , to napisz mi jakie masz zaznaczone opcje , jeśli masz sh5 po ang. to pisze bodajże ''Gameplay" , a jak po polsku to ''ustawienia gry'' i tam masz opcje zaznaczone , napisz mi je a ja ci dalej powiem co masz zrobić



POZDRAWIAM
_________________
ProGrin
Ostatnio zmieniony przez ProGrin 8 Czerwiec 2012, 14:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
kodi112 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: grzegorz
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 51
Skąd: Lubsko

 #10  Wysłany: 8 Czerwiec 2012, 15:37   

Nie licząc (nazw właścicieli okrętów i nazw właścicieli torped) to chyba gra przez sieć to wszystkie mam odhaczone za wyjątkiem "Brak kamery śledzącej wydarzenia" a to żeby widzieć torpedę podczas ataku i to wszystko
_________________
hill
 
     
ProGrin 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Damian
Pomógł: 3 razy
Wiek: 28
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 130
Skąd: Zabrze

 #11  Wysłany: 8 Czerwiec 2012, 16:43   

cholewka , umiesz zrobić screen shota ?
_________________
ProGrin
 
 
     
ProGrin 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Damian
Pomógł: 3 razy
Wiek: 28
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 130
Skąd: Zabrze

 #12  Wysłany: 8 Czerwiec 2012, 16:47   

albo napisz na gg 41077208
_________________
ProGrin
 
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #13  Wysłany: 8 Czerwiec 2012, 20:11   

Przede wszystkim to pochwal się swoim zestawem modów. W zależności od rodzaju modu książka identyfikacyjna jak i opcja identyfikacji okrętu przez Oficera Wachtowe zmienia swoje położenie.
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
kodi112 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: grzegorz
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 51
Skąd: Lubsko

 #14  Wysłany: 8 Czerwiec 2012, 22:04   

próbowałem jakieś zainstalować ale teraz to już sam nie wiem czy one są aktywne czy nie :beksa: ,jeśli masz jakieś pomysły na ulepszenie gry to dawaj,jak trzeba będzie zainstaluję grę jeszcze raz
_________________
hill
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #15  Wysłany: 9 Czerwiec 2012, 06:54   

Kodi, zapraszam do Działu SHV, a dokładnie do Działu Modowanie - znajdziesz tam wszystkie niezbędne, podstawowe informacje o modach jak i o sposobie ich instalacji :)
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
kodi112 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: grzegorz
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 51
Skąd: Lubsko

 #16  Wysłany: 9 Czerwiec 2012, 12:59   

bardzo chętnie ale tam działa co 10 link a nawet jak działa to i tak nici ,może zrobimy tak mam czystą grę bez ani jednego moda jakie mody dostępne byś mi polecał może wtedy coś ruszy pozdrowionka :papapa:
_________________
hill
 
     
kodi112 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: grzegorz
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 51
Skąd: Lubsko

 #17  Wysłany: 9 Czerwiec 2012, 13:07   

mam jeszcze jedno pytanie dając komendę "zablokuj cel" peryskop wcale nie obraca się za celem i nie wiem czy ja coś źle robię czy tak już jest
_________________
hill
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #18  Wysłany: 9 Czerwiec 2012, 15:38   

Komendę o zablokowaniu celu wydajesz domyślnie klawiszem spacji. Nie oznacza to jednak, że cel będzie śledzony. Za śledzenie celu odpowiada komenda, którą musisz wydać oficerowi wachtowemu (Follow the target). To polecenie jest dostępne w menu komend dla oficera wachtowego.Dopiero wtedy peryskop zacznie przesuwać się za widokiem celu.

Co do dostępnych modów to jeśli nie działają linki wystarczy poprosićo pomoc wujka Google. Wpisując nazwę szukanego modu na pewno podpowie Ci gdzie go możesz znaleźć. Poza tym wszystkie właściwie mody znajdziesz na forum SubSim.

W jednych z moich ostatnich postów w dziale Modowanie znajdziesz optymalny (według mnie oczywiście) zestaw modów - z małą uwagą - ja gram na 100% realizmu włącznie z realistyczną nawigacją.
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
kodi112 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: grzegorz
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 51
Skąd: Lubsko

 #19  Wysłany: 9 Czerwiec 2012, 16:11   

sprawdzę dzięki
_________________
hill
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Mody interfejsu oraz graficzne
wspomniane na stronach PolishSeamen
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 28 Marzec 2010, 21:05
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Mody AI, załogi, misji, dźwiękowe
wspomniane na stronach PolishSeamen
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 28 Marzec 2010, 20:58
PL_Andrev
Brak nowych postów MODY
problem z dzialaniem modów
TOM61 Pytania i odpowiedzi 22 24 Marzec 2018, 07:01
TOM61
Brak nowych postów Mody
navajo88 Dodatki, mody i modowanie 2 6 Marzec 2014, 16:06
rybak
Brak nowych postów mody
kodi112 Pytania i odpowiedzi 5 24 Czerwiec 2012, 17:37
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Mody
Gregorios POMOC 5 2 Sierpień 2009, 09:38
kapitan
Brak nowych postów Mody w SH2
Sqll Pytania i odpowiedzi 2 24 Kwiecień 2007, 15:39
PL_Marco


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group