POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
FX effects
Autor Wiadomość
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #1  Wysłany: 20 Wrzesień 2010, 21:31   FX effects

FX Effects

wersja 0.16.2


Wersja 0.1:
- zmieniono efekt wybuchu torped,
- dodano latające szczątki do eksplozji,
- szczątki powodują fontanny podczas uderzenia w wodę, dodano także efekty dźwiękowe,
- szczątki unoszą się przez jakiś czas na wodzie, następnie toną,
- dodano dodatkowe eksplozje w czasie pożaru statku, dodatkowe efekty posiadają tło dźwiękowe i powodują wyrzucanie szczątków w powietrze,
- wszystkie dźwięki posiadają swoje odpowiedniki słyszane przez hydro,
- dodano flary, które wystrzeliwane są w zależności od stopnia uszkodzenia statku,

Wersja 0.2:
- dodano pył wodny oraz ślad torowy dla peryskopów, radia, anteny DF, anteny FuMB1Metox, zależny od prędkości okrętu,
- antena DF obraca się z różną prędkością i w różnych kierunkach symulując pracę operatora,
- antena DF jest widoczna pod wodą, jest ukrywana dla głębokości poniżej 13m,
- antena radiowa jest podnoszona na głębokości 6.5 metrów i pozostaje nad powierzchnią wody przy głębokości 13m, antena radiowa zaczyna być zakrywana przez fale na 21m i chowana przy zanurzeniu 26m, co oznacza że na peryskopowej stale jest widoczna na powierzchni,

Wersja 0.3:
- poprawka usuwająca efekt pyłu wodnego w wnętrza okrętu,


Flara:



Ślady torowe peryskopów i anteny:
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 2 Kwiecień 2011, 11:51, w całości zmieniany 11 razy  
 
     
PL_Szylol 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Szymon
Ulubiona Gra: Silent Hunter III i V, Seria Mass Effect, Seria Assassin's Creed
Wiek: 29
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 428
Skąd: Żywiec

 #2  Wysłany: 21 Wrzesień 2010, 15:02   

No, widzę, że będzie niezły modzik. Tylko nie podobają mi się trochę te anteny, da się je wyłączyć, lub najlepiej schować?
_________________
http://www.youtube.com/user/jajcarzek
"Dobry trening w walce z konwojem, jest dla mnie więcej wart, niż najlepszy urlop" Gunther Prien, dowódca U-47
 
 
     
PL_Szylol 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Szymon
Ulubiona Gra: Silent Hunter III i V, Seria Mass Effect, Seria Assassin's Creed
Wiek: 29
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 428
Skąd: Żywiec

 #3  Wysłany: 22 Wrzesień 2010, 13:59   

Dobra, jakoś przeżyje te wystające anteny :) Mod bardzo dobry, na pewno lepszy od Old style explosions. Tonięcie statku bardzo mi się podoba, a statki nie wybuchają, jakby były wypełnione fajerwerkami :ok:
_________________
http://www.youtube.com/user/jajcarzek
"Dobry trening w walce z konwojem, jest dla mnie więcej wart, niż najlepszy urlop" Gunther Prien, dowódca U-47
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #4  Wysłany: 16 Październik 2010, 21:56   

Wersja 0.4:
- poprawiono pilk \data\Objects\Sensors\UBoat_Sensors.sim
- dodano fizyczne uszkodzenia dla okrętów AI (sterowanych przez człowieka oraz przez AI), niestety nie jest możliwe dodanie uszkodzeń broni małokalibrowej (np. karabin maszynowy)
- poprawiono kolor odprysków wody na dziobie okrętu,


Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 19 Listopad 2010, 08:29, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #5  Wysłany: 21 Październik 2010, 16:53   

Wersja 0.5:
- poprawiono efekty pływających szczątków oraz wtórnych eksplozji
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 19 Listopad 2010, 08:29, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #6  Wysłany: 19 Listopad 2010, 09:36   

Wersja 0.6:
- zminiono czas przeładowywania torped zewnętrznych na wartość sugerowaną przez Wampyri (1000)


Wersja 0.7:
- dodano czerwone flary, które są wystrzeliwany wyżej,
- dodano dym do flar (efekt palenia się flar),
- flary obecnie opadają wolniej, i są uzależnione od siły i kierunku wiatru,
- czas widoczności flar zmieniono na 120 sek.,
- dodano refleksy na wodzie pochodzące od flar,
- dodano plamy oleju w przypadku całkowitego zniszczenia silników i maszynowni (dotyczy wszystkich statków/okrętów w grze),
- do efektu eksplozji statków dodano postacie załogi, kamizelki ratunkowe, hełmy,
- niektórzy załoganci w wodzie pływają,
- poprawiono błąd skaczących śmieci na powierzchni, obecnie wszystkie pozostałości unoszą się na falach,
- zmieniono zachowanie się śmieci / pozostałości, obecnie unoszą się bardzo długi czas na wodzie a po określonym czasie znikają,
- poprawiono efekt eksplozji torpedy (fontanny wody),


Szczątki w czasie w eksplozji oraz praktyczne szkolenie z pływania kraulem:


Plamy mazutu na wodzie:


Różnokolorowe flary i ich refleksy na wodzie w oryginale oraz wersji wzmocnionej:


Dym spalającej się magnezji:
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 21 Listopad 2010, 09:48, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #7  Wysłany: 21 Listopad 2010, 09:49   

Wersja 0.8:
- poprawiono błędy związane z generowaniem mgły dla flar,


Wersja 0.9:
- dodano brakujące dźwięki dla śmieci / szczątków okrętów,
- poprawiono efekt nienaturalnego ruchu plam ropy,
- zmieniono efekt plam oleju na uwzględniające refleksy flar



Autor moda (TheDarkWright) poinformował na stronie oficjalnej swojego modu, iż obecnie rozpoczyna testy zmian bezpośrednio w silniku gry. Niestety z uwagi na jego niespójną konstrukcję (w porównaniu do SH3), dodawania nowych efektów może być utrudnione, gdyż silnik SH5 nie jest spójny pod względem swojej konstrukcji i niektóre efekty mogą nie działać poprawnie lub być tworzone w zupełnie inny sposób. Może zatem powstawać więcej wersji tego modu dotyczących jednego efektu, a społeczność (użytkownicy) będą swoistymi beta-testerami kolejnych wersji modu i nowych wersji tego samego efektu.
Trzyma kciuki za sukces.


Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 26 Grudzień 2010, 23:25, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
Holman 




Kraj:
poland

Imię: P
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 8
Skąd: Warszawa

 #8  Wysłany: 25 Grudzień 2010, 22:57   

Jest już 0.10 - poprawione głównie plamy ropy stojące w pionie.
http://www.subsim.com/rad...=174511&page=21
 
     
Łukasz SH 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Łukasz
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 104
Skąd: Bialystok

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #9  Wysłany: 26 Grudzień 2010, 21:31   

Andrev,moglbys wrzucic na inny serwer 0.9tke bo link wygasl.
 
     
U-42 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dominik
Ulubiona Gra: silent hunter 2,3,4,5 ,W.O.T
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 137
Skąd: wieliczka

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #10  Wysłany: 26 Grudzień 2010, 21:58   

Też bym prosił.
_________________

 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #11  Wysłany: 26 Grudzień 2010, 23:28   

Wersja 0.10:
- poprawiono błędy ze "stojącymi" plamami ropy,
- usunięto efekt sztucznych ogni przy wybuchach amunicji,

Wersja 0.11:
- dodano efekt migających (obracających się) świateł latarni,


Download: http://www.filefront.com/...eDarkWraith.7z/

Źródło: http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=174511

Nie dysponuję wcześniejszymi wersjami modu.

Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 27 Grudzień 2010, 17:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #12  Wysłany: 4 Marzec 2011, 21:36   

Wersja 0.12:
- poprawiono kolejne błędy z plamami ropy raportowanymi przez graczy,
- płonący statek doznaje obecnie uszkodzeń wskutek pożaru (jeden z bugów gry!),
- zmieniono czas powstawania wtórnych eksplozji i opóźnienia w kolejnych eksplozjach,
- wtórne eksplozje powodują kolejne uszkodzenia statku (kolejny bug gry!),


Wersja 0.13:
- poprawiono dymy ze statków,


Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 9 Marzec 2011, 15:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #13  Wysłany: 9 Marzec 2011, 15:16   

Wersja 0.14:

- zmieniono długość dymów z kominów statków,
- zmieniono kolor dymów,
- zmieniono parametry tworzenia się dymu, w celu przyspieszenia wartości FPS,
- zmieniono charakterystykę tworzenia się wtórnych eksplozji,
- zmieniono wartość przeźroczystości flar,

Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 15 Marzec 2011, 10:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #14  Wysłany: 15 Marzec 2011, 11:25   

Wersja 0.15:

- zmieniono model uszkodzeń statków i okrętów wskutek pożarów,
- przebudowano model zniszczeń od wtórnych eksplozji,
- dodano model zatapiania przedziałów statków wskutek pożarów i wtórnych eksplozji,
- usunięto bug powodujący uszkodzenia okrętu gracza wskutek wtórnych eksplozji statków i okrętów,
- poprawiono bug braku efektu wzlatujących w powietrze szczątków podczas wystąpienia wtórnych eksplozji,
- dodano model uszkodzeń dymiących lub płonących samolotów,


Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 29 Marzec 2011, 08:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #15  Wysłany: 29 Marzec 2011, 08:31   

Wersja 0.16:

- dodano efekt szczątków dla eksplozji samolotów,
- wprowadzono nowy model zniszczeń / zatapiania dla małych frachtowców, frachtowców i okrętów eskorty,


Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 2 Kwiecień 2011, 11:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #16  Wysłany: 2 Kwiecień 2011, 12:02   

Wersja 0.16.2:

- więcej szczątków przy eksplozji samolotów,
- dodano "wyskakującego" pilota ze spadochronem,
- flagi na okrętach i statkach nie są już widoczne pod wodą,
- przebudowano spadochron i postać pilota,
- dopasowano prędkość opadania spadochronu,
- po wodowaniu postać pilota unosi się jakiś czas na powierzchni wody,



Film obrazujący najnowszy FX: http://www.youtube.com/watch?v=jewsB1WmXxA


Download: http://www.gamefront.com/...heDarkWraith_7z

Źródło: http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=174511


Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 2 Kwiecień 2011, 12:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
lukasz12012 




Kraj:
poland

Imię: Łukasz
Ulubiona Gra: Silent Hunter,Sniper Elite i inne w tematyce WW II
Wiek: 44
Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 22
Skąd: Międzyrzecz

 #17  Wysłany: 4 Lipiec 2012, 11:08   :)

witajcie

Żaden z podanych linków nie działa reklamacja:P
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #18  Wysłany: 4 Lipiec 2012, 18:21   Re: :)

lukasz12012 napisał/a:
witajcie

Żaden z podanych linków nie działa reklamacja:P


Kłamczuszek!
Link do źródła działa - zarejestruj się na subsim.

LInk do wersji 0.19:
http://www.gamefront.com/...heDarkWraith_7z
 
     
lukasz12012 




Kraj:
poland

Imię: Łukasz
Ulubiona Gra: Silent Hunter,Sniper Elite i inne w tematyce WW II
Wiek: 44
Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 22
Skąd: Międzyrzecz

 #19  Wysłany: 4 Lipiec 2012, 21:54   Klamczuszek hehe

Moze wyolbrzymiłem,że wszystkie,wiec nie działa you tube i gamefort czy jakos tak:(nie ten ostatni co dałeś,bo jest dobry tylko poprzedni):P a na subsim jestem już od dawna:PPPP
 
 
     
xebek 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: sebastian
Ulubiona Gra: SH3,Assetto Corsa,Rfactor,Arma 3,ETS 2,SH5
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Maj 2013
Posty: 37
Skąd: Szczecin

 #20  Wysłany: 5 Wrzesień 2013, 18:06   

Witam,jest już wersja 0.22 ,podaje link gdzie można pobrać


http://www.mediafire.com/?gnbcl18ohg79877
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group