POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Magnum Opus
Autor Wiadomość
Nebuluz 




Kraj:
poland

Imię: Nebuluz
Wiek: 48
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 29
Skąd: Łódź

 #1  Wysłany: 27 Grudzień 2011, 18:12   Magnum Opus

Grał ktoś w ten mod? Jest już bodaj v0.0.3 i jestem ciekaw czy warto zwrócić na to uwagę.
 
     
ProGrin 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Damian
Pomógł: 3 razy
Wiek: 28
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 130
Skąd: Zabrze

 #2  Wysłany: 27 Grudzień 2011, 18:55   

tak , jak najbardziej , bardzo dobry mod moim zdaniem , jest właściwie multimodem
_________________
ProGrin
 
 
     
kodi112 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: grzegorz
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 51
Skąd: Lubsko

 #3  Wysłany: 22 Czerwiec 2012, 23:14   

dopiero zacząłem eksperymentować z magnum opus jak na razie przycina się w środku okrętu poza tym mam do dyspozycji coś naprawdę godnego uwagi to właściwie mega mod pozdrawiam :)
_________________
hill
 
     
PL_Szylol 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Szymon
Ulubiona Gra: Silent Hunter III i V, Seria Mass Effect, Seria Assassin's Creed
Wiek: 29
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 428
Skąd: Żywiec

 #4  Wysłany: 23 Czerwiec 2012, 16:05   

Moglibyście napisać, co dodaje ten mod? Bo skoro jest to megamod, to jestem ciekaw, czy warto znowu instalować Silent Hunter 5 :)
_________________
http://www.youtube.com/user/jajcarzek
"Dobry trening w walce z konwojem, jest dla mnie więcej wart, niż najlepszy urlop" Gunther Prien, dowódca U-47
 
 
     
kodi112 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: grzegorz
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 51
Skąd: Lubsko

 #5  Wysłany: 24 Czerwiec 2012, 09:56   

:czytam: witka jak napisałem,sam jeszcze nie wiele się orientuje w modach ale z tego co już zauważyłem : zangielszcza polską wersję gry,komendy wzięte są chyba z SH3 co uważam za świetne rozwiązania,co za tym idzie zmiema interfejsu,nie wymienię Ci nazw modów ,które zostały użyte aby go skopletować bo sam nie mam jeszcze o tym zielonego pojęcia musisz spróbować samemu mi jak na razie bardzo przypadł do gustu,marzeniem z mojej strony byłoby jeszcze spolszczenie tego wszystkiego i inna książka identyfikacji (jeszcze nawet nie sprawdziłem obecnej) pozdrowionka :czytam:
_________________
hill
 
     
kodi112 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: grzegorz
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 51
Skąd: Lubsko

 #6  Wysłany: 28 Czerwiec 2012, 10:56   

no i w ...du wylądował gra się na mnie pogniewała ,wyrzuca mnie za każdym razem jak chcę skorzystać z mapy nawigacyjnej jeśli ktoś spotkał się z takim przypadkiem proszę o kontakt :beksa:
_________________
hill
 
     
misiak05 




Kraj:
poland

Imię: Bartosz
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 18
Skąd: poznań

 #7  Wysłany: 7 Sierpień 2012, 17:53   

gra ktoś nadal tego moda? jakie wrażenia? Jest on warty uwagi? Jeżeli tak to co prócz niego radzicie zainstalować?
 
     
kodi112 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: grzegorz
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 51
Skąd: Lubsko

 #8  Wysłany: 7 Sierpień 2012, 19:09   

witam odinstalowałem MO teraz mam w sumie 18 modów polecam NewUis_TDC_6_9_0_ByTheDarkWraith na moje potrzeby wystarczający z nawiązką szukam jedynie jakiegoś moda z realną nawigacją pozdrowionka :papapa:
_________________
hill
 
     
misiak05 




Kraj:
poland

Imię: Bartosz
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 18
Skąd: poznań

 #9  Wysłany: 7 Sierpień 2012, 19:13   

Dzięki serdeczne za odpowiedź;) Kompletnie się nie orientuje w modach do tej części ( pewnie widać to po ilości pytań w różnych tematach). Szukam moda bądź paczki modów, które są na prawdę niezbędne by z tej gry coś jednak wykrzesać:)

P.S Wrzuć, proszę, jak możesz listę z modami których używasz. Może coś wybiorę.
Ostatnio zmieniony przez misiak05 7 Sierpień 2012, 19:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #10  Wysłany: 7 Sierpień 2012, 21:19   

misiak05 napisał/a:
Może coś wybiorę.

Może... Takie podejście nie jest zbyt pozytywnie odbierane...

Z gotowej paczki modów mogę polecić OH2:

http://www.subsim.com/rad...do=file&id=3337

Prawdopodobnie musisz się zalogowac na subsim aby ściągnąć tego multi-moda.
Ewentualnie ładnie poprosić admina forum.

BTW. Ostatnia katualizacja z 5 sierpnia tego roku, dodano m.inn. balony zaporowe, zatopione statki blokujące wejście do Scapa Flow, typ IX, czy dodatki oddające aliancką przewagę powietrzną nad po 43.



Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 7 Sierpień 2012, 21:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
kodi112 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: grzegorz
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 51
Skąd: Lubsko

 #11  Wysłany: 7 Sierpień 2012, 23:17   

tak jestem zaawansowany w modach,że nawet nie wiem czy niektóre są zdwojone :piwko:

mody.JPG
Plik ściągnięto 41 raz(y) 111.14 KB

_________________
hill
 
     
kodi112 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: grzegorz
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 51
Skąd: Lubsko

 #12  Wysłany: 7 Sierpień 2012, 23:20   

kurczę jak rozczytasz to gratulacje sorki to nie żart z mojej strony
_________________
hill
 
     
misiak05 




Kraj:
poland

Imię: Bartosz
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 18
Skąd: poznań

 #13  Wysłany: 7 Sierpień 2012, 23:21   

W żadnym razie nie miałem zamiaru nikogo urazić. Po prostu o modach do SH5 nie mam bladego pojęcia, więc nie deklaruję, że na pewno wybiorę to czy tamto. Mam nadzieję, że nikomu przykrości przy tej okazji nie zrobiłem.
Myślałem nad tym, żeby sięgnąć po OH2. Jednocześnie proszę o podpowiedź czy współpracuje z tym modem chociażby modyfikacja zmieniająca interfejs na ten z SH III czy IV.
 
     
kodi112 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: grzegorz
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 51
Skąd: Lubsko

 #14  Wysłany: 8 Sierpień 2012, 08:29   

:) grzesiek jestem
_________________
hill
 
     
misiak05 




Kraj:
poland

Imię: Bartosz
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 18
Skąd: poznań

 #15  Wysłany: 8 Sierpień 2012, 08:45   

Bartek miło mi :)


Rozczytam, rozczytam:) Na pewno zainstaluję sobie OHII. Z modów graficznych zainstalowałem między innymi Environmental MOD. Czy nie będzie się "gryźć" z OHII? Myślę również by wrzucić również mod zmieniający sam interfejs. Czy będzie się on gryzł z OH II?
 
     
kodi112 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: grzegorz
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 51
Skąd: Lubsko

 #16  Wysłany: 8 Sierpień 2012, 10:19   

tego ci nie powiem bo nie wiem :) ja z kolei chciałbym wiedzieć,czy jak dołożę OH II do tych moich modów co to będzie zostaje próbować albo mądrzejsze głowy na subsim zapytać o zdanie ale tam po angielsku (jest też polskie forum ale tam zaglądałem i słabo się dzieje trzym się
_________________
hill
 
     
misiak05 




Kraj:
poland

Imię: Bartosz
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 18
Skąd: poznań

 #17  Wysłany: 8 Sierpień 2012, 12:23   

Zawsze warto popytać na polskim forum nim się przejdzie dalej:) poczekam, może ktoś używa tych modów razem. A jak nie to zostaje mi napisać na subsim bądź spróbować metodą prób i błędów:)
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #18  Wysłany: 8 Sierpień 2012, 16:38   

TDW UI jest najbardziej zbliżony do SH3, dodatkowo ma liczne usprawnienia.
 
     
misiak05 




Kraj:
poland

Imię: Bartosz
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 18
Skąd: poznań

 #19  Wysłany: 8 Sierpień 2012, 16:57   

orientujesz się może czy gryzie się z OH II?
 
     
kodi112 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: grzegorz
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 51
Skąd: Lubsko

 #20  Wysłany: 8 Sierpień 2012, 23:32   

nie pisz skrótami bo nie za bardzo wiem o co chodzi ( do tej pory jak instalowałem nowy mod wyrzucałem tymczasowo obecny żeby wiedzieć dokładnie co zmienia instalowałem kiedyś OH nie wiem czy to była II było tak jakbym surową grę miał zainstalowaną najbardziej mnie wkurza,że nie mogłem w tej podstawowej wersji rozpoznać jednostki co najważniejsze) i od razu go odinstalowałem ale jak mówiłem nie wiem czy to była II i to był koniec mojej przygody z OH
_________________
hill
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group