POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: PL_Marco
17 Listopad 2007, 14:02
NYGM Tonnage War
Autor Wiadomość
Slawisz 




Kraj:
poland

Imię: Slawisz
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 6
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #1  Wysłany: 4 Marzec 2007, 22:39   NYGM Tonnage War

Witam wszystkich

Przeglądając różnorodne fora internetowe o tematyce SH3 można wiele przeczytać i się dowiedzieć na temat super wielkiego moda GWX.
Niestety mało kto pisze o równie dobrym modzie jakim jest NYGM TonnageWar obecnie w wersji 2.4
Otwieram ten temat bo mam nadzieje, że uda mi się chociaż kilku z was zachęcić do dyskusji i grania na tym modzie.

W SH3 gram już od dłuższego czasu najpierw na gołej wersji potem na RUB1.45 no a teraz na NYGM Tonnage War. Jak już wspominałem wyżej przeglądając fora poczytałem sobie wiele pozytywnych opinii na temat GWX no i wkrótce potem miałem go już na swoim kompie. Pierwsze wrażenie jest naprawdę pozytywne. Świetnie zmontowany film w menu głównym, ogromna ilość nowych statków, żaglówki, mosty na kanale itd. Chociaż w NYGM pojawiło się kilka nowych statków to w porównaniu do GWX wypada blado.

GWX odbyłem tylko jeden patrol po czym wróciłem z powrotem do grania w NYGM

POWODY:
1. Najważniejszy- jestem posiadaczem dość słabego kompa GWX rusza mi się jak mucha w smole NYGM jest zdecydowanie mniej wymagający.
2. W NYGM U-BOOT, jak jest w zanurzeniu a silniki nie pracują, bardzo powoli idzie w dół dzięki czemu nie ma możliwości zmiany głębokości na wyłączonych silnikach bez użycia sprężonego powietrza. W gołej wersji i GWX to jest możliwe (chyba że się mylę)
3. Uszkodzenia na Okręcie są naprawiane w przedziałach obsadzonych załogą "damage team" naprawia tylko kwatery i wierze. Dzięki temu jest możliwość naprawiania kilku różnych pomieszczeń w tym samym czasie wystarczy tylko umieścić w nich załogę. Takie wyposażenie jak stery głębokości, kierunku, wyrzutnie torped, zbiornik paliwa mogą być naprawiane tylko na powierzchni.
4. DD nie posiadają boskiego nasłuchu i jak idziesz na cichym ciężko mają wykryć U-Boota. Za to dobrze i często pingują więc aby im uciec trzeba się namanewrować
5. Namiar hydrolokatora na mapie pokazuje przerywana linia (tak jak w RUB1.45) wiec ciężko określić precyzyjną odległość bez sonaru. Nie pojawiają się żadne kontakty na mapie więc odległość i kierunek płynięcia przyszłej ofiary trzeba określać samemu (dla wygodnych można to opcjonalnie wyłączyć)
6. W Tonnage War wszystkie ustawienia torpedy można ustawiać z okna "atak peryskopu" np głebokość, serie, ustawienia programatora fat, co znacznie ułatwia zatapianie statków płynące w konwojach.
7. Oprócz tego Tonnage War poprawia grafikę zmienia wiele dźwięków na bardziej realistyczne poprawia wiele błędów np. Wskazania instrumentów położenie peryskopu, wprowadza nowe kampanie, konwoje, patrole, i wiele innych bajerów.

Instrukcja do Toonage War zajmuje około 100 stron więc zmian jest naprawdę wiele.

Zapraszam do grania na tym modzie i do dyskusji.
Ostatnio zmieniony przez Slawisz 5 Marzec 2007, 07:13, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Claude 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Claude
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 74
Skąd: Szczecin

 #2  Wysłany: 5 Marzec 2007, 00:06   

Bede chyba musial sie zainteresowac tym modem bo GWX nie moge za cholere zainstalowac, SH3 mam orginal, kupiony w DE , patch 1.4b wrzucony i nic, po wielu probach porazka
_________________
1942, irgendwo im Nordatlantik - "Alaaarm!"....
 
 
     
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #3  Wysłany: 15 Kwiecień 2007, 06:50   

Jak dacie linka do tego moda to się skuszę, bo GWX mnie już denerwuje tymi depeszami...
_________________
Korweta Flower
 
     
Slawisz 




Kraj:
poland

Imię: Slawisz
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 6
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #4  Wysłany: 16 Kwiecień 2007, 09:43   

Matrose napisał/a:
Jak dacie linka do tego moda to się skuszę, bo GWX mnie już denerwuje tymi depeszami...


Link do NYGM Tonnage War http://hosted.filefront.com/TeddyBar/

Sciągasz NYGM TW V2.2 Full Version
Następnie NYGM2_4
I ostatnio pojawila sie poprawka NYGM2_5 jeszcze jej nie testowalem
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #5  Wysłany: 16 Kwiecień 2007, 13:35   

a jaka jest różnica graficzna, oraz liczby przyjaznych okrętów np w portach, między GWX, a NYGM??
_________________

 
     
Slawisz 




Kraj:
poland

Imię: Slawisz
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 6
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #6  Wysłany: 16 Kwiecień 2007, 19:49   

msokol napisał/a:
a jaka jest różnica graficzna, oraz liczby przyjaznych okrętów np w portach, między GWX, a NYGM??


Trudno mi porównywać te dwa mody ponieważ GWX odbyłem tylko jeden patrol.

Z tego co udało mi się zauważyć i z tego co czytam GWX jeżeli chodzi o grafikę wypada znacznie lepiej. NYGM to mod w którym twórcy skupili się bardziej na realizmie samej rozgrywki w grafice dokonując wielu kosmetycznych zmian. Mamy np. nowe chmurki, dymki, malowania statków i wiele pewnie innych, o których ciężko mi pisać bo dosyć długo gram na modach i gołej wersji SH3 już nie pamiętam.

Jeżeli chodzi o ruch w portach jest on opcjonalny i mizerny. Wypływając z Lorient mijam z 8 statków i kilka wraków na brzegu.

Zaletą mniejszej ilości zmian w grafice i mniejszej ilości statków w portach jest to, że gra się nie ślimaczy na słabszych sprzętach.

Zachęcam osoby grające w GWX do wypróbowania tego moda i napisaniu o różnicach jakie są miedzy nimi.
 
     
PL_maniek 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Maniut
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 18 Cze 2005
Posty: 842
Skąd: koło morza

 #7  Wysłany: 17 Kwiecień 2007, 23:34   

Slawisz -= ssam NYGM Tonnage War o efektach zamelduję
pozdrawiam
_________________
Maniek


www.modelarstwopodwodne.hekko.pl/
 
     
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #8  Wysłany: 19 Kwiecień 2007, 18:44   

To ciekawe, bo moi wachtowi lookają wroga z 15 km, a linia horyzontu sięga gdzieś koło 8-9 km. O co kaman jest jakaś łatka aby zwalczyć tego buga?
_________________
Korweta Flower
 
     
Slawisz 




Kraj:
poland

Imię: Slawisz
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 6
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #9  Wysłany: 20 Kwiecień 2007, 11:25   

Matrose napisał/a:
To ciekawe, bo moi wachtowi lookają wroga z 15 km, a linia horyzontu sięga gdzieś koło 8-9 km. O co kaman jest jakaś łatka aby zwalczyć tego buga?



:? :? Hmm To ciekawe ja nie zauważyłem tego problemu.

Każdą jednostkę, która dostrzeże wachta ja też jestem wstanie zobaczyć, chyba że jest schowana za lądem ( wachtowi widza przez skały), a ponadto w czasie mgły szybciej to ja wykryje jednostkę po dymie z komina ( wachtowi muszą zobaczyć kontur).

Tonnage War w dobrych warunkach pogodowych dobrze wyszkolona wachta potrafi zobaczyć jednostkę oddalona o 10-13 km
 
     
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #10  Wysłany: 20 Kwiecień 2007, 18:19   

Ja gram na wersji 2.5 i mam początek wojny.... :cenzura:
_________________
Korweta Flower
 
     
Slawisz 




Kraj:
poland

Imię: Slawisz
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 6
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #11  Wysłany: 20 Kwiecień 2007, 20:32   

Ja tez mam v2_5 i oprocz tego SH3 Commander v2_7
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #12   Wysłany: 20 Kwiecień 2007, 23:06   

Matrose

a oprócz tego Buga, widzisz jakąś szczególną różnicę między tym, a GWX?
_________________

Ostatnio zmieniony przez Sokół 20 Kwiecień 2007, 23:06, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #13  Wysłany: 21 Kwiecień 2007, 01:44   

Oczywiście, że widzę.... Podczas 1 patrolu w NYGM miałem małe problemy utrzymaniem trymu. Jeszcze jedną fajną rzeczą jest opadanie okrętu na dno jeśli nie będzie poruszał się z odpowiednią prędkością. Te dwie rzeczy znacząco odróżniają NYGM od GWX'a... :sub: PS Dajcie linka skąd mogę ściągnąć dodatek, który sprawia, iż ruch ma morzach jest większy i porty nie są puste.
_________________
Korweta Flower
Ostatnio zmieniony przez PL_Matrose 21 Kwiecień 2007, 05:27, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Slawisz 




Kraj:
poland

Imię: Slawisz
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 6
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #14  Wysłany: 21 Kwiecień 2007, 10:25   

Matrose napisał/a:
PS Dajcie linka skąd mogę ściągnąć dodatek, który sprawia, iż ruch ma morzach jest większy i porty nie są puste.


Ruch w portach w tym modzie jest opcjonalny, aby go uruchomić należy folder
data z
NYGM Tonnage War V2.2 \Documentation\Harbor Traffic Add-In
wrzucić za pomocą JSGME lub metodą kopuj w klej do
SH3
Ostatnio zmieniony przez Slawisz 21 Kwiecień 2007, 10:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #15  Wysłany: 21 Kwiecień 2007, 19:29   

z utrzymaniem głębokości, to i ja mam problemy w GWX...
_________________

 
     
Skyman 




Kraj:
poland

Imię: Michał
Wiek: 37
Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 27
Skąd: Wrocław

 #16  Wysłany: 5 Październik 2012, 12:20   

Właśnie tego swobodnego opadania okrętu brakuje mi w zainstalowanym GWX 3.0.

Dodatkowo panowie od NYGM dołożyli spaliny z naszego diesla i kompatybilność z modem dodającym wilcze stada (v3.6B)

Sokół napisał/a:
z utrzymaniem głębokości, to i ja mam problemy w GWX...


Jest na to mod do GWX-a?
_________________
Who dares, WINS - SAS
Run silent, run deep, sink every ship you see and escape the DD! . . .
 
     
zamek9 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Krzysiek
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 55
Skąd: Stargard

 #17  Wysłany: 5 Październik 2012, 15:32   

"GWX Hardcode fixes" z tego co pamiętam po instalacji tego do GWX 3.0 jest opadanie okrętu gdy stoimy w miejscu
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów NYGM Tonnage War Mod
PL_Markow Dodatki, mody i modowanie 17 24 Maj 2011, 23:29
woyteka
Brak nowych postów Reduced Mission Tonnage (PL)
Obniżony tonaż w misjach kampanii
Sokół Dodatki, mody i modowanie 7 4 Marzec 2011, 21:31
sznap
Brak nowych postów NYGM - bug - problem (Crash Dive Blues)
barel Dodatki, mody i modowanie 1 19 Sierpień 2007, 22:04
PL_maniek
Brak nowych postów [ Ankieta ] EMPIRE TOTAL WAR & NAPOLEON TOTAL WAR
Bitwy Morskie
PL_Adm.Lütjens Pozostałe gry 6 28 Czerwiec 2016, 22:54
PL_Adm.Lütjens
Brak nowych postów War Thunder
PL_olek0849 WarThunder 0 29 Sierpień 2015, 02:48
PL_olek0849
Brak nowych postów Silent War
Brak prądu i internetu?
PL_Hagal Pozostałe gry 40 30 Czerwiec 2010, 14:28
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów EMPIRE ToTaL WAR
PL_fox6 Pozostałe gry 42 23 Październik 2010, 21:32
PL_fox6


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group