POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Podwodne hałasy
Autor Wiadomość
Rapo 




Kraj:
poland

Imię: Rapo
Ulubiona Gra: WFRP
Dołączył: 16 Paź 2012
Posty: 2
Skąd: Z rufy

 #1  Wysłany: 17 Październik 2012, 20:27   Podwodne hałasy

Wpakowałem się ostatnio w konwój i przesłałem pozdrowienia jednemu z liniowców. Trzy eskortowce, które były w okolicy postanowiły się zrewanżować i tak się zacząłem zastanawiać walcząc z licznymi awariami, jak poradzić sobie z hałasem i co go powoduje.

1. Czy szasowanie balastu (wyrzucanie wody ze zbiorników) powoduje w tej grze hałas?
2. Dla wygody mam ustawione automatyczne przeładowywanie torped. Jest możliwość przekonania załogi by przerwała te prace?
3. Czy jeśli idę "małą" to cichy napęd coś daje? Czy może to jest tylko redukcja hałasu przez zmniejszenie obrotów i ręcznie uzyskam ten sam efekt? (Pomijam tu fakt, że załoga wstrzymuje roboty.)
4. Czy gramofon zwiększa hałas, czy jako zabawka dla graczy jest ignorowany?

Oczywiście pytam o wersję 1.5. Czy mody wprowadzają ewentualne zmiany?

Pozdrawiam,
Rapo
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #2  Wysłany: 17 Październik 2012, 21:13   Re: Podwodne hałasy

Rapo napisał/a:
2. Dla wygody mam ustawione automatyczne przeładowywanie torped. Jest możliwość przekonania załogi by przerwała te prace?
3. Czy jeśli idę "małą" to cichy napęd coś daje? Czy może to jest tylko redukcja hałasu przez zmniejszenie obrotów i ręcznie uzyskam ten sam efekt? (Pomijam tu fakt, że załoga wstrzymuje roboty.)
4. Czy gramofon zwiększa hałas, czy jako zabawka dla graczy jest ignorowany?

Oczywiście pytam o wersję 1.5. Czy mody wprowadzają ewentualne zmiany?

2. "Cichy napęd" przerywa załadunek torped i ewentualne naprawy,
3. Daje. Zawsze warto dawać cichy napęd - to redukcja innych hałasów jak przeładunek torped czy naprawy. Reżim bojowy to absolutna cisza.
4. Pierdółka dla graczy.
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #3  Wysłany: 17 Październik 2012, 22:02   

o tym gramofonie/radiu to krążą różne legendy i opowieści :lol
_________________

 
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #4  Wysłany: 17 Październik 2012, 23:18   

Co do załadunku torped to jest jak napisał poprzednik automatycznie wstrzymany podczas
ciszy na okręcie, ale jest też taka opcja żeby ogólnie automatyczny załadunek wyłączyć.

Tylko wtedy trzeba pamiętać żeby zlecić załadunek torpedy gdy opróżnimy wyrzutnię.
 
     
Rapo 




Kraj:
poland

Imię: Rapo
Ulubiona Gra: WFRP
Dołączył: 16 Paź 2012
Posty: 2
Skąd: Z rufy

 #5  Wysłany: 18 Październik 2012, 19:57   

Oczywiście wiem, że można wyłączyć automatyczne ładowanie, ale zrobienie tego nie przerywa rozpoczętej procedury (nawet jeśli tylko zaplanowanej). Przejście na cichy odpada, gdy z nitów woda tryska zamieniając maszynownię w zbiorowy prysznic. Dlatego właśnie szukam sposobu, by anulować decyzję o przeładunku, jednocześnie pozwalając ekipie remontowej uszczelnić puszkę - to że hałasu nie uniknę, nie znaczy, że mają go robić więcej.

PL_fox6 napisał/a:
o tym gramofonie/radiu to krążą różne legendy i opowieśc

Och, nie wątpię - to aż się prosi o kilka historii typu "i wtedy usłyszałem gramofon!".
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #6  Wysłany: 22 Październik 2012, 14:18   

Analizując, że SHIV bazuje na enginie SHIII - gramofonu nie słyszą eskortowce
Ostatnio zmieniony przez sOnar 22 Październik 2012, 14:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Podwodne skały
PL_Andrev Dział ogólny do rozmów na temat SH V 3 24 Marzec 2010, 21:55
pawelus6
Brak nowych postów Alianckie okrety podwodne
Comprodor Ogólnie o Silent Hunter III 0 27 Lipiec 2007, 22:30
Comprodor
Brak nowych postów Podwodne morskie próby nuklearne.
Atol Bikini - próba "Baker"
PL_Hartmann Okres powojenny 1 2 Marzec 2007, 15:14
PL_Marco
Brak nowych postów POLSKIE OKRĘTY PODWODNE TERAZ
PL_JACA Okres powojenny 8 27 Sierpień 2005, 18:37
Gość
Brak nowych postów Okręty podwodne sojusznicze (AI)
HandSaw Dział ogólny do rozmów na temat SH V 1 31 Grudzień 2013, 18:15
PL_Andrev
Brak nowych postów Okręty podwodne projektu 613 (Whiskey)
PL_HUBAL Okres powojenny 0 2 Sierpień 2005, 17:24
PL_HUBAL
Brak nowych postów Uderzeniowe okręty podwodne projektów 949 i 949A
PL_HUBAL Okres powojenny 1 1 Sierpień 2005, 21:06
McQ1


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group