Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Zmiana nazwy może być spowodowana ewolucją gry - WG odeszło od modelu pancerników na rzecz (prawie) pełnego przekroju okrętów - poczynając od niszczycieli a kończąc na pancernikach i lotniskowcach. Prawdopodobnie jest to spowodowane względnie małą ilością pancerników radzieckich.
Na poważnie:
Potwierdzono obecność torped. Główną bronią DD będą torpedy, które będą w stanie zatopić BB. Torpedy będą miały dystans uzbrajania się.
System gry to mix WoT i Battlestation, jednak odległości w walce artyleryjskiej mają odpowiadać rzeczywistości. Planowane są 4 tryby widoku:
- z 3 osoby,
- lorneta,
- widok z góry do dalekiego celowania (zbliżony do widoku artyleryjskiego z WoT)
- widok z góry do kontroli samolotów. Fale i wiatr nie będą miały wpływu na efekt strzelania.
Fale nie będą miały wpływu na "bujanie" się okrętu.
Własny okręt może ulec zatopieniu, np. poprzez uderzenie w wyspę. W grze będą występowały mielizny.
Gracz będzie kontrolował tylko główne działa - inne (secondary, AA) będa kontrolowane przez AI. Atak będzie możliwy ze wszystkich stron (chodzi o zakres obrotu baterii - tylna będzie mogła strzelać w przód). Poszczególne baterie będzie można wyłączać. Radary będą dostępne, jednak wprowadzą bonusy do zakresu widzialności i dokładności celowania.
Będą samoloty (!) pokładowe wystrzeliwane w celu zwiększenia zasięgu widoczności. Kontrola samolotów ograniczona zostanie do systemów znanych z RTS (widok z góry), bez możliwości gry "za sterami". Prawdopodobnie będzie można walczyć samolot vs. samolot. Samoloty będą miały określoną ilość paliwa i amunicji.
Samoloty będą częściowo (?) kontrolowane przez AI - znaczy gracz wybierze co ma AI kontrolować (atak, powrót do bazy). szkodzenia lotniskowców przełożą się na dłuższy start samolotów.
Na początku do gry wejdą marynarki USA i IJN.
Tier 1 to IJN: Katori / US: Erie.
Tier 10 to IJN: Yamato & N13 / US: Montana & Iowa
Bismarck będzie okrętem tier-8. Kolejne to H39 i H41 (cokolwiek to znaczy).
Nie rozwiązano problemu pogody - walki nocne są pod znakiem zapytania.
Trwają też debaty nad flagami narodowymi.
Swego czasu ekipa z BSM.eu kombinowała dodać takie cuda do gry ale tam wszystko zamarło
Pancerniki typu H to miały być takie pływające kolosy co brały wszystko na serię.
Ale Niemcy porzucili ten projekt, chociaż stępki już położyli :p
Cytat:
Po wybuchu II wojny światowej zarzucono prace nad budową wielkich artyleryjskich okrętów nawodnych dla Kriegsmarine. Położono jedynie stępki pierwszych dwóch jednostek typu H-39. Prace zostały jednak wstrzymane, a zbudowane fragmenty jednostek znajdowały się na pochylniach do listopada 1941, gdy Oberkommando der Marine nakazało złomowanie konstrukcji. Przyznano też kontrakty na kolejne cztery jednostki typu H-39, ale nie rozpoczęto prac nad żadnym z nich do czasu ich anulowania. Żaden z kolejnych projektów nie wyszedł poza fazę planowania.
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Ostatnio zmieniony przez PL_Hunter_Silent13 25 Sierpień 2012, 12:44, w całości zmieniany 1 raz
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#25 Wysłany: 26 Sierpień 2012, 19:22
Kolejne nowości ze świata gry:
Co prawda małe są szanse iż napotkamy góry lodowe, to autorzy zamierzają wprowadzić mielizny, na które wejście będzie powodowało uszkodzenia. Dzieki temu można napotkać takie klimaty znane z DC jak zerwanie steru, czy utrata możliwości strzelania - jednak (na szczęście) tylko na pewien okres czasu.
Okręty będą miały odzwierciedlone przecieki poprzez wolniejsze poruszanie się i zanurzenia kadłuba, do tego będzie możliwe taranowanie wrogich jednostek - z implikacją uszkodzeń dla obu uczestników takiego zdarzenia.
Niestety (lub na szczęście) samoloty (za których stratę będzie trzeba płacić osobno) nie będą związane z okrętem, czyli strata okrętu nie przenosi się na stratę samolotów "na pokładzie", a tylko w powietrzu - które będą latać aż do utraty paliwa lub zniszczenia (lub zakończenia bitwy). Prawdopodobnie samoloty pokładowe innych klas (hydroplany na krążownikach)także pojawią się w grze "do użycia" przez gracza, aczkolwiek ta informacja jest wielce niepewna.
Zarządzanie samolotami będzie prowadzony w sposób zbliżony do NavyField - niestety nie wiem jak, bo nie grałem w NFa.
Innych, ciekawych pytań a chwilę obecną - nie stwierdzono.
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#28 Wysłany: 30 Listopad 2012, 16:02
No nie wiem, na WoWp strzelili kleksa, więc teraz muszą pokazać coś konkretnego, szczególnie że konkurencja depcze im po piętach. Po za tym obrazki mogą pochodzić z wersji zawierającej "uberpróbkowanie" której znakomita większość komputerów nie pociągnie. No i robi tą grę studio całkowicie niezależne od WoT/WoWp.
_________________ http://www.youtube.com/user/jajcarzek
"Dobry trening w walce z konwojem, jest dla mnie więcej wart, niż najlepszy urlop" Gunther Prien, dowódca U-47
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#32 Wysłany: 13 Grudzień 2014, 10:08
Panowie , wczoraj gra weszła w fazę zamkniętej bety - tj. może być testowana przez szczęśliwych wybrańców, którzy otrzymali klucze. Z tygodnia na tydzień ilość kluczy będzie rosła, więc szansę na grę ma każdy z nas.
Są już dostępne pierwsze filmiki z gry, i oto co widać:
+ gra prezentuje się naprawdę dobrze, chciaż można mieć zastrzezenia do wyglądu morza,
+ celowanie artyleryjskie wygląda na bardzo intuicyjne i wygodne, co ma znaczenie przy dalekich strzałach
+ każdy kto grał w Destroyer Command / Silent Hunter poczuje wspomnień czar, głównie z widoku z mostku...
+ gracz jest ostrzegany od zbliżających się torpedach / kolizji z lądem
+ sama gra jest dość dynamiczna, a kluczem jest prędkość i wzajemne ustawienie walczących okrętów,
+ zniszczone okręty ładnie toną,
+ możliwe obrażenia krytyczne do zadania,
A teraz co mi się nie podobało:
- znikanie statków to już powszedni, główny grzech gier od WG, aczkolwiek tutaj nie jest to aż tak irytujące,
- niezbyt ładny widok płonących statków czy eksplozji,
Jak się gra lotniskowcami czy statki toną od obrażeń i czy uderzenie w ląd niesie za sobą obrażenia dowiemy się zapewne wkrótce...
Ja poczekam aż minie betowość... Bo teraz to nawet można wrzucić "niby wyciek", szybko go potem usunąć i ludzie uwierzą, że to betowiec wrzucił, a to będzie coś innego.
Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2 Pomógł: 4 razy Wiek: 28 Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4620 Skąd: Katowice
#40 Wysłany: 11 Marzec 2015, 19:53
Dziś o 12:00 World of Warships przeszło w fazę zamkniętej bety. Wystarczyło wypełnić formularz, który pojawił się na stronie głównej. Ilość miejsc oczywiście ograniczona i oczywiście już o 15:00 brak formularzy... Ciekawe w takim razie co z formularzami do bety złożonymi gdy zapowiadali, że "za rok rozpoczną się beta testy", czyli tymi wypełnionymi w 2012 roku...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum