POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
światła reflektorów
Autor Wiadomość
WE514 




Kraj:
poland

Imię: SŁAWEK
Wiek: 55
Dołączył: 21 Lut 2012
Posty: 11
Skąd: NIEDRZWICA

 #1  Wysłany: 11 Grudzień 2012, 10:26   światła reflektorów

Witam,w jaki sposób można przyciemnić lub zupełnie zgasić światła reflektorów statków płynących w konwoju? .Podczas ataku na konwój w nocy gra idzie super, aż do czasu kiedy statki włączją reflektory,wtedy zaczyna się tzw. pokaz slajdów .Posiadam dodatek UBOATS TOTAL WAR: Knight of the Abyss

ASROCK 775I65G Pentium 4 3,4 GHZ 2GB Ram ASUS AH 3450 512 MB
Ostatnio zmieniony przez WE514 11 Grudzień 2012, 10:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
ORP Baltyk 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: tomasz
Ulubiona Gra: silent hunter3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 95
Skąd: walcz

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #2  Wysłany: 12 Grudzień 2012, 00:00   

Powyższy problem powinien rozwiązać mod z GWX o nazwie Search Ligts Beam.
_________________
Per aspera ad astra.
 
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #3  Wysłany: 13 Grudzień 2012, 20:34   

Dobrze widzę, że grafika od dawnego ATI? To jest problem ze sterownikami
coś popsuli od jednej edycji - moje zdanie.

Doszedłem do tego wniosku ze względu że na moim "radku" X1900XT który
sobie bez problemu radził z SH III długi okres czasu, nagle podczas nocnych
misji gdy włączały się szperacze dostawał zadyszki.Wystarczy dwa trzy reflektory
żeby gra z z 85 fpsów zaczęła dosłownie klatkować (sic!).

A nigdy takiego problemu nie było ani na czystej wersji, ani na GWX czy też UTW.
Więc uważam ze programiści coś od pewnej edycji schrzanili jakaś sprawę i w
tej grze mamy taki a nie inny efekt.


Odnośnie posta Bałtyka, aż sam muszę zobaczyć co to jest, bo może będzie
to rozwiązywało sprawę.

:)
 
     
majama 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Marek
Ulubiona Gra: życie
Wiek: 53
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 490
Skąd: Szczecin

 #4  Wysłany: 15 Grudzień 2012, 15:41   

Tez mialem ten problem, na karcie Ati, w nocy praktycznie nie dawalo sie grac multi, nigdy nie rozwiazalem problemu az do zmiany komputera
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów problem z cieniami reflektorów
cineek2729 Pytania i odpowiedzi 6 27 Październik 2010, 14:31
Haziaj


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group