POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
SHO Pytania i Odpowiedzi
Autor Wiadomość
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #1  Wysłany: 21 Wrzesień 2013, 10:54   SHO Pytania i Odpowiedzi

Czy opłaca się topić więcej jednostek niż przewidziane jest to w celu misji?
_________________
Korweta Flower
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #2  Wysłany: 21 Wrzesień 2013, 12:44   

tak. Daje Ci to dużo doświadczenia. Jeśli chodzi o kasę, to zazwyczaj zwraca się koszt torped o ile używasz tych najtańszych ;)
_________________

 
 
     
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #3  Wysłany: 22 Wrzesień 2013, 16:48   

A jakie głębokości ustawiać w torpedach z zapalnikiem magnetycznym? Gdzie można sprawdzić zanurzenie statku?
_________________
Korweta Flower
 
     
PL_U-96 
GROSSADMIRAL




Kraj:
poland

Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica
Pomógł: 21 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 2456
Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa

 #4  Wysłany: 22 Wrzesień 2013, 17:17   

PL_Matrose napisał/a:
A jakie głębokości ustawiać w torpedach z zapalnikiem magnetycznym? Gdzie można sprawdzić zanurzenie statku?

Oficer uzbrojenia podaje ci zanurzenie DRAFT
_________________
capt. TUPOLOV commanding
 
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #5  Wysłany: 22 Wrzesień 2013, 18:40   

a magnetyki 1-1,5 pod kilem :D choć w tej grze działa nawet i 0,5 pod kilem
_________________

 
 
     
PL_U-96 
GROSSADMIRAL




Kraj:
poland

Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica
Pomógł: 21 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 2456
Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa

 #6  Wysłany: 22 Wrzesień 2013, 18:51   

No i poprawke na pogode trzeba brac
_________________
capt. TUPOLOV commanding
 
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #7  Wysłany: 22 Wrzesień 2013, 23:50   

serio? wiem że tak było w prawdziwych Hunterach, ale tu tego nie zaobserwowałem... 100 skuteczność o ile tylko trafię, niezależnie od pogody
_________________

 
 
     
PL_U-96 
GROSSADMIRAL




Kraj:
poland

Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica
Pomógł: 21 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 2456
Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa

 #8  Wysłany: 23 Wrzesień 2013, 00:14   

A ja jednak nie
_________________
capt. TUPOLOV commanding
 
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #9  Wysłany: 10 Październik 2013, 10:13   

No i qrczaki zaczynam się irytować...
W jaki sposób realizujecie misje rozpoznawcze bez wykrycia? Ostatnio jakoś beznadziejnie mi idzie. Dosyć często rozpoznaję zespoły uderzeniowe. Mimo podejścia w nocy, przy wzburzonym morzu, na peryskopie obserwacyjnym wysuniętym mniej niż metr nad poziom to i tak Tommies mnie wykrywają. Co się dzieje? Co robię nie tak?

Ostatnia sytuacja: podszedłem pod zespół 6 fregat klasy Flower. Byłem w odległości około 2 km od jednej z nich. Godzina 3cia w nocy, ciemno jak cholera. Stałem w miejscu, bez maszyn. Wysunąłem peryskop obserwacyjny, zdążyłem zalokować cel i wydać komendę obserwacji i... WYKRYCIE. Żadnej innej jednostki nie było. Żadnego samolotu (poza tym noc a Leight Light tu jeszcze nie widziałem). Wskaźnik wykrywalności nawet nie drgnął.
Więc sorry, ale muszę.... WTF?????

A jak Wy sobie radzicie z tym rodzajem misji?
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #10  Wysłany: 10 Październik 2013, 11:24   

Wiem że wgrali jakieś poprawki do gry. Dziwne - nigdy mnie nie wykryli jeśli nie byłem w zasięgu tych kółek na mapie, a nawet jeśli wejdziesz w te kółka, to jest b. małe prawdopodobieństwo że Cię szybko wykryją.

1.Uzywaj peryskopu bojowego do wszystkiego. Trudniej go wykryć.
2.Chowaj peryskop jak już wejdziesz w konwój i wysuń go dopiero gdy oszacujesz iż cel jest w zasięgu rozpoznania 2500m
3. Po rozpoznaniu po cichu ucieknij i wynurz się jakieś 3-5 km za konowjem, szybko wysyłając raport
_________________

 
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #11  Wysłany: 10 Październik 2013, 11:50   

No oki Foxiu, ja o tym wiem. To nie pierwsza moja misja rozpoznawcza. Tyle, że ostatnio właściwie żadnej nie udaje mi się ukończyć z pełnym pakietem punktów - właśnie z takich a nie innych powodów jak opisałem we wcześniejszym poście.
Myślałem, że robię jakiś kardynalny błąd, ale widzę, że nie - tyle, że gra coś miesza chyba.

[ Dodano: 11 Październik 2013, 14:23 ]
Sorry, za post pod postem:
Znalazłem sposób na ratowanie straconych punktów podczas misji rozpoznawczych. Jak Wam wiadomo, jeśli podczas rozpoznania zostaniecie wykryci to tracicie znaczną część punktów z misji. Dlatego też, gdy mi się to zdarza (a jak pisałem ostatnio to nader często...) to w ramach rewanżu i wyładowania frustracji topię sobie jakiś okręt escorty :)
I co zauważyłem - fregaty klasy Flower oraz Black Swan nie schodzą od jednej torpedy, nawet jeśli jest to mierzona w śródokręcie magnetyczna ryba. Dziwne, bo po takiej eksplozji to marynarze z pokładu takiej "flałerki" w locie by powymierali z głodu...
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
majama 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Marek
Ulubiona Gra: życie
Wiek: 53
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 490
Skąd: Szczecin

 #12  Wysłany: 23 Marzec 2014, 14:16   

W misjach rozpoznawczych jesli nie chcemy byc wykryci to nie można używac radia, każde jego uzycie daje szanse na wykrycie i po ptakach. Przypuszczam że jesli jest eskorta w pobliżu to tak samo nie mozna uzywac aktywnych narzedzi sonarzysty, czyli pomiaru glebokosci i pingów do celów.

Gra jest spitolona pod wzgledem ilosci potrzebnych torped do zatopienia, jedna torpeda tutaj niczego nie zatapia, a czasem byle frachtowiec maly potrzebuje minimum trzech. Chyba chodzi o farmerska konstrukcje takich gier, zeby ludzie wiecej wydawali i musieli wiecej kupowac, wiecej plywac itp.

[ Dodano: 23 Marzec 2014, 16:21 ]
Tak ostatnio troche tam pogrywam i dzisiaj odkryłem że gra posługuje sie jakąs nową matematyką; średnia wartośc ze zbioru dwójek i jedynek wynosi w niej cztery :)


wrzucam screena:
http://screenshooter.net/..._2014__16_05_03

23_03_2014__16_05_03.jpg
Plik ściągnięto 21 raz(y) 96.47 KB

Ostatnio zmieniony przez majama 23 Marzec 2014, 14:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #13  Wysłany: 23 Marzec 2014, 21:11   

Już wcześniej pisałem w równoległym poście - ze względu na karygodne wręcz niedopracowanie tej gry, mnogość błędów, rażących wręcz niedoróbek zawiesiłem swoją "karierę" w tej grze.
Tu nawet nie da się określić skutków i przyczyn. Innymi słowy nigdy nie jesteś pewien, czy to, że Cię wykryli (dla przykładu) wynika z Twojego błędu, czy po prostu jakiś mechanizm gry jest tak spitolony, że sam nie wie jak ma działać.
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Instrukcja oraz pytania i odpowiedzi
PL_CMDR Blue R Panzerwaffe PBF 5 30 Grudzień 2017, 12:55
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Instrukcja oraz pytania i odpowiedzi
PL_CMDR Blue R Szare Wilki PBF 33 6 Styczeń 2015, 18:25
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Instrukcja oraz pytania i odpowiedzi
PL_CMDR Blue R Kierunek Pacyfik PBF 0 2 Październik 2016, 20:08
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Dangerous Waters - pytania i odpowiedzi
Technikalia, poszczególne platformy, środowisko, edytor misji, triggery.
pepe Dział ogólny do rozmów na temat DW 0 4 Październik 2015, 14:34
Gość
Brak nowych postów SHO zasnął
PL_fox6 Ogólnie o Silent Hunter ONLINE 0 12 Październik 2014, 22:00
PL_fox6
Brak nowych postów SHO Gameplay
PL_Andrev Ogólnie o Silent Hunter ONLINE 0 26 Luty 2013, 20:32
PL_Andrev
Brak nowych postów Silent Hunter 5 Gra gra się zawiesza brak odpowiedzi
Przy efektownych eksplozjach gra się zawiesza...
Przemek115 Pytania i odpowiedzi 9 16 Listopad 2013, 14:35
PL_kanaron


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group