Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Witam! Rzuciłem wcześniej temat odnośnie hardcode fixes. Jak dotąd nikt mi nie pomógł w moim problemie. Czyżby nie był on do rozwiązania? Jeżeli ktoś wie jak sobie z nim poradzić to proszę o wsparcie. Tutaj zamieszczam poprzedni wpis: Gram obecnie na sh3 w wersji 1.4 z modem gwx3. Nie wiem kompletnie jak teraz do tej wersji 1.4 dołączyć mod ze spolszczenia hardcode fixes. Kiedy próbuje to zrobić przez jsmge to robi się "wywalka" z komunikatem, że brakuje sh3.exe. Może ktoś z was wie jak temu zaradzić, bo ten mod bardzo zwiększa realizm (podoba mi się min przy sztormowej pogodzie nie można iść na chrapach, ani przeładować torped, limitowany zapas tlenu, mleczne krowy z których można pobrać paliwo bez potrzeby tracenia 28 dni i przede wszystkim super działalność lotnictwa). Kiedyś grałem tym modem, ale po odinstalowaniu nie pamiętam jak to zrobiłem. Proszę o pomoc.
sOnar [Usunięty] Kommodore
#2 Wysłany: 2 Październik 2013, 12:26
Wiesz, chętnie bym Ci pomógł ale nie mam zielonego pojęcia o tym modzie. Niestety. Wrzuć gdzieś to spolszczenie i mod w zipie - zajrzymy i może coś pomożemy. Nie wymagaj od ludzi cudów. Nie znają tematu to nie odpisują.
Imię: jarek
Dołączył: 05 Sie 2012 Posty: 22 Skąd: polska
#5 Wysłany: 3 Październik 2013, 13:28
Dzięki za próbę pomocy. Już jakoś doszedłem co źle robiłem(próbowałem spolszczenie wpakować w gwx tylko przez jsmge, a trzeba najpierw wypakować je do folderu gry, a dopiero modować przez jsmge). Mam jednak duży problem ze stabilnością, nie ma szans zapisu w czasie patrolu, jak to zrobię to pewne, że następnym razem wywalka do wina. Jedyna opcja to zrobienie na raz całego patrolu. A w ogóle to polecam bardzo w trybie kariery mod hardcode fixes, totalna jazda, właśnie zostałem przez samoloty załatwiony w pobliżu Natalu rok 1944. Tak długo mnie skubały, że w końcu dopadły(kompresja czasu nie może być wyższa niż 256). Zrobiłem sobie dodatkowo kilka zmian: kontakty statków czy konwojów zmniejszyłem odległość do 20 km, z UTW skopiowałem sensory eskorty(wydają mi się bardziej realne niż w gwx) i wybuch bomb głębinowych już na 15m. Czego mi jeszcze brakuje, co już o tym wcześniej pisałem brak dobrej współpracy okrętów wojennych z lotnictwem, poza tym może ktoś ma pomysł, by eskortowiec blisko portu gdy ma sygnał o ataku na handlowca, po jego zatopieniu nie wracał od razu do portu, lecz by jeszcze długo poszperał i przegonił uboota z terenów łowieckich. Piszcie jeśli jest na to pomysł. Ja niestety nie znam się na modowaniu, ale chętnie posłucham sugestii. Wdzięczny będę za kolejne wpisy od was. Pozdrawiam.
Imię: Michał
Ulubiona Gra: Silent hunter III
Wiek: 46 Dołączył: 26 Lip 2010 Posty: 6 Skąd: Polska
#6 Wysłany: 13 Listopad 2013, 23:29
wszedłem w właściwości pliku otwierającego pliku gry na pulpicie SilentHunterIII with gwx 3.0 i zmieniłem opcje zgodności na zgodność z windows xp service pack 3 i o dziwo udało się odpalić zapisaną grę, może u Ciebie również zadziała, ( dodatkowo przy włączaniu spolszczenia najpierw włączyłem spolszczenie i dopiero w pózniejszej kolejności po tym hardcode Fixes).
_________________
Ostatnio zmieniony przez dzambazin 13 Listopad 2013, 23:33, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum