POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
powtórka tematu hardcode fixes
Autor Wiadomość
august40a 




Kraj:
poland

Imię: jarek
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 22
Skąd: polska

 #1  Wysłany: 2 Październik 2013, 12:01   powtórka tematu hardcode fixes

Witam! Rzuciłem wcześniej temat odnośnie hardcode fixes. Jak dotąd nikt mi nie pomógł w moim problemie. Czyżby nie był on do rozwiązania? Jeżeli ktoś wie jak sobie z nim poradzić to proszę o wsparcie. Tutaj zamieszczam poprzedni wpis: Gram obecnie na sh3 w wersji 1.4 z modem gwx3. Nie wiem kompletnie jak teraz do tej wersji 1.4 dołączyć mod ze spolszczenia hardcode fixes. Kiedy próbuje to zrobić przez jsmge to robi się "wywalka" z komunikatem, że brakuje sh3.exe. Może ktoś z was wie jak temu zaradzić, bo ten mod bardzo zwiększa realizm (podoba mi się min przy sztormowej pogodzie nie można iść na chrapach, ani przeładować torped, limitowany zapas tlenu, mleczne krowy z których można pobrać paliwo bez potrzeby tracenia 28 dni i przede wszystkim super działalność lotnictwa). Kiedyś grałem tym modem, ale po odinstalowaniu nie pamiętam jak to zrobiłem. Proszę o pomoc.
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #2  Wysłany: 2 Październik 2013, 12:26   

Wiesz, chętnie bym Ci pomógł ale nie mam zielonego pojęcia o tym modzie. Niestety. Wrzuć gdzieś to spolszczenie i mod w zipie - zajrzymy i może coś pomożemy. Nie wymagaj od ludzi cudów. Nie znają tematu to nie odpisują.
 
     
zamek9 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Krzysiek
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 55
Skąd: Stargard

 #3  Wysłany: 2 Październik 2013, 15:27   

Zrób fotkę modów zawartych w jsmge i wstaw tutaj, wtedy będzie dużo jaśniej i lepiej by Ci pomóc.
 
     
Silent 




Kraj:
afghanistan

Imię: just
Dołączyła: 16 Maj 2013
Posty: 9
Skąd: just

 #4  Wysłany: 3 Październik 2013, 00:00   

Najpierw w JSGME włącz spolszczenie a później Hard fix (sprawdź czy w folderze moda masz wszystkie pliki).
 
     
august40a 




Kraj:
poland

Imię: jarek
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 22
Skąd: polska

 #5  Wysłany: 3 Październik 2013, 13:28   

Dzięki za próbę pomocy. Już jakoś doszedłem co źle robiłem(próbowałem spolszczenie wpakować w gwx tylko przez jsmge, a trzeba najpierw wypakować je do folderu gry, a dopiero modować przez jsmge). Mam jednak duży problem ze stabilnością, nie ma szans zapisu w czasie patrolu, jak to zrobię to pewne, że następnym razem wywalka do wina. Jedyna opcja to zrobienie na raz całego patrolu. A w ogóle to polecam bardzo w trybie kariery mod hardcode fixes, totalna jazda, właśnie zostałem przez samoloty załatwiony w pobliżu Natalu rok 1944. Tak długo mnie skubały, że w końcu dopadły(kompresja czasu nie może być wyższa niż 256). Zrobiłem sobie dodatkowo kilka zmian: kontakty statków czy konwojów zmniejszyłem odległość do 20 km, z UTW skopiowałem sensory eskorty(wydają mi się bardziej realne niż w gwx) i wybuch bomb głębinowych już na 15m. Czego mi jeszcze brakuje, co już o tym wcześniej pisałem brak dobrej współpracy okrętów wojennych z lotnictwem, poza tym może ktoś ma pomysł, by eskortowiec blisko portu gdy ma sygnał o ataku na handlowca, po jego zatopieniu nie wracał od razu do portu, lecz by jeszcze długo poszperał i przegonił uboota z terenów łowieckich. Piszcie jeśli jest na to pomysł. Ja niestety nie znam się na modowaniu, ale chętnie posłucham sugestii. Wdzięczny będę za kolejne wpisy od was. Pozdrawiam.
 
     
dzambazin 




Kraj:
poland

Imię: Michał
Ulubiona Gra: Silent hunter III
Wiek: 46
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 6
Skąd: Polska

 #6  Wysłany: 13 Listopad 2013, 23:29   

wszedłem w właściwości pliku otwierającego pliku gry na pulpicie SilentHunterIII with gwx 3.0 i zmieniłem opcje zgodności na zgodność z windows xp service pack 3 i o dziwo udało się odpalić zapisaną grę, może u Ciebie również zadziała, ( dodatkowo przy włączaniu spolszczenia najpierw włączyłem spolszczenie i dopiero w pózniejszej kolejności po tym hardcode Fixes).
_________________

Ostatnio zmieniony przez dzambazin 13 Listopad 2013, 23:33, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów hardcode fixes
august40a Dodatki, mody i modowanie 0 17 Wrzesień 2013, 11:32
august40a
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Oftopic z tematu zagadek
PL_fox6 Cafe Rene 13 12 Kwiecień 2010, 14:34
Qarion
Brak nowych postów Awaria SB i przeglądu tematu?
PL_kanaron Uwagi dotyczące strony klanowej i forum 6 14 Wrzesień 2016, 14:14
PL_kanaron
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Odpowiedź do tematu "67 lat temu ...."
Grom Książki, zdjęcia, filmy wojenne oraz ciekawostki historyczne 1 25 Wrzesień 2006, 00:08
PL_U-96


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group