POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Problem z Open Horizons II v2.5
Autor Wiadomość
Grzela300 




Kraj:
poland

Imię: Krzysiek
Wiek: 42
Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 1
Skąd: Gorlice

 #1  Wysłany: 8 Sierpień 2014, 12:44   Problem z Open Horizons II v2.5

Witam. Zainstalowałem sobie tego moda i w trakcie misji nie pokazuje mi miejsca na mapie gdzie mam patrolować, tak samo jest potem z komunikatami radiowymi, dostaje tylko jakieś dziwne współrzędne np. AH i cyfry. Nie mam pojęcia co z tym zrobić. Tak jak pokazuje miejsce patrolu w podstawowej wersji gry bez moda. Jeszcze jedno czy po instalacji tego moda nie pokazuje już ile tonażu mamy zatopić w misjach? Jest tylko biały pasek który rośnie wraz z zatopionymi statkami. Z góry dzięki za pomoc!
Zainstalowałem sobie takie mody:
Critical hits 1.1 Torpedos
Critical hits v 1.2 Gun
MightyFine Crew Mod 1.2.1 Stock w beards
MoraleMod
More_crew_commands_dialog_v1.04
New Torpedoes Explosion - FX Update add-on
Real Environment - Revision_3
RemoveLogoIntroTheDarkWraith
AI_sub_crew_1_0_2_TheDarkWraith
North Atlantic Green 1.1
Shadow Improvement Mod
Speech fixes and additions (german version)
SteelViking's Interior Mod V1.2
SteelViking's Interior Mod V1.2.2 Patch
OPEN HORIZONS II v2.5
DBSM_Music_1_0_4
OH II v2.5 Grid Request fix Patch SH5
Equip_Upgrades_Fix_1_4_AFFOE_151
Equipment_Upgrades_Fix_v1_4_byTheBeast
EQuaTool 01.01 by AvM - Large Style
_________________
Grzela300
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #2  Wysłany: 8 Sierpień 2014, 14:15   

(uwaga, załączony obrazek widoczny dla zalogowanych na forum)

Co prawda w temacie modowania pomóc nie mogę, ale mogę rozwikłać zagadkę koordynatów:

AH i cyfry, to siatka Kriegsmarine:

Używamy takiej samej do gry PBF. Czy w readme nie pisze, że trzeba zainstalować mod z siatką do tego? (nie pamiętam, czy w SH5 jest siatka)

W każdym razie każdy kwadrat (np. AN) dzielony jest na 9 pól:
1-2-3
4-5-6
7-8-9

Każde z tych pól (np. 1) jest dzielone na kolejne 9 pól

11-12-13
14-15-16
17-18-19

I te znów na 9 (np. 11)

111-112-113
114-115-116
117-118-119

I każde z nich na kolejne 9 pól (ostatni raz, ale chyba gra tylko 2 używa) Ale na przykładzie 111

1111-1112-1113
1114-1115-1116
1117-1118-1119

I kończąc:
Kwadrat np. AN1111 jest tak mały, że większą niedokładność mogła mieć nieodpowiednia nawigacja (określenie pozycji) okrętu.
Takimi kodami posługiwano się w Kriegsmarine... Czasami nawet kodując, że kwadrat AN to np. Berlinerstrasse.

Tylko z historii
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 8 Sierpień 2014, 14:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Open Horizons II
marekmalczuk Dodatki, mody i modowanie 9 5 Wrzesień 2013, 18:13
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Dodatkowe japońskie okręty Open Horizons II
Przemek115 Dodatki, mody i modowanie 1 20 Listopad 2013, 17:29
ORP Baltyk
Brak nowych postów Nowa kampania - Open Horizons 1943-1945
Holman Dodatki, mody i modowanie 26 9 Styczeń 2013, 14:15
kołcz
Brak nowych postów [REL] Open Horizons II - the SH5 campaign reworked
Hoth Dział ogólny do rozmów na temat SH V 4 15 Maj 2012, 21:28
PL_Andrev
Brak nowych postów Poważny problem z modem UltraSubs v2.0
daru78 Pytania i odpowiedzi 2 14 Styczeń 2016, 18:10
Gość
Brak nowych postów Patrol 55 -Koniec Asów v2
Crazy Finek return!
PL_CMDR Blue R Wykaz patroli 12 23 Listopad 2009, 00:46
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Warship Mod V2.0 SH3 V1.4 English Version
PL_BOBIK Dodatki, mody i modowanie 4 1 Kwiecień 2009, 10:56
PL_fox6


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group