Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak Pomógł: 5 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 658 Skąd: oni mają tyle tonażu?
#2 Wysłany: 18 Listopad 2014, 15:57
Surcouf???
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Imię: "Niewierny"
Ulubiona Gra: seria SILENT HUNTER, seria TOTAL WAR Pomógł: 5 razy Wiek: 48 Dołączył: 18 Lis 2008 Posty: 949 Skąd: Zagłębie Sosnowiec
#4 Wysłany: 18 Listopad 2014, 18:07
Brytyjski okręt podwodny HMS M2 (na zdjęciu katapultujący wodnosamolot Peto)
_________________ "Chciałbym się pożegnać, nigdy już nie wrócę. Jeśli się weźmie pod uwagę przewagę Brytyjczyków, nie jest prawdopodobne, abyśmy to przeżyli...". - Admirał Günther Lütjens
"Krew, pot i żelazo" - motto marynarzy pancernika "Bismarck"
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak Pomógł: 5 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 658 Skąd: oni mają tyle tonażu?
#10 Wysłany: 24 Listopad 2014, 12:48
fiński OWW typu Väinämöinen z okresu II wś
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 7 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 2264 Skąd: Kraków
#14 Wysłany: 24 Listopad 2014, 14:53
HNLMS Abraham Crijnssen
do 42 holenderski, potem przez niecaly rok pod banderą Australii i wrócił do floty Holnadii
Stawiacz min klasy Jan van Amstel
W przedstawionej scenie - kamuflaż (japończycy uznawali go za wysepkę) - w nocy płynął przy brzegu, a w dzien się kamuflował tym sposobem udało mu się uciec z Surnebayi (wyspa Jawa) do australijskiego portu Freemantle. Był to jedyny okręt któremu udała się taka ucieczka po rozpoczęciu inwazji na Jawę
_________________
Ostatnio zmieniony przez PL_fox6 24 Listopad 2014, 14:58, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak Pomógł: 5 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 658 Skąd: oni mają tyle tonażu?
#15 Wysłany: 24 Listopad 2014, 15:58
PL_CMDR Blue R napisał/a:
Cytat:
Finowie walczyli z Japończykami? Nie wiedziałem
.
Okręt należał do sił ABDA i to do dwóch ostatnich liter
nie wiedziałem czego się tyczy twoja podpowiedź, przykro mi ale Japończycy mogli dużo myśleć i nie koniecznie mogło to być związane z lasem liściastym , jak nauczę się czytać PANU FINKOWI w myślach o co mu chodziło to dam znać, a pierwsza twoja wypowiedź mówiąca że jest to łatwe dla surfujących po internecie też była mylna bo akurat na kwejk-u i jeszcze podobnej stronie było właśnie zdjęcie szwedzkiego zamaskowanego okrętu, ostatnio dość popularne dlatego tym tropem poszedłem. A dość złośliwy komentarz
Cytat:
Finowie walczyli z Japończykami? Nie wiedziałem
zbędny
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Złośliwy? .... Wybacz, ale gdzie tu złośliwość? Złośliwe to by było, jakbym np. napisał:
"Oj, moja mądrość nie równa się twojej, bo nie wiedziałem, że Finowie walczyli z japonią"
Możesz mi wskazać, gdzie tu złośliwość? I darować to ty sobie mogłeś ten wywód, który ma wskazywać, że ja byłem bezczelny odpisując, że odpowiedź jest niepoprawna. Jeżeli jednak cię to obraziło (choć nie wiem, co mogło) to przepraszam, bo takiego zamiaru nie było.
Ps. Na kwejku wrzucali to jako szwedzki? A myślałem, że jak coś trafia na kwejka/demoty/chamsko/itd, to wrzucają zawsze to samo. Akurat na kwejka nie wchodzę, to widać tam podali błędnie, a na demotywatorach był okręt podany z "imienia i nazwiska" wraz z tym, co podał Foxiu, co jest poprawną odpowiedzią.
Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 7 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 2264 Skąd: Kraków
#17 Wysłany: 24 Listopad 2014, 16:37
heh, ja nie wchodzę na żadną z tych stron główną podpowiedzią była tu ABDA
///
to ja mam:
Jakiego typu pancerników zbudowano w historii najwięcej (jednej klasy)?
Podać nazwę klasy. Jako pytanie nieobowiązkowe - jaki inny słynny pancernik powstał na bazie tej właśnie klasy.
Pytanie rozciąga się także na przeddrednoty.
Imię: "Niewierny"
Ulubiona Gra: seria SILENT HUNTER, seria TOTAL WAR Pomógł: 5 razy Wiek: 48 Dołączył: 18 Lis 2008 Posty: 949 Skąd: Zagłębie Sosnowiec
#18 Wysłany: 24 Listopad 2014, 22:25
Pewnie Ci chodzi o pancerniki klasy "Iowa" i ten najsłynniejszy z oznaczeniem BB-63, na którym podpisano kapitulację Japonii w Zatoce Tokijskiej.
USS „Iowa” (BB-61)
USS „New Jersey” (BB-62)
USS „Missouri” (BB-63)
USS „Wisconsin” (BB-64)
USS „Illinois” (BB-65)
USS „Kentucky” (BB-66)
_________________ "Chciałbym się pożegnać, nigdy już nie wrócę. Jeśli się weźmie pod uwagę przewagę Brytyjczyków, nie jest prawdopodobne, abyśmy to przeżyli...". - Admirał Günther Lütjens
"Krew, pot i żelazo" - motto marynarzy pancernika "Bismarck"
Imię: "Niewierny"
Ulubiona Gra: seria SILENT HUNTER, seria TOTAL WAR Pomógł: 5 razy Wiek: 48 Dołączył: 18 Lis 2008 Posty: 949 Skąd: Zagłębie Sosnowiec
#20 Wysłany: 24 Listopad 2014, 23:25
hmm...to może byc już pewnie tylko jedna seria - ponieważ "obleciałem" wszystkie państwa, które posiadały pancerniki.
"Braunschweig" 1901, Germaniawerft, Kilonia wodowanie - 2. 12. 1902, w służbie - 15. 10. 1904
"Elsass" 1901, Schichau, Gdańsk wodowanie - 23. 05. 1903, w służbie - 29. 11. 1904
"Hessen" 15. 04. 1902, Germaniawerft, Kilonia wodowanie - 18. 09. 1903, w służbie - 19. 05. 1905
"Preußen" kwiecień 1902, AG Vulcan, Szczecin wodowanie - 30. 10. 1903, w służbie - 12. 07. 1905
"Lothringen" 1902, Schichau, Gdańsk wodowanie - 27. 05. 1904 , w służbie - 18. 05. 1906
oraz
"Deutschland" – wodowany w 1904, w służbie od 1906,
"Hannover" – wodowany w 1905, w służbie od 1907,
"Pommern" – wodowany w 1905, w służbie od 1907,
"Schlesien" – wodowany w 1906, w służbie od 1908,
"Schleswig-Holstein" – wodowany w 1906, w służbie od 1908,
Pancerniki typu Deutschland należały do generacji przeddrednotów. Typ ten był rozwinięciem poprzedniego typu Braunschweig...
Jeśli nie to, to nic innego nie znalazłem.
_________________ "Chciałbym się pożegnać, nigdy już nie wrócę. Jeśli się weźmie pod uwagę przewagę Brytyjczyków, nie jest prawdopodobne, abyśmy to przeżyli...". - Admirał Günther Lütjens
"Krew, pot i żelazo" - motto marynarzy pancernika "Bismarck"
Ostatnio zmieniony przez PL_Adm.Lütjens 24 Listopad 2014, 23:31, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum