POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
U-44 Patrol 7
Autor Wiadomość
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #1  Wysłany: 17 Listopad 2014, 16:11   U-44 Patrol 7

Cytat:
Kapitänleutnant Ulrik Bulgot
Zgłosić się do dowództwa flotylli, 22 marca 1941 roku o godzinie 10:00 celem omówienia rozkazów.
Korvkpt. Heinz Fischer , 2 Flotylla U-Bootów
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 17 Listopad 2014, 22:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #2  Wysłany: 18 Listopad 2014, 08:21   

Nie licząc wracającego spod Afryki U-103 nie było wiele wieści, które interesowały kapitana Bulgota. Wojna zdawała przesuwać się do Afryki Wschodniej i na Bałkany, co wydawało się obecnie tak odległe, zwłaszcza przy szykowaniu U-44 do wyjścia w kolejny, siódmy już podczas tej wojny patrol. Okręt stał w Lorient pobierając pierwszą partię torped, załoga ładowała zaopatrzenie przewidziane na rejs w okolice Afryki, a nawigator spędzał większość czasu na zapoznawaniu się z mapami. Po raz pierwszy U-44 miał skierować się tak daleko.

Zadania: Rozmieścić torpedy pierwszej serii, dobrać dowolnie torpedy drugiej serii (G7a/G7e). Przypominam, że jak się chce mieć elektryka w wyrzutni, to należy zostawić miejsce do jego wyładowywania (miejsce w przedziale torpedowym)
Wyznaczyć kurs do miejsca patrolowego i sposób poruszania się.

Okręt po wyjściu w morze, co 3 dni będzie meldował pozycję.

R00 - U-44.jpg
Plik ściągnięto 23 raz(y) 190.85 KB

_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
majama 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Marek
Ulubiona Gra: życie
Wiek: 53
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 490
Skąd: Szczecin

 #3  Wysłany: 18 Listopad 2014, 18:55   

Wezme dodatkowe torpedy po połowie elektryczne i parowogazowe, dwie elektryczne od razu do przednich wyrzutni (czyli dwa wolne miejsca w dodatkowych).

Podrózowanie ze średnia prędkością:
BF74, CG78, DH57, EK44 i tam pozostaniemy na nasłuchu

Do dnia 10 kwietnia cisza radiowa i unikanie kontaktów.
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #4  Wysłany: 18 Listopad 2014, 20:22   

wystarczy jedno. Chodzi po prostu, aby było miejsce na wyładowanie torpedy celem serwisowania.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #5  Wysłany: 19 Listopad 2014, 20:28   

Kapitan Bulgot miał wiele powodów do radości. Pogoda była wyśmienita, a bez wykrycia udało im się przejść zarówno zatokę Biskajską, jak i okolicę Gibraltaru. Co prawda Brytyjskie samoloty nie zapuszczały się tak daleko od cieśniny, jednak pewne ryzyko zawsze istniało. Teraz przed nimi były już tylko wody neutralnych krajów, co znacząco zmniejszało ryzyko wykrycia U-Boota.
Pierwsza część planu udała się idealnie. Do zajęcia pozycji pozostały niecałe 3 dni, a za 5 dni miał wybić gong rozpoczynający operację.

R02 - U-44.jpg
Plik ściągnięto 31 raz(y) 66.31 KB

_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
majama 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Marek
Ulubiona Gra: życie
Wiek: 53
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 490
Skąd: Szczecin

 #6  Wysłany: 20 Listopad 2014, 14:19   

Od teraz pływamy jak najmniej zużywając paliwo. Obserwować horyzont i co 3 godziny przesłuchiwać okolice w zanurzeniu. Jak cos wytropimy to możemy iść za celem aż do świtu 10 kwietnia, do momentu ataku.
Nasłuchujcie tez komunikatów z naszej rozgłośni w Casablance. Niech radio zostanie puszczone przez głosniki na pokładzie.
Ostatnio zmieniony przez majama 20 Listopad 2014, 14:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #7  Wysłany: 21 Listopad 2014, 08:57   

10 kwietnia zapowiadał się pogodnie i konwojowo. W nocy hydroakustyk usłyszał dobiegający z oddali szum śrub. Kapitan był trochę zaniepokojony, czy nie będą musieli pilnować celu przez kilka godzin, ale tym razem los był dla niego łaskawy. Pierwsze dymy zauważono obrzasku na kilkanaście minut przed godziną rozpoczęcia operacji. Wkrótce wraz ze świtem udawało się dostrzec coraz to więcej detali. Konwój eskortowany przez slupy szedł powoli na północ, praktycznie prosto na U-44.

R04 - U-44.jpg
Plik ściągnięto 29 raz(y) 66.31 KB

R04 - U-44a.jpg
Plik ściągnięto 51 raz(y) 50.86 KB

_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
majama 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Marek
Ulubiona Gra: życie
Wiek: 53
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 490
Skąd: Szczecin

 #8  Wysłany: 21 Listopad 2014, 12:18   

Kapitan zastanawial sie czy samemu atakowac konwój czy tez nadać o nim informacje i tropic przez kilka dni az do zgromadzenia dodatkowych okrętów. Szybko ulegl pokusie ataku. Dzień i pora spotkania doskonale zbiega sie z planem dowództwa, wróg pewnie nas się tutaj nie spodziewa.

Przygotować atak torpedowy z zanurzenia. Średnia odległość. Po jednej torpedzie elektrycznej do pierwszego i drugiego statku handlowego. Po 2 minutach odpalimy dwie parogazowe (jako szybsze): jedna do drugiego, druga do trzeciego celu.
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #9  Wysłany: 21 Listopad 2014, 14:50   

Sytuacja wydawała się idealna, ale też miała swoje wady. Ślad torped parogazowych na pewno mógł pomóc eskorcie w namierzeniu atakującego U-Boota. Kapitan czekał tylko na efekt torped, gotowy w każdej chwili wydać rozkaz zanurzenia okrętu. Zgodnie z wyliczeniami torpedy powinny trafiać w tym samym czasie. Nagle nastąpiła jedna eksplozja. Tylko jedna, za to na największym z celów, które znalazły się przed Bulgotem, i to mniej więcej na śródokręciu. Najbliższy czas miał pokazać, czy statek zatonie, ale kapitan wolał nie ryzykować. I miał rację. Nie minęły 2 minuty od trafienia, gdy odgłos azdyku odbijającego się od kadłuba dał znać o zbliżaniu się eskortowca, zaskoczonego, ale zdeterminowanego do zatopienia.

Kapitan Donald Macintyre wyszedł z mostka i spojrzał na rufę, gdzie załoga obsługiwała zrzucane bomby głębinowe. Poprawił fajkę w ustach i obserwował eksplozje, jakby mógł tym pomóc swoim bombom.

A te, poza jedną, nie były zbyt celne. Bulgot z zadowoleniem przyjmował lekkie wciskanie U-Boota w głębinę, świadczące, że bomby wybuchają nad zanurzonym na 140 metrów U-Bootem. Nawigator stawiał kreski na tablicy. Stawiał właśnie ósma, gdy U-Bootem zatrzęsło mocniej, niż zwykle, popychając go na bakburtę. Chief nie zdołał jeszcze nic zrobić, gdy kolejna eksplozja wręcz podrzuciła rufą okrętu. Światło zgasło, szkło osłaniające przyrządy popękało, a ludzie wpadali na siebie. Kraty podłogowe, osłaniające bebechy okrętu podskakiwały, zostawiając niebezpieczne dziury w podłodze, zwłaszcza w przypadku braku oświetlenia. Po 9 bombie, eksplodowała też dziesiąta, ale ta albo eksplodowała daleko, albo jej efekt nie został dostrzeżony na rozchybotanym okręcie. Nastąpiła chwila, gdy spieniona woda osłaniała U-44. Każda sekunda była na cenę złota, o czym dobrze wiedziała załoga. Szybko uporządkowano płyty, odgarnięto szkło i przywrócono oświetlenie. Mechanika martwił tylko "ślad" po bombie. Przy lewo-burtowym silniku kadłub wewnętrzny uległ wgnieceniu, prawdopodobnie tak samo jak zewnętrzny. Bomba wybuchła całkiem blisko, ale U-44 przyjął ją z godnością siłacza. Było blisko, ale niewystarczająco blisko, aby się ich pozbyć.
-Tonie, słyszę jak tonie. - powiedział hydroakustyk. W pierwszej chwili kapitan był zaskoczony, że przecież bomby nie zrobiłyby żadnej szkody niszczycielowi, ale po sekundzie oprzytomniał, że kilkanaście minut temu storpedowali parowiec. Niby nastąpił dopiero jeden atak, a już wydawało się, że od sukcesu minęły godziny.

R04 - U-44b.jpg
Plik ściągnięto 30 raz(y) 66.08 KB

_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
majama 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Marek
Ulubiona Gra: życie
Wiek: 53
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 490
Skąd: Szczecin

 #10  Wysłany: 23 Listopad 2014, 14:04   

- Dzielnie sie trzyma nasza krypa. - powiedzial kapitan. "A pare podobnych juz leży na dnie, przydałoby sie to przeżyc aby zameldowac o sukcesie i przekazac szacunkowy kurs wroga" pomyślal dodatkowo.
- Zachowac cisze na okręcie, bo byle Donald nas załatwi, po odpuszczeniu przez eskortowca załadować 2 parowe i 2 elektryczne torpedy do przednich wyrzutni.

- Po akcji mechanik niech dokona przeglądu i testów uszkodzonych obszarów.
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #11  Wysłany: 23 Listopad 2014, 15:03   

Drugi atak wydawał się mniej niszczący od poprzedniego i znów po nim nastąpiła cisza, którą znów po pewnym czasie przerwał odgłos azdyku. Ta seria była bardziej skuteczna od pierwszej. Okrętem rzucało jeszcze mocniej, światło zgasło, część skrzyń poluzowała się i latała po przedziałach. Gdy znów sytuacja się uspokoiła, okazało się, że okręt zaczyna nabierać wody w przedziale dziobowym, gdzie też rannych zostało 3 marynarzy. Główny mechanik nie czekał na rozkazy, tylko od razu rzucił się do dokonania napraw, porzucając maszynownię spalinową, gdzie oba silniki zdawały się wymagać pilnych napraw, zanim podejmą pracę. Wkrótce udało się zatrzymać przecieki, ku radości Chiefa, który ze strachem obserwował, jak wskazówka głębokościomierza dotyka cyfry 160. Na szczęście po zatamowaniu przecieków udało mu się wyprowadzić okręt na 140 metrów. Woda wokół U-Boota zaczęła znów się uspokajać. Zbliżała się kolejna próba nerwów.

EDIT
Własnie mnie 1 gracz pytał, jakie są możliwości w zasadzie wtedy?
Więc wyjaśniam:
1) cichy bieg
2) zejście na głębinę (czyli głęboko)
3) agresywne uniki*

*Jaki jest tego sens? Bo jasne jest, że wróg dostaje premie do wykrycia (no i kary do celności).. Tak, ale jednocześnie.... traci bomby głębinowe i jak z Jackiem... Może się po prostu pozbyć całego ładunku.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 23 Listopad 2014, 21:45, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
majama 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Marek
Ulubiona Gra: życie
Wiek: 53
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 490
Skąd: Szczecin

 #12  Wysłany: 24 Listopad 2014, 17:44   

Cichy bieg. Spróbujmy zmieniac pozycje i kierunek co podejście eskortowca.
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #13  Wysłany: 24 Listopad 2014, 18:25   

Ucieczka trwała jeszcze ponad godzinę, po której sztuczki wreszcie zadziałały. Czy kapitan Bulgot był taki cwany, czy też kapitan Macintyre popełnił błąd, pewności nie miał nikt. U-44 wreszcie po wielkiej mordędze mógł wynurzyć się. Z zewnątrz uszkodzenie wyglądało jeszcze gorzej, niż od środka. Potężny kawał kadłuba zewnętrznego został oderwany od okrętu, odsłaniając kadłub wewnętrzny w którym znajdowało się wielkie wgniecenie. Żaden z silników spalinowych nie chciał poprawnie działać, co zmusiło kapitana Bulgota do podjęcia decyzji o zanurzeniu okrętu i dokonaniu napraw. Po kilku godzinach mechanik przedstawił jedyne możliwe rozwiązanie: Ogołocić ze sprawnych części jeden silnik i z dwóch niesprawnych zbudować jeden działający. Ze względu na pęknięcia w misce olejowej silnik od strony wgniecenia był w gorszym stanie i posłużył za bazę części.

Zapadła już noc, gdy U-44 po raz kolejny wynurzył się i jeden diesel z rumorem obudził się do życia. Choć okręt mógł teraz poruszać się, był niczym okaleczony wilk. Prędkość nawodną ograniczał nie tylko jeden silnik, ale też utrata opływowego kształtu spowodowana utratą części kadłuba zewnętrznego. Konwój im uciekł, to był kolejny fakt, który nie napawał optymizmem.

R04 - U-44c.jpg
Plik ściągnięto 32 raz(y) 72.82 KB

_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
majama 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Marek
Ulubiona Gra: życie
Wiek: 53
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 490
Skąd: Szczecin

 #14  Wysłany: 25 Listopad 2014, 11:16   

Załoga eskortowców tez ma swoje granice wytrzymałości w stresie bojowym, nie wykończyli nas, ale długo nas przetrzymali pod wodą wykańczając psychicznie i wyeliminowali z dalszej walki poważnie uszkadzając. Do bazy daleko a spawność okrętu kiepska. Jak nas cos tu złapie to trafimy do niewoli.

- Nadac informacje o zatopieniu jednostki wroga i uszkodzeniach U-44 zmuszających do odwrotu.

- Sprawdzic o ile nam się teraz wydłuża czas zanurzenia alarmowego.

Mimo wszystko nie wracamy z pustymi rękami, więc kolejna misja zakończona sukcesem. W drodze do Francji będziemy robić za oko floty.
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #15  Wysłany: 25 Listopad 2014, 11:43   

Próba zanurzenia alarmowego wykazała, że ten wydłużył się aż o 15 sekund, w związku z mniejszą prędkością oraz utratą opływowości, względem możliwości zanurzenia z maksymalnej szybkości. Jedyne, co chief mógł zaproponować, to płynięcie w większym zanurzeniu na powierzchni, co jednak było możliwe tylko na spokojnym morzu (jakie obecnie panowało), ale zmniejszało też dalej i tak ograniczoną prędkość jednostki.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
majama 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Marek
Ulubiona Gra: życie
Wiek: 53
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 490
Skąd: Szczecin

 #16  Wysłany: 25 Listopad 2014, 12:26   

OK, kurs powrotny przez CF76, BE85, BF94 aby omijac strefy wrogiego lotnictwa.
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #17  Wysłany: 25 Listopad 2014, 23:07   

Gwoli informacji "przeliczyłem" zapasy paliwa. Starczy ich mniej więcej na tyle, ile żywności (okręt ma prędkość zmniejszoną o około połowę).

R05 - U-44.jpg
Plik ściągnięto 30 raz(y) 74.11 KB

_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
majama 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Marek
Ulubiona Gra: życie
Wiek: 53
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 490
Skąd: Szczecin

 #18  Wysłany: 27 Listopad 2014, 14:38   

Pozostaje na stanowisku że zmierzamy do bazy aby odzyskac całkowita sprawnośc bojową i poddac okręt gruntownemu badaniu, nie wiadomo co na ile zostało uszkodzone.

Poruszamy sie wolno i dalej od brzegów dla bezpieczeństwa, ale obserwujemy i nasłuchujemy czasem okolice aby dostarczac w razie czego informacje naszemu dowudztwu.
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #19  Wysłany: 28 Listopad 2014, 13:54   

Nie musiałeś pisać. To było tylko gwoli informacji. I był błąd. Miało być 5/9, nie 5/11.

Zrobiłem podsumowanie (właśnie opuszczasz mapę "Afryka").

Przejście obszaru "Hiszpania" zajmie około tygodnia. Potem Biskaje. Tydzień zajmie rejs, ale jak chcesz iść na powierzchni tylko w nocy (prawie stać) to 2 tygodnie.

R06 - U-44.jpg
Plik ściągnięto 27 raz(y) 74.05 KB

_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #20  Wysłany: 12 Grudzień 2014, 23:47   

Burzowa pogoda pod Hiszpanią sprzyjała U-44, który na przełomie kwietnia i maja 1941 przekraczał powolnym marszem wody zatoki Biskajskiej. Szczęśliwie dla kapitana pochmurna pogoda uniemożliwiała lotnictwu wroga działania.
Wreszcie 3 maja 1941 roku U-44, eskortowany przez trałowiec i holownik zawinął do Lorient, gdzie oczekiwał na nich komitet powitalny. Szczęśliwie U-44 nie wracał z pustymi rękoma i Fischer mógł pochwalić kapitana za wzorową postawę i sprowadzenie okrętu z powrotem.
Teraz już nie ulegało wątpliwości, że remont będzie bardzo potrzebny. Stoczniowcy ocenili, że pod koniec lata U-44 powinien móc wrócić do służby, co dawało kapitanowi całkiem spory urlop.

Fischer jednak odpowiednio zadbał, aby czas wolny został też spędzony na szkoleniach i integracji między załogami, ale obecnie od urlopu kapitana dzieło tylko napisanie raportu i rozmowy z dowódcą flotylli oraz możliwe, że też U-Bootów.


Ps. Mam nadzieję, że brak wcześniejszego odpisu nie oznaczał porzucenie U-44?

R10 - U-44.jpg
Plik ściągnięto 28 raz(y) 84.97 KB

_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów U-44 Patrol 3
IV 40
PL_CMDR Blue R Szare Wilki PBF 53 8 Czerwiec 2014, 22:35
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów U-44 Patrol 8
X 41
PL_CMDR Blue R Szare Wilki PBF 43 20 Styczeń 2015, 20:57
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Patrol 44
"Cień śmierci"
PL_Marco Obecny ranking 18 27 Grudzień 2011, 17:26
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Patrol 44
Na krańcu świata
PL_CMDR Blue R Wykaz patroli 0 28 Marzec 2008, 17:56
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów U-44 Patrol 1
IX 39
PL_CMDR Blue R Szare Wilki PBF 27 17 Marzec 2014, 14:00
majama
Brak nowych postów U-44 Patrol 2
I 40
PL_CMDR Blue R Szare Wilki PBF 33 5 Kwiecień 2014, 17:02
majama
Brak nowych postów U-44 Patrol 4
X 40
PL_CMDR Blue R Szare Wilki PBF 65 7 Październik 2014, 20:03
PL_CMDR Blue R


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group