Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
za parę lat DW przejdzie do historii. właśnie działamy nad czymś dużo bardziej zaawansowanym ale zajmie to sporo czasu. tak czy siak - sam bym chętnie zagrał w DW z Wami jako mięcho armatnie ale gdzie to dorwać....
Podkreślam. Dla mnie gra jak nie ma pudełka i miejsca w moim szuflandzie jest szytem a nie grą.
Pozdrawiam
_________________
pepe [Usunięty] Kommodore
#22 Wysłany: 26 Sierpień 2015, 21:56
Gry juz tak mają, ze po paru latach przechodzą do historii. DW moze idealne nie jest za to nie ma żadnej konkurencji od momentu wydania. Na Subsim.com można było poczytać co jakiś czas o projektach współczesnego symulatora okrętu podwodnego ale jak do tej pory chyba wszystkie zostały zarzucone.
Życzę owocnego działania nad tym "czymś" i dużo zapału i cierpliwości by projekt nie skończył jak poprzednie. Sam nie mogę się doczekać kolejnej wersji gry o takiej tematyce już od wielu lat. Liczyłem trochę na CMANO ale tam nie ma MP i ogólnie coś z tym tytułem jest nie tak.
Co do pudełek to mam całkiem odwrotną praktykę. Zakupione gry zazwyczaj lądują u mnie na dysku jako obrazy płyt bo już nie raz sie "przejechałem" na lekko zarysowanym CD/DVD. Dzisiaj w zasadzie bardzo rzadko kupuję wersje pudełkową. Jakoś elektroniczna dystrybucja bardziej do mnie trafia.
Dla ścisłości DW było wydane pudełkowo i to chyba nawet w wersji standard i jakiejś "exclusive" bo z 500 stronicowym manualem. Dla mnie to wyrzucanie kasy w błoto na ten manual bo w zasadzie miał sporo błędów i żadnych dodatkowych treści np: historycznych. Ale jak ktoś lubi płacić za grę 2x więcej przez pudełko to jego sprawa.
Tak czy inaczej zapraszam na jutrzejszą sesyjkę. Jeszcze nie wiem co Grindler przygotuje ale z pewnościa będzie mozna sie oswoić z grą i zobaczyć, że nie taki diabeł straszny...
Ja tam jestem sadomasochistą - kupię gdzieś może foliopaka ale jak widzę do łatwych to nie należy. Co do ceny - średnio na to zwracam uwagę w tym temacie.
Ogarnie się temat ale jutro? Jutro nie dam rady z przyczyn technicznych czysto: nie mam DW a nawet jakbym miał - to mógłbym któremuś służyć za pocisk - przynajmniej może bym jakąś demolę zrobił i byłby ze mnie jakiś pożytek.
Imię: K Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 27 Gru 2007 Posty: 243 Skąd: 3miasto
#24 Wysłany: 26 Sierpień 2015, 22:34
G-Point napisał/a:
właśnie działamy nad czymś dużo bardziej zaawansowanym ale zajmie to sporo czasu
co masz na myśli?
Szczegóły scenariusza rozgrywki przedstawię niebawem. Spotkanie do rozgrywki zrobimy o 20:30 na TeamSpeak - detale do połączenia roześlę wcześniej przez PM.
Tak na marginesie: kto będzie chętny w ty uczestniczyć? Widziałem że chyba PL_Cmd_Jacek jak narazie posiada odpowiedni konfig
Symulator z zimnej wojny - wraz z okamerowanymi batyskafami ratunkowymi.
Mam to już na dysku i dłubię w tym na raty. Na razie nie mam żadnych uprawnień do udzielania informacji na ten temat. To bardzo wczesny projekt i nie wiem czy coś z tego wykwitnie.
Oby się nie skończyło na początku. Trza walczyć by to się udało.
Na razie noobię. Walczę z wrogiem. Poznaję go. Zwłaszcza silnik. Przymierzam. Spisuję co trzeba poprawić, co dodać i będę tym molestował naszego kodera.
Gość zdolny ale kodera trza poganiać bo może się zanudzić - sprawdzone w praktyce.
Pchasz staff - to masz. Nie robisz nic - to ronisz łzy (nad padliną)
Jeśli chodzi o co chodzi - to chodzi o to, że ów symulator nie ma jeszcze żadnego tytułu bo to jeszcze nie jest symulatorem w rzeczy samej.
Wstępnie zaproponowałem: 'Cold Hearts' i się spodobało ale co z tego wyniknie nie wiem. Pożyjemy zobaczymy.
Co do ciekawostek: Pany - darmocha. Darmocha i żadna komercja!
F2F only!
_________________
Ostatnio zmieniony przez sNr 26 Sierpień 2015, 22:45, w całości zmieniany 2 razy
pepe [Usunięty] Kommodore
#26 Wysłany: 26 Sierpień 2015, 22:53
Symulator z zimnej wojny to coś o czym zawsze marzyłem. Uważam, że to najciekawszy okres w historii rozwoju współczesnej techniki wojskowej. Trzymam kciuki. To pwenie za wczesne pytanie ale w jakie lata celujecie?
Imię: K Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 27 Gru 2007 Posty: 243 Skąd: 3miasto
#27 Wysłany: 26 Sierpień 2015, 22:54
to powodzenia i wytrwałości życzę. Wejście w temat zimnej wojny (nawet jej początków) oznacza styczność z hydroakustyką na przepastnie wyższym poziomie niż to co w SH (okresie kiedy tak naprawdę raczkowali w tym temacie) - oddanie tego w symulacji będzie bardzo trudne, ale jest to do zrobienia poprzez kompromisy (za które cenię sobie DW). Z drugiej strony to chyba najciekawszy okres i gra oparta o takie realia będzie bardzo atrakcyjna. Warto podpatrywać rozwiązania z DW, ponieważ jako symulator poziomu taktycznego nigdy nie powstało nic lepszego. Dlatego życzę powodzenia
Imię: K Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 27 Gru 2007 Posty: 243 Skąd: 3miasto
#28 Wysłany: 27 Sierpień 2015, 00:23
Rozgrywka będzie oparta o wypróbowany scenariusz 'Battle for Isles' w którym gracze zostaną umiejscowieni po środku konfliktu (scenariusz eliminuje problem, że ktoś wypadnie z poza działań).
Gracze (GREEN) mają czas na wyjście z portu i osiągnięcie zaplanowanych rubieży zanim do rejonu zbliżą się siły przeciwnika. W ramach tego treningu siły po stronie graczy zostaną zmodyfikowane - SSK KILO zostaną zamienione na SSN Amethyste (warto zapoznać się z RA_Weapon_Info_rev34 w kwestii użycia: F 17 Mod.2 AWD oraz ASURA SSM)
Wszelkie korekty do scenariusza będą sprecyzowane przed rozgrywką
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum