Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Hej wszytskim
Dawno mnie tu nie było ale do powrotu skusiła mnie gra World of Warship
Właśnie jestem w trakcie ściągania, jeśli znajdą sie osoby, które pograli by na multi to będe happy
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#49 Wysłany: 27 Wrzesień 2015, 00:49
Dzisiaj dostałem wiadomość, że można kupić lub będzie można będzie można kupić ORP Błyskawicę jako premium.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak Pomógł: 5 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 658 Skąd: oni mają tyle tonażu?
#50 Wysłany: 27 Wrzesień 2015, 10:43
tak niszczyciel VI poziomu premium, właśnie link do tego wbiłem
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#51 Wysłany: 27 Wrzesień 2015, 15:19
Najwięcej radochy z gry dają ataki torpedowe grając niszczycielami do 4 tieru (szczególnie japońskimi). Im dalej tym jest coraz większa porażka:
niszczyciele: rozstrzeliwane jak tylko wejdą w zasięg;
krążowniki: fatalna siła ognia
pancerniki: nieruchawe, mało zwrotne, długie przeładowanie dział
lotniskowce: niegrywalne (całą przyjemną robotę wykonują samoloty AI)
Faktycznie przypomina to bardziej strzelanke niz symulator no ale czego mogłem sie spodziewać po produktach typu WoT czy WoP. No cóż gierka przyjemna na jesienno zimowe wieczory
Najwięcej radochy z gry dają ataki torpedowe grając niszczycielami do 4 tieru (szczególnie japońskimi). Im dalej tym jest coraz większa porażka:
niszczyciele: rozstrzeliwane jak tylko wejdą w zasięg;
krążowniki: fatalna siła ognia
pancerniki: nieruchawe, mało zwrotne, długie przeładowanie dział
lotniskowce: niegrywalne (całą przyjemną robotę wykonują samoloty AI)
Wybacz, ale muszę zapytać...
Skoro pancerniki długo przeładowują działa, a krążowniki mają fatalną siłę ognia.... to niby kto rozstrzeliwuje te niszczyciele?
Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica Pomógł: 21 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2005 Posty: 2456 Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa
#55 Wysłany: 29 Wrzesień 2015, 11:23
Eeeeee tam glupoty piszecie i tyle.
Gra jest OK fakt to nie symulator ale strzelanka niestety nie kazdy zdaje sobie sprawe z tego ze dany tym okretu sluzy do czegos innego stad te problemy w grze.
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak Pomógł: 5 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 658 Skąd: oni mają tyle tonażu?
#56 Wysłany: 29 Wrzesień 2015, 12:41
szczerze mówiąc tak gra mi strasznie przypomina BSM, tylko tyle BSM był lepszy że ataki samolotów z lotniskowca mogłeś przeprowadzić sam :p
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica Pomógł: 21 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2005 Posty: 2456 Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa
#57 Wysłany: 29 Wrzesień 2015, 12:46
PL_Hunter_Silent13 napisał/a:
szczerze mówiąc tak gra mi strasznie przypomina BSM, tylko tyle BSM był lepszy że ataki samolotów z lotniskowca mogłeś przeprowadzić sam :p
To fakt baaa nawet PL_Andrev wykonywał własne mapy do BM z tym ze troche warzyły...
Niestety klan musi ewoluować a co za tym idzie przystosować się do reguł...
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak Pomógł: 5 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 658 Skąd: oni mają tyle tonażu?
#58 Wysłany: 29 Wrzesień 2015, 13:13
Jestem ze strony Battlestations.eu ( nic nie reklamuje żebym zaraz jakiegoś bana nie wyrwał ) tam robiliśmy całe paczki z mapami które faktycznie ważyły ale przyjemnosc z gry byla duża
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#59 Wysłany: 30 Wrzesień 2015, 11:45
PL_CMDR Blue R napisał/a:
Wybacz, ale muszę zapytać...
Skoro pancerniki długo przeładowują działa, a krążowniki mają fatalną siłę ognia.... to niby kto rozstrzeliwuje te niszczyciele?
Niszczyciel potrafi zejść od jednej celnej salwy ciężkiego krążownika czy pancernika. Nie jest to regułą, ale zdarza się. Pamiętaj jednak że gra się zespołowo - jak Cię jeden przeciwnik zobaczy to już zwykle wszyscy do Ciebie strzelają (zwykle DD-ki jako najszybsze wysuwają się na szpicę i spotują).
Największą wadą jest to, że główny atut niszczycieli (mała widoczność) jest skutecznie niwelowany przez hordy samolotów wysyłanych z lotniskowców (także przez rozpoznawcze samoloty pokładowe) i wtedy ponownie jesteś widoczny dla "wszystkich" z wrogiego teamu.
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 30 Wrzesień 2015, 11:50, w całości zmieniany 2 razy
No, ale jak strzelają do niszczyciela, to automatycznie nie strzelają do pancerników... Więc niszczyciel obok pancernika..... Do czego pancerniki będą strzelać?
Ja tu widzę problem z dawnego NFa, gdy kapitanowie niszczycieli szarżowali do przodu (nie mówię o tych, co płynęli prosto, aby zostawić grę, bo "może drużyna wygra") i narzekali, że niszczycielami nie można nic ugrać.... A wystarczyło poczekać, aż zacznie się wymiana ognia BB konta BB i nagle pancernik miał kłopot.... strzelać do małego niszczyciela, co goni lotniskowiec, czy do pancernika? Wybierali opcję dwa i potem przeklinali lotniskowce, bo nie zapewniały im osłony lotniczej... a fakt, że to niszczyciel, co się przedarł im ją zestrzeliwał, to już ich nie interesowało.
Więc ja tu widzę, że trzeba niszczycielem wyczekać na odpowiedni moment po prostu....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum