POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Programowanie śmigłowców w RA
Autor Wiadomość
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #1  Wysłany: 25 Październik 2015, 16:24   Programowanie śmigłowców w RA

To działa :8) . W RA można programować śmigłowce wg własnego uznania. Wszystko jest opisane w podręczniku do RA: "RA_Weapon_Info_rev35.pdf" w folderze "Manual"

RA_Weapon_Info_rev35.pdf napisał/a:

Reinforce Alert Add-on “Ship-Helo” Distant Control
ADvancedCAPability Guide


For establish of the helicopter in different modes of operations, after his launch, you should
nominate to him a mode of his job. As well in case of launch a torpedo or the missile, in them
are entered presets the data – speed, depth, bearing, etc.. etc. The modes of the helicopter can bechanged by the player during job of the helicopter in mission.16 different modes of operations intotal are stipulated. 50 Nmi Max. range around parent Ship available without lost helo link.

A Helo Programming Code:
Mode 1 W–W-W-W
Active - Passive mode operations of acoustics.
The basic role of this ASW mode – Transit An MAD Search. Flight on waypoints plan,without
check of each point deeping sonar.
In LAST point of a way the helicopter will do hovering and will lower dipping sonar In
ACTIVE_PASSIVE mode.
Operative Speed is MaxSpd. At flight work MAD ESM and Visual sensor controls.
Emitting of a Helo radar - the player should use REMRO function.
SubMode 1 - Use of the helicopter with the given acoustic conditions of search of a Mode1 is
possible with the “AutoAttack” option of the helicopter for HOSTILE Target. For installation of
this mode use primary a code of programming – W-T-W-W

Mode 2 – W-W-W-T
Active - Passive mode operations of acoustics with check of each waypoint - StepByStep.
The basic role of this ASW mode - Acoustic Search. Flight on waypoints plan, with check of
each point by deeping sonar in ACTIVE-PASSIVE mode.
In last point of a way the helicopter will do hovering and will lower deeping sonar.
Operative Speed is MaxSpd. At flight work MAD ESM and Visual sensor controls.
Emitting of a Helo radar - the player should use REMRO function.
SubMode 2 - Use of the helicopter with the given acoustic conditions of search of a Mode2 is
possible with the “AutoAttack” option of the helicopter for HOSTILE Target.. For installation of
this mode use primary a code of programming – W-T-W-T

...
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
pepe
[Usunięty]
Kommodore




 #2  Wysłany: 25 Październik 2015, 16:35   

Może teraz jakoś lepiej to działa ale wcześniej miałem spore problemy zwłaszcza w kasowaniu programu. Gdybyś mógł Jacku dokładniej opisać jak tego dokonać (kasowania) byłbym wdzięczny. Prawdopodobnie samemu robiłem coś źle ale dając waypoint powyżej 120 mil morskich (albo 200 już nie pamiętam) śmigło nie chciało mi wracać na odpowiednią wysokość. Przetestuję na nowo może wtedy coś istotnego pominąłem.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Instalacja Dangerous waters + Mod RA 1.48
PL_Gooferus Dodatki, mody i modowanie 1 15 Czerwiec 2018, 09:05
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Programowanie Helo Ai
PL_Anne Bonny Dział ogólny do rozmów na temat DW 0 9 Luty 2019, 00:17
PL_Anne Bonny
Brak nowych postów RA vs LwAmi
Gdzie większy realizm?
PL_Matrose Dodatki, mody i modowanie 4 22 Styczeń 2011, 11:28
PL_Matrose
Brak nowych postów Instalacja RA 1.36 + BetaMod 4.1.1
Przepis: jak poprawnie zainstalować mody pod gry na Multi
PL_Cmd_Jacek Dodatki, mody i modowanie 9 14 Luty 2016, 20:18
Gość
Brak nowych postów TA - sonary holowane w RA
Tendencje rozwijania modu
pepe Dział ogólny do rozmów na temat DW 4 30 Grudzień 2016, 17:06
Gość
Brak nowych postów Poprawka dla RA 1.46
PL_Anne Bonny Dodatki, mody i modowanie 0 9 Listopad 2018, 18:03
PL_Anne Bonny
Brak nowych postów RA 1.41 i SUBROCKI UUM-44
PL_Cmd_Jacek Dodatki, mody i modowanie 4 5 Luty 2017, 16:36
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group