Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3 Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Lis 2015 Posty: 276 Skąd: Gdańsk
#1 Wysłany: 6 Styczeń 2016, 21:45 Hydroakustyk
Witajcie. Może ktoś z Was orientuje się co się stało, że mój hydroakustyk sam obsługując aparat, odnajduje inne jednostki, a gdy ja osobiście obsługuję hydrofon to nic nie znajduję. Coś się zepsuło, czy co? Wcześniej działało jak należy.
Tam obok koła obracającego hydrofon jest takie czarne pokrętełko. Wygląda jak element tła, ale to pokrętło głośności. Kliknij na nim, gdzieś "u góry". Bo może wyciszyłeś sobie hydrofon?
Moim zdaniem to zbyt mało czuły słuch i zbyt niska głośność hydrofonu, przez co same szumy słyszysz... A w tle w tym szumie jest cichutkie czu-czu-czu... Pamiętaj, im cel bliżej, tym wyraźniejszy.
Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3 Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Lis 2015 Posty: 276 Skąd: Gdańsk
#7 Wysłany: 7 Styczeń 2016, 19:51
PL_CMDR Blue R Hydroakustyk podaje mi pozycje na której namierzył jednostkę, np okręt wojenny namiar 305. Ja sprawdzam sam i, jest pusto. Jak narazie mam wyłączone ręczne namierzanie. Wychodze z założenia, że od tego nie jest kapitan Miało by to sens jak by, można było multi, zastosować na jednym okręcie. Na ten moment mam nie wiele czasu na granie, tak więc idę nieco na łatwiznę. PS: Czy dobrze mi się zdaje, że 688i HK, podobny jest do DW? Grałem dawniej sporo w 688i, a po screen'ach z DW widzę podobieństwo. Sorry za OT.
Ostatnio zmieniony przez melis 7 Styczeń 2016, 19:53, w całości zmieniany 1 raz
688i jest w zasadzie "pierwszą częścią", później wyszedł "Sub command" a na koniec DW. Interface i cała koncepcja rozgrywki jest niemal identyczna bo bazują na wcześniejszych rozwiązaniach. No i w DW można zagrać Multistation - kilka osób na jednym okręcie.
Jeśli kiedyś grałeś to może warto wrócić, gra wyewoluowała i do tej pory nie wymyślono nic lepszego w kwestii hydroakustyki (SH I, II,III,IV i V nie mają nawet słabej).
Druga sprawa, że DW daje namiastkę współczesnych działań na morzu. To co jest w SH - tak się już od dawna nie walczy (mimo, że SH to wspaniała seria).
Ostatnio zmieniony przez pepe 7 Styczeń 2016, 20:08, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3 Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Lis 2015 Posty: 276 Skąd: Gdańsk
#10 Wysłany: 7 Styczeń 2016, 21:11
Jak cokolwiek łapałem na hydro, to oprócz dźwięku od razu miałem z prawej napisane co to jest i mogłem nawet zasuwać kołem i łapało. No nic, zaraz to posprawdzam dokładniej. Co do 688i pepe masz zapewne rację. Mi ładnych kilka dni zajęło uczenie się hydroakustyki i poznawania metod obsługi urządzeń. Dwa razy gra szła w kąt, bo nie mogłem wykonać pierwszej misji kampanii. W końcu się uparłem i udało się mi nawet zrobić misję niszczenia bunkrów Tomahawkam'i. (Można wydzielić do innego działu, jeśli przesadziłem)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum