POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Realizm modów
Autor Wiadomość
Szember99 




Kraj:
poland

Imię: Mateusz
Wiek: 25
Dołączył: 13 Lut 2016
Posty: 6
Skąd: Warszawa

 #1  Wysłany: 2 Kwiecień 2016, 23:06   Realizm modów

Hej
Mam do was pytanie,a mianowicie który mod jest bardziej realistyczny? Kota czy GWX 3.0 ze spolszczeniem?
Z góry dzięki za odpowiedź.
 
     
PL_olek0849 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 2413
Skąd: Kraków

 #2  Wysłany: 2 Kwiecień 2016, 23:15   

Z tego co wiem KOTA ale nie jestem pewien.
_________________

 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #3  Wysłany: 2 Kwiecień 2016, 23:15   

Hmmm, trudno powiedzieć. Te mody różnią się od siebie bardzo. Generalnie (moim zdaniem), jeśli chcesz grać kampanię, to proponuję GWXa. Jest bardzo rozbudowany pod względem ilości jednostek celów, rzeczywistych ruchów flot, które były wzorowane na prawdziwych operacjach.

Sensory - bardzo czułe - wydaje się, że aż za czułe. Z drugiej strony eskorta będzie Cię gonić przez wiele godzin, tak jak to było w rzeczywistości. Kolejną rzeczą jest widoczność. GWX generuje widok do 16 km (KOTA tylko ok. 6 km).

KOTA wg mnie jest za to idealna do szybkich (ok. 2 godziny) gier multi. Brunatny i ponury interfejs fajnie oddaje klimat gry. Sensory są dopracowane tak by można je było zgubić. O ile wiem sOnar próbował odzwierciedlić maksymalnie kąty i skuteczność poszczególnych typów sonarów. Eskorta jak Cię zgubi to po 15 minutach płynie szukać innych celów - co jest zaletą w multi, bo można ponownie atakować.

Przetestuj oba i oceń sam.

Moim zdaniem:

Multi to KOTA,

a

Kampania to GWX
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #4  Wysłany: 2 Kwiecień 2016, 23:17   

Ważniejsze pytanie:
Do czego (singiel/multi)? I co oznacza "realistyczniejszy"? Każdy ma swoje plusy i minusy. Z tym, że Kota jest pisana pod rozgrywki Multi na 100% realizmu, a GWX pod granie singlaplayer w kampanię "niekoniecznie na 100% realizmu"
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Szember99 




Kraj:
poland

Imię: Mateusz
Wiek: 25
Dołączył: 13 Lut 2016
Posty: 6
Skąd: Warszawa

 #5  Wysłany: 2 Kwiecień 2016, 23:21   

Ok dzięki za rady.Gram głównie w kampanie więc raczej zostanę przy GWX .
 
     
PL_olek0849 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 2413
Skąd: Kraków

 #6  Wysłany: 2 Kwiecień 2016, 23:36   

Jesli przeszkadzają ci sensory z GWX zawsze możesz poprosić kogoś żeby ci podrzucił pliki sensorów z KOTA albo możesz skopiować parę modów z GWX do Kota ja na przykład miałem 16 KM atmosfere na singla
_________________

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów realizm sh3
gerald69 Ogólnie o Silent Hunter III 33 21 Listopad 2010, 12:46
PL_Reaven
Brak nowych postów Jaki realizm w SH 3??
edwinos Pytania i odpowiedzi 7 12 Marzec 2007, 10:54
FredTheKillah
Brak nowych postów Jak poprawić realizm gier ??? (z przymróżeniem oka)
żarcik :-)
PL_Cmd_Jacek Cafe Rene 6 9 Grudzień 2015, 19:45
PL_tes
Brak nowych postów Instalacja modów
Liebe Pytania i odpowiedzi 3 6 Wrzesień 2009, 14:46
PL_U-96
Brak nowych postów Pytanie odnośnie modów
Sokół Pytania i odpowiedzi 2 6 Kwiecień 2008, 20:54
Sokół
Brak nowych postów Pytanie o kompatybilność modów
PL_kanaron Dodatki, mody i modowanie 2 8 Maj 2013, 07:24
PL_kanaron
Brak nowych postów kilka pytan odnośnie modów
leeszaj Pytania i odpowiedzi 0 25 Marzec 2010, 20:07
leeszaj


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group