POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Pijany nawigator, czy po prostu nie ukończył podstawówki?
Autor Wiadomość
Mrozu 




Kraj:
poland

Imię: Michał
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 12
Skąd: Rzeszów

 #1  Wysłany: 9 Kwiecień 2016, 18:54   Pijany nawigator, czy po prostu nie ukończył podstawówki?

Ten zrzut ekranu mówi wszystko. Nic nie byłoby problemem, gdyby nie fakt, że nie ruszałem się z miejsca... A okręt raczej nie posiada możliwości poruszania się po lądzie :D
Uprzedzając pytania; tak, nawigatora prosiłem o pozycję wyliczaną na podstawie ciał niebieskich.

http://imgur.com/jzze3Q9

Czysta instalacja + zainstalowany TWoS Megamod

Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Grałem na wcześniejszym savie, myślałem, że jestem na środku morza i nagle okręt zaczął - lekko mówiąc - przemakać. Armagedon jednym słowem. Pozdrawiam :)
Ostatnio zmieniony przez Mrozu 9 Kwiecień 2016, 18:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #2  Wysłany: 9 Kwiecień 2016, 19:30   

Ale chodzi Ci o to że wyliczona pozycja jest na lądzie ?

Obliczanie pozycji jest obarczone błędem. Maksymalny błąd jest ustawiany w opcjach moda. Z zasady większy błąd jest przy obliczaniu pozycji poprzez "dead reckoning", a mniejszy przy pomocy gwiazd (celestial fix).

Niestety komputer jest "głupi" i nie rozróżnia czy wyliczona pozycja jest na lądzie, czy na morzu. Zawsze możesz ręcznie przenieść ten obliczony punkt w bardziej właściwe miejsce.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
Mrozu 




Kraj:
poland

Imię: Michał
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 12
Skąd: Rzeszów

 #3  Wysłany: 9 Kwiecień 2016, 19:40   

Wiem, że jest obarczone błędem, ale żeby aż tak? W ten sposób kompletnie nie da się przemieszczać w pobliżu portów, a i ustawianie rendezvous z innymi jednostkami jest bardzo niewygodne i przypomina grę w ruletkę. Mógłbyś mi pomóc z ustawieniem tego marginesu błędu na mniejszy? Baj de łej, dzięki za zainteresowanie :)
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #4  Wysłany: 9 Kwiecień 2016, 20:39   

Opcje zmieniasz za pomocą programu OptionsFileEditorViewer.exe, który znajduje się tutaj:

...\Silent Hunter 5\data\Applications\OptionsFileEditorViewer

z jego pomocą otwierasz plik konfiguracyjny moda: TheDarkWraithUserOptions.py

który znajduje się tutaj

...\Silent Hunter 5\data\Scripts\Menu

przechodzisz do zakładki RealNav i tam zmieniasz parametry.



zapisujesz i po ptokach :|| .
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
Mrozu 




Kraj:
poland

Imię: Michał
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 12
Skąd: Rzeszów

 #5  Wysłany: 10 Kwiecień 2016, 00:36   

Dzięki wielkie :) Właśnie udało mi się po całym dniu prób (noob :lol ) zatopić pierwszy w życiu statek na full realu :D Ta satysfakcja! Mega :) Mam jeszcze problem z namierzaniem i organizowaniem "spotkań" z innymi okrętami. No - parę rzeczy do podciągnięcia, ale zapowiada się ciekawie.
 
     
Mrozu 




Kraj:
poland

Imię: Michał
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 12
Skąd: Rzeszów

 #6  Wysłany: 10 Kwiecień 2016, 13:50   

Wybaczcie post pod postem, ale chyba już nie mogę edytować.
Ustawienia zmienione, wyglądało to u mnie tak:

http://imgur.com/oO2BOIz

10km to sporo jakby nie patrzeć :D

Dzięki za pomoc :)
Ostatnio zmieniony przez Mrozu 10 Kwiecień 2016, 13:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #7  Wysłany: 10 Kwiecień 2016, 13:54   

Cytat:
10km to sporo jakby nie patrzeć


Na oceanie? To nie tak wiele.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Mrozu 




Kraj:
poland

Imię: Michał
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 12
Skąd: Rzeszów

 #8  Wysłany: 10 Kwiecień 2016, 19:18   

Na oceanie może i nie, ale przy wpływaniu w nocy do wrogiego portu było ciężko...
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #9  Wysłany: 10 Kwiecień 2016, 19:25   

Tak, dlatego też mnie dziwi, że jak jest LĄD widoczny i punkty charakterystyczne (Latarnie), to gra tego nie poprawia... Bo jeszcze jak płyniesz z oceanu na ląd, że pozycja zliczana wejdzie na ląd - zgodzę się.
Ale już widząc ląd, aby były takie błędy? (może rzeczywiście pijany ;] Albo liczy cały czas, gdzie to jesteście i nie może dojść)
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Mrozu 




Kraj:
poland

Imię: Michał
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 12
Skąd: Rzeszów

 #10  Wysłany: 10 Kwiecień 2016, 20:08   

Eh, wystarczył dzień, żeby gra mnie zniechęciła no... Tyle pitu pitu na patrolu, tyle ogarniania. Wystarczył jeden strzał z nikąd, żeby pójść na dno. A na dnie co? Zdziwienie, 80 metrów, zaczęli wszystko naprawiać. Myślę sobie - naprawią to zrzucę balast i może uda się wyjść na powierzchnię; Nie udało się. Zaczęli dostawać obrażeń, a naprawa w ogóle nie szła do przodu. Zginęli z nic nierobienia jednym słowem. Taaa... To sobie upolowałem ofiarę... :D
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: NIE UŻYWAĆ MEDIUM CARGO - BUG w UTW
Gość Strefa MISJOnarzy 11 15 Lipiec 2010, 17:30
PL_Marco
Brak nowych postów Przyklejony: Nie widzę serwera gry
Poradnik
PL_Mirko POMOC 2 2 Luty 2014, 20:32
PL_CMDR Blue R
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Słownik pojęć morskich i nie tylko
PL_Adm.Lütjens Książki, zdjęcia, filmy wojenne oraz ciekawostki historyczne 2 8 Grudzień 2012, 12:19
PL_Adm.Lütjens
Brak nowych postów wracać czy nie?
hijo Pytania i odpowiedzi 4 3 Październik 2010, 12:44
kursk1111111111
Brak nowych postów Pomoże ktoś czy nie?;)
tunio100 Pytania i odpowiedzi 1 1 Listopad 2010, 18:21
majama
Brak nowych postów Kit, czy hit? - o okrętach nie walczących do przodu
PL_CMDR Blue R WarThunder 3 18 Grudzień 2019, 22:36
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Dac sie zatopic czy nie dac sie zatopic??
PL_U-96 Patrole MULTI 4 5 Styczeń 2019, 15:05
PL_Cmd_Jacek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group