POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: PL_CMDR Blue R
18 Maj 2016, 07:17
Knights of The Abyss II: Hell in not over yet
Autor Wiadomość
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #121  Wysłany: 15 Maj 2016, 19:49   

Też przyłączę się, że wyrzucane torpedy brzmią "dziwnie".
O ile "zielonkawa mgła" wygląda dziwnie, to poranek pod koniec filmu wygląda fajnie. Tylko to z ucieczką się dłuuuuuuuuuuuży.... Waży, a nic nie pokazuje.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
sNr 
Stabsoberbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Mrzygłód Bożywór
Pomógł: 3 razy
Wiek: 86
Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 248
Skąd: z W.A.R.D.C

Ostrzeżeń:
 999/3/6
 #122  Wysłany: 15 Maj 2016, 19:50   



Dzięki pepe. Mam nadzieję, że się uśmiałeś ;) Bardzo dobry pomysł z tym GD! Respekt!

Trwa kodzenie i balansowanie wpływu stanu morza na wykrywalność. Jestem na dobrej drodze. Właśnie zaczynam kolejną fazę testów...

Wrzucam też film z mocno obniżonej czułości przez stan morza. Może nic specjalnego ale miłośnicy zaglądania do mego warsztaciku mogą zobaczyć jak dobrane są palety kolorów o świcie i wschodzie oraz posłuchać jaka niesamowita jest akustyka w Rycerzach Otchłani II

Miłego seansu!

https://youtu.be/kg8rTh4vVs4

:papapa:
_________________

Ostatnio zmieniony przez sNr 15 Maj 2016, 20:04, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
pepe
[Usunięty]
Kommodore




 #123  Wysłany: 15 Maj 2016, 19:59   

Szczerze to nie obejrzałem jeszcze do końca - zatrzymałem się w 18 minucie.
Na razie mam "dopieszczanie" mojej misji przez doklejenie z małymi poprawkami tekstów od Jacka.
Skończę to wracam do filmu.

Sonar weź zainwestuj czas w założenie sobie GD. U mnie pokazuje limit miejsca na 15 GB (bez rozszerzania - czyli pewnie taki jest standard) więc spokojnie kilka filmów mógłbyś wrzucać a te starsze kasować.

Upload tego filmu u mnie to było 14 minut. Download nie wiem ale pewnie też coś koło tego.
Ostatnio zmieniony przez pepe 15 Maj 2016, 20:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
sNr 
Stabsoberbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Mrzygłód Bożywór
Pomógł: 3 razy
Wiek: 86
Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 248
Skąd: z W.A.R.D.C

Ostrzeżeń:
 999/3/6
 #124  Wysłany: 15 Maj 2016, 20:05   

Chyba mam GD. Dzięki za info.

Każdy chłopaki ogląda co chce oglądać. Jak coś przewijać.

Na koniec ostatniego wideo pepe przepływam koło wraku który pode mną tonie...

Finek. Tego się nie uniknie. To przejściowy sposób mieszania światła z nocy na dzień. Każdy podwodniak, nawet w książce Das Boot doznawał szoku kolorystycznego. Ty też - to też chyba jest ok i jesteśmy bliscy sukcesu ;)
_________________

Ostatnio zmieniony przez sNr 15 Maj 2016, 20:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
sNr 
Stabsoberbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Mrzygłód Bożywór
Pomógł: 3 razy
Wiek: 86
Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 248
Skąd: z W.A.R.D.C

Ostrzeżeń:
 999/3/6
 #125  Wysłany: 16 Maj 2016, 01:05   

Po długich 3 miesiącach prób i kodowania prezentuję panowie grę światła w:



życzę miłego oglądania i dziękuję za chwilę temu poświęconą. nie jest to efekt finalny. wszystko dogrywam. dbam o jak największą naturalność światła i barw otoczenia i na modelach by była to miazga dla oka, serca, ucha i ducha. jednym słowem to, czego nie miało nic do tej pory. trzymajcie kciuki, bym to osiągnął. będę walczył o to jak mogę.

Miłego odbioru!





























































Pozdrawiam

:papapa:
_________________

 
     
PL_olek0849 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 2413
Skąd: Kraków

 #126  Wysłany: 16 Maj 2016, 01:57   

To jest genialne. Przy Kocie GWX to rzadka kupa, trzeba przyznać że gra świateł wyszła ci genialnie, nie wspominając o wyglądzie eksplozji bomb. Poprostu nie mogę się doczekać Koty II
_________________

 
 
     
pepe
[Usunięty]
Kommodore




 #127  Wysłany: 16 Maj 2016, 17:26   

Na którym zdjęciu Olku widzisz "grę świateł"?
Dla mnie mimo, że całościowo wygląda ładnie to jednak za bardzo monochromatyczne. Ja tam lubię kolorki, kiedy wszystko mieni się różnymi odcieniami a nie podobnymi. Może te wrażenia wynikają z faktu, że wszystkie screeny w podobnym półmroku?

Dałbyś sNr coś za dnia. Do tego wschód/zachód słońca poproszę :)

Radosna pioseneczka :D
 
     
sNr 
Stabsoberbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Mrzygłód Bożywór
Pomógł: 3 razy
Wiek: 86
Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 248
Skąd: z W.A.R.D.C

Ostrzeżeń:
 999/3/6
 #128  Wysłany: 16 Maj 2016, 18:19   

Zależy jaką fazę wschodu słońca chcesz zobaczyć. Nie mogę zdradzać wszystkiego. Proste.

Taka Ci odpowiada?



Monotonia powiadasz tak. Żebyś się nie zdziwił...

Panowie, jak wiecie od kilku miesięcy pracuję nad symulatorem marzeń. Praca to trudna i wymagająca poświęcenia. Dziękuję za wsparcie słowem. Resztę olewam bo nie mam czasu na pierdoły.

Ze względu na to, że większa część z Was dzielnie mnie dopinguje... postanowiłem Was mile nagrodzić skromną prezentacją.

Stworzyłem film pokazujący obecną fazę możliwości graficznych i dźwiękowych Knights of the Abyss II, czyli owoc kilku miesięcy wyrzeczeń i poświęcenia dla dobra ogółu.

Życzę Wam fantastycznych doznań podczas oglądania potyczki na Atlantyku w świecie
Knights of the Abyss II


Klikamy strzałeczkę w dół i pobieramy AVI. Nie oglądać w przeglądarce!

What if we won

https://drive.google.com/open?id=0B4gXh-oW50MIWnJZMXhwcDRqdzQ

:papapa:
_________________

Ostatnio zmieniony przez sNr 16 Maj 2016, 18:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
pepe
[Usunięty]
Kommodore




 #129  Wysłany: 16 Maj 2016, 18:28   

Nowy filmik juz zaciągam. W tym momencie imgur nie odpowiada i zdjęcia nie widać

Poza tym nie monotonia tylko monochromia :P
Ostatnio zmieniony przez pepe 16 Maj 2016, 18:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #130  Wysłany: 16 Maj 2016, 18:45   

No no no, wygląda świetnie.

Dzięki, czekam na grywalną wersję :-)
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #131  Wysłany: 16 Maj 2016, 19:13   

sNr napisał/a:




To jest super.
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 16 Maj 2016, 19:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
pepe
[Usunięty]
Kommodore




 #132  Wysłany: 16 Maj 2016, 19:32   

Imgur zadziałał i już widać: piękne to to ;)
 
     
PL_olek0849 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 2413
Skąd: Kraków

 #133  Wysłany: 16 Maj 2016, 20:41   

sNr napisał/a:

Taka Ci odpowiada?

Obrazek




I poszło na tapetke
_________________

 
 
     
pepe
[Usunięty]
Kommodore




 #134  Wysłany: 16 Maj 2016, 20:58   

PL_olek0849 napisał/a:
sNr napisał/a:

Taka Ci odpowiada?

Obrazek




I poszło na tapetke


Nie odpowiada mi bo... to się ukazało dopiero po Twojej odpowiedzi a mnie interesują te screeny, które sNr wrzucił wcześniej.
 
     
sNr 
Stabsoberbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Mrzygłód Bożywór
Pomógł: 3 razy
Wiek: 86
Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 248
Skąd: z W.A.R.D.C

Ostrzeżeń:
 999/3/6
 #135  Wysłany: 17 Maj 2016, 05:08   

a kogo to obchodzi? raczej nikogo

:papapa:
_________________

 
     
PL_olek0849 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 2413
Skąd: Kraków

 #136  Wysłany: 17 Maj 2016, 10:05   

Pepe przeczytaj jeszcze raz co zacytowałeś.... ze zrozumieniem
_________________

 
 
     
sNr 
Stabsoberbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Mrzygłód Bożywór
Pomógł: 3 razy
Wiek: 86
Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 248
Skąd: z W.A.R.D.C

Ostrzeżeń:
 999/3/6
 #137  Wysłany: 17 Maj 2016, 12:07   

No. Zamotał się z deka. Każdemu się zdarza.

Zabieram się dziś za akwen morza Śródziemniego i akwen arktyczny :papapa:

Może wieczorem pokażę jak wyszło owo kombinowanie.
_________________

 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #138  Wysłany: 17 Maj 2016, 12:21   

Ten pierwszy mnie bardzo interesuje, bo do tej pory w grze wszystkie MŚ wyglądają kiepskawo (choć lazur z pierwszych wersji GWX był fajny).
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
sNr 
Stabsoberbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Mrzygłód Bożywór
Pomógł: 3 razy
Wiek: 86
Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 248
Skąd: z W.A.R.D.C

Ostrzeżeń:
 999/3/6
 #139  Wysłany: 17 Maj 2016, 12:53   

Ktoś w ogóle ściągnął AVI z potyczki Bismarcka na Atlantyku? Bo jakoś opinii zero poza Jackową.

:papapa:
_________________

 
     
PL_olek0849 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 2413
Skąd: Kraków

 #140  Wysłany: 17 Maj 2016, 14:19   

Jak skończę szukać danych o Ta 152 oraz odpowiem takiemu jednemu łosiowi na fb wywodem dlaczego to niemcy zbudowali samolot o tak świetnych osiągach jak FW 190 D (czyli zamkne z 10 kart) to obejrzę
_________________

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Knights of the Abyss w magazynie CHIP
Gość Wasza twórczość 10 10 Grudzień 2013, 18:35
PL_Adm.Lütjens
Brak nowych postów U-BOATS: TOTAL WAR - Knights of the Abyss
nowinki, opinie, aktualizacje UTW...
Gość Dodatki, mody i modowanie 69 24 Listopad 2012, 13:02
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Candy Bag dla Knights of the Abyss
sOnar Dodatki, mody i modowanie 0 15 Styczeń 2013, 14:53
Gość
Brak nowych postów Knights of the Abyss - tłumaczenie na angielski
sOnar Dodatki, mody i modowanie 3 5 Wrzesień 2013, 10:10
Gość
Brak nowych postów Patrol 21 - KOTA Knights of the Abyss (Rycerze Otchłani)
c0de RANKING ZA OKRES ... 13 27 Styczeń 2013, 20:03
c0de
Brak nowych postów Knights of the Abyss II - Wydanie kolekcjonerskie w DVD Box
Temat rozpoznawczy....
sNr Dodatki, mody i modowanie 22 13 Maj 2016, 07:38
sNr
Brak nowych postów gwx i knight of abyss razem
PL_olek0849 Pytania i odpowiedzi 3 22 Luty 2014, 18:23
PL_CMDR Blue R


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group