Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Też przyłączę się, że wyrzucane torpedy brzmią "dziwnie".
O ile "zielonkawa mgła" wygląda dziwnie, to poranek pod koniec filmu wygląda fajnie. Tylko to z ucieczką się dłuuuuuuuuuuuży.... Waży, a nic nie pokazuje.
Dzięki pepe. Mam nadzieję, że się uśmiałeś Bardzo dobry pomysł z tym GD! Respekt!
Trwa kodzenie i balansowanie wpływu stanu morza na wykrywalność. Jestem na dobrej drodze. Właśnie zaczynam kolejną fazę testów...
Wrzucam też film z mocno obniżonej czułości przez stan morza. Może nic specjalnego ale miłośnicy zaglądania do mego warsztaciku mogą zobaczyć jak dobrane są palety kolorów o świcie i wschodzie oraz posłuchać jaka niesamowita jest akustyka w Rycerzach Otchłani II
Ostatnio zmieniony przez sNr 15 Maj 2016, 20:04, w całości zmieniany 2 razy
pepe [Usunięty] Kommodore
#123 Wysłany: 15 Maj 2016, 19:59
Szczerze to nie obejrzałem jeszcze do końca - zatrzymałem się w 18 minucie.
Na razie mam "dopieszczanie" mojej misji przez doklejenie z małymi poprawkami tekstów od Jacka.
Skończę to wracam do filmu.
Sonar weź zainwestuj czas w założenie sobie GD. U mnie pokazuje limit miejsca na 15 GB (bez rozszerzania - czyli pewnie taki jest standard) więc spokojnie kilka filmów mógłbyś wrzucać a te starsze kasować.
Upload tego filmu u mnie to było 14 minut. Download nie wiem ale pewnie też coś koło tego.
Ostatnio zmieniony przez pepe 15 Maj 2016, 20:00, w całości zmieniany 1 raz
Każdy chłopaki ogląda co chce oglądać. Jak coś przewijać.
Na koniec ostatniego wideo pepe przepływam koło wraku który pode mną tonie...
Finek. Tego się nie uniknie. To przejściowy sposób mieszania światła z nocy na dzień. Każdy podwodniak, nawet w książce Das Boot doznawał szoku kolorystycznego. Ty też - to też chyba jest ok i jesteśmy bliscy sukcesu
_________________
Ostatnio zmieniony przez sNr 15 Maj 2016, 20:07, w całości zmieniany 1 raz
Po długich 3 miesiącach prób i kodowania prezentuję panowie grę światła w:
życzę miłego oglądania i dziękuję za chwilę temu poświęconą. nie jest to efekt finalny. wszystko dogrywam. dbam o jak największą naturalność światła i barw otoczenia i na modelach by była to miazga dla oka, serca, ucha i ducha. jednym słowem to, czego nie miało nic do tej pory. trzymajcie kciuki, bym to osiągnął. będę walczył o to jak mogę.
Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3 Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 2413 Skąd: Kraków
#126 Wysłany: 16 Maj 2016, 01:57
To jest genialne. Przy Kocie GWX to rzadka kupa, trzeba przyznać że gra świateł wyszła ci genialnie, nie wspominając o wyglądzie eksplozji bomb. Poprostu nie mogę się doczekać Koty II
_________________
pepe [Usunięty] Kommodore
#127 Wysłany: 16 Maj 2016, 17:26
Na którym zdjęciu Olku widzisz "grę świateł"?
Dla mnie mimo, że całościowo wygląda ładnie to jednak za bardzo monochromatyczne. Ja tam lubię kolorki, kiedy wszystko mieni się różnymi odcieniami a nie podobnymi. Może te wrażenia wynikają z faktu, że wszystkie screeny w podobnym półmroku?
Dałbyś sNr coś za dnia. Do tego wschód/zachód słońca poproszę
Zależy jaką fazę wschodu słońca chcesz zobaczyć. Nie mogę zdradzać wszystkiego. Proste.
Taka Ci odpowiada?
Monotonia powiadasz tak. Żebyś się nie zdziwił...
Panowie, jak wiecie od kilku miesięcy pracuję nad symulatorem marzeń. Praca to trudna i wymagająca poświęcenia. Dziękuję za wsparcie słowem. Resztę olewam bo nie mam czasu na pierdoły.
Ze względu na to, że większa część z Was dzielnie mnie dopinguje... postanowiłem Was mile nagrodzić skromną prezentacją.
Stworzyłem film pokazujący obecną fazę możliwości graficznych i dźwiękowych Knights of the Abyss II, czyli owoc kilku miesięcy wyrzeczeń i poświęcenia dla dobra ogółu.
Życzę Wam fantastycznych doznań podczas oglądania potyczki na Atlantyku w świecie
Knights of the Abyss II
Klikamy strzałeczkę w dół i pobieramy AVI. Nie oglądać w przeglądarce!
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#130 Wysłany: 16 Maj 2016, 18:45
No no no, wygląda świetnie.
Dzięki, czekam na grywalną wersję :-)
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3 Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 2413 Skąd: Kraków
#140 Wysłany: 17 Maj 2016, 14:19
Jak skończę szukać danych o Ta 152 oraz odpowiem takiemu jednemu łosiowi na fb wywodem dlaczego to niemcy zbudowali samolot o tak świetnych osiągach jak FW 190 D (czyli zamkne z 10 kart) to obejrzę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum