POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[FIXED] Bugi grafiki + mechaniki gry
Autor Wiadomość
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #1  Wysłany: 7 Sierpień 2016, 11:05   [FIXED] Bugi grafiki + mechaniki gry

Dym NAPRAWIONO

Wygląda na to, że kierunek dymu działa zależnie od kursu statku, a powinien od wiatru.
W niektórych przypadkach dym idzie przed statek - myslałem że to wiatr, a to błąd kodu prawdopodobnie.





Tonące wieże Jest prawidłowo

Wieże zniszczone utonęły, nie jestem pewien czy tak powinno być (screen poniżej)

Bąbelki powietrza ZMIENIONO

Wektor normalny powinien być skierowany w stronę kamery, a nie w stronę powierzchni morza



Dno POPRAWIONO

Na czas testów przeźroczystość wody jest OK, ale dno chyba powinno być, nawet jako zwykła płaszczyzna...

Tonące wraki USPRAWNIONO

Wiekszość okrętów automatycznie tonęło prosto. Aczkolwiek widziałem jak toną na rufę albo na bok. Mołżiwe że przez płaskie dno (i małą głębokość) każdy z nich usiadł prosto...

Ostatnio zmieniony przez PL_kanaron 7 Sierpień 2016, 21:29, w całości zmieniany 6 razy  
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #2  Wysłany: 7 Sierpień 2016, 15:52   

Cytat:
Dym

Wygląda na to, że kierunek dymu działa zależnie od kursu statku, a powinien od wiatru.
W niektórych przypadkach dym idzie przed statek - myslałem że to wiatr, a to błąd kodu prawdopodobnie.


Muszę się temu przyjrzeć. Generalnie jest na początku losowany kierunek wiatru i działa zgodnie z kierunkiem wiatru.
Z tego co widzę ze screenów to rzeczywiście gdzieś jest błąd.

Cytat:
Tonące wieże

Wieże zniszczone utonęły, nie jestem pewien czy tak powinno być (screen poniżej)


Tak. Przy pewnym stopniu uszkodzeń wieże są już nieaktywne. Po przekroczeniu kolejnej granicy stopnia uszkodzeń wieże "wylatują" do góry. Mogą spaść na okręt, do wody, utonąć.

Cytat:
Bąbelki powietrza

Wektor normalny powinien być skierowany w stronę kamery, a nie w stronę powierzchni morza


To nie są bąbelki powietrza przy tonięciu. To ślad torowy... Który najwidoczniej zapomniałem wyłączyć po zatonięciu jednostki. A skoro tego zapomniałem to się założę, że o wyłączeniu odkosów dziobowych też zapomniałem.
Zostanie poprawione w najbliższej aktualizacji.

Cytat:
Dno

Na czas testów przeźroczystość wody jest OK, ale dno chyba powinno być, nawet jako zwykła płaszczyzna...


To jest zwykła płaszczyzna. W przeciwnym wypadku wszystko spadałoby w nieskończoność. Ale chyba kolor źle dobrałem. Albo teksturę powinienem dać.

Cytat:
Tonące wraki

Wiekszość okrętów automatycznie tonęło prosto. Aczkolwiek widziałem jak toną na rufę albo na bok. Mołżiwe że przez płaskie dno (i małą głębokość) każdy z nich usiadł prosto...


400 metrów do dna.
Jeden zatonął przechylony :D
Generalnie każdy okręt się przechyla. Wyjątki to gdy w miarę równomiernie został uszkodzony lub gdy jest cały czas trafiany w centralę (woda równo przelewa się do sąsiednich przedziałów).
Jest jeszcze jedna możliwość:
6 okrętów wrogiego konwoju strzela do naszego konwoju, załóżmy, że "na celu" mają tylko wieże dziobowe. 6 okrętów, 2 wieże, 2 lufy = 24 pociski przeciwpancerne lecą w stronę naszego konwoju, to już dużo. Wystarczy aby kilka trafiło w dość cienki górny pancerz i w okolicy wież. W przypadku trafienia w magazyn amunicji jest 5% szansa na eksplozję. Ale po kilku trafieniach magazyn amunicji jest zniszczony. W takim przypadku również następuje eksplozja. A eksplozja (której nie ma na razie graficznie czy dźwiękowo) oznacza natychmiastowe pełne zalanie wszystkich przedziałów. No to idzie na dno tak jak siedział na wodzie, czyli prosto. W wodzie się przechyla trochę, ale ostatecznie i tak usiądzie na największą powierzchnię płaską, czyli (o ile się mocno nie przechyli przed eksplozją) usiądzie prosto.
_________________

 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #3  Wysłany: 7 Sierpień 2016, 19:29   

Stąd wszystko zrobione :D
_________________

 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #4  Wysłany: 7 Sierpień 2016, 21:09   

PL_kanaron napisał/a:
Stąd wszystko zrobione :D


:schock
Szybki jesteś...

To czekam na kolejną wersję nad którą będę się pastwić...
:szpaner:
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #5  Wysłany: 7 Sierpień 2016, 21:26   

Trzeba się od razu wybić na tle konkurencji :D Ja słucham opinii graczy i reaguję na nie natychmiast :]

A z drugiego tematu też część zrobiona (tam gdzie obok Twoich punktów napisałem coś na zielono)

Teraz zabieram się za w miarę podstawowy tutorial do systemu kontroli ognia. Dlatego podstawowy, że coś będę tam na pewno zmieniał więc pełny i rozbudowany na razie być nie musi. Taki aby strzelić i zatopić.

Dzisiaj z tym pewnie nie zdążę, bo jeszcze remont w pokoju i koszenie działki mi przyszło ale jutro już się wyrobię między remontowaniem pokoju.
Skąd ja mam jeszcze tyle czasu?? Aż sam nie wierzę :lol
_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_kanaron 7 Sierpień 2016, 21:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #6  Wysłany: 7 Sierpień 2016, 21:29   

PL_kanaron napisał/a:
Skąd ja mam jeszcze tyle czasu?? Aż sam nie wierzę :lol


Zgaduję: Nie masz żony/dziewczyny?
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #7  Wysłany: 7 Sierpień 2016, 21:31   

... Fakt. No to ja może z tym poczekam aż grę skończę. Są pewne priorytety :D
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Świat gry
PL_Hrothgar Światło w ciemnościach PBF 0 10 Marzec 2019, 20:44
PL_Hrothgar
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Patrole rankingowe: instrukcja konfiguracji gry.
Wymagane mody oraz opis ich konfiguracji
PL_Andrev Wykaz patroli 0 28 Luty 2009, 12:37
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: TUNNGLE - konfiguracja SH4 do gry przez LAN
Program TUNNGLE: monopol UBI złamany!
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 27 Sierpień 2009, 20:08
PL_Andrev
Brak nowych postów Przyklejony: Komentarz do gry rankingowej
PL_irek Wykaz patroli 4 16 Wrzesień 2008, 20:26
PL_Hagal
Brak nowych postów Przyklejony: Nie widzę serwera gry
Poradnik
PL_Mirko POMOC 2 2 Luty 2014, 20:32
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Zaproszenie do gry rankingowej w Silent Hunter IV
Lista aktywnych graczy
PL_Hagal Wykaz patroli 33 6 Maj 2009, 14:01
Aras
Brak nowych postów Przyklejony: Jak skonfigurować Silent Hunter III + KOTA pod gry w multi
PL_Cmd_Jacek Nasze aktualne patrole 0 23 Wrzesień 2018, 14:15
PL_Cmd_Jacek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group