Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Wygląda na to, że kierunek dymu działa zależnie od kursu statku, a powinien od wiatru.
W niektórych przypadkach dym idzie przed statek - myslałem że to wiatr, a to błąd kodu prawdopodobnie.
Tonące wieżeJest prawidłowo
Wieże zniszczone utonęły, nie jestem pewien czy tak powinno być (screen poniżej)
Bąbelki powietrzaZMIENIONO
Wektor normalny powinien być skierowany w stronę kamery, a nie w stronę powierzchni morza
DnoPOPRAWIONO
Na czas testów przeźroczystość wody jest OK, ale dno chyba powinno być, nawet jako zwykła płaszczyzna...
Tonące wrakiUSPRAWNIONO
Wiekszość okrętów automatycznie tonęło prosto. Aczkolwiek widziałem jak toną na rufę albo na bok. Mołżiwe że przez płaskie dno (i małą głębokość) każdy z nich usiadł prosto...
Ostatnio zmieniony przez PL_kanaron 7 Sierpień 2016, 21:29, w całości zmieniany 6 razy
Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2 Pomógł: 4 razy Wiek: 28 Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4620 Skąd: Katowice
#2 Wysłany: 7 Sierpień 2016, 15:52
Cytat:
Dym
Wygląda na to, że kierunek dymu działa zależnie od kursu statku, a powinien od wiatru.
W niektórych przypadkach dym idzie przed statek - myslałem że to wiatr, a to błąd kodu prawdopodobnie.
Muszę się temu przyjrzeć. Generalnie jest na początku losowany kierunek wiatru i działa zgodnie z kierunkiem wiatru.
Z tego co widzę ze screenów to rzeczywiście gdzieś jest błąd.
Cytat:
Tonące wieże
Wieże zniszczone utonęły, nie jestem pewien czy tak powinno być (screen poniżej)
Tak. Przy pewnym stopniu uszkodzeń wieże są już nieaktywne. Po przekroczeniu kolejnej granicy stopnia uszkodzeń wieże "wylatują" do góry. Mogą spaść na okręt, do wody, utonąć.
Cytat:
Bąbelki powietrza
Wektor normalny powinien być skierowany w stronę kamery, a nie w stronę powierzchni morza
To nie są bąbelki powietrza przy tonięciu. To ślad torowy... Który najwidoczniej zapomniałem wyłączyć po zatonięciu jednostki. A skoro tego zapomniałem to się założę, że o wyłączeniu odkosów dziobowych też zapomniałem.
Zostanie poprawione w najbliższej aktualizacji.
Cytat:
Dno
Na czas testów przeźroczystość wody jest OK, ale dno chyba powinno być, nawet jako zwykła płaszczyzna...
To jest zwykła płaszczyzna. W przeciwnym wypadku wszystko spadałoby w nieskończoność. Ale chyba kolor źle dobrałem. Albo teksturę powinienem dać.
Cytat:
Tonące wraki
Wiekszość okrętów automatycznie tonęło prosto. Aczkolwiek widziałem jak toną na rufę albo na bok. Mołżiwe że przez płaskie dno (i małą głębokość) każdy z nich usiadł prosto...
400 metrów do dna.
Jeden zatonął przechylony
Generalnie każdy okręt się przechyla. Wyjątki to gdy w miarę równomiernie został uszkodzony lub gdy jest cały czas trafiany w centralę (woda równo przelewa się do sąsiednich przedziałów).
Jest jeszcze jedna możliwość:
6 okrętów wrogiego konwoju strzela do naszego konwoju, załóżmy, że "na celu" mają tylko wieże dziobowe. 6 okrętów, 2 wieże, 2 lufy = 24 pociski przeciwpancerne lecą w stronę naszego konwoju, to już dużo. Wystarczy aby kilka trafiło w dość cienki górny pancerz i w okolicy wież. W przypadku trafienia w magazyn amunicji jest 5% szansa na eksplozję. Ale po kilku trafieniach magazyn amunicji jest zniszczony. W takim przypadku również następuje eksplozja. A eksplozja (której nie ma na razie graficznie czy dźwiękowo) oznacza natychmiastowe pełne zalanie wszystkich przedziałów. No to idzie na dno tak jak siedział na wodzie, czyli prosto. W wodzie się przechyla trochę, ale ostatecznie i tak usiądzie na największą powierzchnię płaską, czyli (o ile się mocno nie przechyli przed eksplozją) usiądzie prosto.
Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2 Pomógł: 4 razy Wiek: 28 Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4620 Skąd: Katowice
#5 Wysłany: 7 Sierpień 2016, 21:26
Trzeba się od razu wybić na tle konkurencji Ja słucham opinii graczy i reaguję na nie natychmiast
A z drugiego tematu też część zrobiona (tam gdzie obok Twoich punktów napisałem coś na zielono)
Teraz zabieram się za w miarę podstawowy tutorial do systemu kontroli ognia. Dlatego podstawowy, że coś będę tam na pewno zmieniał więc pełny i rozbudowany na razie być nie musi. Taki aby strzelić i zatopić.
Dzisiaj z tym pewnie nie zdążę, bo jeszcze remont w pokoju i koszenie działki mi przyszło ale jutro już się wyrobię między remontowaniem pokoju.
Skąd ja mam jeszcze tyle czasu?? Aż sam nie wierzę
_________________
Ostatnio zmieniony przez PL_kanaron 7 Sierpień 2016, 21:30, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum