Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak Pomógł: 5 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 658 Skąd: oni mają tyle tonażu?
#1 Wysłany: 11 Styczeń 2014, 13:35 mod
Ma ktoś link do pobrania modów z Nowoczesnymi okrętami podwodnymi
Tzn Typhoon , Alfa itp...
Bo te wszystkie linki które są u nas na forum są wygasłe
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Imię: Rafal Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 28 Skąd: Warszawa
#6 Wysłany: 8 Sierpień 2016, 22:25
PL_CMDR Blue R napisał/a:
Ale na "czystym" tego problemu nie masz? Bo może warto spojrzeć, który z modów to powoduje?
Jeszcze nie wiem ,ale się dowiem. Tylko, że ograniczyłem liczbę modów do pewnego minimum, a te które zostały ,to już takie optymalne, do przyjemnej gry. Najlepiej tą dziurę załatać jakimś mniejszym ,bo tamtych mi szkoda usuwać.
Imię: Rafal Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 28 Skąd: Warszawa
#7 Wysłany: 9 Sierpień 2016, 00:34
PL_CMDR Blue R napisał/a:
Ja na "czystym" TMO tego problemu nie mam...
Odinstalowałem wszystkie mody i problem z torpedami i brakiem uszkodzeń pozostał.
Więc zainstalowałem tylko TMO i nadal to samo
Dodam ,że gram na wersji pudełkowej ,ale dodatek pobrałem już z chomika. Nie wiem czy to był dobry pomysł ,ale tak zrobiłem ,bo mi się gdzieś zawieruszył dodatek pudełkowy.
Pomóżcie koledzy zlokalizować przyczynę
1.Przedwczesne wybuchy przed celem ,które o dziwo zatapiają statek.
2. Brak uszkodzeń trafionego celu.
Ostatnio zmieniony przez rybak 9 Sierpień 2016, 00:46, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#8 Wysłany: 9 Sierpień 2016, 09:51
Ja u siebie nie mam takiego problemu.
Przeinstaluj całą grę. Sprawdź przed dodatkiem i po zainstalowaniu. I znajdź proszę wersje oryginalną i ją zainstaluj.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Rafal Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 28 Skąd: Warszawa
#9 Wysłany: 9 Sierpień 2016, 11:13
PL_Cmd_Jacek napisał/a:
Ja u siebie nie mam takiego problemu.
Przeinstaluj całą grę. Sprawdź przed dodatkiem i po zainstalowaniu. I znajdź proszę wersje oryginalną i ją zainstaluj.
Zainstalowałem grę od nowa ,tym razem bez dodatku (wersję pudełkową kupioną lata temu na allegro, chyba kupiłem oryginalną)
Problem pozostał ,nic się nie zmieniło.
Tak jak z dodatkiem i bez dodatku testowałem torpedy na Mogami w szkółce 100 % realizmu, a pózniej odtwarzałem zapisaną grę z kamerki na tym pasku pozniżej.
Test z jednym modem TMO wyglądał tak samo. Ale też na w pełni zmodowanym sh4 na początku kampanii, torpedy wybuchają za wcześnie ,sprawdziłem na pierwszym patrolu i stąd ten rwetes z mojej strony ,boo tak być nie może.
Jak sięgam pamięciom na starym lapku CHYBA nie było tego problemu. Magnetyczne ,kontaktowe i zawsze przedwczesny wybuch.
Może dalsze patrole i kolejne miesiące, lata kampanii zniwelują buga ,alee szczerze w to wątpię.
Z perspektywy okrętu trafienie wygląda ok ( zachowanie wody ,eksplozja ,statek idzie na dno ) dopiero jak się temu przyjrzeć z bliska ,to wszystko okazuje się jednym wielkim bugiem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum