Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Firecontrol is consolidated much like it was in Red Storm Rising. Basically there is a TMA process running on any contact, and the targets will show up on the tactical display where your crew thinks they are. Only when solution confidence grows over 85% are the contacts continuously plotted and visible in external views. The speed of the TMA process depends on signal strength, bearing rate, if the target is classified, and whether or not the target is maneuvering. You may select any contact as a target of interest, and it will be prioritized by the TMA process. This simulates the timesharing of trackers aboard real subs..
Ma to swoje wady i zalety - jeśli będzie dobrze zrobione mnie się podoba. Ponadto widać, że faktycznie idą w stronę DOSowego Red Storm Rising bo tam chyba takim kluczowym progiem było owe 85%
Ostatnio zmieniony przez pepe 7 Październik 2016, 00:29, w całości zmieniany 1 raz
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Ostatnio zmieniony przez PL_Cmd_Jacek 6 Czerwiec 2017, 10:08, w całości zmieniany 6 razy
pepe [Usunięty] Kommodore
#23 Wysłany: 10 Czerwiec 2017, 09:53
Grę testowałem do tej pory na poziomie trudności Elite i muszę przyznać, że pływajac Skipjackiem w roku 68 jest ciężko. Zastanawiałem sie jakie znaczenie ma wybór poziomu trudności i wczoraj znalazłem na subsim pewną wskazówkę. Zmieniane są po prostu wartości niektórych parametrów - wszystko zapisane jest w pliku tekstowym:
Tutaj poziom "normal" nie daje bonusów ani jednej ani drugiej stronie. Myślę jednak, że wybranie ponownie "hard" da większą satysfakcję z gry.
Co ciekawe prawdopodobnie będzie można sobie zmienić w bardzo prosty sposób te ustawienia. Rozważam takie posuniecie bo niestety gra nie zawiera ustawień poziomu trudności oddzielnie dla pojedynczej gry i kampanii.
Dodatkowo wyczytałem, że na poziomie "elite" komputer nie identyfikuje celów. Jest to jednak na tyle prosta czynność, że nie miałem z tym najmniejeszych problemów nawet podczas większych bitew - bo sygnatura akustyczna kontaktów zawsze jest odseparowana od innych i zwyczajnie nie nakłada się na pozostałe jednostki.
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#24 Wysłany: 18 Czerwiec 2017, 15:35
W ostatniej recenzji Onkel Neila (subsim.com) pojawiają się screeny nowej stacji - sterownia:
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
South China Sea Campaign
An all new campaign takes you to the warm waters of the Pacific where you'll take on the People's Liberation Army Navy of China in an attempt to maintain naval control and bring stability to the region.
New Player Submarines
By popular demand, the formidable Seawolf class is now playable along with the Los Angeles Flight 2 and Flight 3.
Crew Voices
Adding to the tension, immersion and putting you firmly in command, your crew now call out warnings, updates and verify orders you've given.
Point and Click Controls
We got a lot of feedback about the controls and listened to what players wanted, namely a full point and click interface with tool tips to command your submarine. So we added it (and made it fully modifiable to build the user interface you want).
Neutral Shipping
Not every contact is a target anymore! Fishing trawlers, container ships, tankers and whales roam the ocean making it crucial to correctly identify your targets before firing on them.
Improved Terrain, Cities and Air Bases
The terrain system has been completely overhauled to improve performance and visual quality. In addition, urban areas, cities, all new port facilities and air bases have been added, many of which may well be targets for your land strike missions.
Ship Recognition Manual
Can't remember the difference between a Kanin and a Kashin, or a Luda and a Luhu? You won't have to with the in-combat ship recognition manual, a comprehensive encyclopedia of the various ships and submarines outlining their capabilities, sensors and weapon systems.
New Vessels, Aircraft and Weapons
Over 35 new vessels, mostly comprising the People's Liberation Army Navy as well neutral shipping, have been added in conjunction with new weapon systems and aircraft to support them.
Vertical Launching Systems
Available on the Los Angeles Flight 2 and 3, these batteries of missiles let you stock up on additional anti-ship or anti-land missiles which can be fired in rapid volleys.
Oil Rigs
Similar to neutral shipping, oil rigs are also dotted about the oilfields of the North Sea and South China Sea.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
pepe [Usunięty] Kommodore
#26 Wysłany: 16 Maj 2018, 16:48
Wygląda na to, że CW zaczyna się nareszcie robić ciekawe i podąża w dobrym kierunku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum