Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
#1 Wysłany: 21 Kwiecień 2017, 19:56 Problem z interfejsem
Witam, mam pewien problem z SH5, postaram opisać wszystko, być może to naprowadzi na jakieś rozwiązanie, udostępnie również zrzut ekranu, na którym widać "anomalie"
Otóż miałem sh5 z megamodem WoS i wszystko działało. Było instalowane ze 4 lata temu.
Najprawdopodobniej po aktualizacji windows 7 na 10 coś się popsuło z grą.
Sprawiłem sobie nową grę sh5 gold edition aktywowałem ją na Uplay i zainstalowałem megamoda WoS, wszystko poprawnie z Subsima (pliki jak i metodę instalowania)
Niestety przy uruchamianiu nie było obrazu. pomogło ustawienie zgodności z windows 7.
Nadal jest jednak anomalia taka jak w tej grze sprzed 4 lat, która pewnego razu pojawiła się.
Ta anomalia polega na :
-Zwieszony attack disk w oknie peryskopu (nie można przesunąć ani wyłączyć, zasłania peryskop)
-Brak możliwości korzystania z pomocniczego kątomierza na mapie, widać go że jest schowany po prawej stronie ekranu, ale nie można go "złapać"
-poprzesuwane panele od luków torpedowych (lewy górny róg ekranu w oknie peryskopu)
Jest tego jeszcze sporo, ale te uniemożliwiają grę, na zrzucie ekranu dobrze widać (jest w 4:3 formacie bo robiłem testy, monitor mam 16:9 1920-1080)
Zrobiłem próbę reinstalacji, gry, sterowników, najnowsze c++, różne ustawienia grafiki.
Nie mogę sobie z tym poradzić, może ktoś pomoże?
sh5.png
Plik ściągnięto 10 raz(y) 792.2 KB
pepe [Usunięty] Kommodore
#2 Wysłany: 21 Kwiecień 2017, 20:05 Re: Problem z interfejsem
Cześć
Tomasv8 napisał/a:
... najnowsze c++ ...
A to jest serio potrzebne?
Wg mnie powinieneś wrzucić obraz z rozdzielczości takiej, na jakiej będziesz grał. W tym momencie nie pamiętam dokładnie ale zdaje się, że niektóre komponenty muszą być właściwie dopasowane do rozdzielczości i proporcji ekranu (screen ratio) i to chyba wymagało podania albo podczas instalacji moda lub też podmiany komponentu jeśli używasz nietypowych ustawień.
C++ zainstalowałem jeszcze jak walczyłem z czarnym ekranem, gdzieś na subsimie komuś pomogło, ja nie jestem w tym wszystkim biegły, stwierdziłem że nie zaszkodzi.
Udostępniam zrzut ekranu na rozdziejczości jakiej zwykłem grać, 1920/1080.
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#4 Wysłany: 21 Kwiecień 2017, 20:52
Mod WoS standardowo jest przygotowany pod proporcję 16:9 lub 16:10. Zatem po instalacji musisz dograć odpowiednią poprawkę interfejsu znajdujące się w folderze MODS.
Lub może wgrałeś nieodpowiednią
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum