POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
The Wolves of Steel - megamod
Autor Wiadomość
pepe
[Usunięty]
Kommodore




 #341  Wysłany: 14 Maj 2017, 21:21   

Cytat:
rozumiem, że ciebie kręcą nowsze okręty np. atomówki, ale to nie jest ta liga

Tu się zgodzę - dziś jest dużo trudniej niż kiedyś, przed okrętami podwodnymi stawiane jest znacznie więcej zadań niż strzelanie do bezbronnych cywili. Co więcej środki walki z okrętami podwodnymi też się bardzo rozwinęły. To właśnie dlatego w tym dokumencie z 1995 roku tak duży nacisk jest kładziony na podchodzenie w ukryciu, bez używania peryskopów.
Cytat:
komputer na ubocie w 2 wojnie światowej miał moc obliczeniową zegarka naręcznego ( które przodukowali na początku lat 1970 ), a to urządzenie zajmowało połowę przedziału dowodzącego

Takie urządzenia zawsze zajmowały sporo miejsca i były bardzo ciężkie. Przykład komputer kontroli ognia na Los Angeles MK 113 to było ogromne urządzenie:
Cytat:
W stosowanej w tym czasie technologii, Mk 113 wciąż zawierał urządzenia o masie ok. 1,5 tony, których jedynym zadaniem była konwersja danych między formami analogową oraz cyfrową, a także obliczanie kąta wyprzedzenia dla torped

lecimy dalej
Cytat:
Koniecznie się upierasz przy łuku torpedy ( tzw. zejście z kursu )

Nie jestem pewien czy to się tak nazywa ale przecież to chyba oczywiste, że torpeda w miejscu (jak czołg) nie zakręcała. Potrzebowała wykonać łuk aby wejść na odpowiednio wczesniej zaprogramowany kurs.
Cytat:
niemieckie torpedy były bardzo zawodne i czasem wybuchały po opuszczeniu luku torpedowego posyłając okręt matkę na dno ( marynarka 2 wojny światowej to moje hobby i mój konik )

Mnie akurat 2 WŚ mało interesuje (mam przesyt bo wszyscy to wałkują na okrągło a Świat jest już kilka kroków dalej) ale czy to raczej nie tyczyło się wad torped amerykańskich? Z tego co czytałem to niemieckie nie trzymały zadanej głębokości i były bardzo wrażliwe na złoża metali, co powodowało przedwczesne eksplozje głównie podczas operacji w Norwegii.

Co do przejmowania przez kapitana funkcji innych oficerów czy marynarzy to nie jestem pewien. Raczej uważam, że takie rzeczy nie miały miejsca a jeśli nawet to nie za często. Tu również chodziło o reputację i autorytet kapitana.
Wydaje mi się jednak Wolfgang Luth lubił sobie postrzelać :zastrzele:

Cytat:
( to jest tylko rozrywka- choć dla prawdziwego kapitana w latach 1939-1945 nikt by tego nie odmówił więc to też jest na faktach )

Może by i nie odmówił ale nie sądzę, żeby kapitan chciał strzelać z działa - chociażby z tego powodu, że nie był szkolony w tym zakresie. Pewnie gdyby kapitan oznajmił wszystkim, że wyszoruje własną szczoteczką do zębów latrynę to też by mu tej "przyjemności" nikt nie odmawiał. Straciłby jednak cały autorytet i to chyba nie byłoby zbyt mądre.
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #342  Wysłany: 14 Maj 2017, 21:28   

pepe napisał/a:

Cytat:
niemieckie torpedy były bardzo zawodne i czasem wybuchały po opuszczeniu luku torpedowego posyłając okręt matkę na dno ( marynarka 2 wojny światowej to moje hobby i mój konik )

Mnie akurat 2 WŚ mało interesuje (mam przesyt bo wszyscy to wałkują na okrągło a Świat jest już kilka kroków dalej) ale czy to raczej nie tyczyło się wad torped amerykańskich? Z tego co czytałem to niemieckie nie trzymały zadanej głębokości i były bardzo wrażliwe na złoża metali, co powodowało przedwczesne eksplozje głównie podczas operacji w Norwegii.


W zasadzie to się zgodzę. Wypadki z torpedami u Niemców, że okrętowi coś się stało, to chyba można policzyć na palcach jednej ręki. Nawet jak torpedy akustyczne strzelali, to wręcz przesadnie potem się zabezpieczali, aby nic się nie stało.

Natomiast u Amerykanów zdarzały się "samozatopienia", ale to raczej był cyrkularny bieg torpedy (prawdopodobnie się ster blokował i torpeda zataczała koło).

Oczywiście to o "znanych" samoatakach. Bo równie dobrze niektóre "prawdopodobnie zatopione przez eskortę" to też mogą być samozatopienia. Bo skąd historyk ma wiedzieć, kto zatopił? Był okręt, atakował, eskorta coś zaatakowała, okrętu podwodnego nie ma. Sam się zatopił czy ta eskorta? Rzadko kiedy da się na nie znaleźć pewną odpowiedź, ale raczej wtedy zakłada się skuteczność eskorty.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
wwicio3 




Kraj:
poland

Imię: witold
Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 10
Skąd: bielsk podlaski

 #343  Wysłany: 16 Maj 2017, 10:34   

witam. Znalazłem prosty poradnik bez żadnych udziwnień do SH5

http://poradniki.gracza.pl/poradnik.asp?ID=27135
 
     
PL_maniek 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Maniut
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 18 Cze 2005
Posty: 842
Skąd: koło morza

 #344  Wysłany: 19 Listopad 2017, 15:04   problem z WOS 2.0.9

Witam Kolegów po długiej przerwie próbowałem odpalić SH 5 na nowym modzie The Wolves of Steel_v2.0.9e_SH5 Expansion Pack_Full, zainstalowanie w/w moda przeprowadziłem metodą taką jak w opisaną w tym poście na początku, nie wiem, czy jest to poprawna metoda, czy coś się zmieniło nie buja się, przy odpaleniu gry w menu są widoczne inne zakładki nieaktywne, po próbie odpalenia gry, czy misji wywala całość na końcu odpalenia i otwiera się WIN bez podania błędu. Czy ktoś już miał z tym podobny problem????
Win XP,
pozdr Maniek
_________________
Maniek


www.modelarstwopodwodne.hekko.pl/
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #345  Wysłany: 19 Listopad 2017, 19:51   

Prawdopodobnie nie zaktualizowałeś gry do wersji 1.2 przed instalacją moda.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_maniek 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Maniut
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 18 Cze 2005
Posty: 842
Skąd: koło morza

 #346  Wysłany: 25 Listopad 2017, 21:10   

Witaj nie jest ok wszystko zainstalowane??? czy u Was , na XP buja się ten mod bez problemów???
_________________
Maniek


www.modelarstwopodwodne.hekko.pl/
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #347  Wysłany: 25 Listopad 2017, 21:27   

Ja mam Win 7, więc nie pomogę.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_maniek 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Maniut
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 18 Cze 2005
Posty: 842
Skąd: koło morza

 #348  Wysłany: 28 Listopad 2017, 22:25   

Proszę o pomoc w odpaleniu gry SH 5 z modem The Wolves of Steel_v2.0.9e_SH5 Expansion Pack_Full, pomimo prawidłowej instalacji gry i aktywacji tego moda po odpaleniu kariery , jaszcze w bunkrze pojawia się taki widok jak na zdjęciu „1.”Nie widać oficera wydającego rozkaz do patrolu i tym samym nie można odpalić nowej misji. Nakładają się tam elementy Interfejs z SH 4, blokujące widok u uniemożliwiające odpalenie misji. Co ciekawe, ustawiłem zegary z SH 3, a nie z S H $?? , co jeszcze jeżeli uda się jakoś wypłynąć z bunkra w/w błędy same znikają i można normalnie grać. tylko nie ma opcji takiego wypłynięcia poza pierwsza misją

Mam wgrane następujące mody w takiej kolejności jak na zdjęciu „2”, chcę dodać, ze pomimo wgrania tylko moda The Wolves of Steel_v2.0.9e_SH5 Expansion Pack_Full jest identyczny efekt.
Pracuję na programie WIN XP i mam następujące parametry systemu
Proszę o pomoc pozdrawiam Mariusz

1.jpg
Plik ściągnięto 23 raz(y) 376.47 KB

2.jpg
Plik ściągnięto 25 raz(y) 212.02 KB

3.jpg
Plik ściągnięto 2 raz(y) 140.21 KB

4.jpg
Plik ściągnięto 4 raz(y) 165.75 KB

_________________
Maniek


www.modelarstwopodwodne.hekko.pl/
Ostatnio zmieniony przez PL_maniek 28 Listopad 2017, 22:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
pepe
[Usunięty]
Kommodore




 #349  Wysłany: 28 Listopad 2017, 23:30   

Coś źle zainstalowałeś, proponuję włączać po kolei każdy dodatek i sprawdzać czy wszystko gra. Poza tym wydaje mi się, że masz chyba sprzęt poniżej wymagań i może Ci to słabo "chodzić".
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #350  Wysłany: 29 Listopad 2017, 08:26   

Pokaż screen, że rzeczywiście spaczowałeś grę do wersji 1.2. Takie zachowanie okienek dzieje się, gdy grasz na nieaktualnej wersji.

Sprawdź także inny interfejs - oryginalny SH5 albo SH3. Z tego co pamiętam interfejs SH4 nie powodował błędy.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_maniek 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Maniut
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 18 Cze 2005
Posty: 842
Skąd: koło morza

 #351  Wysłany: 30 Listopad 2017, 12:18   

Witaj Jacek spakowałem polskim pathem wczoraj zrobiłem format systemu, jak dzisiaj nie pójdzie to dupa
_________________
Maniek


www.modelarstwopodwodne.hekko.pl/
 
     
leeszaj 




Kraj:
poland

Imię: PaweŁ
Wiek: 50
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 22
Skąd: Kraków

 #352  Wysłany: 15 Grudzień 2017, 10:19   

Witam
Po latach chciałem wrócić do SH5 i odświeżyć sobie polowania.Wgrałem tego moda ustawiłem interfejs SH3 ,zaczynam pierwszą misje i na mapie nie wyświetla mi się ani mój okręt ani żaden inny.Angielski znam kiepsko więc nie wiem co jak ustawić,a w ogóle jest do tego moda spolszczenie?bo bez niego to raczej na tym modzie nie popływam.Mam jeszcze taką sytuacje ,że krople po rozbryzgach nie znikają mi z ekranu.
 
     
Yogurt 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Dołączył: 14 Lut 2016
Posty: 35
Skąd: Warszawa

 #353  Wysłany: 6 Styczeń 2018, 19:25   

Witaj.
Ja również po dłuższej przerwie powróciłem do Silenta 5 na tym modzie (wraz z zakupem nowego laptopa). Aktualnie wersja TWoS którą mam to 2.1.1.
Co do Twojego pytania to fakt nie wyświetlania się na mapie Twojego okrętu może być spowodowany tym że zainstalowałeś TWoS razem z pakietem Real Navigation.
Wówczas nigdy nie będziesz miał widocznego własnego położenia na mapie jeśli wcześniej go sobie nie "obliczysz".
Jak to zrobić - to już troszkę dłuższy temat jest.
To w kwestii tego że na mapie nie wyświetla Ci się Twój okręt.
Ale tego że nie wyświetla Ci się żaden inny - nie rozumiem za bardzo...
Tzn na mapie nie wyświetlają Ci się kontakty zespotowane wizualnie i meldowane z conning tower, kontakty z komunikatów radiowych itp?
Tak to rozumieć?
Jeśli o to chodzi to w ustawieniach głównych gry masz coś takiego jak "no map contact update" - i tam musisz sobie odpowiednio odznaczyć lub zaznaczyć - zależnie od tego co chcesz mieć lub nie mieć... a bardziej szczegółowe ustawienia samej mapy masz w opcjach samej mapy właśnie ;) - "configurate map features" - już w grze.
W każdym razie w pierwszej kolejności stawiam na to pierwsze - że w głównym menu gry masz zaznaczone "no map contact update".
Odznacz to i powinno być po sprawie.
Jeśli nie pomoże to pogrzeb jeszcze w "configurate map features" na samej mapie.
Co do własnej pozycji to jeśli chcesz ją mieć i nie bawić się z obliczeniami to po prostu zainstaluj TWoS ale bez pakietu TWoS Real Navigation.
Ja osobiście również w chwili obecnej już go nie używam ponieważ chociaż niesamowicie urealnia rozgrywkę to na dłuższa metę jest nie do zniesienia raczej.
Podobnie jak ręczna zabawa z enigmą. Warto mody te zainstalować żeby nauczyć się i pojąć o co w obliczaniu własnej pozycji czy obsłudze enigmy chodzi ale w moim subiektywnym odczuciu - "przechodzenie" całej gry na nich to już hardcor totalny i nie w tym sensie że się nie da czy ze za trudno - bo da się tak grać i nawet niezła podjarka - ale to by trzeba chyba nie mieć już wogóle innych obowiązków w realu, nie chodzić do pracy, nie mieć realnego życia - i tylko w TWoS tłuc dzień i noc, własną pozycję obliczać i rozkodowywać depesze... ;)
Osobiście w tej chwili gram na TWoS ale już bez pakietów Real Navigation i Encrypted BdU Orders. Dodatkowo mam zainstalowane jeszcze 23 inne mody które nie gryzą sie z TWoS i muszę przyznać że na nowym lapku na full detalach wizualnie jest wypas niesamowity i od 60 do 85 fps.
Warto było wrócić.
Ps.
Napisz czy ogarnąłeś temat.
Pozdrawiam.
_________________
Yogurt
Ostatnio zmieniony przez Yogurt 6 Styczeń 2018, 19:47, w całości zmieniany 4 razy  
 
     
leeszaj 




Kraj:
poland

Imię: PaweŁ
Wiek: 50
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 22
Skąd: Kraków

 #354  Wysłany: 11 Styczeń 2018, 17:18   

Hej
Trochę czekałem na odpowiedz,więc zmusiło mnie to do nauki i grzebania w pamięci i jest OK.Faktycznie miałem moda Real Navigation i tak już zostało.Teraz już nie ma problemu z ustaleniem swojej i wroga pozycji.Powiem,że jest to chyba najprzyjemniejsza cześć zabawy,oczywiście oprócz torpedy w celu.Swoją pozycje możesz zlecić oficerowi nawigacyjnemu nie musisz robić tego ręcznie.
Racja ,że przesadą jest bawienie się Enigmą ,mi się też nie chce ale gorsze ,że nikt się nie podjął spolszczenia szczególnie ,że tych wiadomości jest dużo.Jakoś sobie radzę ale czasami nie wiem co do mnie przyszło.
Zobacz ten filmik może Ci się to przyda ja jestem b.zadowolony https://www.youtube.com/w...rtE2sFwo8&t=34s
Jak już trochę powalczyłem zaczyna mi doskwierać słaba jakość grafiki,szczególnie jakość wody mnie zaczyna dobijać ,może w końcu wyjdzie "szóstka"z wypasioną grafiką bo z tym modem nic więcej nie trzeba.
Pozdro
 
     
Yogurt 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Dołączył: 14 Lut 2016
Posty: 35
Skąd: Warszawa

 #355  Wysłany: 22 Marzec 2018, 22:14   

Sorry że dopiero teraz ale były inne REALNE sprawy ważne... ;)

Dzięki za filmik z modem ale korzystam już z tego odkąd pamiętam... ;)

Co do:

"Swoją pozycje możesz zlecić oficerowi nawigacyjnemu nie musisz robić tego ręcznie."

również znam temat (choć ucząc się kiedyś - zawsze liczyłem ręcznie) - niemniej jednak nie chce mi się już tracić czasu nawet na wydawanie poszczególnych komend oficerom.
Spędziłem z kolejnymi wydaniami serii SH naprawdę dość dużo czasu ogólnie, korzystałem z przeróżnych modów, kreśliłem, liczyłem, malowałem...
Nauczyłem się również już wiele - i chyba obecnie po prostu jestem na takim etapie - gdzie każda minuta zwłoki i powtarzanie ciągle wkoło po raz tysięczny tego samego (choćby tylko wydawania rozkazów oficerowi nawigacyjnemu) po prostu mnie już nuży...
Sam nie wiem...

Ale przechodząc do:

"Jak już trochę powalczyłem zaczyna mi doskwierać słaba jakość grafiki, szczególnie jakość wody mnie zaczyna dobijać"

spróbuj moda Real Environment - Revision_3 w połączeniu z modem Stoianm realistic color exterior (w opcji low color bo jest trzy do wyboru).

Moim skromnym zdaniem efekt POWALA a woda - w porównaniu z defaultową - jest taka jakbyś przystawił FC Barcelonę do Izolatora Boguchwała albo czegoś podobnego... ;)

Tyle co do wyglądu otoczenia.

Co do samej pływającej puszki to OBOWIĄZKOWO SteelViking's Interior Mod V1.2 (być może jest nowsza wersja już - nie sprawdzałem) w połączeniu z modem RUSTED GLORY SH5.

Inne ciekawsze moim zdaniem graficzne (i nie tylko) mody z których również korzystam to:

- A Fistful of Emblems v1.51 (Weathered)
- Accurate German Flags
- Enhanced FunelSmoke1.2_by HanSolo78
- Helmets for AA, Flak & Gun Crews
- Loading Screens Mod
- sobers darker harbor walls
- Sub_Exhaust_1_0_5_byTheDarkWraith
- Targor's SH5 Wooden Lifeboats ver. 0.3
- TWoS FX_Reduc. Fires and Expl
- TWoS Glass Covered GUI Dials
- TWoS Harbors Chimney Smoke
- TWoS Remove Sub Flags

i jeszcze parę innych ale powyższe moim zdaniem są najciekawsze z tych z których akurat ja korzystam.

No i nie gryzą się w żaden sposób z TWoS 2.1.1.

Pozdrawiam.
_________________
Yogurt
Ostatnio zmieniony przez Yogurt 22 Marzec 2018, 22:33, w całości zmieniany 4 razy  
 
     
dembol 




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Wiek: 45
Dołączył: 10 Lip 2018
Posty: 2
Skąd: Opole

 #356   Wysłany: 11 Lipiec 2018, 12:20   

Witam , mam problem w TWoS 2.2.6 , rozpoczynając nową kampanie nie mam zdjęcia kapitana (czarna ramka) i nazwy okrętu tylko U ** , myślałem, że wizerunek kapitana dodaje się w TWoS - KSDCommander, ale program odpala się na 1s i znika :(
Najchętniej dodał bym kapitana z "Das Boot" i dał nazwę U-96 :D
Ktoś wie jak to zrobić ??
_________________
Naszą siłą jest, siła spokoju :)
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #357  Wysłany: 11 Lipiec 2018, 13:43   

Mnie niestety KSDCommander nie działa (Win7), więc raczej nie pomogę. Po każdej próbie jego odpalenia zamyka się.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
dembol 




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Wiek: 45
Dołączył: 10 Lip 2018
Posty: 2
Skąd: Opole

 #358  Wysłany: 12 Lipiec 2018, 04:38   

Ja mam Win10 i KSDCommander też nie działa nawet jeśli ustawiłem zgodność z XP to nadal nic.
Odpala się na 1s i znika. Na pewno można to zrobi samemu , ktoś pomoże ??

Jeśli komuś się nie podoba "woda" to może smiało dodać do TWoS 2.2.6 na końcu Environmental 15.5 MOD , właśnie sam podziwiam :D
_________________
Naszą siłą jest, siła spokoju :)
 
     
Rudzik_Mkka 




Kraj:
poland

Imię: Krzysztof
Ulubiona Gra: Silent Hunter, WoT, X-Plane 11, WoWs, CS:GO, ETS2, Call Of Duty WWII, Asasyni
Wiek: 26
Dołączył: 29 Lip 2018
Posty: 27
Skąd: Warmia

 #359  Wysłany: 30 Lipiec 2018, 13:15   

Takie pytanie, mam The Wolves Of Steel i czy opłaca się pobierać wersję 2.2.6? Bo mam 2.0.0 i przynajmniej wszystko działa. Nie wiem jak z 2.2.6.
_________________
Okręt, jest świetny. Ale bez załogi, to nieruchoma kupa złomu...
Ostatnio zmieniony przez Rudzik_Mkka 30 Lipiec 2018, 13:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #360  Wysłany: 30 Lipiec 2018, 19:51   

Wg mnie tak. Każda z kolejnych wersji poprawia stabilność gry, usprawnia i dodaje kolejne mody. Ja zawsze staram się mieć najnowszą wersję.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Instalacja The Wolves of Steel - krok po kroku
PL_Cmd_Jacek Dodatki, mody i modowanie 0 14 Maj 2018, 21:42
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów fighting steel
Radomski.T Pozostałe gry 1 28 Październik 2007, 18:59
Yupikayey
Brak nowych postów Steel Panthers
PL_husarz111 Pozostałe gry 0 19 Sierpień 2008, 21:47
PL_husarz111
Brak nowych postów Steel Ocean (steam)
WoWs 2.0 ?
PL_Andrev Pozostałe gry 11 16 Listopad 2015, 21:37
PL_Andrev
Brak nowych postów Grey Wolves X
Kolejna supermod do SH III
PL_Marco Dodatki, mody i modowanie 128 2 Październik 2007, 18:44
Olaf
Brak nowych postów Wolves of the Kaiser: 1914-1918 Mod
U-booty podczas I wojny światowej!
Seawolf Dodatki, mody i modowanie 10 9 Styczeń 2011, 11:42
PL_Marco
Brak nowych postów Steel Fury - Kharkov 1942 czyli wycieczka do Rosji w PzIV
mike Pozostałe gry 5 6 Grudzień 2008, 18:45
Adiq


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group