Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#4 Wysłany: 10 Maj 2016, 22:40
Simy ???? Na okręcie podwodnym ??? Mam mieszane uczucia.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
jakoś se nie wyobrażam kopulacji dwóch szkopskich podwodniaków
_________________
pepe [Usunięty] Kommodore
#7 Wysłany: 11 Maj 2016, 08:40
Mnie gierka wydaje się bardzo ciekawa. Czasem dowodzenie/zarządzanie jest dużo bardziej wymagające niż samo strzelanie. Tym bardziej, że widać na filmie również takie aspekty jak chociażby wytyczanie kursu itp. A widok w przekroju jest naprawdę świetny. jedynie ta scena z samolotem trochę razi. Mogli by to poprawić bo wygląda jakby się gimnazjalista dronem bawił.
UBOOT is a simulator of a submarine from WWII era, yet different than all you have seen so far. It is a survival sandbox with game mechanics similar to that of Fallout Shelterwhile it's primary theme is life of German soldiers like in Wolfgang Petersen's film Das Boot. The boat is their home, but it can become their grave at any time.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Niestety, jak to mówi Andrev, tylko dla znających barbarzyński język
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 19 Październik 2016, 17:19, w całości zmieniany 1 raz
pepe [Usunięty] Kommodore
#12 Wysłany: 19 Październik 2016, 18:27
Zapowiada się coraz lepiej. Szczerze powiedziawszy za tą produkcje trzymam kciuki znacznie mocniej niż za Wolfpack. Tu jest jakiś nowy i ciekawy pomysł na rozgrywkę a wolfpack w zasadzie powtarza utarte schematy.
Mimo wszystko chciałbym, żeby obie gry wyszły bo to i tak nowe podejście do rozgrywek zdominowanych przez SH.
Odkąd pojawił się Cold Waters (znacznie bliższy moim zainteresowaniom) wiedzie ta gra prym w moich oczekiwaniach. Co zabawne początkowo byłem bardzo sceptyczny a społeczniśc wręcz tryskała euforią. Teraz role sie odmieniają - mnie się coraz bardziej podoba ogólny zamysł a społeczność skupia sie na mało istotnych detalach jak brak odbicia dla sonaru holowanego (co jest moim zdaniem zbyteczne w przypadku braku typowych ekranów sonarowych i działaniach opartych o mapę taktyczną).
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#14 Wysłany: 2 Listopad 2016, 21:14
Za każdym razem jak widzę załogę to przypominają mi się "lalki" z SH5, więc do pomysłu symulacji załogi w FPP jestem "nieco" sceptycznie nastawiony. Aczkolwiek muszę powiedzieć że moment eksplozji bomby głębinowej jest hmm... klimatyczny i wyjątkowo klaustrofobiczny.
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#17 Wysłany: 28 Grudzień 2016, 11:34
Pojawiły się elementy symulacji . Jest zbieranie danych do ataku z peryskopu. To krok w dobrym kierunku. Oby tak dalej.
Ogólnie grafika ok, ale wciąż brakuje kilku typowych elementów np, statki - brak kilwatera. Tonący okręt - to tylko obiekt - żadnych oznak, że to kiedyś pływało na wodzie(np. wydostające się powietrze).
Zainteresowanie tą grą, po tym filmie, idzie w górę z mojej strony.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Additional Compressor
Anti-Sonar Coating „Alberich”
Net Cutter
Reinforced Pistons
Compressors (Diesel)
Snorkel
Anti-Radar Coated Snorkel
Elastic Elements (Diesel / Electric)
GHG
KDB
SU-Gerät „Nibelung”
GHG-Balkon
Netzabweiser Antenne
Stabantenne
FuMB 1 „Metox”
FuMB 7 „Naxos I”
FuMB 26 „Tunis”
KZG 44/2 „Kurier”
Accumulators I / II / III
8.8 cm Cannon
Trim Pump Upgrade
Toilets Upgrade
Conning Tower Reflector
- skażenia okrętu
- baza okrętów
- fizyka okrętu
- jednostki w grze
Cytat:
Admiral Hipper Cruisers, Kriegsmarine
Black Swan Sloops, Royal Navy
Bogue Escort Carriers, U.S. Navy
Allen M. Sumner Destroyers, U.S. Navy
Casablanca Escort Carriers, U.S. Navy
Deutschland Heavy Cruisers, Kriegsmarine
Fishing Boats
Flower Corvettes, Royal Navy
Gnevny Destroyers, Soviet Navy
Liberty Freighters, U.S. Navy
Motor Torpedo Boats, Royal Navy, Royal Canadian Navy
Type 1934 Destroyers, Kriegsmarine
Porpoise Submarines, U.S. Navy
Rio de Janeiro Freighter, Kriegsmarine
T2 Tankers, U.S. Navy
Tribal Destroyers, Royal Navy, Royal Canadian Navy
U-Class Submarines, Royal Navy
V-Class Destroyers, Royal Navy
F-Class Destroyers, Royal Navy
Type VIIC U-Boats, Kriegsmarine
Type VIIB U-Boats, Kriegsmarine
Type IIB U-Boats, Kriegsmarine
Type XIV U-Boats, Kriegsmarine
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum