Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Ostatnio zmieniony przez PL_Cmd_Jacek 19 Czerwiec 2018, 14:34, w całości zmieniany 1 raz
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Marcin Pomógł: 13 razy Wiek: 43 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 1878 Skąd: Gdańsk/Coventry
#3 Wysłany: 19 Czerwiec 2018, 22:56
W sumie to nie jest mod tylko samodzielna gra na bazie SH3 i SH4. Rozumiem, ze sciagnoles, zainstalowales calosc i podmieniles sh4.exe. Maja swojego discorda, wiec warto podejsc i popytac sie.
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#4 Wysłany: 20 Czerwiec 2018, 11:00
Tak uruchomiłem w końcu. Pliki SH4.exe podmieniłem więc teraz wszystko funkcjonuje jak należy. Pomógł mi właśnie jeden z autorów na Discordzie.
Warto by było kiedyś wypróbować to w multi. Może być ciekawą alternatywą dla SH3. Sposób zbierania informacji o celach jest skomplikowany i wymaga sporo doświadczenia. Bardzo dużo jednostek. Ciężko będzie wykonać strzały snajperskie z 5km.
A z drugiej strony w mulit ktoś może kierować eskortą, co doda miodności grze.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Marcin Pomógł: 13 razy Wiek: 43 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 1878 Skąd: Gdańsk/Coventry
#5 Wysłany: 20 Czerwiec 2018, 13:32
PL_Cmd_Jacek napisał/a:
Ciężko będzie wykonać strzały snajperskie z 5km.
Zauwaz, ze statki reaguja na torpedy (tj. robia uniki) tak jak w SH4, a nie plyna na "rzez" jak w SH3 i taki strzal to bedzie liczenie na przyslowiowy "lut szczescia". Nie pamietam, jak stopien wyszkolenia zalogi wplywa na zdolnosc do unikow. Ale o ile sie nie myle jest to jeden z parametrow, ktore w koncu trzeba uwzglednic przy tworzeniu misji. Brakuje nam eksperta "Pastrza", ktory zjadl zeby na tworzeniu misji pod SH4. Ale mysle, ze warto sie ugadac i przetestowac jakasmisje multi. Ja jestem chetny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum