POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Które MODY?
Autor Wiadomość
lukasz12012 




Kraj:
poland

Imię: Łukasz
Ulubiona Gra: Silent Hunter,Sniper Elite i inne w tematyce WW II
Wiek: 44
Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 22
Skąd: Międzyrzecz

 #1  Wysłany: 30 Czerwiec 2012, 21:22   Które MODY?

Witajcie

Jak w temacie potrzebuje pomocy jakie mody zainstalować te najbardziej niezbędne to gry oczywiście metoda JGSME.Temat zalożyłem bo się najzwyczajnie w świecie pogubiłem bo modów do SH5 jest poważnie kilkanaście jak nie kilkadziesiąt wiec nie zamierzam zaśmiecać sobie gry rzeczami które nie będą mi w ogóle potrzebne propozycje oczywiście poprosiłbym z linkami download...Sądzę że temat posłuży nie tylko mnie ale i innym stawiające pierwsze kroki w tej grze...
 
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #2  Wysłany: 3 Lipiec 2012, 21:28   

Odpowiedź na swoje pytanie znajdziesz w temacie "Mody polecane przez Cmd_Jacka" w dziale Modowanie.
A poniżej załączam zestaw modów na jakim obecnie pływam i osobiście daje mi on maksimum przyjemności z gry :)

Mody SH5.jpg
Plik ściągnięto 478 raz(y) 166.95 KB

_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
lukasz12012 




Kraj:
poland

Imię: Łukasz
Ulubiona Gra: Silent Hunter,Sniper Elite i inne w tematyce WW II
Wiek: 44
Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 22
Skąd: Międzyrzecz

 #3  Wysłany: 4 Lipiec 2012, 01:23   :)

wszystko dobrze pieknie ale przydaloby sie zamiescic ten zestaw w dziale download lub podac linki alebo stworzyc osobne tematy ze sreenami jak trzeba i opisem co one wnosza do gry...tak czy śmak i tak slicznie dziekuje:)
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #4  Wysłany: 4 Lipiec 2012, 18:24   

Nazwę moda wklejasz w:
:google:

I masz linki do modów i opisów.
 
     
lukasz12012 




Kraj:
poland

Imię: Łukasz
Ulubiona Gra: Silent Hunter,Sniper Elite i inne w tematyce WW II
Wiek: 44
Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 22
Skąd: Międzyrzecz

 #5  Wysłany: 4 Lipiec 2012, 21:59   :)

troche to do okola ale tak tez zrobilem mam sporo modow teraz z Twojej listy czas w rejs:P
 
 
     
lukasz12012 




Kraj:
poland

Imię: Łukasz
Ulubiona Gra: Silent Hunter,Sniper Elite i inne w tematyce WW II
Wiek: 44
Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 22
Skąd: Międzyrzecz

 #6  Wysłany: 7 Lipiec 2012, 01:06   :)

Temat założyłem nie tylko dla siebie lecz i innych użytkowników forum ,a chodziło mi żeby każdy mógł się podzielić własnym scannem swoich modów żeby można było sobie samemu skonfigurować grę,co więcej żeby stało się pomocą dla innych początkujących wilków morskich...czekam na inne scanny:)
 
 
     
lukasz12012 




Kraj:
poland

Imię: Łukasz
Ulubiona Gra: Silent Hunter,Sniper Elite i inne w tematyce WW II
Wiek: 44
Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 22
Skąd: Międzyrzecz

 #7  Wysłany: 10 Lipiec 2012, 11:27   Moja lista aktywnych modów

Witam

Wiec może zacznę od siebie tzn wlepiam moja listę modów...

Activated mods list.txt
Pobierz Plik ściągnięto 755 raz(y) 2.14 KB

Ostatnio zmieniony przez lukasz12012 10 Lipiec 2012, 11:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
misiak05 




Kraj:
poland

Imię: Bartosz
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 18
Skąd: poznań

 #8  Wysłany: 5 Sierpień 2012, 20:33   

Witajcie.

Tematów tego typu jest pełno, więc nie będę zakładać następnego. W SH 5 grałem krótko po jego wydaniu, z modami do tej części nie miałem zbytnio styczności. Teraz postanowiłem wrócić do grona wilków morskich ale utrudnia mi to znacznie ogrom modyfikacji jakie wyszły do SH5. I tutaj kieruję moje pytanie do Was: czy jest jakaś modyfikacja ( coś jak GWX pod SH), która jest jedną wielką zmianą gry? Jeśli nie to jakie modyfikacji używacie?
 
     
Xavier 




Kraj:
poland

Imię: Piotr
Dołączył: 05 Sty 2013
Posty: 17
Skąd: Łódź

 #9  Wysłany: 5 Styczeń 2013, 12:50   

Nie będę zaśmiecał zakładając nowy temat.

Ech.... widzę, że odpowiedzi na pytania nie jest za dużo. Cóż spróbuję...
Ostatnio nabyłem SH5. PO przesiadce z SH3 z GWX jest to lekki szok... :lol

Grafika owszem. Bajer. Za to cała reszta... szkoda gadać.

Mnie w tej grze drażnią cztery podstawowe rzeczy:
1. Niezniszczalne statki. Nie potrafię zrozumieć dlaczego pełny paliwa tankowiec trafiony dwiema torpedami (maszynownia i środek kadłuba) spokojnie płynie sobie dalej i to podczas sztormu. Podobnie inne statki. Zwykle trzeba 3 torped by posłać coś na dno. Owszem... raz zatopiłem lotniskowiec jedną torpedą. Wyjątki od czasu do czasu się zdarzają. Ale to wyjątki...
Co ma to wspólnego z realiami II WŚ? Moim zdaniem nic.

2. Oficer wachtowy... Toż to tragedia. Gdy zostanie przypadkiem ranny np. podczas nalotu to już po zabawie. Nie można go podmienić (przynajmniej ja nie odnalazłem stosownej opcji), a co za tym idzie o strzelaniu z działa i p-lotki można zapomnieć do czasu zawinięcia do portu. Masakra...
Co ma to wspólnego z realiami II WŚ? Moim zdaniem nic.

3. Eskorta... raz człowieka nie słyszą nawet jak wpływa im do portu. Innym razem na środku Atlantyku nie można się im urwać. Kręcą ciągle kółka w pobliżu - mimo, że u-boot zanurzony jest na 150 metrów, płynie na minimalnej prędkości i ogłoszona jest cisza na okręcie.
Co ma to wspólnego z realiami II WŚ? Moim zdaniem nic.

4. Chętnie wymieniłbym też zegary (sterowanie) na te pamiętane z SH3, posłuchał gramofonu lub radia, otrzymał informacje i wysłał meldunek.


Zna ktoś mody niwelujące te felery gry? Byłbym wdzięczny...
Nim się zarejestrowałem prześledziłem linki do polecanych modów. Niestety większość nie jest już aktywna, a dobry wujek Google nie zawsze podsuwa nowe.

Poradźcie coś proszę... :|
Ostatnio zmieniony przez Xavier 5 Styczeń 2013, 12:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #10  Wysłany: 5 Styczeń 2013, 13:54   

A czy zestaw modów wskazanych przeze mnie w tym temacie czasem nie rozwiązuje Twoich kłopotów w grze?
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #11  Wysłany: 5 Styczeń 2013, 15:45   

Xavier napisał/a:
Mnie w tej grze drażnią cztery podstawowe rzeczy:
1. Niezniszczalne statki. Nie potrafię zrozumieć dlaczego pełny paliwa tankowiec trafiony dwiema torpedami (maszynownia i środek kadłuba) spokojnie płynie sobie dalej i to podczas sztormu. Podobnie inne statki. Zwykle trzeba 3 torped by posłać coś na dno. Owszem... raz zatopiłem lotniskowiec jedną torpedą. Wyjątki od czasu do czasu się zdarzają. Ale to wyjątki...
Co ma to wspólnego z realiami II WŚ? Moim zdaniem nic.



Znaczy ten tankowiec co zatopiono w 1941 i potem w 1942, nie ma nic wspólnego z realiami II WŚ*?

*Chodzi o storpedowany i zgłoszony jako zatopiony (bo płonął i był przechylony)... I w kolejnym roku drugi U-Boot storpedował stojący cel.... Ten sam, co tamten... O't... Stał na oceanie kilka miesięcy.
A Tankowce bywały oporne w tonięciu i to akurat nie nazwałbym błędem. Inne statki - owszem. Ale akurat tankowce bywały oporne, jak nie wiozły nic wybuchowego...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Xavier 




Kraj:
poland

Imię: Piotr
Dołączył: 05 Sty 2013
Posty: 17
Skąd: Łódź

 #12  Wysłany: 5 Styczeń 2013, 15:53   

PL_Daritto napisał/a:
A czy zestaw modów wskazanych przeze mnie w tym temacie czasem nie rozwiązuje Twoich kłopotów w grze?


Pojęcia nie mam dlatego pytam. Z twojego pytania wnoszę, że właśnie w tych modach muszę szukać rozwiązania w/w problemów. Czy tak?


PL_CMDR Blue R napisał/a:
Xavier napisał/a:
Mnie w tej grze drażnią cztery podstawowe rzeczy:
1. Niezniszczalne statki. Nie potrafię zrozumieć dlaczego pełny paliwa tankowiec trafiony dwiema torpedami (maszynownia i środek kadłuba) spokojnie płynie sobie dalej i to podczas sztormu. Podobnie inne statki. Zwykle trzeba 3 torped by posłać coś na dno. Owszem... raz zatopiłem lotniskowiec jedną torpedą. Wyjątki od czasu do czasu się zdarzają. Ale to wyjątki...
Co ma to wspólnego z realiami II WŚ? Moim zdaniem nic.



Znaczy ten tankowiec co zatopiono w 1941 i potem w 1942, nie ma nic wspólnego z realiami II WŚ*?

*Chodzi o storpedowany i zgłoszony jako zatopiony (bo płonął i był przechylony)... I w kolejnym roku drugi U-Boot storpedował stojący cel.... Ten sam, co tamten... O't... Stał na oceanie kilka miesięcy.
A Tankowce bywały oporne w tonięciu i to akurat nie nazwałbym błędem. Inne statki - owszem. Ale akurat tankowce bywały oporne, jak nie wiozły nic wybuchowego...


Tankowce płynące z USA do WB przeważnie wiozły "coś wybuchowego". Wody pitnej czy mleka raczej nie woziły. ;)
Do tego dochodzą warunki pogodowe. Sztorm! Tankowiec płonie ma dwie wielkie dziury w burtach i płynie. Nawet nie wypada z szyku konwoju. Nie zwalnia...
Stąd moje zdziwienie.
Ostatnio zmieniony przez Xavier 5 Styczeń 2013, 16:33, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #13  Wysłany: 5 Styczeń 2013, 18:03   

Co ma łatwoplanego? Paliwo bez powietrza? Nie pali się. Dziura jest pod wodą? Więc nie pali się tym bardziej. Jest dziura... Wlewa się woda do zbiornika z paliwem.. Niekoniecznie musi to spowodować zatonięcie.

Ale racja, ze wypaść z konwoju mógłby, bo traci opływowość.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Xavier 




Kraj:
poland

Imię: Piotr
Dołączył: 05 Sty 2013
Posty: 17
Skąd: Łódź

 #14  Wysłany: 6 Styczeń 2013, 00:08   

PL_CMDR Blue R napisał/a:
Xavier napisał/a:
Mnie w tej grze drażnią cztery podstawowe rzeczy:
1. Niezniszczalne statki. Nie potrafię zrozumieć dlaczego pełny paliwa tankowiec trafiony dwiema torpedami (maszynownia i środek kadłuba) spokojnie płynie sobie dalej i to podczas sztormu. Podobnie inne statki. Zwykle trzeba 3 torped by posłać coś na dno. Owszem... raz zatopiłem lotniskowiec jedną torpedą. Wyjątki od czasu do czasu się zdarzają. Ale to wyjątki...
Co ma to wspólnego z realiami II WŚ? Moim zdaniem nic.



Znaczy ten tankowiec co zatopiono w 1941 i potem w 1942, nie ma nic wspólnego z realiami II WŚ*?

*Chodzi o storpedowany i zgłoszony jako zatopiony (bo płonął i był przechylony)... I w kolejnym roku drugi U-Boot storpedował stojący cel.... Ten sam, co tamten... O't... Stał na oceanie kilka miesięcy.
A Tankowce bywały oporne w tonięciu i to akurat nie nazwałbym błędem. Inne statki - owszem. Ale akurat tankowce bywały oporne, jak nie wiozły nic wybuchowego...


Wykrakałeś mi taki przypadek... :lol

Grając dzisiaj ostatnimi dwoma torpedami zaatakowałem płynący w konwoju tankowiec. Jedna torpeda pod kil, druga w maszynownię. Zatrzymał si. Płonął, dymił i mocno nabierał wody przez lewą burtę. Natychmiast dobić z działa nie mogłem, bo jeszcze w pobliżu kręciła się eskorta.
Wzywany na kolację zapisałem grę. Po ponownym wgraniu ku mojemu zdziwieniu zobaczyłem w peryskopie ten sam tankowiec jak "nówka sztuka", równo sunący po morzu z prędkością 10 węzłów!
Takie same dziwy wyczynia gra z pogodą. Zapisujesz, gdy na morzu jest mgła. Wgrywasz ponownie mgły nie ma...
Jaja jak berety, a nie gra. :|

Czy ktoś mógłby mi polecić konkretne mody (a nie całą listę z której nie wiadomo co wybrać ) naprawiające takie błędy?
Ostatnio zmieniony przez Xavier 6 Styczeń 2013, 00:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #15  Wysłany: 6 Styczeń 2013, 10:50   

Xavier napisał/a:
Czy ktoś mógłby mi polecić konkretne mody (a nie całą listę z której nie wiadomo co wybrać ) naprawiające takie błędy?


Niestety, ale nikt za Ciebie nie będzie wybierał Ci modów. Każdy mod zamieszczony na "liście" znajdziesz pytając o to wujka google`a. Każdy z tych modów jest wyczerpująco opisany - zarówno jego lista zmian jak i sposób instalacji. Na forum SubSim znajdziesz potężną dawkę informacji na temat modowania SHV. Po prostu musisz nad tematem posiedzieć.

Niestety, ale musisz na to poświęcić czas i nie wymagaj, by ktoś podał Ci rozwiązanie na tacy. W moim przypadku zajęło mi kilka dni dopracowanie listy modyfikacji. Efekt jest taki, że gra praktycznie spełnia w pełni moje oczekiwania.
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
Xavier 




Kraj:
poland

Imię: Piotr
Dołączył: 05 Sty 2013
Posty: 17
Skąd: Łódź

 #16  Wysłany: 6 Styczeń 2013, 11:06   

PL_Daritto napisał/a:
Xavier napisał/a:
Czy ktoś mógłby mi polecić konkretne mody (a nie całą listę z której nie wiadomo co wybrać ) naprawiające takie błędy?


Niestety, ale nikt za Ciebie nie będzie wybierał Ci modów. Każdy mod zamieszczony na "liście" znajdziesz pytając o to wujka google`a. Każdy z tych modów jest wyczerpująco opisany - zarówno jego lista zmian jak i sposób instalacji. Na forum SubSim znajdziesz potężną dawkę informacji na temat modowania SHV. Po prostu musisz nad tematem posiedzieć.

Niestety, ale musisz na to poświęcić czas i nie wymagaj, by ktoś podał Ci rozwiązanie na tacy. W moim przypadku zajęło mi kilka dni dopracowanie listy modyfikacji. Efekt jest taki, że gra praktycznie spełnia w pełni moje oczekiwania.


Kolego ... jeśli porady mają polegać na generalnej radzie pt.: radź sobie sam. To wybacz... :|
Dla starego gracza pewne sprawy (o które pytałem) są oczywiste i kosztują tyle czasu i wysiłku ile ty poświęciłeś pisząc mi odpowiedź. Ja na to stracę tygodnie...

SubSim niestety jest po angielsku, a nie władam tym językiem.

Przykładowo szukam już od kilku dni i nie mogę znaleźć modów zmieniających zachowanie (stan zdrowia) oficera wachtowego. I nic...
Podobnie z te zmieniające "pancerną" wytrzymałość statków.

Do tego większość podanych linków do działów download nie działa.

Mody zmieniające duperele typu kontur fal czy zachód słońca mnie nie interesują więc nie będę wgrywał cudzych list "jak leci". Na razie interesują mnie podstawy, a nie detale.
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #17  Wysłany: 6 Styczeń 2013, 11:54   

Propos tankowców, to był taki mod gdzie tankowce załadowane - były wyraźnie
zanurzone, a jak tankowiec był pusty to było widać czerwone malowanie kadłuba.

Bardzo fajny mod ale nie wiem jak się nazywał :|
 
     
Nebuluz 




Kraj:
poland

Imię: Nebuluz
Wiek: 48
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 29
Skąd: Łódź

 #18  Wysłany: 6 Styczeń 2013, 12:44   

Xavier napisał/a:
PL_Daritto napisał/a:
Xavier napisał/a:
Czy ktoś mógłby mi polecić konkretne mody (a nie całą listę z której nie wiadomo co wybrać ) naprawiające takie błędy?


Niestety, ale musisz na to poświęcić czas i nie wymagaj, by ktoś podał Ci rozwiązanie na tacy. W moim przypadku zajęło mi kilka dni dopracowanie listy modyfikacji. Efekt jest taki, że gra praktycznie spełnia w pełni moje oczekiwania.


Xavier ja Ci bym pomógł i pomogę jak to rozgryzę. :-)
Ostatnio zmieniony przez Nebuluz 6 Styczeń 2013, 12:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #19  Wysłany: 6 Styczeń 2013, 15:58   

PL_Marco napisał/a:
Propos tankowców, to był taki mod gdzie tankowce załadowane - były wyraźnie
zanurzone, a jak tankowiec był pusty to było widać czerwone malowanie kadłuba.

Bardzo fajny mod ale nie wiem jak się nazywał :|


LSH3 do SH3. I to nie było, że był załadowany, czy nie. Po prostu inny model jednostki był używany. (i ją też można było załadować amunicją na przykład)...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #20  Wysłany: 6 Styczeń 2013, 18:01   

Polecam zaczac zabawe z modami od tego linku.
http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=190656

I niestety znajomosc angielskiego jest duza pomoca. Podstawka SH5 jest tak beznadziejna, ze bez tony modow sie nie obejdzie. Ale tona modow = tona akualizacji z ktorymi trzeba byc na bierzaca, a u nas malo kto ma teraz na to czas.
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Dodatki które MUSISZ mieć aby zagrać z nami na multi w SH4
Instalacja niezbędnych modów oraz dodatku z nowymi misjami do SH4
PL_Andrev Nasze aktualne patrole 0 27 Wrzesień 2009, 11:55
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Mody interfejsu oraz graficzne
wspomniane na stronach PolishSeamen
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 28 Marzec 2010, 21:05
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Mody AI, załogi, misji, dźwiękowe
wspomniane na stronach PolishSeamen
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 28 Marzec 2010, 20:58
PL_Andrev
Brak nowych postów GWX 2.0 - które mody aktywować.
FALCAO_82 Dodatki, mody i modowanie 1 12 Luty 2009, 11:48
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów GRY KTÓRE (NIE)MOŻNA ZAINSTALOWAĆ NA WINDOWS VISTA
PL_Adm.Lütjens POMOC 3 15 Wrzesień 2009, 23:53
kołcz
Brak nowych postów Mody
Gregorios POMOC 5 2 Sierpień 2009, 09:38
kapitan
Brak nowych postów mody
kodi112 Pytania i odpowiedzi 5 24 Czerwiec 2012, 17:37
PL_Cmd_Jacek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group