Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Łukasz
Ulubiona Gra: Silent Hunter,Sniper Elite i inne w tematyce WW II
Wiek: 44 Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 22 Skąd: Międzyrzecz
#1 Wysłany: 30 Czerwiec 2012, 21:22 Które MODY?
Witajcie
Jak w temacie potrzebuje pomocy jakie mody zainstalować te najbardziej niezbędne to gry oczywiście metoda JGSME.Temat zalożyłem bo się najzwyczajnie w świecie pogubiłem bo modów do SH5 jest poważnie kilkanaście jak nie kilkadziesiąt wiec nie zamierzam zaśmiecać sobie gry rzeczami które nie będą mi w ogóle potrzebne propozycje oczywiście poprosiłbym z linkami download...Sądzę że temat posłuży nie tylko mnie ale i innym stawiające pierwsze kroki w tej grze...
Odpowiedź na swoje pytanie znajdziesz w temacie "Mody polecane przez Cmd_Jacka" w dziale Modowanie.
A poniżej załączam zestaw modów na jakim obecnie pływam i osobiście daje mi on maksimum przyjemności z gry
Mody SH5.jpg
Plik ściągnięto 478 raz(y) 166.95 KB
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Imię: Łukasz
Ulubiona Gra: Silent Hunter,Sniper Elite i inne w tematyce WW II
Wiek: 44 Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 22 Skąd: Międzyrzecz
#3 Wysłany: 4 Lipiec 2012, 01:23 :)
wszystko dobrze pieknie ale przydaloby sie zamiescic ten zestaw w dziale download lub podac linki alebo stworzyc osobne tematy ze sreenami jak trzeba i opisem co one wnosza do gry...tak czy śmak i tak slicznie dziekuje:)
Imię: Łukasz
Ulubiona Gra: Silent Hunter,Sniper Elite i inne w tematyce WW II
Wiek: 44 Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 22 Skąd: Międzyrzecz
#6 Wysłany: 7 Lipiec 2012, 01:06 :)
Temat założyłem nie tylko dla siebie lecz i innych użytkowników forum ,a chodziło mi żeby każdy mógł się podzielić własnym scannem swoich modów żeby można było sobie samemu skonfigurować grę,co więcej żeby stało się pomocą dla innych początkujących wilków morskich...czekam na inne scanny:)
Imię: Bartosz
Dołączył: 25 Maj 2011 Posty: 18 Skąd: poznań
#8 Wysłany: 5 Sierpień 2012, 20:33
Witajcie.
Tematów tego typu jest pełno, więc nie będę zakładać następnego. W SH 5 grałem krótko po jego wydaniu, z modami do tej części nie miałem zbytnio styczności. Teraz postanowiłem wrócić do grona wilków morskich ale utrudnia mi to znacznie ogrom modyfikacji jakie wyszły do SH5. I tutaj kieruję moje pytanie do Was: czy jest jakaś modyfikacja ( coś jak GWX pod SH), która jest jedną wielką zmianą gry? Jeśli nie to jakie modyfikacji używacie?
Imię: Piotr
Dołączył: 05 Sty 2013 Posty: 17 Skąd: Łódź
#9 Wysłany: 5 Styczeń 2013, 12:50
Nie będę zaśmiecał zakładając nowy temat.
Ech.... widzę, że odpowiedzi na pytania nie jest za dużo. Cóż spróbuję...
Ostatnio nabyłem SH5. PO przesiadce z SH3 z GWX jest to lekki szok...
Grafika owszem. Bajer. Za to cała reszta... szkoda gadać.
Mnie w tej grze drażnią cztery podstawowe rzeczy:
1. Niezniszczalne statki. Nie potrafię zrozumieć dlaczego pełny paliwa tankowiec trafiony dwiema torpedami (maszynownia i środek kadłuba) spokojnie płynie sobie dalej i to podczas sztormu. Podobnie inne statki. Zwykle trzeba 3 torped by posłać coś na dno. Owszem... raz zatopiłem lotniskowiec jedną torpedą. Wyjątki od czasu do czasu się zdarzają. Ale to wyjątki...
Co ma to wspólnego z realiami II WŚ? Moim zdaniem nic.
2. Oficer wachtowy... Toż to tragedia. Gdy zostanie przypadkiem ranny np. podczas nalotu to już po zabawie. Nie można go podmienić (przynajmniej ja nie odnalazłem stosownej opcji), a co za tym idzie o strzelaniu z działa i p-lotki można zapomnieć do czasu zawinięcia do portu. Masakra...
Co ma to wspólnego z realiami II WŚ? Moim zdaniem nic.
3. Eskorta... raz człowieka nie słyszą nawet jak wpływa im do portu. Innym razem na środku Atlantyku nie można się im urwać. Kręcą ciągle kółka w pobliżu - mimo, że u-boot zanurzony jest na 150 metrów, płynie na minimalnej prędkości i ogłoszona jest cisza na okręcie.
Co ma to wspólnego z realiami II WŚ? Moim zdaniem nic.
4. Chętnie wymieniłbym też zegary (sterowanie) na te pamiętane z SH3, posłuchał gramofonu lub radia, otrzymał informacje i wysłał meldunek.
Zna ktoś mody niwelujące te felery gry? Byłbym wdzięczny...
Nim się zarejestrowałem prześledziłem linki do polecanych modów. Niestety większość nie jest już aktywna, a dobry wujek Google nie zawsze podsuwa nowe.
Poradźcie coś proszę...
Ostatnio zmieniony przez Xavier 5 Styczeń 2013, 12:50, w całości zmieniany 1 raz
Mnie w tej grze drażnią cztery podstawowe rzeczy:
1. Niezniszczalne statki. Nie potrafię zrozumieć dlaczego pełny paliwa tankowiec trafiony dwiema torpedami (maszynownia i środek kadłuba) spokojnie płynie sobie dalej i to podczas sztormu. Podobnie inne statki. Zwykle trzeba 3 torped by posłać coś na dno. Owszem... raz zatopiłem lotniskowiec jedną torpedą. Wyjątki od czasu do czasu się zdarzają. Ale to wyjątki...
Co ma to wspólnego z realiami II WŚ? Moim zdaniem nic.
Znaczy ten tankowiec co zatopiono w 1941 i potem w 1942, nie ma nic wspólnego z realiami II WŚ*?
*Chodzi o storpedowany i zgłoszony jako zatopiony (bo płonął i był przechylony)... I w kolejnym roku drugi U-Boot storpedował stojący cel.... Ten sam, co tamten... O't... Stał na oceanie kilka miesięcy.
A Tankowce bywały oporne w tonięciu i to akurat nie nazwałbym błędem. Inne statki - owszem. Ale akurat tankowce bywały oporne, jak nie wiozły nic wybuchowego...
Imię: Piotr
Dołączył: 05 Sty 2013 Posty: 17 Skąd: Łódź
#12 Wysłany: 5 Styczeń 2013, 15:53
PL_Daritto napisał/a:
A czy zestaw modów wskazanych przeze mnie w tym temacie czasem nie rozwiązuje Twoich kłopotów w grze?
Pojęcia nie mam dlatego pytam. Z twojego pytania wnoszę, że właśnie w tych modach muszę szukać rozwiązania w/w problemów. Czy tak?
PL_CMDR Blue R napisał/a:
Xavier napisał/a:
Mnie w tej grze drażnią cztery podstawowe rzeczy:
1. Niezniszczalne statki. Nie potrafię zrozumieć dlaczego pełny paliwa tankowiec trafiony dwiema torpedami (maszynownia i środek kadłuba) spokojnie płynie sobie dalej i to podczas sztormu. Podobnie inne statki. Zwykle trzeba 3 torped by posłać coś na dno. Owszem... raz zatopiłem lotniskowiec jedną torpedą. Wyjątki od czasu do czasu się zdarzają. Ale to wyjątki...
Co ma to wspólnego z realiami II WŚ? Moim zdaniem nic.
Znaczy ten tankowiec co zatopiono w 1941 i potem w 1942, nie ma nic wspólnego z realiami II WŚ*?
*Chodzi o storpedowany i zgłoszony jako zatopiony (bo płonął i był przechylony)... I w kolejnym roku drugi U-Boot storpedował stojący cel.... Ten sam, co tamten... O't... Stał na oceanie kilka miesięcy.
A Tankowce bywały oporne w tonięciu i to akurat nie nazwałbym błędem. Inne statki - owszem. Ale akurat tankowce bywały oporne, jak nie wiozły nic wybuchowego...
Tankowce płynące z USA do WB przeważnie wiozły "coś wybuchowego". Wody pitnej czy mleka raczej nie woziły.
Do tego dochodzą warunki pogodowe. Sztorm! Tankowiec płonie ma dwie wielkie dziury w burtach i płynie. Nawet nie wypada z szyku konwoju. Nie zwalnia...
Stąd moje zdziwienie.
Ostatnio zmieniony przez Xavier 5 Styczeń 2013, 16:33, w całości zmieniany 3 razy
Co ma łatwoplanego? Paliwo bez powietrza? Nie pali się. Dziura jest pod wodą? Więc nie pali się tym bardziej. Jest dziura... Wlewa się woda do zbiornika z paliwem.. Niekoniecznie musi to spowodować zatonięcie.
Ale racja, ze wypaść z konwoju mógłby, bo traci opływowość.
Imię: Piotr
Dołączył: 05 Sty 2013 Posty: 17 Skąd: Łódź
#14 Wysłany: 6 Styczeń 2013, 00:08
PL_CMDR Blue R napisał/a:
Xavier napisał/a:
Mnie w tej grze drażnią cztery podstawowe rzeczy:
1. Niezniszczalne statki. Nie potrafię zrozumieć dlaczego pełny paliwa tankowiec trafiony dwiema torpedami (maszynownia i środek kadłuba) spokojnie płynie sobie dalej i to podczas sztormu. Podobnie inne statki. Zwykle trzeba 3 torped by posłać coś na dno. Owszem... raz zatopiłem lotniskowiec jedną torpedą. Wyjątki od czasu do czasu się zdarzają. Ale to wyjątki...
Co ma to wspólnego z realiami II WŚ? Moim zdaniem nic.
Znaczy ten tankowiec co zatopiono w 1941 i potem w 1942, nie ma nic wspólnego z realiami II WŚ*?
*Chodzi o storpedowany i zgłoszony jako zatopiony (bo płonął i był przechylony)... I w kolejnym roku drugi U-Boot storpedował stojący cel.... Ten sam, co tamten... O't... Stał na oceanie kilka miesięcy.
A Tankowce bywały oporne w tonięciu i to akurat nie nazwałbym błędem. Inne statki - owszem. Ale akurat tankowce bywały oporne, jak nie wiozły nic wybuchowego...
Wykrakałeś mi taki przypadek...
Grając dzisiaj ostatnimi dwoma torpedami zaatakowałem płynący w konwoju tankowiec. Jedna torpeda pod kil, druga w maszynownię. Zatrzymał si. Płonął, dymił i mocno nabierał wody przez lewą burtę. Natychmiast dobić z działa nie mogłem, bo jeszcze w pobliżu kręciła się eskorta.
Wzywany na kolację zapisałem grę. Po ponownym wgraniu ku mojemu zdziwieniu zobaczyłem w peryskopie ten sam tankowiec jak "nówka sztuka", równo sunący po morzu z prędkością 10 węzłów!
Takie same dziwy wyczynia gra z pogodą. Zapisujesz, gdy na morzu jest mgła. Wgrywasz ponownie mgły nie ma...
Jaja jak berety, a nie gra.
Czy ktoś mógłby mi polecić konkretne mody (a nie całą listę z której nie wiadomo co wybrać ) naprawiające takie błędy?
Ostatnio zmieniony przez Xavier 6 Styczeń 2013, 00:14, w całości zmieniany 1 raz
Czy ktoś mógłby mi polecić konkretne mody (a nie całą listę z której nie wiadomo co wybrać ) naprawiające takie błędy?
Niestety, ale nikt za Ciebie nie będzie wybierał Ci modów. Każdy mod zamieszczony na "liście" znajdziesz pytając o to wujka google`a. Każdy z tych modów jest wyczerpująco opisany - zarówno jego lista zmian jak i sposób instalacji. Na forum SubSim znajdziesz potężną dawkę informacji na temat modowania SHV. Po prostu musisz nad tematem posiedzieć.
Niestety, ale musisz na to poświęcić czas i nie wymagaj, by ktoś podał Ci rozwiązanie na tacy. W moim przypadku zajęło mi kilka dni dopracowanie listy modyfikacji. Efekt jest taki, że gra praktycznie spełnia w pełni moje oczekiwania.
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Imię: Piotr
Dołączył: 05 Sty 2013 Posty: 17 Skąd: Łódź
#16 Wysłany: 6 Styczeń 2013, 11:06
PL_Daritto napisał/a:
Xavier napisał/a:
Czy ktoś mógłby mi polecić konkretne mody (a nie całą listę z której nie wiadomo co wybrać ) naprawiające takie błędy?
Niestety, ale nikt za Ciebie nie będzie wybierał Ci modów. Każdy mod zamieszczony na "liście" znajdziesz pytając o to wujka google`a. Każdy z tych modów jest wyczerpująco opisany - zarówno jego lista zmian jak i sposób instalacji. Na forum SubSim znajdziesz potężną dawkę informacji na temat modowania SHV. Po prostu musisz nad tematem posiedzieć.
Niestety, ale musisz na to poświęcić czas i nie wymagaj, by ktoś podał Ci rozwiązanie na tacy. W moim przypadku zajęło mi kilka dni dopracowanie listy modyfikacji. Efekt jest taki, że gra praktycznie spełnia w pełni moje oczekiwania.
Kolego ... jeśli porady mają polegać na generalnej radzie pt.: radź sobie sam. To wybacz...
Dla starego gracza pewne sprawy (o które pytałem) są oczywiste i kosztują tyle czasu i wysiłku ile ty poświęciłeś pisząc mi odpowiedź. Ja na to stracę tygodnie...
SubSim niestety jest po angielsku, a nie władam tym językiem.
Przykładowo szukam już od kilku dni i nie mogę znaleźć modów zmieniających zachowanie (stan zdrowia) oficera wachtowego. I nic...
Podobnie z te zmieniające "pancerną" wytrzymałość statków.
Do tego większość podanych linków do działów download nie działa.
Mody zmieniające duperele typu kontur fal czy zachód słońca mnie nie interesują więc nie będę wgrywał cudzych list "jak leci". Na razie interesują mnie podstawy, a nie detale.
Propos tankowców, to był taki mod gdzie tankowce załadowane - były wyraźnie
zanurzone, a jak tankowiec był pusty to było widać czerwone malowanie kadłuba.
Czy ktoś mógłby mi polecić konkretne mody (a nie całą listę z której nie wiadomo co wybrać ) naprawiające takie błędy?
Niestety, ale musisz na to poświęcić czas i nie wymagaj, by ktoś podał Ci rozwiązanie na tacy. W moim przypadku zajęło mi kilka dni dopracowanie listy modyfikacji. Efekt jest taki, że gra praktycznie spełnia w pełni moje oczekiwania.
Xavier ja Ci bym pomógł i pomogę jak to rozgryzę. :-)
Ostatnio zmieniony przez Nebuluz 6 Styczeń 2013, 12:46, w całości zmieniany 1 raz
Propos tankowców, to był taki mod gdzie tankowce załadowane - były wyraźnie
zanurzone, a jak tankowiec był pusty to było widać czerwone malowanie kadłuba.
Bardzo fajny mod ale nie wiem jak się nazywał
LSH3 do SH3. I to nie było, że był załadowany, czy nie. Po prostu inny model jednostki był używany. (i ją też można było załadować amunicją na przykład)...
I niestety znajomosc angielskiego jest duza pomoca. Podstawka SH5 jest tak beznadziejna, ze bez tony modow sie nie obejdzie. Ale tona modow = tona akualizacji z ktorymi trzeba byc na bierzaca, a u nas malo kto ma teraz na to czas.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum