Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#181 Wysłany: 8 Luty 2010, 00:09
Huzar napisał/a:
Mapa pod f5 bardzo gryzie się z ciemnością reszty interfejsu - z peryskopem i wnętrzem okrętu, w stosunku do nich jest rażąco jasna. Czy nie dałoby się nałożyć na nią takiego przyciemnienia jak w OLC gui, żeby to wszystko było bardziej na jedno kopyto?
Wszystko się da. Chyba bym nawet wiedział jak to zrobić. Tylko jak będę miał wenę i inni wyrażą aprobatę.
ok, jeszcze jedna prośba - czy mógłby mi ktoś udostępnić plik peryskopu bez tych małych brudnych plam? Lubię realizm, ale te plamy nie tyle przeszkadzają, ile działają mi na nerwy.
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#184 Wysłany: 8 Luty 2010, 11:26
Huzar napisał/a:
ok, jeszcze jedna prośba - czy mógłby mi ktoś udostępnić plik peryskopu bez tych małych brudnych plam? Lubię realizm, ale te plamy nie tyle przeszkadzają, ile działają mi na nerwy.
Jak sOnar nie ma to nikt nie ma. GIMP w łapki i do roboty.
Który z plików odpowiada za dym z płonących statków? Wiem, że particles.dat odpowiada za dym z kominów, ale po jego zamianie wciąż pozostaje UTW-owski gęsty dym z płonących statków.
sOnar [Usunięty] Kommodore
#187 Wysłany: 20 Luty 2010, 17:27
Dym ludziom zasłania widok jak było historycznie tymczasem ty zamierzasz widzieć wszystko bez przeszkód... a to już czitowanie...
Dym ludziom zasłania widok jak było historycznie tymczasem ty zamierzasz widzieć wszystko bez przeszkód... a to już czitowanie...
Ale co ma mi zasłaniać? Wodę? W tych kilku patrolach, w których grałem z UTW dym z płonących okrętów w niczym mi wizualnie (tj. pod względem rozpoznania przez peryskop) nie przeszkadzał, po prostu ładnie wyglądał i zwieszał mi na moim starym klamocie płynność grafiki - stąd też chciałbym go zamienić na mniej obciążający gwx-owy. Na czitowaniu mi nie zależy, gram dla przyjemności, nie statystyk.
Huzar. Nie wiem gdzie jest dym, ale ja w innej sprawie:
Jedno tylko ci powiem.
Jeżeli to ma być do multi, to musisz to, co chcesz zmienić zgłosić mnie, albo Jackowi.
Z zaznaczeniem o które dymy dokładniej ci chodzi...
Chodzi o to, co napisał sOnar. Aby były uczciwe szanse.
Chodzi ci o dym z kominów, czy o dym z płonących statków też?
Huzar. Nie wiem gdzie jest dym, ale ja w innej sprawie:
Jedno tylko ci powiem.
Jeżeli to ma być do multi, to musisz to, co chcesz zmienić zgłosić mnie, albo Jackowi.
Z zaznaczeniem o które dymy dokładniej ci chodzi...
Chodzi o to, co napisał sOnar. Aby były uczciwe szanse.
Chodzi ci o dym z kominów, czy o dym z płonących statków też?
Jawohl, o zmianach napiszę na pw. Tutaj konkretnie chodzi mi o dym z płonących statków (nie wiem jaki to plik) bo dym z kominów umiem zmienić.
Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica Pomógł: 21 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2005 Posty: 2456 Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa
#191 Wysłany: 20 Luty 2010, 19:04
Huzar napisał/a:
PL_CMDR Blue R napisał/a:
Huzar. Nie wiem gdzie jest dym, ale ja w innej sprawie:
Jedno tylko ci powiem.
Jeżeli to ma być do multi, to musisz to, co chcesz zmienić zgłosić mnie, albo Jackowi.
Z zaznaczeniem o które dymy dokładniej ci chodzi...
Chodzi o to, co napisał sOnar. Aby były uczciwe szanse.
Chodzi ci o dym z kominów, czy o dym z płonących statków też?
Jawohl, o zmianach napiszę na pw. Tutaj konkretnie chodzi mi o dym z płonących statków (nie wiem jaki to plik) bo dym z kominów umiem zmienić.
CHLOPIE, nie wolno pod ZADNYM pozorem grzebac w jakim kolwiek pliku, ktory jest dolaczony do instalki do MULTI.
Powod jeden napisal FINEK via BLUE, chcesz grac z nami nie grzeb bo i tak to wyjdzie, a po co maja ludzie jechac z Toba na forum??
Zmiany, moga tylko powstac na WSZYSTKICH a nie dla jednostki i to wydane w oficjalnym instalatorze, grzeb sobie w plikach muzycznych, zmieniaj odlglosy itd. ale zadna zmiana w grafice czy w mechanice gry jest nie dopuszczalna
Zmiany, moga tylko powstac na WSZYSTKICH a nie dla jednostki i to wydane w oficjalnym instalatorze, grzeb sobie w plikach muzycznych, zmieniaj odlglosy itd. ale zadna zmiana w grafice czy w mechanice gry jest nie dopuszczalna
Odpowiedź grubo przesadzona - zmiany o których piszę nie mają absolutnie żadnego wpływu na "mechanikę". Bez zgody nie zmienię, zmiany które mam na myśli przekazałem do PL_CMDR Blue R.
Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica Pomógł: 21 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2005 Posty: 2456 Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa
#193 Wysłany: 20 Luty 2010, 19:18
Huzar napisał/a:
PL_U-96 napisał/a:
Zmiany, moga tylko powstac na WSZYSTKICH a nie dla jednostki i to wydane w oficjalnym instalatorze, grzeb sobie w plikach muzycznych, zmieniaj odlglosy itd. ale zadna zmiana w grafice czy w mechanice gry jest nie dopuszczalna
Odpowiedź grubo przesadzona - zmiany o których piszę nie mają absolutnie żadnego wpływu na "mechanikę". Bez zgody nie zmienię, zmiany które mam na myśli przekazałem do PL_CMDR Blue R.
Wedlug mnie maja... bo jesli dym przeslania widok konwoju i innych okretow czy statkow to zdejmujac go ma sie ulatwienie
I tu powiem tak jak na PW.
O ile wygląd dymu z kominów, czy wygląd chmurek nie ma wielkiego wpływu, to jak napisał Przemek, dym z płonących jednostek, który czasami zasłania widok na konwój (pamiętam, jaki to był szok, jak na pierwszym patrolu płonący tankowiec nagle zakrył pół konwoju przed naszymi oczyma. Ja własnej misji nie poznałem), niestety wpływa znacząco na rozgrywkę i tego na multi niestety zmienić nie mogę pozwolić. Wszyscy muszą mieć równe szanse.
A do obu stron. Może ciut spokojniej?
I tu powiem tak jak na PW.
O ile wygląd dymu z kominów, czy wygląd chmurek nie ma wielkiego wpływu, to jak napisał Przemek, dym z płonących jednostek, który czasami zasłania widok na konwój (pamiętam, jaki to był szok, jak na pierwszym patrolu płonący tankowiec nagle zakrył pół konwoju przed naszymi oczyma. Ja własnej misji nie poznałem), niestety wpływa znacząco na rozgrywkę i tego na multi niestety zmienić nie mogę pozwolić. Wszyscy muszą mieć równe szanse.
Przesłania widok. Wystarczy dać przybliżenie i dym w magiczny sposób znika, lub kręcić odpowiednio peryskopem.
Jak byk stoi w regulaminie "Każdy dodatkowy mod musi zostać zaakceptowany przez osoby odpowiedzialne za ranking."
Co załatwia wszelakie sprawy. I nie potrzeba Przemek tak gwałtownie.
Teraz Huzar odnośnie plików, miałem to to gdzieś, ale w bałaganie na pulpicie zaginęło w akcji. Wdepnij jutro wieczorem na ventrilo jak byś mógł, ewentualnie przypomnij Mi się na PW.
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 20 Luty 2010, 21:23, w całości zmieniany 1 raz
Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica Pomógł: 21 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2005 Posty: 2456 Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa
#197 Wysłany: 20 Luty 2010, 21:29
PL_Marco napisał/a:
Jak byk stoi w regulaminie "Każdy dodatkowy mod musi zostać zaakceptowany przez osoby odpowiedzialne za ranking."
Co załatwia wszelakie sprawy. I nie potrzeba Przemek tak gwałtownie.
Mysle, ze jakby co po niektorzy czytali REGULAMIN to nie bylo by raczej problemu.
Zobacz jak ja zajmowalem sie lub MURIN wprowadzaniem nowych do klanu- SH2 vs DC- to bylo mowione na temat co mozna a co nie i nie bylo zadnych szopek. Na cale szczescie sprawa wprowadzania ludzi w sprawie SH3 idzie w dobrym kierunku.
I zapamietaj jedno, nie mozna popuszczac za bardzo....
Jak byk stoi w regulaminie "Każdy dodatkowy mod musi zostać zaakceptowany przez osoby odpowiedzialne za ranking."
Rozumiem, toteż piszę o tym otwarcie na forum, nie majstruję po kryjomu Ostatecznie bez zgody na modyfikację nic nie zrobię, bo cenię sobie zasady fair play.
I cieszę się, że z większością można tu porozmawiać w spokoju i z dystansem...
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#199 Wysłany: 20 Luty 2010, 23:21
poniżej screen jak dym może wpływać na grę. Próbowałem dziś oszacować odległość do dziada, niestety dym skutecznie mi to utrudnił i parowiec odpłynął. Tak więc do gier rankingowych proszę nic z grafiką nie modyfikować.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum