Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
#1 Wysłany: 25 Listopad 2009, 18:55 Projekt UTW 1.6/2.0
Witam.
Kilka dni temu (o czym na razie wiedzieli jedynie admini i moderatorzy) zainicjowaliśmy z Jackiem projekt UTW 1.5/2.0 (numer będzie zależał od tego, czy ilość zmian "zasłuży" na cyferkę 2.0).
No to zaczęliśmy, o czym mogą świadczyć zdjęcia Jacka na patrolu 57, gdzie testował nową wodę... Ale trzeba ją do poziomu UTW doprowadzić jeszcze...
Co jeszcze w planie?
-VIIC/42 1943 jako U-Flaak
-Usunięcie powtarzających się/niedziałających jednostek
-Kilka nowych jednostek
-Licznik wrogich statków w grach multiplayer (patrz screen w załączniku) [z możliwością przełączenia na zwykłe liczenie reputacji za pomocą 4 kliknięć)
-Niedotrymowanie okrętu na małej głębokości (niektórzy pamiętają to z poprzedniej edycji rankingu)
-Samoloty GWX, a nie "papierowe"
-XXIII zamiast XXI
i nie tylko....
Dziś możemy pochwalić się pierwszymi dwoma screenami (plus jeden "dodatkowy")
1.JPG Na wieść o samolotach z GWX BdU zaleciło rozbudowę obrony przeciwlotniczej
Plik ściągnięto 56 raz(y) 49.65 KB
2.JPG Moje zatopienia na teście.... Ważne dla screena 3.jpg, który jest tego wynikiem
A płynął waćpan kiedyś misję "Nerwy ze Stali", misję typowo pisaną pod tego U-Boocika?
Zresztą VIIC/42 1943 jest praktycznie nieużywany...
Cytat:
XXIII zamiast XXI? A czemu nie może być obydwu, lub zamianka z np. IID?
Trzeba podmienić plik, bo nie da się zrobić nowego.
czemu XXI?
Bo:
1) Autor tego moda (XXIII) robił go na XXI i mam praktycznie gotowe pliki
2) XXI obecnie jest używana chyba w 1 misji, IID w większej ilości
3) IID są dostępne w latach 1939-1945, XXI w latach 1943-1945
4) IID i IIA się mocno różnią, więc trzeba by wtedy zastanowić się, którego wywalić...
5) XXI wykonały pół patrolu bojowego, IID większą ilość
6) Ze względu na specyfikę XXI ciężko zrobić na niego misję, które nie będzie strzelanką
7) IID biorą udział w misjach na morzu Czarnym
8) XXI jest najmniej zajętą jednostką
No pewnie ze wiem... A wiesz, ze ja wlasnie ciagne kampanie w GWX na II-ce? Jakos mam sentyment do tych malych lupinek... A swoja droga to XXIII to ostatnie ubooty ktore zatopily cos wrogiego - i w przeciwienstwie do XXI sprawdzily sie w walce
Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 7 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 2264 Skąd: Kraków
#13 Wysłany: 25 Listopad 2009, 23:01
to że odniosły jakiś sukces w walce w realu, nie znaczy, że będą odnosiły sukcesy w grze, a tym bardziej multi! I znowu się zacznie wybrzydzanie... XXIII? - dawaj następną.
II wystarczy
a co do kampanii:
Cytat:
The player cannot purchase, upgrade or transfer to a Type XXIII.
_________________
Ostatnio zmieniony przez PL_fox6 25 Listopad 2009, 23:03, w całości zmieniany 1 raz
to że odniosły jakiś sukces w walce w realu, nie znaczy, że będą odnosiły sukcesy w grze, a tym bardziej multi! I znowu się zacznie wybrzydzanie...
Moze i nie beda odnosily szokujacych sukcesow ale pod koniec '44 i '45 nawet male sukcesy sie licza - a do tego powinen byc trudniejszy do zatopienia niz VII czy IX.
Cytat:
a co do kampanii:
Trzeba w nim zaczac kariere w '44
I tak raczej nie liczylem ze przy "Realistic career lenght" dociagne na stanowisku bojowym do polowy '44
_________________
Ostatnio zmieniony przez PL_tnnn 25 Listopad 2009, 23:47, w całości zmieniany 1 raz
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#15 Wysłany: 26 Listopad 2009, 11:58
Uważam że mimo że historycznie XXIII miał tylko 2 torpedy to mimo wszystko powinny być jeszcze 2 do przeładowania.
Załóżmy, że bawimy się tym typem XXIII i po 40-tu minutach pozbywamy się ładunku (z różnym skutkiem). Kolejne 1h20min patrolu to leżenie na dnie lub ucieczka?
Bez sensu.
Jedno jest pewne... Trzeba tą XXIII przemyśleć... I na pewno misja na XXIII musi być specyficzna... To w sumie mogą być 60 minutowe misje.... Tak jak zwykle na II się pływa 90 minut, to ten okręt wpadnie na 1h misję...
No i raczej statki muszą być tak zrobione (czyli duże odpadną), aby wybuchały po 1 torpedzie... Bo tankowca za 4 torpedy (czyli T3 z paliwem) to raczej nikt wtedy nie zatopi....
Na pewno XXIII nie będzie w "zwykłych" misjach....
Jak widać na screenie to jeszcze wersja alfa, ale co my tu mamy?
Oczywiście pusty konwój wypływający z Anglii do Ameryki po ładunek.
Pusty ładunek na mechanikę gry jest liczony jako paliwo (w podziale amunicja =1/4 wytrzymałości, fracht =1 wytrzymałości, paliwo =2 wytrzymałości) na pokładzie, co jednak można "kompensować" wytrzymałością wewnętrzną.
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#19 Wysłany: 29 Listopad 2009, 19:36
Petycja: weźcie wywalcie z UTW to Manos Environment, czy też innego, 16km-paździerzowego moda z plastikową wodą, a jak już używacie takiej tekstury na kilwater, to wrzućcie tą w formacie 256x256, te o wyższej rozdziałce strasznie walą po oczach. Dziękuję, dobranoc.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum