Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#21 Wysłany: 10 Maj 2010, 08:34
Aktualna wersja modu: 2.2.1
v.2.2.1 Nowości:
- nowy nastaw w TDC - wysokość masztu, wartość musi być ręcznie ustawiona aby określić prawidłowy bieg torped (w grze jest bug ustawiający wysokość masztu na 20m)
- wskaźnik wysokości masztu przeniesiono do okna XO TDC,
- dodano opcję widoczności nastawu wysokości masztu w zależności od widoczności pozostałych wskaźników KT,
- dodano opcję szacowania kursu (AoB) i prędkości celu po czasie obserwacji ponad 30sek (dokładność pomiaru zależy od czasu prowadzenia obserwacji i precyzji pomiaru odległości do celu),
- dodano nową opcję określającą odległość kontaktu radiowego przy którym następuje wyłączenie kompresji czasu, maksymalna odległość to 1000km,
- dodano opcję wyboru określenia odległości kontaktu radiowego:
- opcja +/- zmienia wartość o każde 0.1km
- opcja SHIFT +/- o każdy 1km
- opcja SHIFT+ALT +/- o każde 10km
Usprawnienia:
- w opcjach użytkownika dodano możliwość ustawienia głębokości, poniżej której okręt nie odbiera wiadomości radiowych,
- zmieniono grafikę kompasu mapy nawigacyjnej w celu poprawy jego czytelności,
- dodano opcję w której gracz może zdefiniować przy jakim czasie kompresji zegar nie będzie widoczny,
- w prawym górnym menu dodano opcję włączenia/wyłączenia kompresji czasu w przypadku nadejścia wiadomości radiowych,
- usunięto fragment kodu odpowiadające za dostrzeżenie/wskazanie kontaktu dla minimapy i mapy nawigacyjnej - obecnie kod odwołuje się do zewnętrznego pliku txt, dzięki czemu tekst może być tłumaczony na inne języki,
- dodano polską wersję językową,
Poprawki:
- usunięto notatnik KT dla UZO i obu peryskopów,
Imię: Władysław Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Mar 2010 Posty: 252 Skąd: Warszawa
#25 Wysłany: 13 Maj 2010, 11:10
Sciągnełem wczoraj najnowszą wersję (bodaj 2.2.2) i po krótkiej próbie stwierdziłem, że teleportować można się tylko w obrębie: 1. mostka i pokładu lub 2. we wnętrzu okrętu.
Natomiast konieczne było przejście przez właz z jednej strefy do drugiej. Czy tak jest w zamierzeniach czy to u mnie coś nie gra?
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#26 Wysłany: 13 Maj 2010, 15:04
Fakt, pojawiła się już wersja przystosowana pod patcha 1.2 - jednak w mojej opinii jest to wersja wykonana "na szybko" tak, aby gra się nie krzaczyła - osobiście poczekałbym na wersję 2.3.0, która będzie miała usunięte niezgodności wynikłe z wejścia patcha, no i będzie zawierała dodatkowe usprawnienia.
Imię: Władysław Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Mar 2010 Posty: 252 Skąd: Warszawa
#27 Wysłany: 14 Maj 2010, 13:24
Wczoraj połynąłem sobie kawałek patrolu i było całkiem nieźle, nawet teleport działał.
Natomiast najbardziej mnie denerwuje sytuacja gdy przenoszę się do peryskopu, bo wysuwa się on maksymalnie do góry. Tworzy to bardzo niebezpieczną sytuację gdy wkoło są okręty eskorty. Czy jest możliwe zablokowanie go w niższym położeniu?
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#30 Wysłany: 16 Maj 2010, 09:50
PRZEŁOM PANOWIE, PRZEŁOM!
Nowa wersja modu: 2.4.0
v2.4.0
- wbudowano automatyczną wysokość masztu do modu - po poprawnym zidentyfikowaniu celu poprawna wysokość masztu zostaje wprowadzona do KT oraz okna dialogowego XO,
- usunięto wskaźnik wysokości masztu z modu
- naprawiono błąd podawania wartości dziesiętnych dla namiarów na cel, kursów itp.,
- naprawiono błąd ustawiania kursu poza paskiem rozkazów,
Mam problem z wyborem stylu interfejsu robię tak jak na youtubie i nic caly czas mam trochę zmieniony interfejs silenta 5 a ja chce np 4 lub 3 jak mam to zrobic?
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#32 Wysłany: 16 Maj 2010, 12:56
U-42 napisał/a:
Mam problem z wyborem stylu interfejsu robię tak jakna youtubie i nic caly czas mam trochę zmieniony interfejs silenta 5 aj ja chce np 4 lub 3 jak mam to zrobic?
# the current UI Style
# set below to either SH3Style, SH4Style, or SH5Enhanced
UIStyle = SH5Enhanced
#+++++++++++++ SH5 specific UI Items +++++++++++++++
w zanznaczeniu zmieniasz wartość na
UIStyle = SH3Style
lub
UIStyle = SH4Style
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 16 Maj 2010, 13:52, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#37 Wysłany: 16 Maj 2010, 14:28
PL_Andrev napisał/a:
Gracie na 100% real? Rozpoznaliście statek?
Jak tak, to czekamy to fixa do wersji 2.4.0.
Ja też mam ten problem. Czasami wartość jest przekazywana do TDC, czasami nie. Napisałem o tym na subsimie, zobaczymy co autor odpowie.
Andrev, oczywiście, że gram na 100%
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#39 Wysłany: 16 Maj 2010, 15:11
leeszaj napisał/a:
No odpowiedz jest ale niewiele ona wnosi do samego problemu,widać u niektórych ten mod działa poprawnie ale marna to pociecha
Spokojnie, widać, że coś zaczyna się dziać w tym temacie. Problem jest związany z polskimi znakami w nazwach statków i okrętów. Nie tylko my mamy z tym problem, ale inne narody świata tego także .
Poczekajmy cierpliwie.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
autorowi nie udało się wyeliminować problemu, lecz dołożył narzędzie, które umożliwia ręczne wpisanie wysokości masztu.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum