POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: PL_Andrev
14 Czerwiec 2010, 16:27
Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith
Autor Wiadomość
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #21  Wysłany: 10 Maj 2010, 08:34   

Aktualna wersja modu: 2.2.1

v.2.2.1
Nowości:
- nowy nastaw w TDC - wysokość masztu, wartość musi być ręcznie ustawiona aby określić prawidłowy bieg torped (w grze jest bug ustawiający wysokość masztu na 20m)
- wskaźnik wysokości masztu przeniesiono do okna XO TDC,
- dodano opcję widoczności nastawu wysokości masztu w zależności od widoczności pozostałych wskaźników KT,
- dodano opcję szacowania kursu (AoB) i prędkości celu po czasie obserwacji ponad 30sek (dokładność pomiaru zależy od czasu prowadzenia obserwacji i precyzji pomiaru odległości do celu),
- dodano nową opcję określającą odległość kontaktu radiowego przy którym następuje wyłączenie kompresji czasu, maksymalna odległość to 1000km,
- dodano opcję wyboru określenia odległości kontaktu radiowego:
 - opcja +/- zmienia wartość o każde 0.1km
 - opcja SHIFT +/- o każdy 1km
 - opcja SHIFT+ALT +/- o każde 10km

Usprawnienia:
- w opcjach użytkownika dodano możliwość ustawienia głębokości, poniżej której okręt nie odbiera wiadomości radiowych,
- zmieniono grafikę kompasu mapy nawigacyjnej w celu poprawy jego czytelności,
- dodano opcję w której gracz może zdefiniować przy jakim czasie kompresji zegar nie będzie widoczny,
- w prawym górnym menu dodano opcję włączenia/wyłączenia kompresji czasu w przypadku nadejścia wiadomości radiowych,
- usunięto fragment kodu odpowiadające za dostrzeżenie/wskazanie kontaktu dla minimapy i mapy nawigacyjnej - obecnie kod odwołuje się do zewnętrznego pliku txt, dzięki czemu tekst może być tłumaczony na inne języki,
- dodano polską wersję językową,

Poprawki:
- usunięto notatnik KT dla UZO i obu peryskopów,


Źródło: http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=166093

Download: http://www.filefront.com/...eDarkWraith.7z/

Poradnik obsługi kompasu (ENG): http://www.filefront.com/...s-tutorial.pdf/



Opcja nastawu wysokości masztu dla XO:



Szacowanie kursu i prędkości celu:



Opcja włączania i regulacji odległości reakcji na kontakt radiowy:


____________________
Poprawiono linki do wersji 2.2.1
Wersja 2.2.1 zawiera kilka poprawek w stosunku do poprzedniej wersji (2.2.0)
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 10 Maj 2010, 18:31, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
macias13_84 




Kraj:
poland

Imię: Damian
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 15
Skąd: Opole

 #22  Wysłany: 11 Maj 2010, 18:16   

Właśnie, ktos się orientuje czy można jakoś przywrócić ten przyjemny notatniczek w którym mieliśmy określony kąt i typ jednostki?

w 2.1.0 był w 2.2.0 znikł :P
 
     
U-42 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dominik
Ulubiona Gra: silent hunter 2,3,4,5 ,W.O.T
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 137
Skąd: wieliczka

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #23  Wysłany: 11 Maj 2010, 18:30   

To używaj 2.1.0
_________________

 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #24  Wysłany: 11 Maj 2010, 18:48   

macias13_84 napisał/a:
Właśnie, ktos się orientuje czy można jakoś przywrócić ten przyjemny notatniczek w którym mieliśmy określony kąt i typ jednostki?

w 2.1.0 był w 2.2.0 znikł :P


Niestety nie można przywrócić tego notatniczka.

Czytanie nie boli... boli?
Pierwszy post na tej stronie:
Cytat:
v.2.2.1
Poprawki:
- usunięto notatnik KT dla UZO i obu peryskopów,


Z powodu problemów w implementacji tego notatnika, prace nad nim zostały przesunięte na bliżej nieokreśloną przyszłość.
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 11 Maj 2010, 18:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_w_wilk 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Władysław
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 252
Skąd: Warszawa

 #25  Wysłany: 13 Maj 2010, 11:10   

Sciągnełem wczoraj najnowszą wersję (bodaj 2.2.2) i po krótkiej próbie stwierdziłem, że teleportować można się tylko w obrębie: 1. mostka i pokładu lub 2. we wnętrzu okrętu. :schock :schock
Natomiast konieczne było przejście przez właz z jednej strefy do drugiej. Czy tak jest w zamierzeniach czy to u mnie coś nie gra? :schock
_________________
w_wilk
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #26  Wysłany: 13 Maj 2010, 15:04   

Fakt, pojawiła się już wersja przystosowana pod patcha 1.2 - jednak w mojej opinii jest to wersja wykonana "na szybko" tak, aby gra się nie krzaczyła - osobiście poczekałbym na wersję 2.3.0, która będzie miała usunięte niezgodności wynikłe z wejścia patcha, no i będzie zawierała dodatkowe usprawnienia.
 
     
PL_w_wilk 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Władysław
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 252
Skąd: Warszawa

 #27  Wysłany: 14 Maj 2010, 13:24   

Wczoraj połynąłem sobie kawałek patrolu i było całkiem nieźle, nawet teleport działał. :) :) :)
Natomiast najbardziej mnie denerwuje sytuacja gdy przenoszę się do peryskopu, bo wysuwa się on maksymalnie do góry. :schock Tworzy to bardzo niebezpieczną sytuację gdy wkoło są okręty eskorty. Czy jest możliwe zablokowanie go w niższym położeniu?
_________________
w_wilk
 
     
marek238 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: marek238
Wiek: 49
Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 73
Skąd: Siedlce

 #28  Wysłany: 14 Maj 2010, 18:31   

Nowa wersja modu 2.3.0

Źródło: http://www.subsim.com/rad...669&postcount=1

Download: http://www.filefront.com/...eDarkWraith.7z/
_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 14 Maj 2010, 19:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #29  Wysłany: 15 Maj 2010, 09:21   

Zastaw patchów do wersji 2.3.0:


Fix1: http://www.filefront.com/...3_0_bugfix1.7z/

Fix2: http://www.filefront.com/...3_0_bugfix2.7z/

Polska nakładka: http://www.filefront.com/..._3_0_byJaxa.7z/


Wszystkie te poprawki, łącznie z polską wersją językową zostaną wbudowane w kolejną wersję.
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #30  Wysłany: 16 Maj 2010, 09:50   

PRZEŁOM PANOWIE, PRZEŁOM!

:juppi:


Nowa wersja modu: 2.4.0

v2.4.0
- wbudowano automatyczną wysokość masztu do modu - po poprawnym zidentyfikowaniu celu poprawna wysokość masztu zostaje wprowadzona do KT oraz okna dialogowego XO,
- usunięto wskaźnik wysokości masztu z modu
- naprawiono błąd podawania wartości dziesiętnych dla namiarów na cel, kursów itp.,
- naprawiono błąd ustawiania kursu poza paskiem rozkazów,



Źródło: http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=166093

Download: http://www.filefront.com/...eDarkWraith.7z/


Poradnik obsługi kompasu (ENG): http://www.filefront.com/...s-tutorial.pdf/

Procedura instalacji modu (YT): http://www.youtube.com/watch?v=FVv1qgyivPI
 
     
U-42 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dominik
Ulubiona Gra: silent hunter 2,3,4,5 ,W.O.T
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 137
Skąd: wieliczka

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #31  Wysłany: 16 Maj 2010, 12:01   

Już zasysam i przetestuje.

Mam problem z wyborem stylu interfejsu robię tak jak na youtubie i nic caly czas mam trochę zmieniony interfejs silenta 5 a ja chce np 4 lub 3 jak mam to zrobic?
_________________

  
 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #32  Wysłany: 16 Maj 2010, 12:56   

U-42 napisał/a:
Mam problem z wyborem stylu interfejsu robię tak jakna youtubie i nic caly czas mam trochę zmieniony interfejs silenta 5 aj ja chce np 4 lub 3 jak mam to zrobic?


przed aktywacją moda, musisz wyedytować plik

TheDarkWraithUserOptions.py

na początku tego pliku znajdź poniższy fragment:


Cytat:

##################################### UI Stuff (SH3/4/5 modes) ##################################

#+++++++++++++ UI Style ++++++++++++++
# Possible UI Styles:
SH5Enhanced = 0
SH3Style = 1
SH4Style = 2

# the current UI Style
# set below to either SH3Style, SH4Style, or SH5Enhanced
UIStyle = SH5Enhanced


#+++++++++++++ SH5 specific UI Items +++++++++++++++


w zanznaczeniu zmieniasz wartość na

UIStyle = SH3Style

lub

UIStyle = SH4Style
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 16 Maj 2010, 13:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
leeszaj 




Kraj:
poland

Imię: PaweŁ
Wiek: 50
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 22
Skąd: Kraków

 #33  Wysłany: 16 Maj 2010, 13:07   

mod wgrany ,a wysokość masztów 0m ,może trzeba coś w ustawieniach zmienić?
 
     
U-42 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dominik
Ulubiona Gra: silent hunter 2,3,4,5 ,W.O.T
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 137
Skąd: wieliczka

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #34  Wysłany: 16 Maj 2010, 13:17   

Tak robiłem i nic sie niezmieniło
_________________

 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #35  Wysłany: 16 Maj 2010, 13:53   

Gracie na 100% real? Rozpoznaliście statek?

Jak tak, to czekamy to fixa do wersji 2.4.0.
 
     
U-42 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dominik
Ulubiona Gra: silent hunter 2,3,4,5 ,W.O.T
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 137
Skąd: wieliczka

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #36  Wysłany: 16 Maj 2010, 14:04   

Dobra mi już ten interfejs działa.
_________________

 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #37  Wysłany: 16 Maj 2010, 14:28   

PL_Andrev napisał/a:
Gracie na 100% real? Rozpoznaliście statek?

Jak tak, to czekamy to fixa do wersji 2.4.0.


Ja też mam ten problem. Czasami wartość jest przekazywana do TDC, czasami nie. Napisałem o tym na subsimie, zobaczymy co autor odpowie.

Andrev, oczywiście, że gram na 100% :kroliczek:
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
leeszaj 




Kraj:
poland

Imię: PaweŁ
Wiek: 50
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 22
Skąd: Kraków

 #38  Wysłany: 16 Maj 2010, 14:41   

No odpowiedz jest ale niewiele ona wnosi do samego problemu,widać u niektórych ten mod działa poprawnie ale marna to pociecha
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #39  Wysłany: 16 Maj 2010, 15:11   

leeszaj napisał/a:
No odpowiedz jest ale niewiele ona wnosi do samego problemu,widać u niektórych ten mod działa poprawnie ale marna to pociecha


Spokojnie, widać, że coś zaczyna się dziać w tym temacie. Problem jest związany z polskimi znakami w nazwach statków i okrętów. Nie tylko my mamy z tym problem, ale inne narody świata tego także :8) .

Poczekajmy cierpliwie.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #40  Wysłany: 16 Maj 2010, 19:13   

No i jest nowa wersja 2.4.1

Download: http://www.filefront.com/...eDarkWraith.7z/

autorowi nie udało się wyeliminować problemu, lecz dołożył narzędzie, które umożliwia ręczne wpisanie wysokości masztu.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Instrukcja tworzenia misji dla SH5
PL_Andrev Pytania i odpowiedzi 0 28 Czerwiec 2010, 07:52
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith 3.1.2
Nowa wersja modu!
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 18 15 Lipiec 2010, 12:38
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith 5.0.0 - 5.9.0
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 12 26 Grudzień 2010, 10:25
PL_Andrev
Brak nowych postów Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith 3.9.3
Boski999 Dodatki, mody i modowanie 0 26 Luty 2014, 08:46
Boski999
Brak nowych postów Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith 6.0.0 - 6.5.0
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 25 15 Marzec 2013, 07:53
witalisss
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith 3.9.3
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 2 6 Sierpień 2010, 10:21
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith 4.0.0 - 4.9.3
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 7 5 Listopad 2010, 11:08
PL_Andrev


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group