POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: PL_Andrev
14 Czerwiec 2010, 16:27
Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith
Autor Wiadomość
Boolo 
Honorowy Admin




Kraj:
poland

Imię: Adam
Pomógł: 9 razy
Wiek: 64
Dołączył: 27 Maj 2005
Posty: 202
Skąd: Pruszków

 #1  Wysłany: 25 Marzec 2010, 23:31   Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith

Aktualna wersja modu:
Multiple UIs for SH5 with TDC 1.6.0

Opis:

Dostępne wersje interfejsów:

• styl zbliżony do SH3
  - 3 zegary (prędkość ogólna/dokładna, kompas / ster, głębokość do 25 / do 260)
  - pasek skrótów do oficerów
  - TDC (ręczna konfiguracja opcji: wszystkie / minimum / bez zegarów)
  - stan paliwa, CO2, O2, naładowanie akumulatorów

• styl zbliżony do SH4
  - 3 zegary (prędkość ogólna/dokładna, kompas / ster, głębokość do 25 / do 260)
  - TDC (ręczna konfiguracja opcji: wszystkie / minimum / bez zegarów)
  - stan paliwa, CO2, O2, naładowanie akumulatorów

• SH5
  - pasek skrótów do oficerów
  - TDC (ręczna konfiguracja opcji: wszystkie / minimum / bez zegarów)
  - prędkościomierz i głębokościomierz słupkowy / tarczowy (zegarowy)

Wszystkie opcje interfejsu mogą być zmieniona poprzez edycję pliku:
\ Mods \ NewUIs_TDC_1_1_0_TheDarkWraith \ data \ Scripts \ Menu \ TheDarkWraithUserOptions.py
Edycję można wykonać za pomocą notatnika wbudowanego w system Windows.

Mod wspiera polską wersję gry!


Interfejs SH5:



Interfejs SH4:



Interfejs SH3:



Kalkulator torpedowy - wszystkie zegary:



Kalkulator torpedowy - minimalna ilość zegarów:



Kalkulator torpedowy - bez zegarów:



Źródło: http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=166093

Download: http://www.filefront.com/...eDarkWraith.7z/
_________________
Pozdrawiam Cię Gość :)
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 22 Kwiecień 2010, 15:20, w całości zmieniany 7 razy  
 
 
     
PL_Iroks 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Piotrek
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 263
Skąd: Pomorze

 #2  Wysłany: 26 Marzec 2010, 10:40   

fajne interfejs sh3
Tylko jak to włączyć ? Pogubiłem się za dużo tych folderów :D
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #3  Wysłany: 26 Marzec 2010, 10:55   

Zrobimy jakąś instrukcję. Metodyka polega na samodzielnym wybraniu opcji takich jak rodzaj interfejsu czy TDC.

Podobna instrukcja tutaj: http://forum.polishseamen...opic.php?t=6201
 
     
PL_Iroks 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Piotrek
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 263
Skąd: Pomorze

 #4  Wysłany: 26 Marzec 2010, 10:59   

tylko że jest podane że można wybrać czy ma być ui z SH3 czy SH4 problem w tym że nie mogę znaleźć wyboru której wersji chcę użyć a po wrzuceniu katalogu mod i odpaleniu tego moda mam zabawki z SH4
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #5  Wysłany: 28 Marzec 2010, 12:04   

Iroks napisał/a:
tylko że jest podane że można wybrać czy ma być ui z SH3 czy SH4 problem w tym że nie mogę znaleźć wyboru której wersji chcę użyć a po wrzuceniu katalogu mod i odpaleniu tego moda mam zabawki z SH4


Wyszukujesz plik TheDarkWraithUserOptions.py i otwierasz go notatnikiem.
Cytat:
#+++++++++++++ UI Style ++++++++++++++
# Possible UI Styles:
SH5Enhanced = 0
SH3Style = 1
SH4Style = 2

# the current UI Style
UIStyle = SH5Enhanced

to pomarańczowe zmieniasz na któreś niebieskie...
zapisujesz plik i to wszystko*.

* - nie testowałem, przeczytałem dokumentację:
Cytat:
All user configurable settings can be found in the file
'\MODS\NewUIs_TDC_1_1_0_TheDarkWraith\data\Scripts\Menu\TheDarkWraithUserOptions.py'
-----------------------------------------------
Wszystkie ustawienia konfiguracji użytkownika można znaleźć w pliku
"\ MODS \ NewUIs_TDC_1_1_0_TheDarkWraith \ data \ Scripts \ Menu \ TheDarkWraithUserOptions.py"
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 28 Marzec 2010, 12:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #6  Wysłany: 21 Kwiecień 2010, 08:42   

Zmiany w wersji 1.4.0

v1.4.0
- wyeliminowano problem podświetlonej ikony standardowego napędu podczas trybu ładowania,
- dodano kilka linijek kodu dot. synchronizacji podczas ładwoanaia gry,
- dodano opcje rozpoznawania głosowego rozkazówdo menu głównego,
- dodano ikony do prawego górnego menu dot. widoczności opcji logowania celu na UZO lub peryskopach,
- rozwiązano problemy z radarem,
- rozwiązano bug brakującej ikonki zdjęć podczas widoku UZO i peryskopu,
- poprawiono ikonki oficerów,

Zmiany w trybie multiplayer:

- przywrócono brakujące ikony i elementy prawego górnego menu w trybie multiplayer,
- dodano zegarek cyfrowy autorstwa skwasjer'a do trybu multiplayer,
- przewrócono chat box w wersji do gry multiplayer,


Źródło: http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=166093

Download: http://www.filefront.com/...eDarkWraith.7z/
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 21 Kwiecień 2010, 08:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Boolo 
Honorowy Admin




Kraj:
poland

Imię: Adam
Pomógł: 9 razy
Wiek: 64
Dołączył: 27 Maj 2005
Posty: 202
Skąd: Pruszków

 #7  Wysłany: 21 Kwiecień 2010, 19:24   

Zmiany w wersji 1.5.0

v1.5.0
- (styl SH3/SH5) naprawiono bug nie wyłączania widoku oficerów
- (styl SH3/SH5) naprawiono bug widoczności ikon oficerów, kategorii, okna rozkazów podczas wyświetlenia podglądu zdarzeń w trybie pełnoekranowym
- naprawiono błąd brakujących lini i stopnia powiększenia w peryskopie wachtowym
- zwiększono rozmiar rozdziałki namiaru dla peryskopów i UZO w celu poprawy czytelności
- zwiększono stopień powiększenia czcionek dla ataku, UZO i peryskopów, obecnie tekst jest bardziej czytelny
- naprawiono bug związany z nieprawidłowym wyświetlaniem peryskopu wachtowego dla różnych opcji wyboru TDC
- (styl SH3/SH4) naprawiono bug związany z nieprawidłowym położeniem ekranu dialogowego XO / TDC.
- zmiana funkcji robienia zdjęć - aby zrobić zdjęcie cel musi zostać zalockowany.


Źródło: http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=166093

Download: http://www.filefront.com/...eDarkWraith.7z/


__________________
Dodano listę zmian w wersji 1.5.0 plus przekład z barbarzyńskiego na rodzimy.
_________________
Pozdrawiam Cię Gość :)
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 22 Kwiecień 2010, 15:37, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #8  Wysłany: 22 Kwiecień 2010, 15:37   

Zmiany w wersji 1.6.0

v1.6.0
- w menu kontroli torped dodano przycisk decydujący o ilości zegarów TDC dla obu peryskopów i UZO. W przypadku wyboru opcji "bez zegarów" przełącznik będzie niewidoczny,
- napisany od nowa kod teleportacji między stanowiskami,
- po teleportacji do stanowiska peryskopu wachtowego i opuszczenia stanowiska gracz jest teleportowany do stanowiska radaru (rozwiązuje to bug, gdy gracz był teleportowany poza okręt),
- zoptymalizowano część kodu
- dodano obsługę błędów
- zmiana opcji logicznych wykonywania fotografii - w przypadku zanurzenia kontakt musi być "zalogowany" i widoczny przez peryskopy, w przypadku wynurzenia musi być widoczny przez peryskopy, UZO lub przez lornetkę i być zalogowany,
- rozwiązano bug w którym podczas teleportacji na dane stanowisko odpowiadająca jej ikona staje się szara (nieaktywna)
- dodano możliwość przypisania przez gracza skrótów klawiszowych opcji teleportu między stanowiskami (opis znajduje się w pliku opcji)


Źródło: http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=166093

Download: http://www.filefront.com/...eDarkWraith.7z/
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #9  Wysłany: 23 Kwiecień 2010, 08:22   

Zmiany w wersji 1.8.0

v1.7.0
- dowolny klawisz skrótu w pliku opcji ma możliwość włączenia/wyłączenia zdolności
- klawisze skrótu do opcji teleportacji do poszczególnych stanowisk wymagają klawisza SHIFT
- rozwiązano problem obsługi sonaru dot przeszukiwania w trybie normalnym
- dodano możliwość teleportacji na UZO dla oficera torpedowego (atak torpedowy), dostępność zależna od wynurzenia okrętu,
- dodano możliwość teleportacji na UZO dla oficera wachtowego (wybrać cel do ostrzału), dostępność zależna od wynurzenia okrętu,
- dodano możliwość teleportacji z peryskopu bojowego do oficera wachtowego (załoga na mostek),
- dodano obsługę błędów dla własnych ustawień klawiszy skrótu,
- rozwiązano problem synchronizacji rozkazu "obsadzić działo" i ikonę rozkazu,
- rozwiązano problem synchronizacji rozkazu "obsadzić p-lotkę" i ikonę rozkazu,

v1.8.0
- dalsza optymalizacja kodu,
- rozwiązano bug związany z nieprawidłowym przełączaniem trybów zarządzania okrętem
- dodano menu rozkazów teleportu między stanowiskami, włączanie i wyłączanie jest realizowane przez klawisz T,
- dodano możliwość teleportacji na mostek,

Źródło: http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=166093

Download: http://www.filefront.com/...eDarkWraith.7z/


Teleportacja w trybie wynurzenia okrętu:



Teleportacja w trybie zanurzenia:
 
     
PL_w_wilk 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Władysław
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 252
Skąd: Warszawa

 #10  Wysłany: 23 Kwiecień 2010, 11:43   

PL_Andrev jesteś niesamowity. :8) Dostajemy najważniejsze wiadomości błyskawicznie, bez szukania i przetłumaczone. Dzięki za świetną robotę. :piwko:

_____________________
Temat niedziałającego modu przeniesiono do działu pytania dot. SH5.
_________________
w_wilk
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 23 Kwiecień 2010, 18:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Iroks 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Piotrek
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 263
Skąd: Pomorze

 #11  Wysłany: 23 Kwiecień 2010, 15:34   

widok ostatniej wersji aż zachęcił mnie do zabawy w sh V :D
 
 
     
elgyd 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: k
Ulubiona Gra: silen hunter
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 56
Skąd: gd

 #12  Wysłany: 23 Kwiecień 2010, 22:09   

Nie daję rady.
Czy trzeba mieć te wszystkie mody czy wystarczy 1.8?
Potrafię zrobić, żeby pojawiły mi się zegary, ale jak zrobić, żeby pojawiły się skróty do oficerów itp?

Proszę pomóżcie i proszę o dość szczegółową instukcję.

Z góry dziękuję

Pozdraiwam
ELGYD
 
     
PL_w_wilk 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Władysław
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 252
Skąd: Warszawa

 #13  Wysłany: 24 Kwiecień 2010, 14:33   

Zachęcony zdjęciami z nowego modu zainstalowałem go wczoraj i zrobiłem krótki patrol. Sterowanie teraz jest już OK, ale pojawiły się problemy z peryskopami. Po pierwsze przełączenie na widok z peryskopu skutkowało wysunięciem go maksymalnie do góry - nie będę komentował jak może to być bardzo niebezpieczne, po drugie nastąpiło u mnie sprzęgnięcie obu perykopów - opuszczając jeden podnosił się drugi. Nie wiem czy to tylko mój przypadek ale to są rzeczy do poprawki. Ogólnie przy takim sterowaniu da się pływać w miarę komfortowo.
_________________
w_wilk
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #14  Wysłany: 27 Kwiecień 2010, 19:14   

Zmiany w wersji 1.9.0

v1.9.0
- dodano opcję włączenia/wyłączenia pomocy podczas wyboru opcji gry
- dodano przycisk alarmowego zanurzenia, po jego naciśnięciu gracz zostaje przeniesiony na stanowisko sonaru*,
- dodano znacznik czasu w momencie wykrycia kontaktu przez czujniki okrętu, po wskazaniu celu na minimapie, wskazaniu celu peryskopem lub zalokowanie celu, w górnym lewym rogu minimapy pojawi się informacja o czasie kontaktu z celem,
- dodano znacznik czasu na kontakcie na mapie nawigacyjnej, klikając na kontakt ukaże się data i godzina spostrzeżenia kontaktu,
- dodano opcję wyboru widoczności i wielkości informacji o aktualnej kompresji czasu
- dodano opcję powrotu okna dialogowego do poprzedniego rozmiaru
- wyłączono opcje teleportacji podczas trybu swobodnej kamery
- dodano kurs przechwycenia, kurs, długość i szerokość geograficzną w znaczniku celu na mapie nawigacyjnej
- dodano opcję zmiany trybu daty w znaczniku celu (MM/DD/YY, DD/MM/YY oraz tryb 12/24h [zwykły/military time])
- dodano dodatkowe opcje w logu (dzienniku pokładowym) - opcja jeszcze nie zaimplementowana
- poprawiono bug rozkazu kursu 360-365
- poprawiono bug pokazujący kurs 360-365
- dodano opcję, po której ustawieniu (na "true") gracz po rezygnacji z widoku peryskopu jest przenoszony na mostek lub w przypadku zanurzenia do centrali
- opuszczenie peryskopu nie przerzuca już gracza do kabiny radiowej lecz na mostek, w przypadku zanurzenia do centrali
- dodano nocny filtr do mapy, kontrolowany od pory dnia,
- zintegrowano mod tablicy liczącej ilość bomb głębinowych (chalkboard mod, autor: ottos),
- dodano możliwość edycji tekstu tablicy w opcjach podczas startu gry,
- przystosowano panele UZO oraz peryskopów do współpracy z innymi modami,
- dodano możliwość przeciągania kompasu (MaGui_3 mod, autor: makman94),
- dodatno opcję redukcji kompresji do 1x po wykryciu nowego kontaktu na mapie nawigacyjnej
- dodano możliwość przeciągania pasków prędkości na mapie nawigacyjnej
- dodano karty statków (autor: reaper7) do mapy nawigacyjnej

* - w opcjach istnieje możliwość dopasowania opcji, po jakim czasie od jej wydania komenda alarmowego zanurzenia zostanie wykonana (TeleportOnCrashDive and TeleportOnCrashDiveWaitTime),


Źródło: http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=166093

Download: http://www.filefront.com/...eDarkWraith.7z/
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 28 Kwiecień 2010, 08:00, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #15  Wysłany: 28 Kwiecień 2010, 16:33   

Zmiany w wersji 2.0.0

v2.0.0
- naprawiono bug związany z niepoprawnym wyświetlaniem narzędzi mapy podczas używania innych trybów mapy navigacyjnej,
- usunięto możliwość przesuwania nomografu po mapie nawigacyjnej (problemy),
- do narzędzi mapy dodano przełącznik między dwomy różnymi trybami kompasu,
- dodano możliwość wyłączenia filtru nocnego,
- dodano opcję możliwości przeciągania okna dialogowego XO,
- dodano nową ikonkę umożliwiającą obniżenie czasu kompresji do 1x w przypadku nowego kontaktu na mapie nawigacyjnej,
- dodano kontolki +/- czasu kompresji w przypadku gdy okno dialogowe jest zmaksymalizowane,
- dodano opcję chowania ikonek w prawyk górnym rogu (lokowanie celu, pomoc, zadania). Ikonki nie są widoczne podczas startu gry,
- poprawiono bug wiszącego tekstu "w powietrzu", gdy okno dialogowe ustawione jest jako niewidoczne,

Źródło: http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=166093

Download: http://www.filefront.com/...eDarkWraith.7z/
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 29 Kwiecień 2010, 08:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #16  Wysłany: 29 Kwiecień 2010, 17:07   

Autorom moda zalecam słowo "optymalizacja"... Albo raczej "idiotoodporność"... Instalacja tego moda wymaga dużego zaangażowania od strony instalującego.
Dodatkowo w 4:3 kiepsko działają te ikonki oficerów.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Iroks 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Piotrek
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 263
Skąd: Pomorze

 #17  Wysłany: 29 Kwiecień 2010, 17:44   

Przy rozdziałce 1024x768 też kiepsko, jest wiele rzeczy które zasłaniają dużą część ekranu :/
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #18  Wysłany: 4 Maj 2010, 16:44   

Aktualna wersja modu 2.1.0

v2.1.0

Nowości:
- ikony oficerów zmieniają wygląd w zależności od zdrowia (zdrowy / ranny / martwy), podczas zmiany ikony migają 4x w celu powiadomienia,
- w przypadku śmierci oficera jego okno dialogowe staje się niedostępne,
- dodano nową opcję do minimamapy (lewy górny róg), jaj włączenie powoduje stałe centrowanie mapy na okręcie,
- w oknie mapy nawigacyjnej dodano opcję włączania widoczności zegarów TDC, ilość zegarów TDC zależy od trybu TDC wybranego przez gracza,
- dodano nowy notatnik TDC do UZO i obu peryskopów, z dostępem do stadimetru i AoB, kalkulator prędkości wciąż w fazie testów,
- dodano opcję migania ikony rozkazu, dzięki czemu gracz ma pewność która opcja jest aktualnie wykonywana,
- podczas zanurzenia wiadomości radiowe nie są odbierane (pojawiają się jednak w logu),
- dodano opcję wyłączania kompresji czasu jeśli w przypadku nadejścia wiadomości radiowej,
- dodano ikonę kontroli kompresji czasu w przypadku nadejścia wiadomości radiowej,
- dodano opcję aktywacji okna zdolności oficerów po 1-sekundowym kliknięciu na danej ikonie oficera,
- notatnik dla sonaru pokazuje namiar i typ kontaktu,

Usprawnienia:
- dodano ikonę informującą iż okręt znajduje się w zanurzeniu,
- wszystkie opcje zegarów i nastawów TDC można obecnie przemieszczać,
- zmieniono kolory pasków rozkazów, zakładek i teleportacji w celu poprawy widoczności w nocy,
- dodano dodatkowe tarcze do kompasów, dodano opcję zmiany kursu o 1°, z klawiszem SHIFT o 5°,
- kompasy są nawzajem związane - przesunięcie jednego przesuwa automatycznie drugi,
- dodano do pliku DarkWraithUserOptions.py możliwość ustawienia wszystkich parametrów modu,
- dodano opcję zmiany liczby wiadomości w oknie dialogowym - wartość domyślna to 20,
- dodano przycisk określający rozmiar okna dialogowego jako minimalny
- czas reakcji śledzenia kontaktu zmieniona z 0.05 na 0.025 sek,
- czas zmiany ikon oficerów, zakładek, rozkazów zmieniono z 0.2 na 0.1 sek,
- dodano obsługę błędów funkcji śledzenia celu,
- zmieniono kod okna dialogowego XO TDC aby automatycznie zmieniało swój rozmiar jeśli ustawiono je jako nieruchome,
- okno XO TDC ustawione jako domyślne,
- przepisano na nowo część kodu dostosowując go na potrzeby modu,

Poprawki:
- podświetlenie opcji raportów chifa jeśli opcja jest wybrana,
- podświetlenie opcji ataku strzelców jeśli dana opcja jest wybrana,
- podświetlenie opcji ataku oficera wachtowego jeśli dana opcja jest wybrana,
- opcja stanowiska bojowe podświetlona jeśli jest aktywna,
- naprawiono błąd nieprawidłowego wyłączania okna dialogowego XO TDC,
- naprawiono bug związany z błędnym skalowaniem okna dialogowego,
- naprawiono niepoprawne wyświetlanie się skal przeciąganych kompasów,
- zmieniono grafikę kompasów,
- usunięto dodatkowe opcje logu dodane w poprzednich rewizji modu,

Download: http://www.filefront.com/...eDarkWraith.7z/

Źródło: http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=166093

______________________
Z uwagi na sporą ilość poprawek i słabą ich czytelność zdecydowałem się na podział listy zmian w wersji 2.1.0 na nowości / usprawnienia / poprawki.
Podział jest umowny, a dokonałem go w oparciu o własne widzimisię.
Z uwagi na skrótowy opis zmian w barbarzyńskim część tego tłumaczenia może być niejasna, niezrozumiała, a nawet błędna.
W razie wątpliwości polecam zapoznanie się z oryginalnym logiem zmian na stronie ze źródłem modu (w barbarzyńskim).
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 5 Maj 2010, 10:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #19  Wysłany: 4 Maj 2010, 21:11   

Wersja 2.1.0 powinna między innymi wprowadzić zmianę ikonek oficerów w przypadku ich zranienia. Niestety może się zdarzyć że na niektórych komputerach (łącznie z moim), że ikonki nie działają - gra traktuje oficerów jakby byli martwi.

Problem ten został już rozwiązany, należy ponownie ściągnąć mod ze źródła podanego przez Andreva - autor po naprawie, nie zmienił numeru wersji.

__________________________________________
Dokonano drobnej korekty ujednolicającej tekst.
Wiadomości zbędne usunięto.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 5 Maj 2010, 10:07, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
PL_w_wilk 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Władysław
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 252
Skąd: Warszawa

 #20  Wysłany: 5 Maj 2010, 10:54   

Nie nadążam za tymi zmianami dopiero wczoraj przeszedłem z wersji 1.8 na 2.0 a już trzeba znów zmieniać. :schock Muszę jednak przyznać, że jest to kawał dobrej roboty.
_________________
w_wilk
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Instrukcja tworzenia misji dla SH5
PL_Andrev Pytania i odpowiedzi 0 28 Czerwiec 2010, 07:52
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith 3.1.2
Nowa wersja modu!
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 18 15 Lipiec 2010, 12:38
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith 5.0.0 - 5.9.0
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 12 26 Grudzień 2010, 10:25
PL_Andrev
Brak nowych postów Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith 3.9.3
Boski999 Dodatki, mody i modowanie 0 26 Luty 2014, 08:46
Boski999
Brak nowych postów Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith 6.0.0 - 6.5.0
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 25 15 Marzec 2013, 07:53
witalisss
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith 3.9.3
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 2 6 Sierpień 2010, 10:21
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith 4.0.0 - 4.9.3
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 7 5 Listopad 2010, 11:08
PL_Andrev


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group