POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Które MODY?
Autor Wiadomość
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #21  Wysłany: 8 Styczeń 2013, 07:11   

Xavier, przeglądając listę dostępnych obecnie modów nie udało mi się wygrzebać czegoś, co spełniłoby Twoje oczekiwania. Wydaje mi się, że tego rodzaju poprawki mogą zawierać się w jakimś dużym modzie i możesz po prostu nie znaleźć moda konkretnie zmieniającego tę jedną rzecz.
Rozumiem, że możesz mieć kłopot ze względu na barierę językową, ale zwykły google translate może Ci pomóc. Oczywiście, nie przetłumaczy Ci wszystkiego dosłownie, ale działa na tyle dobrze, że sens wypowiedzi w języku angielskim zrozumiesz bez problemu.

Dziś wieczorem sprawdzę change log na zainstalowanych u mnie modach - może coś znajdę. Ja takich problemów o których piszesz w grze nie zauważyłem :)
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
Xavier 




Kraj:
poland

Imię: Piotr
Dołączył: 05 Sty 2013
Posty: 17
Skąd: Łódź

 #22  Wysłany: 8 Styczeń 2013, 09:11   

PL_Daritto napisał/a:

Rozumiem, że możesz mieć kłopot ze względu na barierę językową, ale zwykły google translate może Ci pomóc. Oczywiście, nie przetłumaczy Ci wszystkiego dosłownie, ale działa na tyle dobrze, że sens wypowiedzi w języku angielskim zrozumiesz bez problemu.


Tak właśnie robię.
Są już pierwsze pozytywne efekty. :)
Na razie poprawiłem sterowanie okrętem. Zainstalowałem OldStyleSHControls_1_3_0_TDC_byTheDarkWraith . I tu się pojawił nowy kłopot... :lol Znikł przydatny przycisk do pomiaru wody pod kilem.
Zainstalowałem też Wooden_Lifeboats_Mod_1.1 i OldStyleExplosions V1.1.

Z flagami mam jakiś kłopot. Zależnie co instaluję albo mam flagi na U-bocie albo w bazie. Razem nie udało mi się połączyć (mam SubFlags_0_0_9_byTheDarkWraith i Accurate_German_Flags).
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #23  Wysłany: 23 Sierpień 2013, 20:21   

Kilka godzin konfigurowania i dopracowywania poszczególnych komponentów i mam nowiuteńki zestaw. W załączniku zestawienie:

Update Modów SHV.jpg
Plik ściągnięto 111 raz(y) 94.66 KB

_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #24  Wysłany: 24 Sierpień 2013, 10:20   

Tak mi się jeszcze przypomniało - nie wiecie może w jaki sposób można zwiększyć ilość dziennych pobierań na Sub-Sim?
Jak coś to na PW :)
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
Wiechu 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Wiesiek
Ulubiona Gra: SH5,SplinterCellCon,GhostReconWF
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 46
Skąd: Suwałki

 #25  Wysłany: 7 Listopad 2013, 19:37   

PL_Daritto napisał/a:
Kilka godzin konfigurowania i dopracowywania poszczególnych komponentów i mam nowiuteńki zestaw. W załączniku zestawienie:


ok, do jakiej wersji te mody, ja mam v. 1.2.0 PL GE czy one też są dla mojej wersji i czy je instalować w takiej kolejności jak w zał. pliku?
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #26  Wysłany: 7 Listopad 2013, 21:15   

Na początek muszę sprostować swój wcześniejszy post.
Musiałem pomylić SH4 z SH5 - masz prawidłową wersję gry, to znaczy Twoja podstawka jest obecnie z ostatnim aktualnym patchem - czyli wersja 1.2 jest OK.

Sorry za wprowadzenie w błąd.

I teraz: w tym poście który cytujesz wskazałem "starą" konfigurację modów. Moja obecna konfiguracja na której pływam to zestaw 68 modów jak poniżej:

Accurate German Flags
sobers game loading tips V8 SH5
DBM Background Video
SteelViking's Interior Mod V1.2
SteelViking's Interior Mod V1.2.2 Patch
sobers multi color mod V5
DynEnv v2.9 - 1. Main Mod
DynEnv v2.9 - 5.c Ambient Settings - Darker Nights-No Murky Waters
DynEnv v2.9 - 12. Sounds
Small_trees_SH5_V1
sobers smoke screen V1 SH5 (DynEnv compatible)
sobers water splash anim SH5
sobers best ever fog V22 SH5
sobers base sky mechanics V1
sobers better terrain v3 SH5
sobers waves mod V12 27032013
SH5_7A_Conning_Fix
Fuel Gauge WoGaDi_SteelViking's Interior
Equipment_Upgrades_Fix_v1_4_byTheBeast
Equipment_Upgrades_Fix_v1_4_Patch_1
#Equipment_Upgrades_Fix_v1_4_Patch_1_HotFix
Fix Equipment_Upgrades Date Sober V9
EUF_UBoat_FX_v0_0_3_ byTheBeast
SH5 Longer Repairs v.1
FX_Update_0_0_21_ByTheDarkWraith
AI_sub_crew_1_0_2_TheDarkWraith
NewUIs_TDC_7_4_0_ByTheDarkWraith
NewUIs_TDC_7_4_0_alt_officer_wounded_by_Torpedo
NewUIs_TDC_7_4_0_Real_Navigation
NewUIs_TDC_7_4_0_RadCapTools_0_2_alpha
Manos Scopes-patch for 16x9
IRAI_0_0_39_ByTheDarkWraith
R.E.M_by_Xrundel_TheBeast_1.2
R.E.M_by_Xrundel_TheBeast_1.2 - no hyd on surface - NewUIs-IRAI compatible
Cerberus62 Corrected Depth Charge Projector 1.0
Reworked Morale and Abilities v.1.1
MightyFine Crew Mod 1.2.1 Alt faces
MCCD_1.04_MFCM_1.2.1_compatible
Speech fixes and additions (english version)
sobers green crew training V4 SH5
TDW FX Fix for Sobers chimney smoke
Church's Compass Dials Mod v2.2 - Option Two
OPEN HORIZONS II_full v2.2
SkyBaron's Leigh Light for SH5 1.0
Sobers Terrain fix for OH2 V2.2
R.E.M. - hydrophone mute for player fix (TDW compatible)
Expanded Navies by Cybermat47 v.1.0.0
OH II Minefield map for TDWs Ui
Grossdeutscher Rundfunk
smaller flags for Warships 1_0b
sobers Lights Cfg V5 SH5
Trevally Tutorial - All v0.2(for OHIIv1.3)
Trevally Automated Scripts v0.6
Trevally Harbour & Kiel Canal Pilot v3.1
Trevally TDC Help v2
MadMaxs_SH5_Subdiesel (mono) v2
gap - Sonar Sound Collection v 1.0 for SH5 - Distorted
sobers hud sounds V1 SH5
sobers no footstep sound mod
sobers DOF V6 SH5
sobers_realistic_underwater_FX3
EQuaTool 01.01 by AvM - Large Style
AOB slide ruller for TDW UIs and MO by stoianm
Warfox deck crew always whispering SH5 German Version
gap - HD 1 deg Scope Bearing v 1.0
Shadow Improvement ModLR
sobers bad weather deck gun V5 SH5
sobers map colors SH5 V1


Te mody należy instalować w kolejności jak wskazałem. Niestety nie wszystkie z nich są dostępne, a to powoduje dodatkową trudność, gdyż kolejność ich instalacji jest bardzo ważna i ma ogromny wpływ na stabilność gry. To z kolei powoduje, że jeśli któregoś modu z tego zestawu nie masz to należy poczytać czy czasem kolejne po tym brakującym będą działały.
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Ostatnio zmieniony przez PL_Daritto 7 Listopad 2013, 21:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #27  Wysłany: 7 Listopad 2013, 22:36   

PL_Daritto napisał/a:

Moja obecna konfiguracja na której pływam to zestaw 68 modów jak poniżej:

Accurate German Flags
sobers game loading tips V8 SH5
DBM Background Video
SteelViking's Interior Mod V1.2
SteelViking's Interior Mod V1.2.2 Patch
.....



:schock :schock :schock
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
Ostatnio zmieniony przez PL_tes 7 Listopad 2013, 22:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #28  Wysłany: 7 Listopad 2013, 22:50   

Hyhy, no co Tesu :) Opadłą szczena :) ?
A tak serio - teraz mi się naprawdę bardzo dobrze gra w SH5. Wymagało to od cholery zabawy, ale teraz to jest naprawdę świetna gra :)
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
Wiechu 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Wiesiek
Ulubiona Gra: SH5,SplinterCellCon,GhostReconWF
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 46
Skąd: Suwałki

 #29  Wysłany: 7 Listopad 2013, 22:57   

PL_tes napisał/a:
PL_Daritto napisał/a:

Moja obecna konfiguracja na której pływam to zestaw 68 modów jak poniżej:

Accurate German Flags
sobers game loading tips V8 SH5
DBM Background Video
SteelViking's Interior Mod V1.2
SteelViking's Interior Mod V1.2.2 Patch
.....



:schock :schock :schock


trochę zniechęcające ale cóż...
udało mi się wrzucić książkę tak na sucho i na czystą instalację, sądziłem że z reszta modów pójdzie mi tak samo... niestety, miałem na myśli mody takie podstawowe jak zegary, podziałka na peryskopach, przyrządy mapy jakieś bardziej użyteczne, sterowanie załogą bez biegania po pokładach...
na ile starczy mi cierpliwości w poszukiwaniach nie wiem, na razie wywaliłem wszystkie torpedy i wracam do najbliższego portu po nowe zapasy, mam nadzieję że tak jak w sh4 doładuję w przyjaznym porcie :)
dzięki za pomoc.
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #30  Wysłany: 8 Listopad 2013, 07:17   

Wiechu napisał/a:

[...] miałem na myśli mody takie podstawowe jak zegary, podziałka na peryskopach, przyrządy mapy jakieś bardziej użyteczne, sterowanie załogą bez biegania po pokładach...


Hmm, nie musisz biegać po pokładach by zarządzać załogą. Ja tego w ogóle nie stosuję, chyba, że do rozdzielania punktów doświadczenia (mam zainstalowany mod który modyfikuje sposób konwersacji z załogantami). Do poruszania się pomiędzy stanowiskami stosuję ikony interface (znaczy menu załogi na dole na środku ekranu) oraz klawisz T, który teleportuje mnie na wybrane stanowisko.

Mody graficzne jak i tzw. gameplay znajdziesz na SubSim. Jeśli radzisz sobie z angielskim to szybko znajdziesz to czego szukasz. Akurat takie mody w większości da się instalować "na sucho", bez konieczności instalacji dużych modów typu IRAI czy TDC.
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
Wiechu 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Wiesiek
Ulubiona Gra: SH5,SplinterCellCon,GhostReconWF
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 46
Skąd: Suwałki

 #31  Wysłany: 8 Listopad 2013, 08:46   

PL_Daritto napisał/a:
Wiechu napisał/a:

[...] miałem na myśli mody takie podstawowe jak zegary, podziałka na peryskopach, przyrządy mapy jakieś bardziej użyteczne, sterowanie załogą bez biegania po pokładach...


Hmm, nie musisz biegać po pokładach by zarządzać załogą. Ja tego w ogóle nie stosuję, chyba, że do rozdzielania punktów doświadczenia (mam zainstalowany mod który modyfikuje sposób konwersacji z załogantami). Do poruszania się pomiędzy stanowiskami stosuję ikony interface (znaczy menu załogi na dole na środku ekranu) oraz klawisz T, który teleportuje mnie na wybrane stanowisko.

Mody graficzne jak i tzw. gameplay znajdziesz na SubSim. Jeśli radzisz sobie z angielskim to szybko znajdziesz to czego szukasz. Akurat takie mody w większości da się instalować "na sucho", bez konieczności instalacji dużych modów typu IRAI czy TDC.


tak tak, jestem na SubSim, powoli ściągam (ograniczenia dzienne :) ) no i testuję, gram na najniższych ustawieniach na razie aby poczuć grę i ją doszlifować i jak mi się to uda to popłynę zatopić parę ton złom...hehehe.
 
     
ORP Baltyk 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: tomasz
Ulubiona Gra: silent hunter3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 95
Skąd: walcz

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #32  Wysłany: 8 Listopad 2013, 11:23   

Jest taki fajny mod o nazwie Multiple Uis forSH5 with TDC.A inne mody mozna wyloskac z mega mods sobbers.Wszystko jest opisane na subsim w dziale workshop sh5.
_________________
Per aspera ad astra.
 
 
     
Wiechu 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Wiesiek
Ulubiona Gra: SH5,SplinterCellCon,GhostReconWF
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 46
Skąd: Suwałki

 #33  Wysłany: 10 Listopad 2013, 15:18   

PL_Daritto napisał/a:
Wiechu napisał/a:

[...] miałem na myśli mody takie podstawowe jak zegary, podziałka na peryskopach, przyrządy mapy jakieś bardziej użyteczne, sterowanie załogą bez biegania po pokładach...


Hmm, nie musisz biegać po pokładach by zarządzać załogą. Ja tego w ogóle nie stosuję, chyba, że do rozdzielania punktów doświadczenia (mam zainstalowany mod który modyfikuje sposób konwersacji z załogantami). Do poruszania się pomiędzy stanowiskami stosuję ikony interface (znaczy menu załogi na dole na środku ekranu) oraz klawisz T, który teleportuje mnie na wybrane stanowisko.

Mody graficzne jak i tzw. gameplay znajdziesz na SubSim. Jeśli radzisz sobie z angielskim to szybko znajdziesz to czego szukasz. Akurat takie mody w większości da się instalować "na sucho", bez konieczności instalacji dużych modów typu IRAI czy TDC.


a możesz mi konkretnie napisać jaki to mod (ten do zarządzania załogą u dołu ekranu) żebym nie musiał biegać po całym okręcie i wydawać rozkazy i jak go zainstalować, trochę błądzę w tym wszystkim, niektóe mody wyrzuca mi bo np. moja versja 1.2.0 PL juz ma takie opcje i kaszani mi grę, instalowałem już chyba ze 4 razy grę od początku bo powaliło mi na jakimś modzie...dz.
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #34  Wysłany: 10 Listopad 2013, 16:22   

Wiechu napisał/a:
A możesz mi konkretnie napisać jaki to mod (ten do zarządzania załogą u dołu ekranu) żebym nie musiał biegać po całym okręcie i wydawać rozkazy i jak go zainstalować, trochę błądzę w tym wszystkim, niektóe mody wyrzuca mi bo np. moja versja 1.2.0 PL juz ma takie opcje i kaszani mi grę, instalowałem już chyba ze 4 razy grę od początku bo powaliło mi na jakimś modzie...dz.


Kilka spraw:
- żeby wydawać rozkazy oficerom i załodze wystarczy kliknąć na ikonę oficera, po czym pojawia się menu z rozkazami dla danego oficera. To jest standardowa funkcjonalność gry i do tego nie potrzeba modu - tak gra po prostu ma. Litera T domyślnie pozwala na przemieszczanie się pomiędzy stanowiskami bez konieczności spacerku po okręcie. To także domyślne ustawienia gry nie wymagające modowania.
- piszesz, że wyrzuca Ci mody - a co masz dokładnie na myśli? W jaki sposób modujesz grę? Czy wykorzystujesz JSGME? Każdy mod to zmodyfikowanie istniejących w grze konfiguracji (mówiąc bardzo ogólnie) więc wgranie modu to nic innego a nadpisanie (zamiana) istniejących w grze plików.

Do modowania wykorzystuj JSGME - program ten pozowli Ci na bezkolizyjne usunięcie modu który po wgraniu wywala grę. Nie będziesz musiał robić re-install`u. Polecam lekturę naszego Forum - znajdziesz tu informacje o tym jak wykorzystywać JSGME.
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
Wiechu 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Wiesiek
Ulubiona Gra: SH5,SplinterCellCon,GhostReconWF
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 46
Skąd: Suwałki

 #35  Wysłany: 10 Listopad 2013, 17:33   

PL_Daritto napisał/a:
Wiechu napisał/a:
A możesz mi konkretnie napisać jaki to mod (ten do zarządzania załogą u dołu ekranu) żebym nie musiał biegać po całym okręcie i wydawać rozkazy i jak go zainstalować, trochę błądzę w tym wszystkim, niektóe mody wyrzuca mi bo np. moja versja 1.2.0 PL juz ma takie opcje i kaszani mi grę, instalowałem już chyba ze 4 razy grę od początku bo powaliło mi na jakimś modzie...dz.


Kilka spraw:
- żeby wydawać rozkazy oficerom i załodze wystarczy kliknąć na ikonę oficera, po czym pojawia się menu z rozkazami dla danego oficera. To jest standardowa funkcjonalność gry i do tego nie potrzeba modu - tak gra po prostu ma. Litera T domyślnie pozwala na przemieszczanie się pomiędzy stanowiskami bez konieczności spacerku po okręcie. To także domyślne ustawienia gry nie wymagające modowania.
- piszesz, że wyrzuca Ci mody - a co masz dokładnie na myśli? W jaki sposób modujesz grę? Czy wykorzystujesz JSGME? Każdy mod to zmodyfikowanie istniejących w grze konfiguracji (mówiąc bardzo ogólnie) więc wgranie modu to nic innego a nadpisanie (zamiana) istniejących w grze plików.

Do modowania wykorzystuj JSGME - program ten pozowli Ci na bezkolizyjne usunięcie modu który po wgraniu wywala grę. Nie będziesz musiał robić re-install`u. Polecam lekturę naszego Forum - znajdziesz tu informacje o tym jak wykorzystywać JSGME.


dzięki, że mi pomagasz a co chodzi o grę to tak, korzystałem z JSGME do wrzucania modów (czytałem jak to się robi :) ) no i teraz nie pamiętam który to mi tak pokaszanił, że musiałem robić reinsta gry, jeśli chodzi o literkę "T" to nie działa, próbowałem w zanurzeniu, na mostku, w centrali okrętu, na rufie, dziobie itp, latałem po okręcie i nic "T" nie działa, menu marynarzy znam i wiem, że trzeba na niego kliknąć i pojawiają się dostępne komendy, trochę rozumiem o co biega w kompie i wiem że mod nadpisuje pliki, sam zmieniłem ręcznie plik z awansem załogi i teraz wszyscy mają max umiejętności (tak dla sprawdzenia) to chyba tyle, teraz mam czysta grę bez modów, wywaliłem ksiażkę rozpoznawczą nawet, mam oryginalna z gry, aha, przy peryskopach (wachtowy czy bojowy) jest ikonka oficera wachtowego i ma menu ale żeby nap. ogłosić alarm bojowy muszę zejść do sterowni (od peryskopu bojowego do wachtowego) i tam wydać rozkaz dla jednookiego hehehe...no to tyle chyba, na razie męczę się z tą gra ale dobrze, że jest wsparcie na PS :)
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #36  Wysłany: 10 Listopad 2013, 18:11   

To może inaczej:
Polecam Ci ten oto videotutorial:

http://www.youtube.com/watch?v=sMYz1Oxg6rY

Znajdziesz tu informacje na temat modów oraz sposobu wykorzystania klawisza do teleportu :)

Po to mamy nasze Forum - nie wiesz - pytasz i dostajesz odpowiedź :)
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
Wiechu 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Wiesiek
Ulubiona Gra: SH5,SplinterCellCon,GhostReconWF
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 46
Skąd: Suwałki

 #37  Wysłany: 10 Listopad 2013, 18:47   

PL_Daritto napisał/a:
To może inaczej:
Polecam Ci ten oto videotutorial:

http://www.youtube.com/watch?v=sMYz1Oxg6rY

Znajdziesz tu informacje na temat modów oraz sposobu wykorzystania klawisza do teleportu :)

Po to mamy nasze Forum - nie wiesz - pytasz i dostajesz odpowiedź :)


suuuupeeer...oglądnąłem filmik, zastosowałem i mam.... :) ale podmieniło mi wersję z polskiej na ang, to nie problem ale wiadomość dla innych, teraz muszę skonfigurować to wszystko co mi się wysypało na ekranie, na jakiej rozdzielczości grasz?
_________________
Morze dużo daje lecz czasem zabiera.
Unikaj rutyny szczególnie na okręcie podwodnym- LZ.
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #38  Wysłany: 11 Listopad 2013, 09:26   

Ja wykorzystuję rozdzielczość 1600x900
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
Wiechu 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Wiesiek
Ulubiona Gra: SH5,SplinterCellCon,GhostReconWF
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 46
Skąd: Suwałki

 #39  Wysłany: 12 Listopad 2013, 18:46   

PL_Daritto napisał/a:
Na początek muszę sprostować swój wcześniejszy post.
Musiałem pomylić SH4 z SH5 - masz prawidłową wersję gry, to znaczy Twoja podstawka jest obecnie z ostatnim aktualnym patchem - czyli wersja 1.2 jest OK.

Sorry za wprowadzenie w błąd.

I teraz: w tym poście który cytujesz wskazałem "starą" konfigurację modów. Moja obecna konfiguracja na której pływam to zestaw 68 modów jak poniżej:

Accurate German Flags
sobers game loading tips V8 SH5
DBM Background Video
SteelViking's Interior Mod V1.2
SteelViking's Interior Mod V1.2.2 Patch
sobers multi color mod V5
DynEnv v2.9 - 1. Main Mod
DynEnv v2.9 - 5.c Ambient Settings - Darker Nights-No Murky Waters
DynEnv v2.9 - 12. Sounds
Small_trees_SH5_V1
sobers smoke screen V1 SH5 (DynEnv compatible)
sobers water splash anim SH5
sobers best ever fog V22 SH5
sobers base sky mechanics V1
sobers better terrain v3 SH5
sobers waves mod V12 27032013
SH5_7A_Conning_Fix
Fuel Gauge WoGaDi_SteelViking's Interior
Equipment_Upgrades_Fix_v1_4_byTheBeast
Equipment_Upgrades_Fix_v1_4_Patch_1
#Equipment_Upgrades_Fix_v1_4_Patch_1_HotFix
Fix Equipment_Upgrades Date Sober V9
EUF_UBoat_FX_v0_0_3_ byTheBeast
SH5 Longer Repairs v.1
FX_Update_0_0_21_ByTheDarkWraith
AI_sub_crew_1_0_2_TheDarkWraith
NewUIs_TDC_7_4_0_ByTheDarkWraith
NewUIs_TDC_7_4_0_alt_officer_wounded_by_Torpedo
NewUIs_TDC_7_4_0_Real_Navigation
NewUIs_TDC_7_4_0_RadCapTools_0_2_alpha
Manos Scopes-patch for 16x9
IRAI_0_0_39_ByTheDarkWraith
R.E.M_by_Xrundel_TheBeast_1.2
R.E.M_by_Xrundel_TheBeast_1.2 - no hyd on surface - NewUIs-IRAI compatible
Cerberus62 Corrected Depth Charge Projector 1.0
Reworked Morale and Abilities v.1.1
MightyFine Crew Mod 1.2.1 Alt faces
MCCD_1.04_MFCM_1.2.1_compatible
Speech fixes and additions (english version)
sobers green crew training V4 SH5
TDW FX Fix for Sobers chimney smoke
Church's Compass Dials Mod v2.2 - Option Two
OPEN HORIZONS II_full v2.2
SkyBaron's Leigh Light for SH5 1.0
Sobers Terrain fix for OH2 V2.2
R.E.M. - hydrophone mute for player fix (TDW compatible)
Expanded Navies by Cybermat47 v.1.0.0
OH II Minefield map for TDWs Ui
Grossdeutscher Rundfunk
smaller flags for Warships 1_0b
sobers Lights Cfg V5 SH5
Trevally Tutorial - All v0.2(for OHIIv1.3)
Trevally Automated Scripts v0.6
Trevally Harbour & Kiel Canal Pilot v3.1
Trevally TDC Help v2
MadMaxs_SH5_Subdiesel (mono) v2
gap - Sonar Sound Collection v 1.0 for SH5 - Distorted
sobers hud sounds V1 SH5
sobers no footstep sound mod
sobers DOF V6 SH5
sobers_realistic_underwater_FX3
EQuaTool 01.01 by AvM - Large Style
AOB slide ruller for TDW UIs and MO by stoianm
Warfox deck crew always whispering SH5 German Version
gap - HD 1 deg Scope Bearing v 1.0
Shadow Improvement ModLR
sobers bad weather deck gun V5 SH5
sobers map colors SH5 V1


Te mody należy instalować w kolejności jak wskazałem. Niestety nie wszystkie z nich są dostępne, a to powoduje dodatkową trudność, gdyż kolejność ich instalacji jest bardzo ważna i ma ogromny wpływ na stabilność gry. To z kolei powoduje, że jeśli któregoś modu z tego zestawu nie masz to należy poczytać czy czasem kolejne po tym brakującym będą działały.


swoją drogą to mógłby się ktoś postarać i pozbierać te wszystkie mody jakie wyszły np. do SH5 v. 1.0.5 czy v. 1.2.0 i wypisać je w kolejności jakiej je się powinno instalować dla ułatwienia innym startującym w tej przygodzie bo po co przecierać jeszcze raz przetarty już ślad, chwała tym którzy namęczyli sie aby osiągnąć dobry efekt w grze więc powinni się tym podzielić. Inni mogli by wtedy wybierać co chca zainstalować ale w zadanej kolejności, myślę że to dobry pomysł ale chyba nikt się nie pokusi aby to zrobić bo tu trzeba naprawdę tęga głowę mieć aby to wszystko ogarnąć.
_________________
Morze dużo daje lecz czasem zabiera.
Unikaj rutyny szczególnie na okręcie podwodnym- LZ.
 
     
Wiechu 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Wiesiek
Ulubiona Gra: SH5,SplinterCellCon,GhostReconWF
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 46
Skąd: Suwałki

 #40  Wysłany: 12 Listopad 2013, 18:49   

PL_Daritto napisał/a:
Ja wykorzystuję rozdzielczość 1600x900


ja mam 4x3 1280x1024, aha te wszystkie mody które wcześniej podałeś to są do wersji SH5 1.2.0?
_________________
Morze dużo daje lecz czasem zabiera.
Unikaj rutyny szczególnie na okręcie podwodnym- LZ.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Dodatki które MUSISZ mieć aby zagrać z nami na multi w SH4
Instalacja niezbędnych modów oraz dodatku z nowymi misjami do SH4
PL_Andrev Nasze aktualne patrole 0 27 Wrzesień 2009, 11:55
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Mody interfejsu oraz graficzne
wspomniane na stronach PolishSeamen
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 28 Marzec 2010, 21:05
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Mody AI, załogi, misji, dźwiękowe
wspomniane na stronach PolishSeamen
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 28 Marzec 2010, 20:58
PL_Andrev
Brak nowych postów GWX 2.0 - które mody aktywować.
FALCAO_82 Dodatki, mody i modowanie 1 12 Luty 2009, 11:48
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów GRY KTÓRE (NIE)MOŻNA ZAINSTALOWAĆ NA WINDOWS VISTA
PL_Adm.Lütjens POMOC 3 15 Wrzesień 2009, 23:53
kołcz
Brak nowych postów Mody
Gregorios POMOC 5 2 Sierpień 2009, 09:38
kapitan
Brak nowych postów mody
kodi112 Pytania i odpowiedzi 5 24 Czerwiec 2012, 17:37
PL_Cmd_Jacek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group