Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Szymon
Ulubiona Gra: Silent Hunter III i V, Seria Mass Effect, Seria Assassin's Creed
Wiek: 29 Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 428 Skąd: Żywiec
#201 Wysłany: 21 Luty 2010, 19:41
Dobrze by było też dodać przyrządy z KT do UZO (do peryskopu wachtowego niekoniecznie) i żeby w nocy dało się atakować konwój na powierzchni tak jak to było w rzeczywistości, a gdy w końcu wyjdzie jakiś mod dodający silniki diesela i pokój torpedowy to też by było fajnie je wcisnąć do UTW
_________________ http://www.youtube.com/user/jajcarzek
"Dobry trening w walce z konwojem, jest dla mnie więcej wart, niż najlepszy urlop" Gunther Prien, dowódca U-47
Ostatnio zmieniony przez PL_Szylol 21 Luty 2010, 19:45, w całości zmieniany 1 raz
Witam. Przepraszam ze się do tematu UTW wtrącę ale bawiłem się nim dzisiaj i jak na razie nie działa "S" na wynurzenie. Takie pytanie bug? błąd podczas instalacji? czy tak ma być?
Ostatnio zmieniony przez Bandit102 9 Marzec 2010, 03:58, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#205 Wysłany: 9 Marzec 2010, 07:33
Komendy dotyczące wynurzenia oraz szasowania balastów zostały zmienione. Trzeba dodatkowo nacisnąć CTRL. Zobacz osbie klawiszologię pod F1. Problemem jest to że nie słychać przy tym komunikatu.
Zostało tak zrobione, ponieważ podczas gry na mult, korzystamy z chata i często zdarzało się, że pisząc tekst naciskaliśmy te komendy przez przypadek, co kończyło się wykryciem i zatopieniem.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Więc tak na razie działa ok zostało tylko nauczyć się na 100% grać. Jedyna opcja jaką w kampanii używałem to komputer do solucji do strzału. Jak się połapię ze strzelaniem to chętnie z wami wyruszę na polowanie:)
Imię: Michał Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 246 Skąd: Olsztyn
#211 Wysłany: 15 Kwiecień 2010, 22:26
Witajcie.
Od niedawna gram na Twoim UTW sOnar, jednak zauważyłem pewien problem. Chodzi o to, że wskazania oka peryskopu nie pokrywają się z wartością podaną cyframi pod notatnikiem jako "współrzędne ataku". Niezależnie czy jest to UZO, czy któryś z peryskopów zawsze ta wartość różni się nieznacznie. Podam przykład:
Oko peryskopu wskazuje 0 stopni, podczas, gdy wskazanie cyfrowe pod notatnikiem to 343 stopnie. O co tu chodzi? Czy to ja czegoś nie rozumiem? Przyznam, że od niedawna gram na poważnie w SH3 i mogę jeszcze wszystkiego nie wiedzieć. Proszę was o pomoc....
PS: Wcześniej grałem na GWX ale uważam że UTW ma ciekawszy, mroczniejszy klimat. Brakuje mi tylko niektórych dźwięków z GWX np. ALAARmu czy szeptów i kasłania załogi. To dodałoby i tak już świetnego kllimatu. Pozdrawiam wszystkich podwodniaków...
sOnar [Usunięty] Kommodore
#212 Wysłany: 15 Kwiecień 2010, 22:31
Wszystko jest ok. Co innego kurs uboota a co innego zero na peryskopie. Ja przestawiłem tylko centrum kamery. Widok jest ten sam co w czystym SH3 tyle że centralny - jak zawsze marzyłem mieć...
Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 7 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 2264 Skąd: Kraków
#213 Wysłany: 15 Kwiecień 2010, 22:31
Cytat:
Brakuje mi tylko niektórych dźwięków z GWX np. ALAARmu czy szeptów i kasłania załogi. To dodałoby i tak już świetnego kllimatu. Pozdrawiam wszystkich podwodniaków...
Imię: Michał Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 246 Skąd: Olsztyn
#214 Wysłany: 15 Kwiecień 2010, 22:41
Przyznam, że nie bardzo wiem jak to zrobić, ale chętnie bym podmienił. Dzięki sOnar za odpowiedź....jednak dalej nie kumam. Rozumiem, że kurs uboota i wskazanie peryskopu to dwie różne rzeczy, jednak myślałem że te cyferki pod notatnikiem pokazują właśnie to co wskazuje oko peryskopu. Czyż nie jest właśnie tak?? Pomocy
Ostatnio zmieniony przez PL_petryko6 15 Kwiecień 2010, 22:45, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#215 Wysłany: 15 Kwiecień 2010, 22:52
petryko6 napisał/a:
Witajcie.
Od niedawna gram na Twoim UTW sOnar, jednak zauważyłem pewien problem. Chodzi o to, że wskazania oka peryskopu nie pokrywają się z wartością podaną cyframi pod notatnikiem jako "współrzędne ataku". Niezależnie czy jest to UZO, czy któryś z peryskopów zawsze ta wartość różni się nieznacznie. Podam przykład:
Oko peryskopu wskazuje 0 stopni, podczas, gdy wskazanie cyfrowe pod notatnikiem to 343 stopnie. O co tu chodzi?
To nie jest żaden problem. To co nazywasz współrzędne ataku , to po prostu kąt żyroskopu, tzn, na tę wartość zostanie wystrzelona torpeda. Ta wartość uzależniona jest od podanych parametrów celu.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum